Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 09:56:54 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ital dag in tiel  (gelezen 33222 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #60 Gepost op: Augustus 23, 2009, 16:19:12 »

Tja wat zal ik zeggen... t was er druk, maar verder ook niks te beleven  had beter de belgische kempen onveilig gemaakt 

Inderdaad, alle respect voor de organisatie, maar beetje zonde van mijn tijd (lees: saaie reis over de snelweg), hoop dat er volgend jaar meer te doen is, aan de hoeveelheid publiek zou het niet mogen liggen. Al kan ik me voorstellen dat mensen nu een volgende keer wegblijven.
Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
Shrek!
Gast
« Antwoord #61 Gepost op: Augustus 23, 2009, 16:26:04 »

Ital dagje was gezellig.
Bmack, Leonsnek, Ferba, Sjaakie, Timmax en nog wel meer gezien.
Heb wel gemerkt dat mn RS een aandachtsh*er is 

Volgens mij heb ik je gezien, had je ook een MF sticker achterop Huh je RS stond dan vlakbij het restaurant geparkeerd ??
Gelogd
mikem
Gast
« Antwoord #62 Gepost op: Augustus 23, 2009, 16:31:57 »

Tja wat zal ik zeggen... t was er druk, maar verder ook niks te beleven  had beter de belgische kempen onveilig gemaakt 
With stupid
Ik heb m'n motor neergezet, een rondje gelopen, terug naar m'n motor gelopen en weer vertrokken.
Daarna stukje gereden in de buurt van Arnhem, Nijmegen en weer terug naar huis. Hopelijk niet geflitst want anders ben ik zwaaar de lul. Die Rsv is ook veel te lekker ...
Op een tankstation een sapje gedronken. Komt een Duc Monster aanrijden om te tanken, paar keer aan het gas lurken om z'n uitlaat te demonstreren, tankt en zet de motor
voor de ingang zodat iedereen 'm goed kan zien. De man zelf heeft een kreukelvrij Revit-pak, geen vliegje zit erop.
Ik kreeg er zo'n MF mega-meeting gevoel van, waarbij stoer doen en showen de bovenhand voert. Iedereen doet maar wat ie leuk vindt hoor, maar 't is niet mijn ding.
Gelogd
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #63 Gepost op: Augustus 23, 2009, 16:40:43 »

Idd kijken kijken, niks kopen, zien en gezien worden..... Maar verder niks mis mee, de RSV4$$$$ in het wild gezien en gehoord En wat een motoren,hoezo credietcrises? Huh Huh Huh
Verder nog wat bekenden van hier, via de Waal en later de Maas terug gereden met MF leden uit Arnhem (alleen maar italianen hoor). Leuke dag gehad alles bij elkaar!!!!!!
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
appelmoes46
Gast
« Antwoord #64 Gepost op: Augustus 23, 2009, 16:51:51 »

ook net terug van de ital dag vond het wel grappig.

 
Gelogd
motorgirl
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.255


Risico's zijn er om genomen te worden.

Netherlands
« Antwoord #65 Gepost op: Augustus 23, 2009, 16:56:52 »

Gespot op de Italdag












Gelogd

Motorgirl

Suzuki GSX 600F (rood)
RSV 2002 (grijs)
RSV 2002 (rood)
RSV 2007 Bol D'or (rood, zwart, paars)
Shiver GT 2012 (grijs)
Dandie
Gast
« Antwoord #66 Gepost op: Augustus 23, 2009, 17:29:34 »

De opkomst van de Appies viel me erg vies tegen in vergelijking met de Stukgaties - misschien één op de 100. Wel tof dat ik de nieuwe RSV4 heb gezien - wat een beest! En ondanks die frietzak-uitlaat toch een goed geluid. Verrassend was dat degene die er op het eind van de meeting mee wegreed, een dame van de Verheul-stand was......
Gelogd
kim_rsv1000
Gast
« Antwoord #67 Gepost op: Augustus 23, 2009, 17:29:46 »

Komt een Duc Monster aanrijden om te tanken, paar keer aan het gas lurken om z'n uitlaat te demonstreren, tankt en zet de motor
voor de ingang zodat iedereen 'm goed kan zien. De man zelf heeft een kreukelvrij Revit-pak, geen vliegje zit erop.

een echte poser  
Gelogd
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #68 Gepost op: Augustus 23, 2009, 17:34:03 »

Ondanks dat er weinig te beleven was, was het wel een gezellig dagje.
Nog wat (bekende) ARA leden gezien en gesproken.
Naar huis opgereden met Leonsnek en Bmack en nog een drankje gedaan bij Leonsnek thuis.

