Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 11:23:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ZAC Assen 9 september  (gelezen 33669 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #45 Gepost op: September 10, 2009, 21:12:00 »

Prachtig die verhalen, ik had julie ,Rob en Jack, wel graag over het circuit willen zien boenderen ,moet geweldig zijn geweest.
Kevin ook super zeg 
Waar blijven de foto's  Grin Grin
Gelogd
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #46 Gepost op: September 10, 2009, 21:13:10 »

we hebben gelijk zitten typen zie ik jack! hehe..  mooi verslag alleen hebben we andere eindplekken in race 1 zie ik. 

was echt p13/14 hoor!  ( uhh... dacht ik)

cu

Ha das leuk. gelijk tikken. In iig een gelijk verhaal  en niks is eraan gelogen. Wat een lol he 
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #47 Gepost op: September 10, 2009, 21:15:15 »

Zoals beloofd ook even mijn belevenissen. Ja, het is een R1 geworden, eentje helemaal raceklaar waar vorig jaar met veel succes mee gereden is. Alsof alles opeens samenviel, kon de fiets woensdagochtend op Assen geleverd worden, kon ik met mijn B-licentie in de ZAC rijden, zou het een mooie nazomerse dag worden, en kon ik samen met KJ naar Assen rijden.

Alles zat dus mee, alleen het weer viel een beetje tegen. De banden hadden het zwaar en lieten snel slijtage zien maar mijn eerste ervaring met de R1 was er eentje van vertrouwen.  De 1e sessie heb ik mezelf als cursist beschouwd, dus 100% op techniek gereden. De gasrespons is best anders dan die van de RSV, het remmen ook maar dan in negatieve zin. Ik mis de bite van de bremo’s! Maar wat een power en wat een supersoepele gasrespons, ongeloveloos. Tot mijn verbazing reed ik meteen al 1.55, das wel fors langzamer dan met de RSV maar ik zou met 2.00 ook al tevreden zijn geweest.  De 2e training ga ik achter KJ de baan op die goed wakker was, hij fakkelde lekker rond en ik kon volgen. Met 1.54 nogwat stond ik als 12e getraind in de B-licentie groep van 26 deelnemers. Rotplek om te starten en starten met 170 pk is ook nieuw voor me. Een beroerde start dus. Na een rondje of 2 zit ik in een groepje van 4 die elkaar beurtelings uitremmen en weer terug en nog eens, lekker battelen. Maar ik voel dat ik sneller kan en kom in de race modus. Ik schud de groep van me af en finish als 7e met een tijd van 1.53.1! Super, ondanks flink veel regenspetters weer sneller. Het remmen begint ook een beetje te komen, de instuursnelheid nog niet, maar dat stond ook niet op de agenda.

De 2e manche dus starten vanaf p7 naast de vorige eigenaar van mijn R1 die op een 2009 R1 start. Maar in de opwarmronde gaan nr 5 en 8 onderuit! Nr 8 verschijnt toch nog aan de start en nu kom ik best goed van mijn plek, even lig ik 4e maar als snel 6e. Ja, deze mannen zijn toch echt te snel voor me. Maar achter me krijg ik ook een gaatje. Ik blijf er alle 6 ronden op zitten maar 2 man voor mij niet dus ik finish als 4e. De tijd is 1.53.4 en valt gevoelsmatig een beetje tegen want ik dacht harder gereden te hebben. Maar in de einduitslag ook 4e, erg mooie trofee.

De ZAC is toch echt beregezellig. Na 2 jaar afwezigheid werd ik begroet of ik nooit weggeweest was, super! De R1: nu begrijp ik waarom zoveel mensen hier hard mee rijden, wat een machine. Eens kijken of ik daar net zulke goede vrienden mee kan worden als met de RSV.


* ZACAS_0770.jpg (84.7 KB, 550x367 - bekeken 604 keer.)

* ZACAS_0817.jpg (68.61 KB, 550x367 - bekeken 624 keer.)

* ZACAS_1094.jpg (57.3 KB, 550x367 - bekeken 616 keer.)
« Laatste verandering: September 10, 2009, 21:28:05 door FastJ » Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #48 Gepost op: September 11, 2009, 04:51:23 »

Jarno ,gefeliciteerd met je r1 en meteen zit je er al weer goed bij, prachtig 
Gelogd
André P
Gast
« Antwoord #49 Gepost op: September 11, 2009, 09:30:55 »

mooie vehalen en gefeliciteerd met de goede resultaten!

leuk om te zien dat iedereen zo aan het einde van het seizoen hard rond gaat en dus blijkbaar goede vooruitgang heeft geboekt.

