Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 00:09:14 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3] 4 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen  (gelezen 49977 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
malle eppie
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 702


Netherlands
« Antwoord #30 Gepost op: April 22, 2009, 08:02:10 »

Gefeliciteerd met deze topprestatie en keep us posted.
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #31 Gepost op: April 22, 2009, 08:27:16 »

Super gedaan Jarno,

Schept wel verwachtingen voor DCR over anderhalve week  Wink

(Om de druk maar vast wat op te voeren)



Die druk was er al hoor, want Jarno gaat vóór KJ finishen heeft ie al verklapt Grin


ik baal dat ik deze battle ga missen... Cry Cry
Gelogd
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #32 Gepost op: April 22, 2009, 19:07:12 »

Super gedaan Jarno,

Schept wel verwachtingen voor DCR over anderhalve week  Wink

(Om de druk maar vast wat op te voeren)



Die druk was er al hoor, want Jarno gaat vóór KJ finishen heeft ie al verklapt Grin


ik baal dat ik deze battle ga missen... Cry Cry


Tja erg sneu voor je, balen dat je niet mee kan doen  Sad
Tip: bij de volgende (bijna-)crash even wachten tot de laatste rit van het jaar, net als ik. Heb je de hele winter om te herstellen  Wink  Grin
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #33 Gepost op: April 22, 2009, 19:09:32 »

Maar je komt toch wel ff kijken Rob? Of lukt dat niet met autorijden?
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #34 Gepost op: April 22, 2009, 19:23:16 »

SuperCup 1000 A: Nieuwkomers laten zich zien!
Niels Feller was in 2008 de snelste man en de terecht kampioen in de SuperCup 1000. Hij stopt na zijn kampioenschap en de vraag is natuurlijk wie hem gaat opvolgen. Van de mannen die hem vorig jaar probeerden te achterhalen staat Bert van Munster niet op de grid. Door een infectie moet hij de wedstrijd vanaf een ziekenhuisbed volgen. Teamgenoot Rik Nederveld staat als derde op de grid, net voor Mikis van Es, maar achter twee nieuwkomers: Patrick van As en pole positie man Rogier Boeringa. Rogier Boeringa gaat naar de leiding in de race en erachter komen Patrick van As en Teus Oskam sterk naar voren. Halverwege de race gaat Rogier Boeringa onderuit in de Mandeveen bocht en ziet Patrick van As naar zijn eerste winst in de SuperCup 1000 race rijden. Teus Oskam gaat naar de tweede plaats en Mikis van Es pakt de derde plaats. Rogier Boeringa komt er zelf trouwens zonder kleerscheuren vanaf. Vanaf een 27ste plaats gestart komt Ed van Weel, overgestapt vanuit de SuperCup 600, na een imposante inhaalrace uiteindelijk als 8ste over de finish op zijn Buell. Rik Nederveld werd ondanks een zware val in de training toch nog zesde.
Uitslagen:
1: Patrick van As
2: Teus Oskam
3: Mikis van Es
4: Frank de Lange
5: Jerry Groenewold
6: Rik Nederveld
7: Freddy van der Hoek
8: Ed van Weel
9: Yme Jan Hofstee
10: Jarno Veldkamp
 
 
BRON: Racesport.nl
 


Kom net bij nummer 3: Mikis van Es vandaan (doet het onderhoud van mijn racer) en hij vertelde mij dat ie een wildcard voor de ONK heeft gekregen.

Voor de belangstellenden: Mijn racer Suzuki GSX-R1000 K5 wordt binnenkort een K6. Moet een nieuw blok onder.
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #35 Gepost op: April 22, 2009, 19:26:11 »

SuperCup 1000 A: Nieuwkomers laten zich zien!
Niels Feller was in 2008 de snelste man en de terecht kampioen in de SuperCup 1000. Hij stopt na zijn kampioenschap en de vraag is natuurlijk wie hem gaat opvolgen. Van de mannen die hem vorig jaar probeerden te achterhalen staat Bert van Munster niet op de grid. Door een infectie moet hij de wedstrijd vanaf een ziekenhuisbed volgen. Teamgenoot Rik Nederveld staat als derde op de grid, net voor Mikis van Es, maar achter twee nieuwkomers: Patrick van As en pole positie man Rogier Boeringa. Rogier Boeringa gaat naar de leiding in de race en erachter komen Patrick van As en Teus Oskam sterk naar voren. Halverwege de race gaat Rogier Boeringa onderuit in de Mandeveen bocht en ziet Patrick van As naar zijn eerste winst in de SuperCup 1000 race rijden. Teus Oskam gaat naar de tweede plaats en Mikis van Es pakt de derde plaats. Rogier Boeringa komt er zelf trouwens zonder kleerscheuren vanaf. Vanaf een 27ste plaats gestart komt Ed van Weel, overgestapt vanuit de SuperCup 600, na een imposante inhaalrace uiteindelijk als 8ste over de finish op zijn Buell. Rik Nederveld werd ondanks een zware val in de training toch nog zesde.
Uitslagen:
1: Patrick van As
2: Teus Oskam
3: Mikis van Es
4: Frank de Lange
5: Jerry Groenewold
6: Rik Nederveld
7: Freddy van der Hoek
8: Ed van Weel
9: Yme Jan Hofstee
10: Jarno Veldkamp
 
 
BRON: Racesport.nl
 


Kom net bij nummer 3: Mikis van Es vandaan (doet het onderhoud van mijn racer) en hij vertelde mij dat ie een wildcard voor de ONK heeft gekregen.

