Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 09:40:22 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: hoeveel geluk kan een mens hebben  (gelezen 7479 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
leonsnek
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: April 21, 2009, 19:38:55 »

Robz..hoest gegaan met de pink Huh trouwens belachelijk dat je zo lang hebt moeten wachten, i.i.g. suc6 met herstel
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #31 Gepost op: April 21, 2009, 19:54:56 »

Kijk jij straks maar uit met die vingeroefeningen van je
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
leonsnek
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: April 21, 2009, 20:35:15 »

Kijk jij straks maar uit met die vingeroefeningen van je
maak jij je maar geen zorgen...grijze schimmel Grin
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #33 Gepost op: April 22, 2009, 13:17:50 »

Robz..hoest gegaan met de pink Huh trouwens belachelijk dat je zo lang hebt moeten wachten, i.i.g. suc6 met herstel

tja ik moet bekennen dat ik nog mijn twijffels heb maar ach, wel weer een hoop geleerd over hoe een ziekenhuis werkt.... Roll Eyes

had, heel onnozel , bedacht dat ik als ik er om 11.00 uur moest zijn s'middags nog wel wat kon werken. Ik had expres gekozen voor een locale verdoving zodat ik er het minste tijd mee zou verliezen.... dacht ik. Ook was ik van plan zelf naar huis te rijden, natuurlijk totaal niet nagedacht over die verdoving. Gelukkig dacht mijn vrouw beter na en werd ik even afgezet. natuurlijk gebeurde er op straat weer wat ongelukken (lees spoedgevallen) zodat het tot 1500 uur duurde voordat ik een verdoving in mijn arm kreeg. heb maar een tukkie gedaan je moet toch wat. toen om 1530 uur de operatiekamer, helemaal officieel dat had ik niet verwacht er zijn zomaar een man of 6 met je bezig.  Shocked Shocked
Terwijl een van de zusters me een beetje aan de praat hield boorde de 2 chirurgen gezellig dwars door mijn vinger om daar 2 stalen pennen kruislings in te bevestigen. Lijkt de tandarts wel, dat boren dan, die pennen lijkt meer de slager. Uurtje later lag ik weer buiten. Weer een uurtje later vond ik een zuster bereid het infuus los te koppelen en om 1800 uur was ik thuis. De verdoving was vrij plotseling uitgewerkt en de pijnsensaties die toen opkwamen waren zonder meer interessant te noemen. Had natuurlijk eerder moeten beginnen met die pillen maar weet ik veel. Nu werd het vanaf ca 2100 uur weer dragelijk. Pink zit niet meer in het gips maar out in the open en dat vind ie fijn. Kan er (nog) niet veel mee, maar hoop op 14/5 er wel bij te zijn op Assen. Chirurg fronste maar zei geen nee Wink
Heb geen pink nodig om gas te geven natuurlijk, duim is wat lastiger...... Undecided
Tot zover dit medisch feuilleton, Leon sterkte ermee!!!! Smiley





arm was goed verdoofd hetgeen prettig was want ze maken met de black n decker
Gelogd
leonsnek
Gast
« Antwoord #34 Gepost op: April 22, 2009, 18:08:05 »

tja, valt nog mee,11.00 aanwezig, 15.00 geholpen Grin ik heb d'r bijna twee dagen over gedaan..ze vroegen wel wat ik wilde, een blokverdoving of algehele narcoze, nou met mij maak je de kachel niet aan..dus gekozen voor t laatste Grin. Maar na de anastesist anatestvrouw met de hamer gesproken te hebben ,toch gekozen voor een blokverdovinig,heb je na de operatie meer "lol" van.hebben ze geprobeerd Grin maar je schijnt zo veel adrialine te hebben dat dat niet ging lukken,dus alsnog algehele narcoze (2 voor de prijs van Ă©Ă©n). nix gevoeld of gezien. daarna gelijk begonnen met een fijne mix van pillen. Ouderwetse tijden beleeft tis goeie shit, lachkicks e.d. geweldig..legaal stonend,onder t oog van medisch personeel.
maar geen pijn,en da's ook lekker. mijn pennen kunnen d'r over vier weken uit..als t meezit, en dan in vingertherapie bij t vingerteam (is geen grap) hebben ze met droge ogen verteld.
Robz i.i.g. suc6 met herstel, hou ons op de hoogte.  allez komp goe!.....................ooit
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #35 Gepost op: April 22, 2009, 18:31:51 »

jongens veel sterkte met het herstel van deze ongemakken en niet te veel de verpleegster pesten he 
Gelogd

if it runs , race it
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #36 Gepost op: April 22, 2009, 18:33:57 »

We gaan dit topic maar de "ziekenboeg" noemen
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #37 Gepost op: April 22, 2009, 21:35:10 »

Beterschap heren  t komt goed 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #38 Gepost op: April 22, 2009, 21:36:38 »

..als t meezit, en dan in vingertherapie bij t vingerteam (is geen grap) hebben ze met droge ogen verteld.

Zal je vrouw wel leuk vinden  Grin
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #39 Gepost op: April 22, 2009, 22:52:58 »

We gaan dit topic maar de "ziekenboeg" noemen

Of het Extreme Piercing topic Grin

Mannen beterschap!
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #40 Gepost op: April 22, 2009, 23:10:52 »

en dan in vingertherapie bij t vingerteam (is geen grap) hebben ze met droge ogen verteld.


ik mocht al gelijk met vingertherapie beginnen van de dames, maar met zo'n klein pinkie kan dat ook minder kwaad natuurlijk.......... Grin
Gelogd
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #41 Gepost op: Mei 01, 2009, 20:03:48 »

vinden jullie hem niet zielig. zijn naam is opa tokkie wie een euro kan missen gaarne


* P1020587.jpg (184.6 KB, 1024x768 - bekeken 176 keer.)
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #42 Gepost op: Mei 01, 2009, 20:19:15 »

vinden jullie hem niet zielig. zijn naam is opa tokkie wie een euro kan missen gaarne
Heee, je mag mijn bijnaam voor hem niet stelen 
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #43 Gepost op: Mei 01, 2009, 20:51:26 »

vinden jullie hem niet zielig. zijn naam is opa tokkie wie een euro kan missen gaarne
Hebben ze op Assen ook al last van bedelaars dan  Huh Huh Huh 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25572 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
HOW TO: van gewone restricted airinlet naar oldskool derestricted airinlet « 1 2 » 2 Fast 2 See 26 18685 Laatste bericht Oktober 14, 2014, 16:24:11
door mona-toetje
Forumhandleiding voor nieuwkomers « 1 2 » zeeslot 20 15271 Laatste bericht Februari 17, 2014, 15:37:52
door Brontolo
Nieuw jaar, nieuwe bescherming? (Motorkleding Topic) « 1 2 3 4 » ARAssociate 49 28541 Laatste bericht Mei 02, 2010, 01:42:09
door Rossi 46
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19460 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!