Ferry
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
Leen63
Gast
« Antwoord #69 Gepost op: Augustus 23, 2009, 17:44:02 »

De opkomst van de Appies viel me erg vies tegen in vergelijking met de Stukgaties - misschien één op de 100. Wel tof dat ik de nieuwe RSV4 heb gezien - wat een beest! En ondanks die frietzak-uitlaat toch een goed geluid. Verrassend was dat degene die er op het eind van de meeting mee wegreed, een dame van de Verheul-stand was......


Ja ik was er ook ff in tegenstelling van de rijdende stukgaties mijn Falco toch STUK in de schuur thuis moeten laten dus in het blik een bezoekje gebracht  Embarrassed
Gelogd
5h1v3r
Gast
« Antwoord #70 Gepost op: Augustus 23, 2009, 17:46:29 »

Komt een Duc Monster aanrijden om te tanken, paar keer aan het gas lurken om z'n uitlaat te demonstreren, tankt en zet de motor
voor de ingang zodat iedereen 'm goed kan zien. De man zelf heeft een kreukelvrij Revit-pak, geen vliegje zit erop.

een echte poser  
of misschien zo'n iemand als ik die eindelijk 'ns een keer z'n pak heeft gewassen? Smiley

maar inderdaad, nauwelijks een appie te vinden, het leek meer op de ducati fan dag (da's ook geen straf Smiley )
Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #71 Gepost op: Augustus 23, 2009, 18:08:43 »

Gespot op de Italdag



Suuuuper bedankt voor deze foto's   
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #72 Gepost op: Augustus 23, 2009, 18:09:20 »

Ital dagje was gezellig.
Bmack, Leonsnek, Ferba, Sjaakie, Timmax en nog wel meer gezien.
Heb wel gemerkt dat mn RS een aandachtsh*er is 

Volgens mij heb ik je gezien, had je ook een MF sticker achterop Huh je RS stond dan vlakbij het restaurant geparkeerd ??
Zie foto's hierboven. Is inderdaad inclusief MF sticker op mn RS zn flikker 
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #73 Gepost op: Augustus 23, 2009, 18:10:18 »

Mooi picces motor-Girl  thanx 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
motorgirl
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.255


Risico's zijn er om genomen te worden.

Netherlands
« Antwoord #74 Gepost op: Augustus 23, 2009, 18:20:00 »

Gespot op de Italdag



Suuuuper bedankt voor deze foto's   

Ja janneman was te snel weg, of mijn toestel was te langzaam. de bedoeling was allebei op de foto te zetten Wink
Gelogd

Motorgirl

Suzuki GSX 600F (rood)
RSV 2002 (grijs)
RSV 2002 (rood)
RSV 2007 Bol D'or (rood, zwart, paars)
Shiver GT 2012 (grijs)
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
ai, is dat erg? Hanz 7 3117 Laatste bericht April 16, 2012, 19:31:03
door Hanz
2014 ITAL Trackday 1 september Assen « 1 2 ... 5 6 » FastJ 77 25746 Laatste bericht November 11, 2014, 13:15:45
door RobRSVr
FF voorstellen dan, RobRSVr « 1 2 » RobRSVr 25 6858 Laatste bericht Januari 13, 2015, 15:58:14
door Chriz86
DIJKENRIT 2014 « 1 2 3 4 » erikske 50 12449 Laatste bericht September 17, 2014, 05:56:03
door mccoyman
RSV Mille 2001 vering laten afstellen? + verschillende vragen. « 1 2 » EDprilia 22 6899 Laatste bericht Oktober 18, 2012, 00:46:03
door sbp01

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!