Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 20, 2024, 08:24:26 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Veneman weg bij Hoegee Suzuki  (gelezen 13192 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Gepost op: Juni 01, 2009, 09:31:47 »

De afgelopen dagen was ik misschien wat vaag in mijn blogs, daarom zal ik nu duidelijk zijn. Dit was mijn laatste race op de Hoegee Suzuki! Laat ik gelijk ook duidelijk zijn dat dit niet ligt aan de motor of de teamleden of de sponsoren. Het is een geschil tussen mij en het nieuwe team management op contractuele basis. Het is een flinke klap zeker omdat ik na afloop van vorig seizoen echt had willen scoren en ook omdat ik sinds november 2008 mijn baan opgezegd heb om me volledig te kunnen focussen op racen. Wat de toekomst nu brengt weet ik echt niet, ik wil graag blijven racen en laten zien dat ik bij de top van de wereld hoor. Ik hoop dat ik die kans krijg.


Bron: http://www.barryveneman.com/cms.php?id=3

Ik hoop dat hij snel op een r6 of cbr te zien is. Kan hij meedoen om het podium, weet ik zeker.
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 01, 2009, 10:11:54 »

tjonge wat een nieuws Undecided nouja snel wat anders knallen maar weer
Gelogd
erik71
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 01, 2009, 11:54:22 »

Nou da's niet zo fraai zeg.....jammer jammer.
Hopenlijk vind hij snel een ander team, ik weet zeker dat hij met het juiste spul goed mee kan komen.
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 01, 2009, 12:13:20 »

Oei dat is zonde zeg, misschien dat Wilco Zeelenberg hem aan een zitje kan helpen.
Idd op een r6 of cbr gaat Barry ongetwijfeld meedoen voor podiumplaatsen.
Hopelijk zijn er wat teams die zijn potentieel ook zien .....
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 01, 2009, 13:42:49 »

Ik hoop dat hij snel op een r6 of cbr te zien is. Kan hij meedoen om het podium, weet ik zeker.

van onze correspondent;
Nu bekend geworden is dat Barry Veneman stopt bij Hoegee Suzuki draait de geruchtenmolen over zijn opvolging op volle toeren. Insiders beweren dat het gaat om een of twee kandidaten uit het ONK die wellicht de overstap aankunnen echter er zijn ook onbevestigde geruchten dat voor de rest van het seizoen teruggevallen wordt op een oudere ervaren rijder die wellicht wat extra sponsorgeld mee zal brengen. Een nieuwe subsponsor van het team, VA&I zou een dergelijke strategie kunnen bevestigen. Het is nog niet bekend welke rijder uit de VA&I stal naar voren geschoven wordt
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 01, 2009, 13:52:40 »

 
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 01, 2009, 15:45:01 »

Ik hoop dat hij snel op een r6 of cbr te zien is. Kan hij meedoen om het podium, weet ik zeker.

van onze correspondent;
Nu bekend geworden is dat Barry Veneman stopt bij Hoegee Suzuki draait de geruchtenmolen over zijn opvolging op volle toeren. Insiders beweren dat het gaat om een of twee kandidaten uit het ONK die wellicht de overstap aankunnen echter er zijn ook onbevestigde geruchten dat voor de rest van het seizoen teruggevallen wordt op een oudere ervaren rijder die wellicht wat extra sponsorgeld mee zal brengen. Een nieuwe subsponsor van het team, VA&I zou een dergelijke strategie kunnen bevestigen. Het is nog niet bekend welke rijder uit de VA&I stal naar voren geschoven wordt
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 01, 2009, 15:51:28 »

Ik hoop dat hij snel op een r6 of cbr te zien is. Kan hij meedoen om het podium, weet ik zeker.

van onze correspondent;
Nu bekend geworden is dat Barry Veneman stopt bij Hoegee Suzuki draait de geruchtenmolen over zijn opvolging op volle toeren. Insiders beweren dat het gaat om een of twee kandidaten uit het ONK die wellicht de overstap aankunnen echter er zijn ook onbevestigde geruchten dat voor de rest van het seizoen teruggevallen wordt op een oudere ervaren rijder die wellicht wat extra sponsorgeld mee zal brengen. Een nieuwe subsponsor van het team, VA&I zou een dergelijke strategie kunnen bevestigen. Het is nog niet bekend welke rijder uit de VA&I stal naar voren geschoven wordt

Dan heeft die correspondent van jou toch een probleem, in de VA&I stal zitten geen rijders die ONK rijden en zeker geen Europeesche licentie hebben. 

Sorry lange
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 01, 2009, 19:46:49 »

Ik hoop dat hij snel op een r6 of cbr te zien is. Kan hij meedoen om het podium, weet ik zeker.

van onze correspondent;
Nu bekend geworden is dat Barry Veneman stopt bij Hoegee Suzuki draait de geruchtenmolen over zijn opvolging op volle toeren. Insiders beweren dat het gaat om een of twee kandidaten uit het ONK die wellicht de overstap aankunnen echter er zijn ook onbevestigde geruchten dat voor de rest van het seizoen teruggevallen wordt op een oudere ervaren rijder die wellicht wat extra sponsorgeld mee zal brengen. Een nieuwe subsponsor van het team, VA&I zou een dergelijke strategie kunnen bevestigen. Het is nog niet bekend welke rijder uit de VA&I stal naar voren geschoven wordt

Dan heeft die correspondent van jou toch een probleem, in de VA&I stal zitten geen rijders die ONK rijden en zeker geen Europeesche licentie hebben. 

