Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 02:50:16 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ital dag in tiel  (gelezen 33091 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #105 Gepost op: Augustus 23, 2009, 23:15:46 »

was wel een leuk dagje. om half 9 al over de dijk aangereden om uiteindelijk rond 11.30 in tiel te zijn.  Helaas wel op mijn bek gegaan, toen ik de "iets" meer ervaren jongens probeerde bij te houden.....  Gelukkig valt de schade mee, wat krasjes (vooral op stickers gelukkig) en knipperlicht kappot!  Natuurlijk wel gelijk door gefietsts en op de terug weg met een maat op een duc nog een paar keer heen en weer over de dijk gesjeest op ons eigen tempo

Hoi,jij kan er toch niks aan doen dat die ouwe baas op je ideale lijn zat.

Heb je nog last van je heup?

Grt,de voorrijder

Ja super lullig dit  Alhoewel, zoals je het verhaal vertelde heb je nog wel "geluk" gehad... Is alles lichamelijk inderdaad wel goed Ol? 
Gelogd

Happy Mille
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #106 Gepost op: Augustus 24, 2009, 07:37:05 »

Was een mooi druk dagje op de stand, kregen aardig veel bekijks toen de RSV4, Desmocedici en de MV bij ons op de stand aankwamen.
Zag Melanie wel langskomen zonder helm  police  ooie motor!
Even mn motor op het binnenterein zetten, vandaar. Thanks! 
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #107 Gepost op: Augustus 24, 2009, 07:51:40 »

ja zal ook nog ff reageren hoop leden gezien dat was erg leuk alleen de ital dag .....tja hoe zal ik dit zeggen het viel me zwaar tegen stonden 3 kraampjes met spul dat ik zeg dat wil ik nog niet krijgen stond 1 tent voor fris waar je een uur voor in de rij moest staan hetzelfde voor de friet tent tja je kan me zeggen dat het me zwaar tegen valt maargoed de ara leden waren gezellig en daar was ik ook eigenlijk voor gegaan wilde ze nu wel weer in het echie ff pesten. en mel je hebt een mooie rs en het bekijks is denk ik dat de mensen nog nooit zoveel vliegen op een rs hebben zien zitten  geintje mooie fiets hoop dat die beter gaat rijden dat je r nog meer plezier aan gaat beleven .leen ik hoop dat de falco gauw weer rijd .leon nog bedankt voor de borrel maar kan toch merken dat je oud word want phgffff er zit geen gang meer in in de mille van je en ferba was leuk dat je mee reed misschien kunnen we het wat vaker doen. greetz to all
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
timmax
Gast
« Antwoord #108 Gepost op: Augustus 24, 2009, 08:33:32 »

  Hier staan de foto's  
Als mensen high-res plaatjes willen dan geven ze maar een gil  
Hee man ik zou graag foto's in High-res  willen hebben 76,77,78,79,80 , eeeeh en 139
en dat alles kan naar trasosrsvaapedingensgmail.com

bedankt alvast
« Laatste verandering: Augustus 24, 2009, 09:20:44 door timmax » Gelogd
Pimmie
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 457

Netherlands
« Antwoord #109 Gepost op: Augustus 24, 2009, 08:57:41 »

Zo, was lekker druk vandaag... 

Ik heb geprobeerd lekker veel foto's te schieten van al het moois dat aan kwam brullen  Echt heel erg goed gelukt zijn ze niet maar er zit wel wat leuks tussen.

  Hier staan de foto's 
Als mensen high-res plaatjes willen dan geven ze maar een gil 

Alvast een voorproefje...



Wat een eer! Als voorproefje vermeld...   Grin
Gelogd
Pimmie
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 457

Netherlands
« Antwoord #110 Gepost op: Augustus 24, 2009, 09:05:18 »

was wel een leuk dagje. om half 9 al over de dijk aangereden om uiteindelijk rond 11.30 in tiel te zijn.  Helaas wel op mijn bek gegaan, toen ik de "iets" meer ervaren jongens probeerde bij te houden.....  Gelukkig valt de schade mee, wat krasjes (vooral op stickers gelukkig) en knipperlicht kappot!  Natuurlijk wel gelijk door gefietsts en op de terug weg met een maat op een duc nog een paar keer heen en weer over de dijk gesjeest op ons eigen tempo
Wijze les; altijd je eigen tempo rijden en je niet gek laten maken  nu zit je met schade  Wink Wink Wink

Advies heb ik hem gegeven, was een gevalletje 'target fixation'... 
Voor de rest deed ie het heel goed op de RSV.
Gelogd
daanrsv
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.358


Oh Aprilia, gelukkig ben jij geen Japanner!

