Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 12:12:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: We gaan naar de TT in Assen en we nemen mee......  (gelezen 13558 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
erikske
Tuono 1000-R
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.644


Tuono powerrrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: Juni 22, 2009, 21:24:58 »

Wij gaan ook een nachtje kamperen daar.... gelukkig gaat er een met de auto, kan die mooi de tent en andere zooi meenemen

Verder korte broek, zonnebrand, en zonnebril!!  Is toch wel beter dat je niet heel de dag met je motorpak aan moet lopen
Na de TT lekker pas weer dat warme pak aan, en op de motor weer naar huis.

Ook neem ik natuurlijk een HEEL groot slot  mee om mijn dierbare appie vast te ketenen, aan een paal of de motoren van mijn maats!!!!
3 zijn moeilijker mee te nemen als 1

I was de 5 kratten bier ook vergeten.....
Gelogd

DONDER-PILOOT
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: Juni 22, 2009, 21:52:30 »

Ik neem voor het eerst mijn nichtje van 13 mee achterop en meteen naar naar de TT. Ben benieuwd of ze ook verslaafd raakt  Grin
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #17 Gepost op: Juni 22, 2009, 22:02:54 »

....slaapzak en bier!  Grin Staan wederom op Ubbels met wat vouwcaravans, tapje bbq enz 
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Droeftoeter
Gast
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 1.258


2001 SL1000 Falco en een 2003 Tuono

Netherlands
« Antwoord #18 Gepost op: Juni 22, 2009, 22:18:21 »

Me entree kaarten. Blijven jullie allemaal buiten staan?
Gelogd

Vini,Moto,Endo
(We came, We rode it, we crashed it)
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Juni 23, 2009, 08:04:42 »

Ik ga a.s. zaterdag waarschijnlijk voor het eerst! 

Maar ik heb ff een paar vraagjes:

- kan ik gewoon kaartjes "aan de deur" kopen?
- hoe laat moet ik er zijn, wanneer begint de actie? Smiley
- kan ik zelf eten/drinken meenemen of mag dat niet de poort niet door?
Gelogd

Happy Mille
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Juni 23, 2009, 08:26:12 »

Ik ga a.s. zaterdag waarschijnlijk voor het eerst! 

Maar ik heb ff een paar vraagjes:

- kan ik gewoon kaartjes "aan de deur" kopen?
- hoe laat moet ik er zijn, wanneer begint de actie? Smiley
- kan ik zelf eten/drinken meenemen of mag dat niet de poort niet door?

- Ja, kaartjes kun je "aan de deur" kopen, maar dit zijn puur staankaarten (maargoed, zitplaatsen zijn ook zo goed als uitverkocht )
- Ligt eraan wat jij actie vind? Ik was er meestal al sochtends vroeg om de eerste warmin ups en dergelijke nog ook te zien 
- Ja dat kan, maar je mag geen glas en geen blikjes bier geloof ik meenemen, anders moet je even op www.tt-assen.com kijken, staat het op onder TT Assen 

Zijn er ook nog mensen die op de Rossi Tribune zitten die er dit jaar voor het eerst is? 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: Juni 23, 2009, 18:19:56 »

Helaas is het dit jaar voor mij niet mogelijk om op het middenterrein te helpen  
Was te laat (omdat ik nog niet zeker wist wanneer mijn tentamen was, want ja dit kan zelfs
op zaterdag plaatsvinden tegenwoordig ) en de rest was al ingedeeld (ze hadden me niet eens even gebeld  Undecided),  

Dusss...ik ga zaterdag samen met Tino 

Is het ook leuk om met wat ARA leden bij elkaar te gaan zitten  ?
« Laatste verandering: Juni 23, 2009, 19:06:05 door 2 Fast 2 See » Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
rs125 power
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Juni 23, 2009, 21:15:58 »

de kaartjes anders komen we er niet in Grin.
en zonnebrandolie en drinken en wat eten denk ik. wat geld om pet en shirt te kopen van rossi
ik heb er al zin in . morge nog ff afrijden voor de koekblik. en dan zaterdagochtend er vroeg uit en die kant op.
  leon
die pet en shirt koop ik allang niet meer, de rest is geen overbodige luxe, maareh suc6 met afrijden morgen,
Greetz LĆ©on (mooie naam btw angel)

dankje.
nou vandaag mocht ik afrijden voor de koekblik(auto)rijbewijs en geslaagd gelukkig.
ging allemaal goed, was ok rustig op de weg. ik leste altijd in de drukke tijden dus dat scheelde alweer.
liep ik daar bij het cbr sonja bakker tegen het lijf Grin die moest afrijden voor de motor   leon
Gelogd
RSVulti
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.040


Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: Juni 23, 2009, 23:19:29 »

Ik neem niet zo veel mee...

Een vriend heeft me 2 Businessclub kaarten aangeboden en we kunnen slapen op het bungalowpark waar hij directeur a.i. is...
Ze zijn sponsor van het circuit en hij kan zelf niet gaan, dussss... of ik belangstelling had... DACHT 'T WELLLLL...!!!

