Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 28, 2024, 08:12:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ital dag in tiel  (gelezen 33281 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
olivier
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 429


Netherlands
WWW
« Antwoord #75 Gepost op: Augustus 23, 2009, 18:26:40 »

was wel een leuk dagje. om half 9 al over de dijk aangereden om uiteindelijk rond 11.30 in tiel te zijn.  Helaas wel op mijn bek gegaan, toen ik de "iets" meer ervaren jongens probeerde bij te houden.....  Gelukkig valt de schade mee, wat krasjes (vooral op stickers gelukkig) en knipperlicht kappot!  Natuurlijk wel gelijk door gefietsts en op de terug weg met een maat op een duc nog een paar keer heen en weer over de dijk gesjeest op ons eigen tempo
Gelogd
Dandie
Gast
« Antwoord #76 Gepost op: Augustus 23, 2009, 18:45:51 »

Enkele plaatjes








Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #77 Gepost op: Augustus 23, 2009, 18:49:29 »

was wel een leuk dagje. om half 9 al over de dijk aangereden om uiteindelijk rond 11.30 in tiel te zijn.  Helaas wel op mijn bek gegaan, toen ik de "iets" meer ervaren jongens probeerde bij te houden.....  Gelukkig valt de schade mee, wat krasjes (vooral op stickers gelukkig) en knipperlicht kappot!  Natuurlijk wel gelijk door gefietsts en op de terug weg met een maat op een duc nog een paar keer heen en weer over de dijk gesjeest op ons eigen tempo
Wijze les; altijd je eigen tempo rijden en je niet gek laten maken  nu zit je met schade  Wink Wink Wink
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
kim_rsv1000
Gast
« Antwoord #78 Gepost op: Augustus 23, 2009, 18:56:43 »

wat me nu nog eens opvalt is hoe dat die RSV4 op een brommer lijkt  Huh
10 augustus op Zolder reed er ook een RSV4 mee bij "minder snel"
Ik zag hem eerst langs voor, hij stond tegen de pitboxen met zn zijkant en de voorkant naar de receptie gericht.
Ik dacht echt dat het eerst een rs50 was 
Toen ik dichter ging kijken zag ik pas vanop 10m dat het om een RSV4 ging  Roll Eyes
mooie motor maar de voorkant is vĂ©Ă©Ă©Ă©l te smal,hij lijkt op een brommer ipv een motor  Undecided
Het moet allemaal smaller en lichter met de hypersports tegenwoordig maar ik hou toch meer van het bredere stoere kuipwerk,waaraan je vanop een afstandje al kan zien dat het om een pk-monster gaat
Gelogd
tmbmw
Gast
« Antwoord #79 Gepost op: Augustus 23, 2009, 19:02:06 »

Tja wat zal ik zeggen... t was er druk, maar verder ook niks te beleven  had beter de belgische kempen onveilig gemaakt 

Inderdaad, alle respect voor de organisatie, maar beetje zonde van mijn tijd (lees: saaie reis over de snelweg), hoop dat er volgend jaar meer te doen is, aan de hoeveelheid publiek zou het niet mogen liggen. Al kan ik me voorstellen dat mensen nu een volgende keer wegblijven.

Had dan gezorgd dat er een ARA tent zou staan, maar geen bemanning, schande voor zo'n grote club.
Maar wel kritiek leveren.
Beetje laag bij de grond.
Gelogd
Dandie
Gast
« Antwoord #80 Gepost op: Augustus 23, 2009, 19:03:40 »

wat me nu nog eens opvalt is hoe dat die RSV4 op een brommer lijkt  Huh
10 augustus op Zolder reed er ook een RSV4 mee bij "minder snel"
Ik zag hem eerst langs voor, hij stond tegen de pitboxen met zn zijkant en de voorkant naar de receptie gericht.
Ik dacht echt dat het eerst een rs50 was 
Toen ik dichter ging kijken zag ik pas vanop 10m dat het om een RSV4 ging  Roll Eyes
mooie motor maar de voorkant is vĂ©Ă©Ă©Ă©l te smal,hij lijkt op een brommer ipv een motor  Undecided
Het moet allemaal smaller en lichter met de hypersports tegenwoordig maar ik hou toch meer van het bredere stoere kuipwerk,waaraan je vanop een afstandje al kan zien dat het om een pk-monster gaat

Qua styling is-ie idd licht gehouden, en ik vind dat juist wel iets hebben, en dat terwijl er toch 180pk onder je kont zit. Kwestie van smaak....
Gelogd
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #81 Gepost op: Augustus 23, 2009, 19:06:42 »

Dandie kun je effe een goldwing kuipje fotoshoppen om de RSV4 heen, is kim ook weer blij...
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #82 Gepost op: Augustus 23, 2009, 19:10:29 »

Tja wat zal ik zeggen... t was er druk, maar verder ook niks te beleven   had beter de belgische kempen onveilig gemaakt  

Inderdaad, alle respect voor de organisatie, maar beetje zonde van mijn tijd (lees: saaie reis over de snelweg), hoop dat er volgend jaar meer te doen is, aan de hoeveelheid publiek zou het niet mogen liggen. Al kan ik me voorstellen dat mensen nu een volgende keer wegblijven.

Had dan gezorgd dat er een ARA tent zou staan, maar geen bemanning, schande voor zo'n grote club.
Maar wel kritiek leveren.
Beetje laag bij de grond.