Netherlands
« Antwoord #111 Gepost op: Augustus 24, 2009, 09:10:32 »

Dandie kun je effe een goldwing kuipje fotoshoppen om de RSV4 heen, is kim ook weer blij...




Geweldig 

Nou kim, wat een plaatje hé!!
Gelogd

barkeepers doen meer dan alleen drinken
daydreamer
Gast
« Antwoord #112 Gepost op: Augustus 24, 2009, 09:47:20 »

Mooie pica's Rossifumi.. je stond wel goed verdekt opgesteld want ik heb je niet zien staan.. Huh (en toch sta ik samen met compleet MF-Tuono topic tig keer op je foto's..   )

Wel zonde dat je meer aandacht had voor die Duc 848-wheelie en mij pas bij de landing op de foto hebt gezet..   Grin (Misschien in Rotterdam een keer mooie foto's schieten?)


Mwah, ik ben klein van stuk maar ik stond gewoon pal langs te weg vlakbij het terrein  Jullie kwamen met een errug toffe groep aan dat blijkbaar het terrein niet op mocht en toen vliegensvlug door reed. Ik had alleen nog maar tijd om de achterkant op de foto te zetten. Ik heb je trouwens in het webalbum een nieuw kenteken gegeven 

Fotoshootje lijkt me trouwens erg leuk! Wil zelf ook weleens echt goed op de plaat staan met m'n Mille  Cool

Thnx voor m'n nieuwe kenteken.. 

Moeten dan binnenkort bij goed weer maar een ritje gaan doen, pak ik zelf m'n cam ook mee..   

Gelogd
olivier
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 429


Netherlands
WWW
« Antwoord #113 Gepost op: Augustus 24, 2009, 09:51:53 »

was wel een leuk dagje. om half 9 al over de dijk aangereden om uiteindelijk rond 11.30 in tiel te zijn.  Helaas wel op mijn bek gegaan, toen ik de "iets" meer ervaren jongens probeerde bij te houden.....  Gelukkig valt de schade mee, wat krasjes (vooral op stickers gelukkig) en knipperlicht kappot!  Natuurlijk wel gelijk door gefietsts en op de terug weg met een maat op een duc nog een paar keer heen en weer over de dijk gesjeest op ons eigen tempo
Wijze les; altijd je eigen tempo rijden en je niet gek laten maken   nu zit je met schade  Wink Wink Wink

Advies heb ik hem gegeven, was een gevalletje 'target fixation'...  
Voor de rest deed ie het heel goed op de RSV.


Ja ik zeg het zelf ook altijd, ik laat me niet gek maken en rij me eigen tempo. Maar een maal op die dijk wil je toch steeds sneller. En ik weet wat de fout was heb de reader "a twist of the wrist" ook door gelezen Wink maar in het echt is het toch wat anders dan uit een boekje Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
was wel een leuk dagje. om half 9 al over de dijk aangereden om uiteindelijk rond 11.30 in tiel te zijn.  Helaas wel op mijn bek gegaan, toen ik de "iets" meer ervaren jongens probeerde bij te houden.....  Gelukkig valt de schade mee, wat krasjes (vooral op stickers gelukkig) en knipperlicht kappot!  Natuurlijk wel gelijk door gefietsts en op de terug weg met een maat op een duc nog een paar keer heen en weer over de dijk gesjeest op ons eigen tempo

Hoi,jij kan er toch niks aan doen dat die ouwe baas op je ideale lijn zat.

Heb je nog last van je heup?

