Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 19:34:50 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: De druppel....  (gelezen 9865 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: Juni 16, 2009, 10:44:20 »

Volgens mij is Gino nu bij de motorzaak z'n mille aan 't inruilen  , zag 'm wegrijden samen met z'n vrouw op de r6........hoor ik daar nou een harley aan komen 
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: Juni 16, 2009, 13:41:15 »

Volgens mij is Gino nu bij de motorzaak z'n mille aan 't inruilen  , zag 'm wegrijden samen met z'n vrouw op de r6........hoor ik daar nou een harley aan komen 
Nee een trike  Grin
Gelogd
Kefke
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: Juni 16, 2009, 13:44:55 »

Dat is wel sneller (in de bochten) dan een Harley!
Gelogd
Maddog101
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: Juni 16, 2009, 14:57:02 »

He Gino, ik denk dat je niet mooet beslissen na een nacht nadenken. 
De spijt komt meestal als je na een tijdje andere motor ziet rijden, op een geweldig mooie zomerdag 
Wacht gewoon een maand, denk je er dan nog zo over kan je hem alsnog weg doen. 
Gelogd
kim_rsv1000
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: Juni 16, 2009, 15:05:50 »

Ik denk dat meer dan de helft van de forumleden zich bij dit verhaal wel iets kunnen voorstellen.  
Wat bij mij begon als een motor kopen om rustig woon-werk verkeer te doen,is ondertussen ook uitgegroeid tot "zoveelste zwaarder een motor,en zoveelste harder hij gaat....hoe beter"
Ik heb net zoals jij van plan bent Gino mijn eerste RSV mille vorig jaar in de winter verkocht,met dezelfde reden.Ik had hem gekocht omdat ik verliefd was geworden op de stoere looks en de sound,maar naarmate ik de motor beter leerde kennen ging ik er maar harder en harder mee.Wheelies proberen,snelle sportwagens opjagen om te laten zien dat ik sneller was,...you name it, ik probeerde het allemaal.Ik heb net zoals jij waarschijnlijk al veel domme acties ondernomen op 2 wielen,waarvan ik achteraf zei "eigelijk had ik daarbij dood moeten zijn" Maar de ongelofelijke adrenalinerush  die ik telkens weer kreeg deed me zulke dingen een minuut later weer vergeten.
Tot ik vorig jaar in de winter toch maar besloten had om dat gevaarlijke ding maar weg te doen,want als ik zo voortdeed word ik geen 30 jaar  
Achteraf had ik hier toch spijt van,eens het terug zomer werd en de motoren terug op straat kwamen smolt mijn hart telkens weer ik een mooie machine tegenkwam op de weg,zeker bij een aprilia,dan werd ik gewoon gek!!!!Elke dag opnieuw vroeg ik me af waarom ik mijn schatje had verkocht,ik miste ze enorm.Toen heb ik besloten terug een motor te kopen,maar mezelf PROBEREN te controleren.
Vandaag,een kleine 1000 € armer aan verkeersboete's lukt me da veel beter dan pakweg 2 jaar geleden.
Ik heb ook nog dikwijls momenten dat ik mezelf niet kan inhouden op de tuono,maar dan heb ik voor mezelf een paar voorwaarden opgemaakt.

1 : ALTIJD maar dan ook ALTIJD op een mooie weg zonder steentjes en bij DROOG WEER!!!!
2 : Proberen nooit iets te doen om indruk te maken op anderen,dus geen wheelies bij voorbij steken,geen andere wagens provoceren.Als er nu een auto mij uitdaagt en ik ben er zeker van dat het geen politie is ofzo,trek ik hem even door op een recht stuk en laat ik hem een paar honderd meter achter en rem ik terug tot de normale snelheid en rij normaal.Ik heb gemerkt dat ze dan wel weten wie het snelst is en niet meer komen pushen.Doen ze dit nog wel denk ik gewoon " ik ben toch veel sneller dan jou,ik hoef me niet meer te bewijzen" Laat ze maar voorbij gaan dan,heb ik geen probleem mij,ik heb al laten zien dat ik de grootste heb  Grin

