Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 27, 2024, 07:35:02 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Rubberbutt 2009: aanmelden en vragentopic!!!  (gelezen 68596 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #195 Gepost op: Juni 18, 2009, 22:42:41 »

Veel plezier allemaal! Ik moet 'em ook missen, helaas werkafspraken...

Tombaaa
Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
The Marshall
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.810


Netherlands
« Antwoord #196 Gepost op: Juni 19, 2009, 04:13:40 »

Het is 5.10 uur het zonnetje schijnt ....bijna, de vogeltjes fluiten en in de verte hoor ik een aprilia Grin

ik heb er zin in ....tot zo
Gelogd

Ouder worden betekent dat je botten zijn uitgegroeid maar je vel nog niet ;-)
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #197 Gepost op: Juni 19, 2009, 12:32:57 »

Veel plezier & have a safe ride!
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #198 Gepost op: Juni 19, 2009, 12:56:40 »

Ik hoop dat ze beter weer hebben dan dat het hier nu is 
Begon met zonneschijn vannochtend, maar nu één en al dikke regenbuien 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #199 Gepost op: Juni 19, 2009, 13:10:09 »

denk dat het meevalt....http://www.buienradar.nl/

Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #200 Gepost op: Juni 19, 2009, 14:39:03 »

ze hebben prachtig mooi weer, sprak net Henk(Sjaakie) en Gerard(G-factor) dat ze super weer hebben, inmiddels snitzels en strammemax op. Prachtige wegen en gezellig met zijn vieren. Er reden twee journalisten mee die wel halverwege de dag naar kantoor terug moeten.

Verder klinkt de RSV4 prachtig als deze de bochten door knalt.

Gelogd
heavy
Gast
« Antwoord #201 Gepost op: Juni 19, 2009, 21:02:08 »

Wij zijn inmiddels al weer thuis van de 500 Km, maar met de heen en terug reis kom ik op de 927 Km  

Wij hebben heerlijk genoten van de schitterende route, complimenten hier voor.
« Laatste verandering: Juni 20, 2009, 12:37:59 door heavy » Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #202 Gepost op: Juni 20, 2009, 08:59:24 »

Ennn...kom maar op met de verhalen en foto's  Ik ben heel benieuwd 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #203 Gepost op: Juni 20, 2009, 12:47:03 »

Iets later dan gepland ( ca 0700 uur) Begonnen we aan onze 1000 KM want er moesten eerst nog wat foto's gemaakt worden en het journaille had het niet zo op het vroege tijdstip!

Wij dat zijn Ondergetekende op de Pegaso, Bas op de RSV4, Mark op de GS, Randy op de shiver GT en Rein ook op een GS. De route begon richting Ardennen en daar hebben we gelijk wat foto's gemaakt van de shiver. Best grappig om eens zo'n fotoshoot mee te maken, rein achterstevoren op de bmw en dan rijden fotograferen.  De heren journalisten besloten om eerst solofoto's te gaan maken immers het was nog droog en er moest wel een stukkie in het blaadje oftewel zagen van vereder deelname aan de butt af. Is ook wel een lastige combinatie eigenlijk, vooral bij 1000km moet je de hele dag knallen knallen en heb je geen tijd voor fratsels.

Wij hadden inmiddels wat achterstand dus we gingen in een sportief toeristisch tempo  Roll Eyes in de achtervolging ( cit. mark "ik rijd me het bloed voor de ogen!") . Na mijn ervaring van vorig jaar heb ik een hardere achterveer op de pegaso laten zetten waardoor ik wat meer grondspeling had voordat de pedalen aan de grond zaten. Beviel goed. Moest ook wel want ik had zo'n grommende RSV4 in m'n kont! Klinkt wel erg lekker hoor en is ECHT SNEL! Na 500km plezier bleken we zowaar als tweede op het keerpunt alwaar Chris een mega Aprilia Flag had staan die ervoor zorgde dat we dit echt niet zouden missen! Goed geregeld. Waarom we niet meer groepen hebben ingehaald weet ik niet echter ik vermoed dat garmin hier schuldig aan is  Grin want de 2 garmins in ons groepje sloegen ook op tilt. ( verder is het natuurlijk best een handig apparaat... angel )

