Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 12:35:01 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 14 15 [16] 17 18   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Rubberbutt 2009: aanmelden en vragentopic!!!  (gelezen 68142 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Blijhoofd
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 799


It's Nice to be important, but

Netherlands
« Antwoord #225 Gepost op: Juni 22, 2009, 09:14:47 »

Graag wil ik als mietje, watje en ander zwakbegaafde nog een dankwoord uitspreken aan een aantal personen. Allereerst mijn groep met andere mietjes, eppo, Jackske en Eric. Ik vond het heerlijk om lekker ontspannen de 500 km met jullie te rijden. Eric, geweldig idee die rooie neuzen. Jackske, je bent cumlaude geslaagd als voorrijder (volgend jaar weer). En Eppo, goed dat je iedereen scherp hield vwb oliepeil e.d.
Uiteraard de organisatie, want die was weer top dit jaar. Leuke route gereden.
Maurice en consorten, ook bedankt, ik heb weer heerlijk geslapen (oh nee, dat lieg ik).
Ik vind de 500 km altijd weer mijn hoogtepuntje van het jaar (dus vul mijn leven verder in......). Ik hoop iedereen volgend jaar weer te zien en utieraard rijd deze jongen gewoon weer de 500 km.

Groeten Blijhoofd!
Gelogd
kanonskop
Gast
« Antwoord #226 Gepost op: Juni 22, 2009, 12:56:08 »

Het is en blijft een top evenement en het heeft van alles wat,

afzien, lol, pijn, momentjes, lekker eten, natuur, snelheid, bochten, weg kwijt raken,
enz


Ik bedank iedereen die dit hebben georganiseert
en aan hebben meegedragen.

groeten



Gelogd
Raptor
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.290


Netherlands
WWW
« Antwoord #227 Gepost op: Juni 22, 2009, 14:10:31 »

Eric, geweldig idee die rooie neuzen.

Had ook nooit gedacht dat mijn avatar zĆ³ toepasselijk zou zijn als dit jaar met de RB... Wink

Citaat
Jackske, je bent cumlaude geslaagd als voorrijder (volgend jaar weer). En Eppo, goed dat je iedereen scherp hield vwb oliepeil e.d.
Uiteraard de organisatie, want die was weer top dit jaar. Leuke route gereden.
Maurice en consorten, ook bedankt, ik heb weer heerlijk geslapen (oh nee, dat lieg ik).
Ik vind de 500 km altijd weer mijn hoogtepuntje van het jaar (dus vul mijn leven verder in......). Ik hoop iedereen volgend jaar weer te zien en utieraard rijd deze jongen gewoon weer de 500 km.

Hier kan ik me alleen maar volledig bij aansluiten! Iedereen bedankt voor de inzet, gezelligheid, de slechte verhalen en natuurlijk het gezelschap. Oh ennuh, Remco...nog bedankt voor de heerlijke zoute pinda's!  Grin
Gelogd

"Waar een wil is is een weg. Waar meer willen zijn een file..."
Blijhoofd
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 799


It's Nice to be important, but

Netherlands
« Antwoord #228 Gepost op: Juni 22, 2009, 17:58:45 »

Graag wil ik als mietje, watje en ander zwakbegaafde.........

Eric, wil je je hier niet bij aansluiten??
« Laatste verandering: Juni 22, 2009, 18:00:34 door Blijhoofd » Gelogd
Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #229 Gepost op: Juni 22, 2009, 21:31:13 »

Volgend jaar laat ik 2 wielen thuis  angel  Een heerlijke sfeer en een hoop lol, dat hebben we zeker gehad. Een aantal foto's kan je vinden op:

>>>KLIK<<<

Een kleine preview...  laugh

De journalist on speed:


Aan de slag voor 'n lach:


De eersten waren er rond half twee 


Lol tijdens het afzien:
Gelogd
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #230 Gepost op: Juni 22, 2009, 22:19:20 »

Ziet er allemaal gezellig uit.
Volgend jaar misschien ook maar 's mee.

Zie ook dat Motor's Randy v/d Wal mee is geweest? Hoe is die erbij verzeilt geraakt?
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #231 Gepost op: Juni 22, 2009, 22:30:01 »

ziet er weer gezellig uit. Met de nodige emotionele momenten? Wink



Rubberbutt rules!
Tombaaa
Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #232 Gepost op: Juni 26, 2009, 09:24:20 »

We hebben je gemist Tombaaaaa!?

