Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 15:28:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Circuitdag Zolder - OPEN uitlaat - Zaterdag 3 oktober  (gelezen 18443 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rsvpatrick
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 100


Netherlands
« Antwoord #45 Gepost op: Oktober 02, 2009, 07:40:14 »

nog iets gehoord over de pitbox
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #46 Gepost op: Oktober 02, 2009, 13:07:16 »

nog iets gehoord over de pitbox

Ja, pitboxen zijn enkel beschikbaar voor Club Met rijders/teams  Sad

dus als er hier rijders zijn dan kunnen we voor 50 euro een pitbox huren.

Iemand???
Gelogd

ZAC#4
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #47 Gepost op: Oktober 03, 2009, 20:10:02 »

zo net thuis van een dagje slalommen op zolder 

er waren erg veel mensen op het  circuit en er was ook geen onderscheid gemaakt tussen ervaring of

voor de eerste keer , wat dus meteen duidelijk werd de eerste sessie toen in de uitloop ronde iemand

zichzelf onderuit remde en daarbij ook nog iemand anders van zijn fiets reed , zo is er geen sessie voorbij

gegaan zonder valpartijen ook onze club is weer een grindbak expert rijker 

had vandaag dus ook houding van een dweil op de fiets want je moest dus regelmatig een noodstop maken

omdat er vreemde lijnen en rempunten werden aangehouden door sommige , wel nog een sessie lekker met heuveltje

aan het stoeien geweest en heb bewijs op film staan 

op naar volgend weekend en de afsluiter op assen  Evil 
Gelogd

if it runs , race it
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #48 Gepost op: Oktober 03, 2009, 20:41:29 »

Cursus uitremmen en ontwijken  Grin

Tja het blijven gekke belgen, en dan zeuren dat mijn achterrem het niet doet
en dat dat zo gevaarlijk is 

Al met al een lekker dagje, komende week een nieuwe accu regelen
en de rempomp omzetten van mijn "reserve" fiets.

Gr Frank
Gelogd

ZAC#4
Ronaldo
Gast
« Antwoord #49 Gepost op: Oktober 03, 2009, 22:17:23 »

Tja, en die grindbakexpert in dezen, dat ben ik  Wink

Ging allemaal lekker tot ik bij het uitaccelereren hem opeens kwijt was. (Lucien Bianchi bocht volgens wikipedia)

Ik had er net lekker de vaart er in zitten, grondspeling genoeg (knie aan de grond = voelspriet). Ik had mijn focus al op het einde van het komende rechte stuk en op eens was 'ie weg. (eind derde versnelling) Geen enkele waarschuwing gehad.

Verder erg gezellig, en lekker gegeten tussen de middag.

groeten
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #50 Gepost op: Oktober 04, 2009, 06:47:34 »

Pppppppppppppppppfffffffffff ik ben blij dat iedereen weer heel is. Ik zit thuis altijd met geknepen billen als jullie rijden  Undecided







 Shocked Grin

Succes met oplappen Ron 
Gelogd
mikem
Gast
« Antwoord #51 Gepost op: Oktober 04, 2009, 07:16:37 »

Tja het blijven gekke belgen, en dan zeuren dat mijn achterrem het niet doet
en dat dat zo gevaarlijk is 
Was er een serieuze technische keuring dan? Toen ik er was vond ik het wel grappig. Ik rol de motor de pitbox in waar de keuring is en echt
het enige wat die kerel doet is even aan m'n rechter hielsteun trekken en hij was gekeurd 

@Ronaldo, balen, hopelijk heb je niet al te veel schade.

Hoe was het weer trouwens?
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #52 Gepost op: Oktober 04, 2009, 07:25:54 »

dit keer werd er gekeken naar de remmen , dus frank eerst en ik erachter met de mille

die man nog van die mille achter je heeft wel een werkende achterrem , ik sloeg ff snel een wees gegroetje

want hij komt op mijn fiets afgelopen en druk op het pedaal die ik de week ervoor nog had voorzien van lucht in

de leiding ivm een aanlopende achterrem , maar hij deed het  dus goedgekeurd  .

het weer was droog maar toch behoorlijk winderig , tevens is rene nog ff komen buurten 

nu toch maar een andere achterband erop want deze is door een verkeerde veerafstelling helemaal naar zijn grootje 

tot zondag jongens  Evil
Gelogd

if it runs , race it
v-TWim
Gast
« Antwoord #53 Gepost op: Oktober 04, 2009, 09:38:36 »

Tja, en die grindbakexpert in dezen, dat ben ik  Wink

Ging allemaal lekker tot ik bij het uitaccelereren hem opeens kwijt was. (Lucien Bianchi bocht volgens wikipedia)

Ik had er net lekker de vaart er in zitten, grondspeling genoeg (knie aan de grond = voelspriet). Ik had mijn focus al op het einde van het komende rechte stuk en op eens was 'ie weg. (eind derde versnelling) Geen enkele waarschuwing gehad.