Kort na het keerpunt besloten we toch ff een snel happie te doen en doken een zijstraatje in waar een restaurant zou moeten zijn volgens een bordje. Een leuke verassing volgde want daar zaten de mannen van groep 1 (gerrit, alex, han, joep) al klaar. Een gezamelijke lunch volgde om dit te vieren. Waarom we dit gedaan hebben weet ik eigenlijk niet want ik roep zelf altijd tegen iedereen: NIET GAAN LUNCHEN maar dat herinnerde ik me pas om 20.00 uur sávonds toen we in de eiffel zaten en nog 2 uur moesten fakkelen. De bochtjes bij de ruhrsee in combinatie met het asfalt gaf ons nog wel een leuke afsluiting...  angel Effe na tienen kwamen we weer aan bij Indenhof. Een dikke duizend KM verder, EN volgens route. Had van mij een uurtje eerder mogen zijn...... Roll Eyes

Pegasootje heeft zich goed gehouden!  Eigenlijk heb je op straat niet meer dan 50pk nodig. Erg genoten, mooi stabiel sturende motor. Powerband tussen 6- en 7000 toeren dus daar heb ik hem de hele dag maar in gehouden  Cool Ook het weer was OK, hele dag droog. reisgezelschap was top, konden lekker doorknallen. Moesten een paar extra tankstops doen ivm een dorstige RSV 4 maar gelukkig had bas een noodvooraadje bij zich laugh

So far for now, iedereen die ik niet meer persoonlijk gesproken heb bedankt en tot volgend jaar! ( mag iets minder ver weg... )

Grtzzz Rob


« Laatste verandering: Juni 20, 2009, 12:52:03 door robz » Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #204 Gepost op: Juni 20, 2009, 15:16:35 »

Iets later dan gepland ( ca 0700 uur) Begonnen we aan onze 1000 KM want er moesten eerst nog wat foto's gemaakt worden en het journaille had het niet zo op het vroege tijdstip!

Wij dat zijn Ondergetekende op de Pegaso, Bas op de RSV4, Mark op de GS, Randy op de shiver GT en Rein ook op een GS. De route begon richting Ardennen en daar hebben we gelijk wat foto's gemaakt van de shiver. Best grappig om eens zo'n fotoshoot mee te maken, rein achterstevoren op de bmw en dan rijden fotograferen.  De heren journalisten besloten om eerst solofoto's te gaan maken immers het was nog droog en er moest wel een stukkie in het blaadje oftewel zagen van vereder deelname aan de butt af. Is ook wel een lastige combinatie eigenlijk, vooral bij 1000km moet je de hele dag knallen knallen en heb je geen tijd voor fratsels.

Wij hadden inmiddels wat achterstand dus we gingen in een sportief toeristisch tempo  Roll Eyes in de achtervolging ( cit. mark "ik rijd me het bloed voor de ogen!") . Na mijn ervaring van vorig jaar heb ik een hardere achterveer op de pegaso laten zetten waardoor ik wat meer grondspeling had voordat de pedalen aan de grond zaten. Beviel goed. Moest ook wel want ik had zo'n grommende RSV4 in m'n kont! Klinkt wel erg lekker hoor en is ECHT SNEL! Na 500km plezier bleken we zowaar als tweede op het keerpunt alwaar Chris een mega Aprilia Flag had staan die ervoor zorgde dat we dit echt niet zouden missen! Goed geregeld. Waarom we niet meer groepen hebben ingehaald weet ik niet echter ik vermoed dat garmin hier schuldig aan is  Grin want de 2 garmins in ons groepje sloegen ook op tilt. ( verder is het natuurlijk best een handig apparaat... angel )