Wij hebben ook een mooie route gereden, ik begreep dat deze wel wat afweek van de route die de andere groepen gereden hebben  angel

De organisatie was top!! Volgend jaar zeker weer.
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
heavy
Gast
« Antwoord #233 Gepost op: Juni 30, 2009, 21:51:32 »

BTW nog een kleine anekdote over ons verloop an de Rubberbutt 2009. Na een flink aantal kilometers in BelgiĆ«, Luxemburg en Duitsland uiteindelijk weer de grens over naar Nederland, oooh wat is het heerlijk om hier weer te zijn  police
Dit heerlijke gevoel werd al snel bij gesteld toen er een  police op een BMW naast / voor mij kwam rijden, hij gebaarde naar ons met een on vriendelijke motor groet. Bij de volgende gelegheid maar even gestopt, of we de papieren bij ons hadden zoals rijbewijs en kentekenbewijs.
Deze werden per motor en persoon overlegd aan de diender, als tweede was de KTM bestuurder aan de beurt... al kijkende naar papieren en motor komt hij tot de conclusie dat er iets niet klopt.... ... na wat zoek en speur werk hebben we de diender er op gewezen dat de motor waar hij naar kijkt een Aprilia is en de papieren van een KTM  police Na dit diep gaande onderzoek werden nog even de banden aan een inspectie onderworpen en van de 3 motoren met elkaar vergeleken  police en wat is de conclusie van  police de banden van de Dorsoduro zijn wel erg ver aan de zijkant afgesleten en die van de KTM had wel grote noppen  tijdens zijn relaas over de banden hebben wij  police er op gewezen dat er op de BMW banden zeker schaamranden van 1,5 CM zitten  angel

Het moraal van het verhaal, het is weer fijn om in Nederland te zijn en het geeft een goed gevoel dat er op je gelet wordt 
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #234 Gepost op: Juli 01, 2009, 06:08:22 »

BTW nog een kleine anekdote over ons verloop an de Rubberbutt 2009. Na een flink aantal kilometers in BelgiĆ«, Luxemburg en Duitsland uiteindelijk weer de grens over naar Nederland, oooh wat is het heerlijk om hier weer te zijn  police
Dit heerlijke gevoel werd al snel bij gesteld toen er een  police op een BMW naast / voor mij kwam rijden, hij gebaarde naar ons met een on vriendelijke motor groet. Bij de volgende gelegheid maar even gestopt, of we de papieren bij ons hadden zoals rijbewijs en kentekenbewijs.
Deze werden per motor en persoon overlegd aan de diender, als tweede was de KTM bestuurder aan de beurt... al kijkende naar papieren en motor komt hij tot de conclusie dat er iets niet klopt.... ... na wat zoek en speur werk hebben we de diender er op gewezen dat de motor waar hij naar kijkt een Aprilia is en de papieren van een KTM  police Na dit diep gaande onderzoek werden nog even de banden aan een inspectie onderworpen en van de 3 motoren met elkaar vergeleken  police en wat is de conclusie van  police de banden van de Dorsoduro zijn wel erg ver aan de zijkant afgesleten en die van de KTM had wel grote noppen   tijdens zijn relaas over de banden hebben wij  police er op gewezen dat er op de BMW banden zeker schaamranden van 1,5 CM zitten  angel

Het moraal van het verhaal, het is weer fijn om in Nederland te zijn en het geeft een goed gevoel dat er op je gelet wordt  

die man was gewoon uit op een praatje, snap dat dan. Grin
Gelogd
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #235 Gepost op: Juli 01, 2009, 06:38:11 »

BTW nog een kleine anekdote over ons verloop an de Rubberbutt 2009. Na een flink aantal kilometers in BelgiĆ«, Luxemburg en Duitsland uiteindelijk weer de grens over naar Nederland, oooh wat is het heerlijk om hier weer te zijn  police
Dit heerlijke gevoel werd al snel bij gesteld toen er een  police op een BMW naast / voor mij kwam rijden, hij gebaarde naar ons met een on vriendelijke motor groet. Bij de volgende gelegheid maar even gestopt, of we de papieren bij ons hadden zoals rijbewijs en kentekenbewijs.
Deze werden per motor en persoon overlegd aan de diender, als tweede was de KTM bestuurder aan de beurt... al kijkende naar papieren en motor komt hij tot de conclusie dat er iets niet klopt.... ... na wat zoek en speur werk hebben we de diender er op gewezen dat de motor waar hij naar kijkt een Aprilia is en de papieren van een KTM  police Na dit diep gaande onderzoek werden nog even de banden aan een inspectie onderworpen en van de 3 motoren met elkaar vergeleken  police en wat is de conclusie van  police de banden van de Dorsoduro zijn wel erg ver aan de zijkant afgesleten en die van de KTM had wel grote noppen   tijdens zijn relaas over de banden hebben wij  police er op gewezen dat er op de BMW banden zeker schaamranden van 1,5 CM zitten  angel