Ik heb helemaal niets te maken met een ARA-tent??? Ik lever kritiek als ik daar reden toe zie, ik vond er weinig te doen behalve motoren kijken en met mensen praten wat ik op elke willkeurige dag bij een motorzaak of ontmoetingsplaats ook kan doen. Gemiste kans als er honderden mensen komen opdraven, Ik kom vaker op DCN evenementen en ik had meer Italiaans vermaak verwacht. Ik zou dat volgend jaar graag anders zien, dat meld ik hier en een ieder kan daarmee doen wat hij wil, zou niet weten waarom dat laag bij de grond is.

edit: scheldwoord was niet nodig, excuses.
« Laatste verandering: Augustus 23, 2009, 20:07:54 door Jordi » Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #83 Gepost op: Augustus 23, 2009, 19:15:52 »

Tja wat zal ik zeggen... t was er druk, maar verder ook niks te beleven   had beter de belgische kempen onveilig gemaakt  

Inderdaad, alle respect voor de organisatie, maar beetje zonde van mijn tijd (lees: saaie reis over de snelweg), hoop dat er volgend jaar meer te doen is, aan de hoeveelheid publiek zou het niet mogen liggen. Al kan ik me voorstellen dat mensen nu een volgende keer wegblijven.

Had dan gezorgd dat er een ARA tent zou staan, maar geen bemanning, schande voor zo'n grote club.
Maar wel kritiek leveren.
Beetje laag bij de grond.
Wij hebben verschillende keren geprobeerd om n stand en bemanning te regelen maar niet gelukt, intresse moet ook van de leden komen   en ik blijf bij m'n standpunt met of zonder ARA stand dat ik het persoonlijk niet bijzonder vond  
« Laatste verandering: Augustus 23, 2009, 19:21:59 door jandetimmerman » Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #84 Gepost op: Augustus 23, 2009, 19:30:29 »

Zo, was lekker druk vandaag... 

Ik heb geprobeerd lekker veel foto's te schieten van al het moois dat aan kwam brullen  Echt heel erg goed gelukt zijn ze niet maar er zit wel wat leuks tussen.

  Hier staan de foto's 
Als mensen high-res plaatjes willen dan geven ze maar een gil 

Alvast een voorproefje...



* DSC_0145.JPG (185.45 KB, 726x486 - bekeken 198 keer.)
Gelogd

Happy Mille
Droeftoeter
Gast
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 1.258


2001 SL1000 Falco en een 2003 Tuono

Netherlands
« Antwoord #85 Gepost op: Augustus 23, 2009, 19:44:27 »

Was inderdaad leuk. Een paar erg mooie fietsen zien staan, plus het weer was natuurlijk super. Verbazend ook hoeveel Falco's er waren. Naast die van Mini_me en die van mij hebben er welgeteld...


0

...gezien.

 
Gelogd

Vini,Moto,Endo
(We came, We rode it, we crashed it)
Dandie
Gast
« Antwoord #86 Gepost op: Augustus 23, 2009, 20:03:16 »

Dandie kun je effe een goldwing kuipje fotoshoppen om de RSV4 heen, is kim ook weer blij...

Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #87 Gepost op: Augustus 23, 2009, 20:04:22 »

Spy photo van Motorcycle News .................... 
Gelogd
timmax
Gast
« Antwoord #88 Gepost op: Augustus 23, 2009, 20:09:50 »

Ital dagje was gezellig.
Bmack, Leonsnek, Ferba, Sjaakie, Timmax en nog wel meer gezien.
Heb wel gemerkt dat mn RS een aandachtsh*er is 

Volgens mij heb ik je gezien, had je ook een MF sticker achterop Huh je RS stond dan vlakbij het restaurant geparkeerd ??
Zie foto's hierboven. Is inderdaad inclusief MF sticker op mn RS zn flikker 
Heee super fiets ...  echt een apart ding  .
Gelogd
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #89 Gepost op: Augustus 23, 2009, 20:18:50 »

Zo, was lekker druk vandaag...  

Ik heb geprobeerd lekker veel foto's te schieten van al het moois dat aan kwam brullen   Echt heel erg goed gelukt zijn ze niet maar er zit wel wat leuks tussen.

   Hier staan de foto's  
Als mensen high-res plaatjes willen dan geven ze maar een gil  

Alvast een voorproefje...



Mag ik nummer 80 in high res?  


Was wel geinig dagje, beetje dom lullen en brommers kijken  Grin en idd, weinig te merken van enige vorm van crisis  
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
ai, is dat erg? Hanz 7 3120 Laatste bericht April 16, 2012, 19:31:03
door Hanz
2014 ITAL Trackday 1 september Assen « 1 2 ... 5 6 » FastJ 77 25777 Laatste bericht November 11, 2014, 13:15:45
door RobRSVr
FF voorstellen dan, RobRSVr « 1 2 » RobRSVr 25 6872 Laatste bericht Januari 13, 2015, 15:58:14
door Chriz86
DIJKENRIT 2014 « 1 2 3 4 » erikske 50 12463 Laatste bericht September 17, 2014, 05:56:03
door mccoyman
RSV Mille 2001 vering laten afstellen? + verschillende vragen. « 1 2 » EDprilia 22 6916 Laatste bericht Oktober 18, 2012, 00:46:03
door sbp01

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!