Voor de belangstellenden: Mijn racer Suzuki GSX-R1000 K5 wordt binnenkort een K6. Moet een nieuw blok onder.
Wat nou kapot gereden .... roeg swien hehe  Grin
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #36 Gepost op: April 22, 2009, 19:29:12 »

Sterker nog ik had geen haast dit voorjaar met de racer dus gisteren deed ie er nieuwe olie, boorolie in. Ook nieuwe remvloeistoffen etc.

Maar ging niet goe, olie en boorolie zat door mekaar.  Sad

Heb ik blijkbaar veel mazzel gehad met mijn 3 dagen op Mugello. Want dit is echt tijdens de laatste sessie gebeurd heb niks gemerkt.
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #37 Gepost op: April 22, 2009, 19:32:25 »

Sterker nog ik had geen haast dit voorjaar met de racer dus gisteren deed ie er nieuwe olie, boorolie in. Ook nieuwe remvloeistoffen etc.

Maar ging niet goe, olie en boorolie zat door mekaar.  Sad

Heb ik blijkbaar veel mazzel gehad met mijn 3 dagen op Mugello. Want dit is echt tijdens de laatste sessie gebeurd heb niks gemerkt.
Uuh boorolie??? (dus gisteren deed ie er nieuwe olie, boorolie in.) hoeveel verschillende soorten olie moeten er in een suuz  Huh

Vincent
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #38 Gepost op: April 22, 2009, 19:34:14 »

Sterker nog ik had geen haast dit voorjaar met de racer dus gisteren deed ie er nieuwe olie, boorolie in. Ook nieuwe remvloeistoffen etc.

Maar ging niet goe, olie en boorolie zat door mekaar.  Sad

Heb ik blijkbaar veel mazzel gehad met mijn 3 dagen op Mugello. Want dit is echt tijdens de laatste sessie gebeurd heb niks gemerkt.
Uuh boorolie??? (dus gisteren deed ie er nieuwe olie, boorolie in.) hoeveel verschillende soorten olie moeten er in een suuz  Huh

Vincent

Ja, boorolie (om exact te zijn:water met boorolie) ipv koelvloeistof.
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #39 Gepost op: April 22, 2009, 19:36:59 »

Sterker nog ik had geen haast dit voorjaar met de racer dus gisteren deed ie er nieuwe olie, boorolie in. Ook nieuwe remvloeistoffen etc.

Maar ging niet goe, olie en boorolie zat door mekaar.  Sad

Heb ik blijkbaar veel mazzel gehad met mijn 3 dagen op Mugello. Want dit is echt tijdens de laatste sessie gebeurd heb niks gemerkt.
Uuh boorolie??? (dus gisteren deed ie er nieuwe olie, boorolie in.) hoeveel verschillende soorten olie moeten er in een suuz  Huh

Vincent

Ja, boorolie (om exact te zijn:water met boorolie) ipv koelvloeistof.
Oooh oke duidelijk. Balen dat je blok stuk is, hopelijk houd het nieuwe blok het langer vol. Die susuki blokken staan anders wel als sterk bekend.

Vincent
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #40 Gepost op: April 22, 2009, 19:48:37 »

Maar je komt toch wel ff kijken Rob? Of lukt dat niet met autorijden?

neehoor dat is het niet, ik heb niet ingeschreven omdat ik met vakantie ben. DCR had ik nogwel kunnen rijden met lamme pink. angel Knip gewoon een extra gat in mijn handschoen voor de rechter stalen pen. Die linker pen kan gewoon naar buiten via het gat dat mijn botje gemaakt heeft..... Roll Eyes  Cheesy (kan nu makkelijk beweren....)
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #41 Gepost op: April 22, 2009, 21:02:40 »

Troy Bayliss is ook met maar 1 pink wereldkampioen geworden! Dus er is altijd hoop.
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #42 Gepost op: April 22, 2009, 23:13:22 »

tuurlijk,  pink minder scheelt weer afgeveerd gewicht
Gelogd
Gramigni
Gast
« Antwoord #43 Gepost op: April 27, 2009, 10:23:44 »

Jarno van harte gefeliciteerd!! 

Mooi debuut zo..

had het vorige week al meegekregen en je verslag gelezen alleen vanwege abnormaal veel werk op het werk jaja..
Niet kunnen reageren..

Gelogd
fuzz10
Gast
« Antwoord #44 Gepost op: April 27, 2009, 12:17:30 »

Wow... Da's wel een HEEEEEELE nette tijd met een standaard fiets ! Kudo's !

Ik geloof niet dat ik iemand anders sneller heb zien rondgaan met een standaard (oude type) Mille de laatste paar jaar.... Zelfs Martin hoogenraad reed als ik me het goed herinner geen 53'er in 2007 tijdens de DCR.
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3] 4 5   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16972 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35396 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
ZAC 18/9 « 1 2 » breed 17 16231 Laatste bericht April 25, 2009, 20:47:25
door breed
Boete geluid « 1 2 » olivier 27 13455 Laatste bericht Juli 21, 2009, 18:24:41
door kappie
Powerbrake een nieuw remsysteem « 1 2 » futuristie rosso 16 15279 Laatste bericht Augustus 04, 2009, 17:27:18
door Roy R

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!