Grt,de voorrijder

Nou beetje blouwe plek maar valt aardig mee, gelukkig!
was wel een leuk dagje. om half 9 al over de dijk aangereden om uiteindelijk rond 11.30 in tiel te zijn.  Helaas wel op mijn bek gegaan, toen ik de "iets" meer ervaren jongens probeerde bij te houden.....  Gelukkig valt de schade mee, wat krasjes (vooral op stickers gelukkig) en knipperlicht kappot!  Natuurlijk wel gelijk door gefietsts en op de terug weg met een maat op een duc nog een paar keer heen en weer over de dijk gesjeest op ons eigen tempo

Hoi,jij kan er toch niks aan doen dat die ouwe baas op je ideale lijn zat.

Heb je nog last van je heup?

Grt,de voorrijder

Ja super lullig dit   Alhoewel, zoals je het verhaal vertelde heb je nog wel "geluk" gehad... Is alles lichamelijk inderdaad wel goed Ol?  

Lichamelijk nog prima, beetje stijf been dus(beschadigde ego mischien...) maar valt mee Tongue als je fiets weer oke is gaan we zeker weer rijden!

groetjes oli4
Gelogd
Pimmie
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 457

Netherlands
« Antwoord #114 Gepost op: Augustus 24, 2009, 19:19:51 »

We hebben je in ieder geval verwelkomd in de 'echte motorrijdersgroep' naderhand! 

Plus je fiets een gratis wasbeurt...  Wink

Mr. Rossifumi, kunt u mij nr 136 doen toekomen in hi-res?
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #115 Gepost op: Augustus 24, 2009, 20:55:56 »

Ondanks dat er weinig te beleven was, was het wel een gezellig dagje.
Nog wat (bekende) ARA leden gezien en gesproken.
Naar huis opgereden met Leonsnek en Bmack en nog een drankje gedaan bij Leonsnek thuis.

Ferry
Altijd welkom Fer, spreken snel een x af, voor de vrijdag
Herken de homo   
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
leonsnek
Gast
« Antwoord #116 Gepost op: Augustus 24, 2009, 21:53:41 »

Ondanks dat er weinig te beleven was, was het wel een gezellig dagje.
Nog wat (bekende) ARA leden gezien en gesproken.
Naar huis opgereden met Leonsnek en Bmack en nog een drankje gedaan bij Leonsnek thuis.

Ferry
Altijd welkom Fer, spreken snel een x af, voor de vrijdag
Herken de homo   
Nu heb ik dr wel Ă©Ă©n gespot op de italdag...en die stond aardig in m'n oor te boereh!!!
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #117 Gepost op: Augustus 24, 2009, 22:43:32 »

De foto's zijn verstuurd! 
Gelogd

Happy Mille
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #118 Gepost op: Augustus 24, 2009, 23:14:04 »

Zo, was lekker druk vandaag... 

Ik heb geprobeerd lekker veel foto's te schieten van al het moois dat aan kwam brullen  Echt heel erg goed gelukt zijn ze niet maar er zit wel wat leuks tussen.

  Hier staan de foto's 
Als mensen high-res plaatjes willen dan geven ze maar een gil 

Alvast een voorproefje...



Hee Eltjo, Jij d'r ook? Heb je niet gezien, maar jij mij wel.  Zie fotonr. 25. Bijdeze wil ik 'm ook in high-res.
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
Shrek!
Gast
« Antwoord #119 Gepost op: Augustus 25, 2009, 18:12:33 »

Staat alleen mijn vader met z'n Moto Guzzi California op de foto  Sad. Je ziet nog net mijn helm en mijn schouders achter hem.

« Laatste verandering: Augustus 25, 2009, 18:58:58 door Shrek! » Gelogd
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
ai, is dat erg? Hanz 7 3102 Laatste bericht April 16, 2012, 19:31:03
door Hanz
2014 ITAL Trackday 1 september Assen « 1 2 ... 5 6 » FastJ 77 25684 Laatste bericht November 11, 2014, 13:15:45
door RobRSVr
FF voorstellen dan, RobRSVr « 1 2 » RobRSVr 25 6818 Laatste bericht Januari 13, 2015, 15:58:14
door Chriz86
DIJKENRIT 2014 « 1 2 3 4 » erikske 50 12370 Laatste bericht September 17, 2014, 05:56:03
door mccoyman
RSV Mille 2001 vering laten afstellen? + verschillende vragen. « 1 2 » EDprilia 22 6863 Laatste bericht Oktober 18, 2012, 00:46:03
door sbp01

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!