Tot zover werkt dit prima voor mij,ik trek hem nog wel dikwijls door maar laat me niet meer opnaaien door anderen nadat ik heb laten zien hoe groot mijn mannelijkheid wel niet is  Grin

Ik wil je maar waarschuwen dat je jou aprilia enorm gaat missen,en er spijt van gaat krijgen later.
Als je echt wil kan je jezelf best goed in toom houden heb ik ondervonden  

There's a place and a time voor zo'n dingen  Wink
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Juni 16, 2009, 15:28:56 »

 With stupid heb mij noodgedwongen ook wat meer leren beheersen (al zullen sommigen roepen dat dat niet te zien is  )
Gelogd
Kefke
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: Juni 16, 2009, 15:32:48 »

Ik ben nog maar een erg jonge chauffeur, maar ik begrijp je wel.
Zelf ben ik altijd van het standpunt geweest als ik ooit kinderen heb (k ben er19, dus nog heel lang hoop ik  angel) verkoop ik de moto.

Mijn pa is ook altijd een "racer" geweest (bedoel altijd sportieve motoren gehad: 2x851, 916, YZF, RSV).
's zondags ging hij altijd met vrienden de ardenne in, en dat was natuurlijk niet zonder gevaren.
Hoe verder het seizoen vorderde hoe harder het ging, en uiteindelijk was er een moment dan 3weken achtereen iemand neer ging.
Dat zijn momenten dat je even moet nadenken en de moto even moet laten staan. Zeker als je kinderen hebt.
Na zijn 916 (verkocht door de scheiding in '96) heeft hij 10 jaar geen moto meer gehad.
Toen heeft hij een oude YZF750 gekocht en nu heeft hij de rode RSV.

Ik rij regelmatig met hem mee en zijn rijstijl is veranderd. Volgens hem is het omdat het verkeer zofel veranderd is maar volgens mij zijn het ook de grijze haren een beetje.
Hier rijden we heel rustig, heel waakzaam voor auto's die uit parkings rijden etc. maar als de garages eens weg zijn en er heerlijke bochtjes zijn dan laten we ons goed gaan.

Maar ik heb ook dat ik ineens een klik heb tijdens het rijden van: "Er staat nu +-120 op de teller WAT als er nu dadelijk een auto voor me vliegt die me tegen 70 verwacht?"
En dan doe ik het wat rustiger, totdat ik weer strakke bochtjes zie. Als ik met de moto vertrek is het altijd voor ver, want tegenwoordig rij ik alleen nog in de Eifel.
Maar daar moet je de discipline ook voor hebben. Ik denk dat dat voor mij en mijn leeftijdsgenoten gemakkelijker is omdat we er gewoon niet aan denken om met een moto te rijden zoals ze dat 20 jaar geleden deden...

Circuit rijden mag ik niet van mijn pa, hij heeft jaren in het circuit gebeuren meegedraaid (BK en EK als mechanieker denk ik) en hij heeft er teveel zien verongelukken.
Gelogd
leonsnek
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Juni 16, 2009, 17:20:07 »

Knap genaaid door de plisie Sad laat je niet van de wijs brengen, en zet een sbk(tuono) stuur d'r op,goedkoper dan een nieuwe,je rijd nie voor l*i , en je  Grin iedereen uit,enneh... je snelheid gaat minder snel(?) omhoog.
Suc6 met je beslissing
Gelogd
kim_rsv1000
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: Juni 16, 2009, 18:27:03 »

Knap genaaid door de plisie Sad laat je niet van de wijs brengen, en zet een sbk(tuono) stuur d'r op,goedkoper dan een nieuwe,je rijd nie voor l*i , en je  Grin iedereen uit,enneh... je snelheid gaat minder snel(?) omhoog.
Suc6 met je beslissing

ik moet je teleurstellen door te zeggen dat het rechte stuur op een RSV je niet trager doet rijden  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: Juni 16, 2009, 19:01:12 »