Kort na het keerpunt besloten we toch ff een snel happie te doen en doken een zijstraatje in waar een restaurant zou moeten zijn volgens een bordje. Een leuke verassing volgde want daar zaten de mannen van groep 1 (gerrit, alex, han, joep) al klaar. Een gezamelijke lunch volgde om dit te vieren. Waarom we dit gedaan hebben weet ik eigenlijk niet want ik roep zelf altijd tegen iedereen: NIET GAAN LUNCHEN maar dat herinnerde ik me pas om 20.00 uur sávonds toen we in de eiffel zaten en nog 2 uur moesten fakkelen. De bochtjes bij de ruhrsee in combinatie met het asfalt gaf ons nog wel een leuke afsluiting...  angel Effe na tienen kwamen we weer aan bij Indenhof. Een dikke duizend KM verder, EN volgens route. Had van mij een uurtje eerder mogen zijn...... Roll Eyes

Pegasootje heeft zich goed gehouden!  Eigenlijk heb je op straat niet meer dan 50pk nodig. Erg genoten, mooi stabiel sturende motor. Powerband tussen 6- en 7000 toeren dus daar heb ik hem de hele dag maar in gehouden  Cool Ook het weer was OK, hele dag droog. reisgezelschap was top, konden lekker doorknallen. Moesten een paar extra tankstops doen ivm een dorstige RSV 4 maar gelukkig had bas een noodvooraadje bij zich laugh

So far for now, iedereen die ik niet meer persoonlijk gesproken heb bedankt en tot volgend jaar! ( mag iets minder ver weg... )

Grtzzz Rob



Volgend jaar rubberbut in de achterhoek 10 keer rondje Almelo hengelo Doetinchem.  Grin
Gelogd
motorbeer
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.585


It is better to burn out than to fade away

Netherlands
« Antwoord #205 Gepost op: Juni 20, 2009, 16:21:19 »

Iets later dan gepland ( ca 0700 uur) Begonnen we aan onze 1000 KM want er moesten eerst nog wat foto's gemaakt worden en het journaille had het niet zo op het vroege tijdstip!

Wij dat zijn Ondergetekende op de Pegaso, Bas op de RSV4, Mark op de GS, Randy op de shiver GT en Rein ook op een GS. De route begon richting Ardennen en daar hebben we gelijk wat foto's gemaakt van de shiver. Best grappig om eens zo'n fotoshoot mee te maken, rein achterstevoren op de bmw en dan rijden fotograferen.  De heren journalisten besloten om eerst solofoto's te gaan maken immers het was nog droog en er moest wel een stukkie in het blaadje oftewel zagen van vereder deelname aan de butt af. Is ook wel een lastige combinatie eigenlijk, vooral bij 1000km moet je de hele dag knallen knallen en heb je geen tijd voor fratsels.

Wij hadden inmiddels wat achterstand dus we gingen in een sportief toeristisch tempo  Roll Eyes in de achtervolging ( cit. mark "ik rijd me het bloed voor de ogen!") . Na mijn ervaring van vorig jaar heb ik een hardere achterveer op de pegaso laten zetten waardoor ik wat meer grondspeling had voordat de pedalen aan de grond zaten. Beviel goed. Moest ook wel want ik had zo'n grommende RSV4 in m'n kont! Klinkt wel erg lekker hoor en is ECHT SNEL! Na 500km plezier bleken we zowaar als tweede op het keerpunt alwaar Chris een mega Aprilia Flag had staan die ervoor zorgde dat we dit echt niet zouden missen! Goed geregeld. Waarom we niet meer groepen hebben ingehaald weet ik niet echter ik vermoed dat garmin hier schuldig aan is  Grin want de 2 garmins in ons groepje sloegen ook op tilt. ( verder is het natuurlijk best een handig apparaat... angel )