Verder erg gezellig, en lekker gegeten tussen de middag.

groeten

Exact hetzelfde bij mij gebeurd. MPP's?

Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #54 Gepost op: Oktober 04, 2009, 11:45:39 »

  mpp 
Gelogd

if it runs , race it
Ronaldo
Gast
« Antwoord #55 Gepost op: Oktober 04, 2009, 12:03:42 »

mpp 

Ik was er al niet zo blij mee.

Gelukkig hebben we de foto's nog:




zo staat ie er nu bij, geen structurele schade:


@ Black bee: waar zijn de filmpjes 
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #56 Gepost op: Oktober 04, 2009, 12:26:10 »

je staat op de film , althans aan de zij-lijn  Grin , deze zijn nog 600 mb groot brand het wel ff voor je 

toch maar een circuit racer kopen en een aanhanger 
Gelogd

if it runs , race it
irish wolfie
Gast
« Antwoord #57 Gepost op: Oktober 04, 2009, 12:44:56 »

Tja, en die grindbakexpert in dezen, dat ben ik  Wink

Ging allemaal lekker tot ik bij het uitaccelereren hem opeens kwijt was. (Lucien Bianchi bocht volgens wikipedia)

Ik had er net lekker de vaart er in zitten, grondspeling genoeg (knie aan de grond = voelspriet). Ik had mijn focus al op het einde van het komende rechte stuk en op eens was 'ie weg. (eind derde versnelling) Geen enkele waarschuwing gehad.

Verder erg gezellig, en lekker gegeten tussen de middag.

groeten
Eind derde versnelling in de Bianchi?
Dat is er dan eigenlijk 2 te laag, ik rem gewoon ietje bij in vijfde of schakel terug naar vierde zonder remmen voor ik de Bianchi insteek, dan hoef je niet zo hard aan het gas bij uitaccelereren.
Even uitremmen geniet mijn voorkeur omdat je anders ook meteen na de bocht moet opschakelen, het koppel trekt hem er daar mooi door (kom er uit bij een 7000tr in vijfde)
Gelogd
Stokkie
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 130


Go for it!!!!

Netherlands
« Antwoord #58 Gepost op: Oktober 04, 2009, 16:43:32 »

Gisteren voor het eerst op Zolder gereden, samen met een paar gasten van de RA en later ook nog maten Appie rijders gezien.
Inderdaad stelde de technische keuring niet veel voor, ik was er als een van de eerste en kreeg voordat de "keurmeester" iets gedaan had alvast het kaartje in handen ten teken dat mijn Appie goedgekeurd was!!
Daarna wat vers rubber eronder en fakkelen maar..... Laatste sessie kon ik in een groepje aanpikken en heb wat gasten mijn achterkant laten zien en vooral laten horen!!

Voor mij is het seizoen afgelopen, deze winter  ()mijn Appie ombouwen tot volledige racefiets.
Gelogd
cees
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 818


Belgium
« Antwoord #59 Gepost op: Oktober 04, 2009, 18:35:25 »

Tja, en die grindbakexpert in dezen, dat ben ik  Wink

Ging allemaal lekker tot ik bij het uitaccelereren hem opeens kwijt was. (Lucien Bianchi bocht volgens wikipedia)

Ik had er net lekker de vaart er in zitten, grondspeling genoeg (knie aan de grond = voelspriet). Ik had mijn focus al op het einde van het komende rechte stuk en op eens was 'ie weg. (eind derde versnelling) Geen enkele waarschuwing gehad.

Verder erg gezellig, en lekker gegeten tussen de middag.

groeten
Eind derde versnelling in de Bianchi?
Dat is er dan eigenlijk 2 te laag, ik rem gewoon ietje bij in vijfde of schakel terug naar vierde zonder remmen voor ik de Bianchi insteek, dan hoef je niet zo hard aan het gas bij uitaccelereren.
Even uitremmen geniet mijn voorkeur omdat je anders ook meteen na de bocht moet opschakelen, het koppel trekt hem er daar mooi door (kom er uit bij een 7000tr in vijfde)

Ik tik hem inderdaad ook alleen even terug in 4e (of blijf soms in 5e) maar zeker niet in 3e!
Gelogd

Shit doesn't happen, it's made by assholes!
Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31319 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
Telemarketing « 1 2 » Sjaakie 29 21817 Laatste bericht Mei 02, 2008, 14:45:17
door rrvm1971
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51449 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 44015 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje
HOW TO: van gewone restricted airinlet naar oldskool derestricted airinlet « 1 2 » 2 Fast 2 See 26 18658 Laatste bericht Oktober 14, 2014, 16:24:11
door mona-toetje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!