With stupid heb mij noodgedwongen ook wat meer leren beheersen (al zullen sommigen roepen dat dat niet te zien is  )
Nee nou ff serieus herman 
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #25 Gepost op: Juni 16, 2009, 19:27:39 »

  Grin
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #26 Gepost op: Juni 16, 2009, 19:37:05 »

had zo'n achtervolging / fuik toen ik mijn mille nog aan het inrijden was... Roll Eyes   en werd ook gematst met 46km/u

tja om hem dan gelijk van de hand te doen.... angel

heb ontdekt dat af en toe een circuitdag een prima middel is om effe gas te geven......

neemt niet weg dat ieder zijn eigen keuze maakt natuurlijk..... tismaar waar je je lekker bij voelt!
Gelogd
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #27 Gepost op: Juni 16, 2009, 20:13:45 »

Hey Gino!

Mindere berichten!
Gelukkig dat ze je een beetje gematst hebben!!!
Maar de Mille hoef je d'r niet voor te verkopen  denk dat je d'r spijt van gaat krijgen.
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
leonsnek
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: Juni 16, 2009, 20:57:21 »

Knap genaaid door de plisie Sad laat je niet van de wijs brengen, en zet een sbk(tuono) stuur d'r op,goedkoper dan een nieuwe,je rijd nie voor l*i , en je  Grin iedereen uit,enneh... je snelheid gaat minder snel(?) omhoog.
Suc6 met je beslissing

ik moet je teleurstellen door te zeggen dat het rechte stuur op een RSV je niet trager doet rijden  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
ehheh... probeer ook maar wat, Grin iemand die zich een x laat opnaaien, is toch geen reden om een mille op te ruimen,schade en schande...dûh..betalen, en doorrijden, als je laat leiden door een "ik heb kinderen en een gezin-etje" moet je stoppen met motorrijden.
Let wel mijn "gezin-etje" is ook  angel maar ook ik ben met schade ende schande wijs geworden, en rijd al ruim 25 jr motor...maar toch...recht stuur rules
Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #29 Gepost op: Juni 16, 2009, 20:58:26 »

Knap genaaid door de plisie Sad laat je niet van de wijs brengen, en zet een sbk(tuono) stuur d'r op,goedkoper dan een nieuwe,je rijd nie voor l*i , en je  Grin iedereen uit,enneh... je snelheid gaat minder snel(?) omhoog.
Suc6 met je beslissing

ik moet je teleurstellen door te zeggen dat het rechte stuur op een RSV je niet trager doet rijden  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
ehheh... probeer ook maar wat, Grin iemand die zich een x laat opnaaien, is toch geen reden om een mille op te ruimen,schade en schande...dûh..betalen, en doorrijden, als je laat leiden door een "ik heb kinderen en een gezin-etje" moet je stoppen met motorrijden.
Let wel mijn "gezin-etje" is ook  angel maar ook ik ben met schade ende schande wijs geworden, en rijd al ruim 25 jr motor...maar toch...recht stuur rules
Dat komt gewoon door die oude botten van jou, opa tokkie 
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
rsv mille 2000 koppeling « 1 2 ... 5 6 » rsvmille2000 76 22125 Laatste bericht Mei 19, 2013, 20:44:48
door Flanders93
radiator dop pegaso 650 cube 1998 pegaso1980 6 3175 Laatste bericht Augustus 08, 2009, 15:52:37
door pegaso1980
Ducati in nieuwe handen klaaz 9 2371 Laatste bericht April 21, 2012, 21:12:54
door FerBa
Startkoppeling « 1 2 » George 28 8194 Laatste bericht December 20, 2009, 00:27:13
door Vincent S.
online shop voor originele shiver onderdelen... Dierick 8 9602 Laatste bericht Juni 13, 2013, 16:24:49
door Dierick

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!