Sorry lange
jeetje wat ben je weer serieus..... ennne die ouwe bok komt niet uit t ONK hoor... heb ik nooit beweerd....  ( zou ie wel willen!! Grin)

Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 01, 2009, 19:51:35 »


Hij rijdt wel sneller dan die Beer uit Lemmer

Met veul minder pk's
Gelogd

ZAC#4
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 01, 2009, 20:07:02 »

Het is een geschil tussen mij en het nieuwe team management op contractuele basis.

Is dit niet de bekende diplomatieke draai aan het geheel ? Er gaat een belangrijke sponsor weg c.q. er komt minder sponsorgeld binnen dus kunnen we jou ook minder geven dan eerder afgesproken. Of we kunnen een andere rijder binnenhalen die meer sponsorcentjes meeneemt.
Gelogd
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 01, 2009, 23:29:37 »

Het is een geschil tussen mij en het nieuwe team management op contractuele basis.

Is dit niet de bekende diplomatieke draai aan het geheel ? Er gaat een belangrijke sponsor weg c.q. er komt minder sponsorgeld binnen dus kunnen we jou ook minder geven dan eerder afgesproken. Of we kunnen een andere rijder binnenhalen die meer sponsorcentjes meeneemt.

Inderdaad, ik vermoed van wel. Hopenlijk kan Barry wel wat geld meebrengen naar een ander team, anders moet hij het echt van een vriendendienst gaan hebben. En dat lijkt me dan geen verbetering. Of zou die dan toch nog met Arie Vos in één team gaan? Wel op een snellere Honda hoop ik dan...


Tombaaa

(Hij heeft een goede inkoper nodig! Komt alles toch weer bij elkaar Wink)
« Laatste verandering: Juni 01, 2009, 23:32:40 door Tomba la bomba » Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
mile-eater
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: Juni 03, 2009, 13:22:15 »

Het is een geschil tussen mij en het nieuwe team management op contractuele basis.

Is dit niet de bekende diplomatieke draai aan het geheel ? Er gaat een belangrijke sponsor weg c.q. er komt minder sponsorgeld binnen dus kunnen we jou ook minder geven dan eerder afgesproken. Of we kunnen een andere rijder binnenhalen die meer sponsorcentjes meeneemt.

Inderdaad, ik vermoed van wel. Hopenlijk kan Barry wel wat geld meebrengen naar een ander team, anders moet hij het echt van een vriendendienst gaan hebben. En dat lijkt me dan geen verbetering. Of zou die dan toch nog met Arie Vos in één team gaan? Wel op een snellere Honda hoop ik dan...


Tombaaa

(Hij heeft een goede inkoper nodig! Komt alles toch weer bij elkaar Wink)

Van motor rijden heb ik geen verstand, maar voor goede inkopers:

[url Sorry Jorrit SPAM[/url]   angel  angel

groet,

Jorrit
« Laatste verandering: Juni 03, 2009, 18:56:35 door Sjaakie » Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #13 Gepost op: Juni 03, 2009, 15:51:19 »


Inderdaad, ik vermoed van wel. Hopenlijk kan Barry wel wat geld meebrengen naar een ander team, anders moet hij het echt van een vriendendienst gaan hebben. En dat lijkt me dan geen verbetering. Of zou die dan toch nog met Arie Vos in één team gaan? Wel op een snellere Honda hoop ik dan...


Tombaaa

(Hij heeft een goede inkoper nodig! Komt alles toch weer bij elkaar Wink)
[/quote]

Van motor rijden heb ik geen verstand, maar voor goede inkopers:

   angel  angel

groet,

Jorrit
[/quote]
Spam!!
« Laatste verandering: Juni 03, 2009, 18:57:21 door Sjaakie » Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
mile-eater
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: Juni 04, 2009, 08:22:26 »

Het is een geschil tussen mij en het nieuwe team management op contractuele basis.

Is dit niet de bekende diplomatieke draai aan het geheel ? Er gaat een belangrijke sponsor weg c.q. er komt minder sponsorgeld binnen dus kunnen we jou ook minder geven dan eerder afgesproken. Of we kunnen een andere rijder binnenhalen die meer sponsorcentjes meeneemt.

Inderdaad, ik vermoed van wel. Hopenlijk kan Barry wel wat geld meebrengen naar een ander team, anders moet hij het echt van een vriendendienst gaan hebben. En dat lijkt me dan geen verbetering. Of zou die dan toch nog met Arie Vos in één team gaan? Wel op een snellere Honda hoop ik dan...


Tombaaa

(Hij heeft een goede inkoper nodig! Komt alles toch weer bij elkaar Wink)

Van motor rijden heb ik geen verstand, maar voor goede inkopers:

[url Sorry Jorrit SPAM[/url]   angel  angel

groet,

Jorrit

 Evil  Evil was al benieuwd hoe lang het zou blijven staan...  Evil  Evil

 
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Circuit door de jaren heen zeeslot 10 10676 Laatste bericht Augustus 07, 2009, 15:31:34
door sanka
goedkoop 2 of/en 3 oktober zandvoort « 1 2 ... 5 6 » patrickhenr 85 26266 Laatste bericht Oktober 09, 2010, 09:21:27
door black bee
Rondetijden « 1 2 ... 35 36 » zeeslot 539 164483 Laatste bericht Maart 25, 2015, 10:09:52
door Zoeperman
Update « 1 2 » emielfellinger 24 10756 Laatste bericht December 16, 2011, 13:38:44
door emielfellinger
Wisten jullie dat Sjaakie 5 4205 Laatste bericht Januari 28, 2010, 10:49:56
door Sniep

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!