Alleen nog boven water zien te krijgen wat deze kaarten precies aan mogelijkheden bied !
Had al gemaild naar het circuit met deze vraag maar kreeg als antwoord dat alle sponsors in het begin van het jaar daar de docu's
van gehad zouden hebben... JA, dat geloof ik... alleen hij zit er net een paar weken...en weet daar dus niks van...

Nou ja, verhoogt de spanning zeg maar...
Gelogd

Het begin is er...het ergste moet nog komen...en het eind...is zoek !!
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #24 Gepost op: Juni 24, 2009, 08:05:09 »

Ik neem niet zo veel mee...

Een vriend heeft me 2 Businessclub kaarten aangeboden en we kunnen slapen op het bungalowpark waar hij directeur a.i. is...
Ze zijn sponsor van het circuit en hij kan zelf niet gaan, dussss... of ik belangstelling had... DACHT 'T WELLLLL...!!!

Alleen nog boven water zien te krijgen wat deze kaarten precies aan mogelijkheden bied !
Had al gemaild naar het circuit met deze vraag maar kreeg als antwoord dat alle sponsors in het begin van het jaar daar de docu's
van gehad zouden hebben... JA, dat geloof ik... alleen hij zit er net een paar weken...en weet daar dus niks van...

Nou ja, verhoogt de spanning zeg maar...

Zover ik weet heb je dan toegang waarschijnlijk de algemene businessclub van het circuit zelf  (Of als het
park zelf een box heeft, die box).  De paddock (gedeelte waar de trailers staan enzo) mag je geloof
ik verder niet op Er zijn dit jaar ook geen paddockkaarten te koop volgens mij 

De Pit Walks weet ik niet...staat in het programma VIP Pit Walk, en businessclub betekend nog neit dat je VIP bent,
dus grote kans dat dat ook niet mag

Maargoed, je weet het allemaal nooit 

Hoe heet het bedrijf? Ben in alle boxen van de bedrijven al eens geweest voor het geval het bedrijf er 1 zelf heeft
(Kan me niet herrineren dat een vakantiepark daar een box heeft  Lips Sealed)
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
RSVulti
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.040


Netherlands
« Antwoord #25 Gepost op: Juni 24, 2009, 09:27:08 »

@ 2 fast 2 see; is geen vacantiepark als in vacantiepark, Residence Hunzebergen in Exloo !

Denk idd dat het 'normale' businessclub kaarten betreft, maar is natuurlijk met alles wat er dan wel of niet bij zit wel gewoon gaaf daar eens te zitten !

Ik laat me verrassen, eigenlijk kan het niet tegenvallen !
Gelogd

Het begin is er...het ergste moet nog komen...en het eind...is zoek !!
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: Juni 24, 2009, 10:01:03 »

Ik laat toch maar verstek gaan denk ik... Aankomende maandag m'n (hopelijk) allerlaatste tentamen ( ) dus kan de tijd goed gebruiken. Daarbij wordt het kĆ¼tweer a.s. zaterdag en is tot overmaat van ramp gisternacht de motor gestolen van een maat die mee zou gaan...  Lips Sealed Cry
Gelogd

Happy Mille
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #27 Gepost op: Juni 24, 2009, 10:14:53 »

@ 2 fast 2 see; is geen vacantiepark als in vacantiepark, Residence Hunzebergen in Exloo !

Denk idd dat het 'normale' businessclub kaarten betreft, maar is natuurlijk met alles wat er dan wel of niet bij zit wel gewoon gaaf daar eens te zitten !

Ik laat me verrassen, eigenlijk kan het niet tegenvallen !

@ RSVulti - Weet ik, daar ben ik met de Rescuebus van het TT Circuit Assen ook wel eens geweest, programmaboekjes en posters brengen 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
toubab
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: Juni 24, 2009, 17:21:48 »

Mijn regenpak Grin  Het wordt weer typisch Assen-weer, met grote kans op onweer Sad

Het is alsof de duvel er mee speelt Evil Elk jaar tijdens de werkweek voorafgaande aan de TT is het prachtig weer, en op TT-zaterdag is het weer gedaan met het mooie weer Cry

Iedereen veul plezier gewenst, Marc (wegracer) en ik zitten op de Strubbe-tribune.

Grtz
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #29 Gepost op: Juni 24, 2009, 18:48:08 »

Mijn regenpak Grin  Het wordt weer typisch Assen-weer, met grote kans op onweer Sad

Het is alsof de duvel er mee speelt Evil Elk jaar tijdens de werkweek voorafgaande aan de TT is het prachtig weer, en op TT-zaterdag is het weer gedaan met het mooie weer Cry

Iedereen veul plezier gewenst, Marc (wegracer) en ik zitten op de Strubbe-tribune.

Grtz

Niet mee eens  Het is sochtends altijd regen en smiddags in de zon liggen  Grin
Zal i.i.g ff van dat zeil meenemen wat je normaal ook wel onder de tent doet 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 43889 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 9967 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy
HOW TO ; Bougies vervangen RSV Mille « 1 2 » Kogeltje 16 16753 Laatste bericht Februari 21, 2014, 20:56:26
door Jolafa
2-takt olie « 1 2 3 » Huertecilla 30 22700 Laatste bericht Augustus 13, 2010, 12:24:04
door Nils
motorrijdersgroet robz 2 2623 Laatste bericht Mei 31, 2009, 23:58:27
door robz

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!