Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 16:42:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Welke versnelling op Assen ?  (gelezen 5854 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Huub1983
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: September 24, 2009, 20:28:29 »


ik zal je mijn versnellingen geven:  rsv  15/45 2002 blok, rondje van 1.51 laag  Wink

haarbocht:  4, blijft 4 tot insturen Ossenbroeken, terug naar 3. strubben terug naar 2 dan opschakelen tot 6 ruskenhoek in 4 of soms in 5 insturen , voor Stekkenwal terug naar 4, volgas door naar de Bult, heel even naar 5 en meteen weer terug naar 4, 4 houden tot en met duikersloot, 5 voor meeuwenmeer, met meewind zelfs naar de 6, opschakelen naar 6 of al in 6 hogerheyde en door naar ramshoek en  terug naar 3 GT

Da's mooi, kan ik die gelijk overnemen,


(maar dan 1 versnelling lager Embarrassed)





Dan zit je denk ik redelijk goed, alleen strubben zeker gewoon in de 2!!

Veel plezier dit weekend en denk om het snelgas!!! Anders wordt het vlieggas en dat willen we niet. 

Bedankt allemaal voor de adviezen 
Daar heb je terminste wat aan  Smiley
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #16 Gepost op: September 25, 2009, 08:02:19 »


Dan zit je denk ik redelijk goed, alleen strubben zeker gewoon in de 2!!

  

in de 2? Die doe ik volgas in de 4  Grin  
Gelogd

Renébagpipe
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: September 30, 2009, 00:56:35 »


Dan zit je denk ik redelijk goed, alleen strubben zeker gewoon in de 2!!

  

in de 2? Die doe ik volgas in de 4  Grin  

Heb ik ook een keer geprobeert..................

alleen kwam daarna de pit-muur wel heeeel erg dichtbij... en vroeg me af waarom ze ineens de baan hadden verlegd........

en gras op het asfalt hadden gezaaid............
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #18 Gepost op: September 30, 2009, 05:33:53 »

typisch geval van grasbaanracen  Grin Grin
Gelogd

if it runs , race it
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Oktober 13, 2009, 17:33:33 »

Zondag eens geprobeerd (in de enige droge sessie) om de lager in toeren te rijden en het schema van Robz/jarno aan te houden.
Ik moet zeggen dat dat aardig ging , al moest ik bij sommige bochten toch een versnelling meer terugtikken.
Misschien ligt het aan de andere gearing of aan m'n lagere snelheid.
Volgend jaar ga ik eens een 15/44 combi proberen,ik rijd nu met 16/43.
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #20 Gepost op: Oktober 13, 2009, 19:43:24 »

dat heeft misschien toch met instuursnelheid te maken. Assen is een vloeiende baan die je in het begin vaak teveel doodremt in bochten.  ik rijd trouwens met 15/42, geen idee hoe dat zich verhoudt tot 16/43 maar daar kom jij als techneut wel uit! Cheesy
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: Oktober 13, 2009, 20:38:53 »

Zondag eens geprobeerd (in de enige droge sessie) om de lager in toeren te rijden en het schema van Robz/jarno aan te houden.
Ik moet zeggen dat dat aardig ging , al moest ik bij sommige bochten toch een versnelling meer terugtikken.
Misschien ligt het aan de andere gearing of aan m'n lagere snelheid.
Volgend jaar ga ik eens een 15/44 combi proberen,ik rijd nu met 16/43.
Ja, dan moet je vaker terug. UIteindelijk kom je met een Mille tot bouwjaar 03 uit op 15/44 of 15/45 voor het circuit. Met 15/45 kwam ik afhankelijk van de wind richting Ramshoek net tegen de begrenzer en einde Veenslang, perfect dus. Op Spa moet je naar 16/45 of 15/43 en dan nog op 2 plekken in de begrenzer
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #22 Gepost op: Oktober 14, 2009, 17:11:56 »

Zondag eens geprobeerd (in de enige droge sessie) om de lager in toeren te rijden en het schema van Robz/jarno aan te houden.
Ik moet zeggen dat dat aardig ging , al moest ik bij sommige bochten toch een versnelling meer terugtikken.
Misschien ligt het aan de andere gearing of aan m'n lagere snelheid.
Volgend jaar ga ik eens een 15/44 combi proberen,ik rijd nu met 16/43.
Ja, dan moet je vaker terug. UIteindelijk kom je met een Mille tot bouwjaar 03 uit op 15/44 of 15/45 voor het circuit. Met 15/45 kwam ik afhankelijk van de wind richting Ramshoek net tegen de begrenzer en einde Veenslang, perfect dus. Op Spa moet je naar 16/45 of 15/43 en dan nog op 2 plekken in de begrenzer

Eens met je Jarno.
Ik rijd met 15/45 en ondanks ons onderlinge (geringe  Roll Eyes) tijdverschil kom ik tot dezelfde ervaring
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Verslag ZAC Zolder 1 september 2009 « 1 2 » emille 15 10925 Laatste bericht September 04, 2009, 16:32:56
door Timfiz
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 17038 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35544 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Klustopic Capo lummelke « 1 2 » lummelke 21 11145 Laatste bericht April 26, 2010, 07:48:39
door wout750
Powerbrake een nieuw remsysteem « 1 2 » futuristie rosso 16 15350 Laatste bericht Augustus 04, 2009, 17:27:18
door Roy R

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!