Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 19, 2024, 11:12:56 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Rapid Bike 2  (gelezen 28620 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #60 Gepost op: September 29, 2009, 20:16:20 »

Lekker blokkie voor opa tokkie  Grin , als je echt een keer goedkoop een pk monster wil bouwen moet je gewoon een oude gsx1135 kopen voor weinig en er een turbo uit een volvo of iets dergelijks opknopen, heb je zomaar meer dan 200 pk'tjes (is een mega sterk blok, gaat ook niet zomaar stuk), kun je mooie slingerende strepen trekken met je flexibele framepje  
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #61 Gepost op: September 29, 2009, 20:19:02 »

Lekker blokkie voor opa tokkie  Grin , als je echt een keer goedkoop een pk monster wil bouwen moet je gewoon een oude gsx1135 kopen voor weinig en er een turbo uit een volvo of iets dergelijks opknopen, heb je zomaar meer dan 200 pk'tjes (is een mega sterk blok, gaat ook niet zomaar stuk), kun je mooie slingerende strepen trekken met je flexibele framepje  
 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roddy
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 629


Netherlands
« Antwoord #62 Gepost op: September 29, 2009, 20:32:02 »

zodra ik bankresultaten heb van mijn aanpassingen dubble uitlaatsysteem open box 57mm inlaat bewerkte koppen en dan nog wat aanpassingen zodra alles is afgesteld op de bank dan post ik wel even een uitdraaigrafiekje
Leuk, ik/we wachten af,... wat is de planning,.... dit jaar nog?

dit is wat er tot nog toe gebeurd is en tot aan de winter genoeg. met een paar week op de bank en afstellen.

dan wordt komen winter het blok volledig gestript en gefinetuned (bleuprinten) en dan laat ik een oud collega nog eens friemelen om te kijken wat hij er aan kan doen. wellicht komt er van het winter nog een leuk pakketje uit de vs met 1060 onderdeeltjes angel hangt even af van of ik het betrouwbaar genoeg vindt voor dagelijks gebuik
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #63 Gepost op: September 29, 2009, 20:43:32 »

Ben benieuwd 
Gelogd
Hallieknar
Gast
« Antwoord #64 Gepost op: September 29, 2009, 21:12:19 »

Ik niks  blok komt onder een engelse RSV vandaan die terug gehaald is door de dealer. blok had na de preparatie pas 1500 km gelopen en werd me aangeboden voor n vriendenprijs  Grin Grin Grin, specifaties te lezen in topic Pimp my Tuono  Wink Wink Wink

Heel interessant om te lezen,...
Echter heb ik toch de brandende vraag of je een uitdraai van het afgegeven vermogen gemeten op het achtwiel hebt ter analyse.
Dit vraag ik naar aanleiding v/d meetmethode en omdat er op de krukas volgens de DIN-norm gemeten is.
Ik gok (naar aanleiding van je eigen reactie eerder in dit topic) dat je die grafiek niet hebt meegekregen,..... maar ik hoop het wel.

 
Gelogd
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #65 Gepost op: September 29, 2009, 21:18:10 »

Ik niks  blok komt onder een engelse RSV vandaan die terug gehaald is door de dealer. blok had na de preparatie pas 1500 km gelopen en werd me aangeboden voor n vriendenprijs  Grin Grin Grin, specifaties te lezen in topic Pimp my Tuono  Wink Wink Wink

Heel interessant om te lezen,...
Echter heb ik toch de brandende vraag of je een uitdraai van het afgegeven vermogen gemeten op het achtwiel hebt ter analyse.
Dit vraag ik naar aanleiding v/d meetmethode en omdat er op de krukas volgens de DIN-norm gemeten is.
Ik gok (naar aanleiding van je eigen reactie eerder in dit topic) dat je die grafiek niet hebt meegekregen,..... maar ik hoop het wel.

 

Helaas niet  de tamme tuono zou begin dit jaar op de testbank gaan om te kijken wat er uiteindelijk uit zou rollen, helaas gebeurde er toen n vreselijk ongeluk met Olivier wat uiteindelijk tot sluiting van z'n zaak leidde 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallieknar
Gast
« Antwoord #66 Gepost op: September 29, 2009, 21:32:11 »

dit is wat er tot nog toe gebeurd is en tot aan de winter genoeg. met een paar week op de bank en afstellen.

dan wordt komen winter het blok volledig gestript en gefinetuned (bleuprinten) en dan laat ik een oud collega nog eens friemelen om te kijken wat hij er aan kan doen. wellicht komt er van het winter nog een leuk pakketje uit de vs met 1060 onderdeeltjes angel hangt even af van of ik het betrouwbaar genoeg vindt voor dagelijks gebuik
Gaaf, laat je wat van je horen!
Gelogd
Hallieknar
Gast
« Antwoord #67 Gepost op: September 29, 2009, 21:44:42 »

Ik niks  blok komt onder een engelse RSV vandaan die terug gehaald is door de dealer. blok had na de preparatie pas 1500 km gelopen en werd me aangeboden voor n vriendenprijs  Grin Grin Grin, specifaties te lezen in topic Pimp my Tuono  Wink Wink Wink

Heel interessant om te lezen,...
Echter heb ik toch de brandende vraag of je een uitdraai van het afgegeven vermogen gemeten op het achtwiel hebt ter analyse.
Dit vraag ik naar aanleiding v/d meetmethode en omdat er op de krukas volgens de DIN-norm gemeten is.
Ik gok (naar aanleiding van je eigen reactie eerder in dit topic) dat je die grafiek niet hebt meegekregen,..... maar ik hoop het wel.

Helaas niet  de tamme tuono zou begin dit jaar op de testbank gaan om te kijken wat er uiteindelijk uit zou rollen, helaas gebeurde er toen n vreselijk ongeluk met Olivier wat uiteindelijk tot sluiting van z'n zaak leidde 
Jammer (ook voor Olivier!),....weer geen diepgang.
Ben je nog van plan om bij een derde een run te doen?
Gelogd
Hallieknar
Gast
« Antwoord #68 Gepost op: September 29, 2009, 21:49:19 »

Zijn er trouwens niet meer mensen met een Rapid Bike of power commander?
Of beter met een uitdraai ter leerling ende vermaak?
Gelogd
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Circuit door de jaren heen zeeslot 10 10630 Laatste bericht Augustus 07, 2009, 15:31:34
door sanka
CPZ 29 september « 1 2 ... 5 6 » Blijhoofd 83 28303 Laatste bericht Oktober 01, 2011, 18:15:58
door black bee
Intermot Keulen « 1 2 3 4 » herman 59 33876 Laatste bericht Oktober 20, 2008, 18:51:34
door jandetimmerman
eindelijk stel ik mij even voor... Dierick 10 5202 Laatste bericht Januari 28, 2012, 16:40:07
door Dierick
No Budget Cup en Club Met cees 12 5453 Laatste bericht April 25, 2013, 19:50:52
door FastJ

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!