Kort na het keerpunt besloten we toch ff een snel happie te doen en doken een zijstraatje in waar een restaurant zou moeten zijn volgens een bordje. Een leuke verassing volgde want daar zaten de mannen van groep 1 (gerrit, alex, han, joep) al klaar. Een gezamelijke lunch volgde om dit te vieren. Waarom we dit gedaan hebben weet ik eigenlijk niet want ik roep zelf altijd tegen iedereen: NIET GAAN LUNCHEN maar dat herinnerde ik me pas om 20.00 uur sávonds toen we in de eiffel zaten en nog 2 uur moesten fakkelen. De bochtjes bij de ruhrsee in combinatie met het asfalt gaf ons nog wel een leuke afsluiting...  angel Effe na tienen kwamen we weer aan bij Indenhof. Een dikke duizend KM verder, EN volgens route. Had van mij een uurtje eerder mogen zijn...... Roll Eyes

Pegasootje heeft zich goed gehouden!  Eigenlijk heb je op straat niet meer dan 50pk nodig. Erg genoten, mooi stabiel sturende motor. Powerband tussen 6- en 7000 toeren dus daar heb ik hem de hele dag maar in gehouden  Cool Ook het weer was OK, hele dag droog. reisgezelschap was top, konden lekker doorknallen. Moesten een paar extra tankstops doen ivm een dorstige RSV 4 maar gelukkig had bas een noodvooraadje bij zich laugh

So far for now, iedereen die ik niet meer persoonlijk gesproken heb bedankt en tot volgend jaar! ( mag iets minder ver weg... )

Grtzzz Rob



Volgend jaar rubberbut in de achterhoek 10 keer rondje Almelo hengelo Doetinchem.  Grin

Begrijp ik hier uit dat jij je aanmeld als vrijwilliger HuhHuh?¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Had met Rick als bezemwagen rijder dus eigenlijk gewoon bij Maurice op het terras kunnen blijven zitten. Geen ............... te doen gehad.
Ben nog even bezig met de plaatjes van de pré en afther party. Van de echte party moeten jullie bij anderen zijn.

Anne

Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #206 Gepost op: Juni 20, 2009, 17:09:07 »

Als eerste even een bedankje naar de organisatie en de medewerkers van Camping In Den Hof voor het organiseren van de rit en het verzorgen van de deelnemers.
Was eindelijk eens een bijna (vijf druppels) droge Butt. Lekker gereden en mooie wegen gehad. Iedereen was gisteravond moe maar voldaan. Volgend jaar maar eens met de XT proberen, is wat prettiger voor het korte werk.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #207 Gepost op: Juni 20, 2009, 18:40:56 »

Nou ook dit jaar was de RB wederom fantastisch! Dit jaar voor het eerst uitsluitend als deelnemer. Erg relaxed is dat! Het was schitterend weer en ik had enorm geluk met het groepje achtervolgers. Joep en Han kende ik al van vorig jaar en dat ging perfect dus ook dit jaar komt dat goed.

Nog wel even een verassing want Alex met een BMW GS wordt nog aan ons groepje toegevoegd. Alex maakt zich wat bezorgd of we wel doorrijden en of we wel echt voor de 1000 gaan. Alex gaat wel 160 dus of we dat wel konden bijhouden. Huh? Aldus wij op weg en al voor Aken blijkt de GS inderdaad aardig tempo te houden en dus na Aken op pure RSV power de GS maar even los gereden. Zo de stemming is gezet! Dit is dus het motto: tegen de stuit waar het kan en ook als het niet kan dan gaan we dat toch proberen.

