Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 18:54:11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: (OT) Michael Jackson overleden  (gelezen 4453 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Gepost op: Juni 26, 2009, 06:22:39 »

Waanzinnig off-topic.... hoort niet op dit forum,...... maar ik doe het toch (voor 1 dag)


Ik ben nooit kapot geweest van dce muziek, maar een icoon..... dat was het. Respect voor alles wat hij heeft gemaakt in zijn carriere. Indrukwekkend

Michael Jackson overleden

« Laatste verandering: Juni 26, 2009, 06:27:27 door zeeslot » Gelogd
Patrickg
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 593


Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 26, 2009, 06:39:49 »

Ja, wat een nieuws hé...

Ik vind zijn muziek echt goed en het was een geweldige artiest. Helaas helemaal gek in zijn bol, maar dat kenmerkt een goede artiest dan ook weer Smiley
Gelogd

Triumph Street Triple 2008
Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 26, 2009, 07:22:44 »

Vanmorgen groot op de voorpagina, ik stond er even van te kijken. Dat hij er niet gezond bij liep zagen we allemaal, maar dat hij nu al zou overlijden.

RIP Wacco Jacko
Gelogd
Blijhoofd
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 799


It's Nice to be important, but

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 26, 2009, 08:47:55 »

Altijd naar een concert van hem willen gaan, kaarten voor zijn concert in GB, is mij niet gelukt te krijgen.... Nu ben ik te laat!
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 26, 2009, 08:53:08 »

Goede muziek (in de jaren '80) maar verder een totaal geflipte vent. Ook nogal overrated imho.

Wel een erg sneu leven gehad. Geen jeugd, geen oude dag (letterlijk) en daar tussenin te bizar leven.
Gelogd

Happy Mille
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 26, 2009, 08:54:48 »

Ik hoorde het gisteravond laat ja, 50 jaar... veel te jong natuurlijk 

Hij maakte opzich wel leuke muziek, maarzelfs was hij echt  met 50 concerten
gepland en zijn neus enzo 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 26, 2009, 11:41:36 »

Een grootheid in de muziek! Hij is te vroeg gestorven.


Maar, in Amerika kunnen de kleine kinderen wel weer veilig over straat... angel angel
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 26, 2009, 11:56:19 »

Ze zijn nu bezig met onderzoek... of de hartaanval ook door iets gekomen is, b.v. pillen (overdosis?) of dergelijke 

En die mensen in GB kunnen volgens mij fluiten naar hun centen van de kaartjes van de concerten,
want er was volgens mij geen bedrijf die die kaartjes toen wou verzekeren   
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Miccie
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 26, 2009, 13:42:36 »

ik hoorde dat zijn as verstrooid gaat worden in zandbakken.......zodat kinderen ook eens met hem kunnen spelen 

Het was (en zal altijd blijven) een ongelooflijk icoon. Super wat hij voor onze muziek heeft betekend. RIP Jackson
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 26, 2009, 13:45:43 »

ik hoorde dat zijn as verstrooid gaat worden in zandbakken.......zodat kinderen ook eens met hem kunnen spelen 

Het was (en zal altijd blijven) een ongelooflijk icoon. Super wat hij voor onze muziek heeft betekend. RIP Jackson

 

geen jackson fan ,maar ja je bent er toch mee opgegroeid , dus toch een beetje vreemd .
Zoals een fan op tv al zei; je geloofde dat Michael Jackson onsterfelijk was......
Gelogd
zjoepske
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 26, 2009, 14:06:10 »

ik had gehoord dat van het plastic waar micheal jakson van gemaakt is lego blokjes gemaakt worden....
zodat de kinderen nog met hem kunnen blijven spelen
Gelogd
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 26, 2009, 15:39:08 »

Een icoon is heengegaan.........  Undecided
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
toubab
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: Juni 26, 2009, 15:52:35 »

Ik heb geen medelijden met een pedofiel die dood is, zijn we daar ook weer vanaf
Gelogd
rs125 power
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: Juni 26, 2009, 16:20:20 »

ik hoorde dat zijn as verstrooid gaat worden in zandbakken.......zodat kinderen ook eens met hem kunnen spelen 

Het was (en zal altijd blijven) een ongelooflijk icoon. Super wat hij voor onze muziek heeft betekend. RIP Jackson

 

geen jackson fan ,maar ja je bent er toch mee opgegroeid , dus toch een beetje vreemd .
Zoals een fan op tv al zei; je geloofde dat Michael Jackson onsterfelijk was......

dat dacht ik dus ook vanochtend. me collega zei weet je wie er dood is. ik zei: nou. zegt hij micheal jackson.
ik zo dat kan niet. op de site van n.o.s gekeken en bleek het zo te zijn.

hij maakte goeie muziek. was niet helemaal tof in zijn bovenkamer. maarja daar lopen er mee van rond.

r.i.p. micheal jackson
Gelogd
Nald
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: Juni 26, 2009, 16:56:54 »

Helaas een icoon is heen gegaan. Helaas weet de jonge generatie niet wat die man heeft betekend. Deze man kan niet overrated zijn. Vind zelfs eerder dat hij underrated is.
Dat hij vreemd is zal niemand ontkennen, maar hoe zou jij zijn als je op je vijfde een trap onder je reet kreeg om te gaan performen om maar beroemd te worden.
Jammer dat deze man kapot is gemaakt door Amerika.  Cry

Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Even Voorstellen « 1 2 » sammy 16 9967 Laatste bericht Juli 19, 2013, 21:35:01
door sammy
CPZ 29 september « 1 2 ... 5 6 » Blijhoofd 83 28409 Laatste bericht Oktober 01, 2011, 18:15:58
door black bee
Dynamo defect Tuono ? coulance van Aprilia ? Vergeet t maar! « 1 2 » raymond-rsv 20 7887 Laatste bericht September 09, 2014, 18:40:40
door zichthuis
Off Topic « 1 2 ... 174 175 » zeeslot 2618 469323 Laatste bericht April 01, 2011, 20:03:42
door B-Art
Arrow of Tyga Gosse 12 5469 Laatste bericht Oktober 21, 2010, 13:03:45
door emielfellinger

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!