Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 27, 2024, 13:22:21 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Zware straf Biaggi 1e race monza.  (gelezen 2553 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
George
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 333

Netherlands
« Gepost op: Mei 10, 2009, 18:54:09 »

Vindt die straftijd van 20 seconde wel erg overdreven. Oke hij sneed af na een fout maar hij werdt er neit beter van.
Wat is jullie mening hierover??
Gelogd

Drive like a devil..........Feel like a GOD!!
teddek
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.195


ἦλθον, εἶδον, ἐνίκησα.

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Mei 10, 2009, 19:06:08 »

niet gezien....  op visite

mocht hij door deze actie een plek gewonnen hebben en niet terug geven hebben dan zeg ik terecht.
is hij door deze actie in die ronde een aantal seconden sneller geweest, dan is het discutabel.

Gelogd
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 10, 2009, 19:39:09 »

Ik vond het wel een beetje discutabel hoor!

Maar ja, stil staan zonder brandstof is nog minder
Gelogd
erik71
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 10, 2009, 20:50:17 »

Ligt eraan; ik kon niet zien of hij de coureurs voor hem de plaats(en) teruggaf; als hij dat heeft gedaan is het discutabel omdat het vaker gebeurde (ook met andere coureurs). Als hij dat niet gedaan heeft , en dus een of meerdere plaatsen erdoor gewonnen heeft, ja...dan is het terecht....aangezien het zo volgens mij in de regeltjes is opgenomen.
En dat benzineverhaal ja dat geloof je toch echt niet.... toch sneu om op een half litertje (1,38/ltr=69 cent....) de wedstrijd te verliezen.......
Gelogd
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: Mei 10, 2009, 20:55:55 »

Ligt eraan; ik kon niet zien of hij de coureurs voor hem de plaats(en) teruggaf; als hij dat heeft gedaan is het discutabel omdat het vaker gebeurde (ook met andere coureurs). Als hij dat niet gedaan heeft , en dus een of meerdere plaatsen erdoor gewonnen heeft, ja...dan is het terecht....aangezien het zo volgens mij in de regeltjes is opgenomen.
En dat benzineverhaal ja dat geloof je toch echt niet.... toch sneu om op een half litertje (1,38/ltr=69 cent....) de wedstrijd te verliezen.......

even apeldoorn bellen...
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Mei 10, 2009, 21:03:13 »

En dat benzineverhaal ja dat geloof je toch echt niet.... toch sneu om op een half litertje (1,38/ltr=69 cent....) de wedstrijd te verliezen.......

Het is natuurlijk van de gekke dat er te weinig benzine in de tank zit. Maar 1,38/ltr. Denk het dus niet. Enkele jaren geleden betaalde wij al €5/ltr. dus ietsje meer. En dan 30 á 40 ltr in een weekeind
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
erik71
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Mei 12, 2009, 07:27:30 »

En dat benzineverhaal ja dat geloof je toch echt niet.... toch sneu om op een half litertje (1,38/ltr=69 cent....) de wedstrijd te verliezen.......

Het is natuurlijk van de gekke dat er te weinig benzine in de tank zit. Maar 1,38/ltr. Denk het dus niet. Enkele jaren geleden betaalde wij al €5/ltr. dus ietsje meer. En dan 30 á 40 ltr in een weekeind

Je hebt gelijk, racebrandstof is duurder dan de gewone benzine aan de pomp. Maar ja, op een knaak de eerste manche verliezen is ook nog zuur hoor.....
Maar hopen dat Bigaggi het wat beter doet komend weekend, en dat Nakano het gas eens wat verder opendraait... Wink
Gelogd
George
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 333

Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: Mei 12, 2009, 11:56:30 »

Ik denk dat ze bij Ben Spies na die 3 ronden niet meer hebben afgetankt voordat de herstart begon.  Aangezien ze maar minimaal gewicht willen meenemen. hebben ze alleen het hoognodige aan brandstof bij zich.
Gelogd

Drive like a devil..........Feel like a GOD!!
roLLator
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Mei 12, 2009, 18:14:59 »

Is volgens mij een behoorlijke blunder geweest van Yamaha. Je ziet wel vaak dat ze in de uitloopronde stopvallen. Maar nu zat er toch echt veel te weinig. Wel leuk voor Fabrizio, al lijkt me het niet de leukste manier om te winnen.
Gelogd
George
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 333

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: Mei 12, 2009, 23:11:06 »

Spies is gewoon onketend. En hij gaat de titel niet weggeven aan Haga.
Gelogd

Drive like a devil..........Feel like a GOD!!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
ZAC geluid shit breed 9 8990 Laatste bericht April 22, 2008, 16:34:54
door Heuveltje
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50190 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35532 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
ZAC 18/9 « 1 2 » breed 17 16309 Laatste bericht April 25, 2009, 20:47:25
door breed
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31350 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!