De heenreis gaat uitermate voorspoedig en we zijn als 1sten bij het keerpunt. Dank aan de "Aprilia Bike me" vlag (niet over nadenken wat het betekent want daar kom je niet uit, Italiaanse markeeting) want anders waren we pardoes voorbij geflitst. Chris is er net. Na een foto rijden we door. We zoeken het lunchpunt op maar daar blijkt niets te zijn, kost ons wel een half uur helaas. We rijden door en zoeken iets onderweg. We zitten net op een knus terrasje als we wat Aprilia achtig gegrom horen. He dat komt wel erg dichtbij. En jawel hoor een Pegaso een RSV4 en een GS komen aanrijden. Rob, Bas en Mark. Geen porem deze combi maar wel erg leuk en aan elkaar gewaagd. En dus als twee groepen gezamenlijk gelunched. JAwel Rob wij lunchen wel degelijk iedere RB ook bij de 1000.

Na de lunch rijden we door en zonder Zumo problemen volgen we de route precies in plaats van ongeveer. Dat blijkt veel tijd te kosten want we rijden zo ongeveer over verharde bospaadjes en dat kost dus teveel tijd. Als we om 17.00 uur nog altijd in La douce France verkeren besluiten we de snellere wegen op te zoeken en er zelfs een stukje snelweg aan te besteden.

Ik kan je vertellen dat de flauwe bochten die je aan de horizon ziet bij snelheden boven de 220 wel degelijk echte bochten worden waarbij je nog echt moet gaan sturen zeg!

Dan zie ik plots in de verte 2 motorrijders langs de weg staan. Na 1 seconde zijn ze beter zichtbaar, he daar is minstens 1 Aprilia bij. Als ik dan nog 1 seconde later bij het tweetal voorbij flits zie ik daar Jos oftewel Eiffeljoep staan. Stoppen heeft geen nut meer bij dit soort snelheden want 2 seconden later zie ik ze al niet meer in de spiegels. Later bleek dat de ander een Duc was die net zonder benzine was komen te staan.

Afijn we hergroeperen en we rijden de tank leeg op de Autobahn. Bij het tanken zijn we de snelweg al af en we besluiten verder binnendoor via de Eiffel naar Maurice te rijden. We pakken de route weer op en we improviseren zelf nog wat (ach net als je zou doen met een kaart maar dan wat sneller zal ik maar zeggen). Uiteindelijk komen we zo rond 21.15 aan, net op tijd voor de BBQ. We hebben de 1000 volgemaakt dankzij de sateliet navigatie want zonder dit onvolprezen apparaat was het me niet gelukt.

Heren achtervolgers hartelijk dank voor uw gezelschap. Organisatie bedankt voor deze RB. Maurice bedankt voor de ontvangst!

En ja, ik sluit me bij de opmerking van Rob over de route. Ik ben uiteraard beschikbaar als vrijwilliger om voor de RB van 2010 mee te helpen de route uit te zetten.

Groeten van Gerrit, Han, Joep en Alex.
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
heavy
Gast
« Antwoord #208 Gepost op: Juni 20, 2009, 22:25:02 »

Ennn...kom maar op met de verhalen en foto's  Ik ben heel benieuwd 


Ik heb 3 foto's in het album Rubberbutt 2009 geplaatst, meer volgen.
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #209 Gepost op: Juni 20, 2009, 22:37:47 »

  helden zijn jullie  , vraag me af of ik dat zou redden die 1000 km
Gelogd
Pagina's: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35531 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Plannen voor C-licentiecursus? « 1 2 ... 10 11 » rsvfrank 150 58074 Laatste bericht September 30, 2010, 04:53:40
door rsvfrank
Naar Ruud Fredriks in Goes met mijn Falco (en overige modificaties) « 1 2 » muja 18 14108 Laatste bericht November 10, 2014, 16:50:33
door Big Chris
Intermot Keulen « 1 2 3 4 » herman 59 34091 Laatste bericht Oktober 20, 2008, 18:51:34
door jandetimmerman
Gianmarco stelt zich voor Gianmarco 12 7301 Laatste bericht September 15, 2010, 10:05:25
door Gianmarco

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!