Het moraal van het verhaal, het is weer fijn om in Nederland te zijn en het geeft een goed gevoel dat er op je gelet wordt  

die man was gewoon uit op een praatje, snap dat dan. Grin

hij zocht een reden om de motoren van dichtbij te mogen bekijken
Gelogd

Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #236 Gepost op: Juli 01, 2009, 07:05:27 »

BTW nog een kleine anekdote over ons verloop an de Rubberbutt 2009. Na een flink aantal kilometers in BelgiĆ«, Luxemburg en Duitsland uiteindelijk weer de grens over naar Nederland, oooh wat is het heerlijk om hier weer te zijn  police
Dit heerlijke gevoel werd al snel bij gesteld toen er een  police op een BMW naast / voor mij kwam rijden, hij gebaarde naar ons met een on vriendelijke motor groet. Bij de volgende gelegheid maar even gestopt, of we de papieren bij ons hadden zoals rijbewijs en kentekenbewijs.
Deze werden per motor en persoon overlegd aan de diender, als tweede was de KTM bestuurder aan de beurt... al kijkende naar papieren en motor komt hij tot de conclusie dat er iets niet klopt.... ... na wat zoek en speur werk hebben we de diender er op gewezen dat de motor waar hij naar kijkt een Aprilia is en de papieren van een KTM  police Na dit diep gaande onderzoek werden nog even de banden aan een inspectie onderworpen en van de 3 motoren met elkaar vergeleken  police en wat is de conclusie van  police de banden van de Dorsoduro zijn wel erg ver aan de zijkant afgesleten en die van de KTM had wel grote noppen   tijdens zijn relaas over de banden hebben wij  police er op gewezen dat er op de BMW banden zeker schaamranden van 1,5 CM zitten  angel

Het moraal van het verhaal, het is weer fijn om in Nederland te zijn en het geeft een goed gevoel dat er op je gelet wordt  

die man was gewoon uit op een praatje, snap dat dan. Grin

hij zocht een reden om de motoren van dichtbij te mogen bekijken

...en hij is jaloers  Grin
Gelogd
heavy
Gast
« Antwoord #237 Gepost op: Juli 01, 2009, 21:13:28 »

Dat zal het geweest zijn 
Gelogd
motorbeer
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.585


It is better to burn out than to fade away

Netherlands
« Antwoord #238 Gepost op: Juli 04, 2009, 16:24:53 »

In de volgende "MOTOR" komt een stukje te staan.

Anne
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #239 Gepost op: Juli 08, 2009, 21:06:05 »

In de volgende "MOTOR" komt een stukje te staan.

Anne

ik vraag me af wat hij er over gaat melden!  meer dan vroeg zijn bed uit heeft ie eigenlijk niet gedaan! Shocked Roll Eyes

het blijkt dat het rijden van een rubberbutt slecht te combineren is met een testverslag over een motor, vooral als je nog wat moet poseren voor de fotograaf!

We hebben dus na ca 1,5 uur afscheid genomen van journalist en fotograaf. Ik denk dat het gewoon een testverslagje wordt van de shiver GT ( hij vond het geen opwindende motor) met als aankleding een paar foto's van de rubberen reet met hoogstens een paar lacherige opmerkingen, maar we zullen het wel zien.

welk groepje heeft overigens nog meer de 1000km op route volgemaakt?  angel Evil
Gelogd
Pagina's: 1 ... 14 15 [16] 17 18   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35392 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Plannen voor C-licentiecursus? « 1 2 ... 10 11 » rsvfrank 150 57723 Laatste bericht September 30, 2010, 04:53:40
door rsvfrank
Naar Ruud Fredriks in Goes met mijn Falco (en overige modificaties) « 1 2 » muja 18 14013 Laatste bericht November 10, 2014, 16:50:33
door Big Chris
Intermot Keulen « 1 2 3 4 » herman 59 33933 Laatste bericht Oktober 20, 2008, 18:51:34
door jandetimmerman
Gianmarco stelt zich voor Gianmarco 12 7246 Laatste bericht September 15, 2010, 10:05:25
door Gianmarco

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!