FastJ; gefeli met de nieuwe bike!
Gelogd
cees
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 818


Belgium
« Antwoord #50 Gepost op: September 11, 2009, 14:00:16 »

Zoals beloofd ook even mijn belevenissen. Ja, het is een R1 geworden, eentje helemaal raceklaar waar vorig jaar met veel succes mee gereden is. Alsof alles opeens samenviel, kon de fiets woensdagochtend op Assen geleverd worden, kon ik met mijn B-licentie in de ZAC rijden, zou het een mooie nazomerse dag worden, en kon ik samen met KJ naar Assen rijden.

Alles zat dus mee, alleen het weer viel een beetje tegen. De banden hadden het zwaar en lieten snel slijtage zien maar mijn eerste ervaring met de R1 was er eentje van vertrouwen.  De 1e sessie heb ik mezelf als cursist beschouwd, dus 100% op techniek gereden. De gasrespons is best anders dan die van de RSV, het remmen ook maar dan in negatieve zin. Ik mis de bite van de bremo’s! Maar wat een power en wat een supersoepele gasrespons, ongeloveloos. Tot mijn verbazing reed ik meteen al 1.55, das wel fors langzamer dan met de RSV maar ik zou met 2.00 ook al tevreden zijn geweest.  De 2e training ga ik achter KJ de baan op die goed wakker was, hij fakkelde lekker rond en ik kon volgen. Met 1.54 nogwat stond ik als 12e getraind in de B-licentie groep van 26 deelnemers. Rotplek om te starten en starten met 170 pk is ook nieuw voor me. Een beroerde start dus. Na een rondje of 2 zit ik in een groepje van 4 die elkaar beurtelings uitremmen en weer terug en nog eens, lekker battelen. Maar ik voel dat ik sneller kan en kom in de race modus. Ik schud de groep van me af en finish als 7e met een tijd van 1.53.1! Super, ondanks flink veel regenspetters weer sneller. Het remmen begint ook een beetje te komen, de instuursnelheid nog niet, maar dat stond ook niet op de agenda.

De 2e manche dus starten vanaf p7 naast de vorige eigenaar van mijn R1 die op een 2009 R1 start. Maar in de opwarmronde gaan nr 5 en 8 onderuit! Nr 8 verschijnt toch nog aan de start en nu kom ik best goed van mijn plek, even lig ik 4e maar als snel 6e. Ja, deze mannen zijn toch echt te snel voor me. Maar achter me krijg ik ook een gaatje. Ik blijf er alle 6 ronden op zitten maar 2 man voor mij niet dus ik finish als 4e. De tijd is 1.53.4 en valt gevoelsmatig een beetje tegen want ik dacht harder gereden te hebben. Maar in de einduitslag ook 4e, erg mooie trofee.

De ZAC is toch echt beregezellig. Na 2 jaar afwezigheid werd ik begroet of ik nooit weggeweest was, super! De R1: nu begrijp ik waarom zoveel mensen hier hard mee rijden, wat een machine. Eens kijken of ik daar net zulke goede vrienden mee kan worden als met de RSV.


Knap gereden voor de eerste keer op de R1, succes met je rijstvreter. Bij de weg, wat doe je nu nog op het Aprilia forum met een Triumph en een R1?  Grin
Gelogd

Shit doesn't happen, it's made by assholes!
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #51 Gepost op: September 11, 2009, 18:42:55 »

Hij komt wel tot bezinning

FF wachten tot RSV 4 betaalbaar wordt Wink
Gelogd

ZAC#4
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #52 Gepost op: September 11, 2009, 20:53:08 »


Knap gereden voor de eerste keer op de R1, succes met je rijstvreter. Bij de weg, wat doe je nu nog op het Aprilia forum met een Triumph en een R1?  Grin

Inderdaad, opzouten die gasten die geeneens een Aprilia (meer) hebben!  Angry
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #53 Gepost op: September 11, 2009, 21:26:55 »


Knap gereden voor de eerste keer op de R1, succes met je rijstvreter. Bij de weg, wat doe je nu nog op het Aprilia forum met een Triumph en een R1?  Grin

Inderdaad, opzouten die gasten die geeneens een Aprilia (meer) hebben!  Angry

En helemaal die gasten die een ander merk motor in hun avatar hebben


PS: leuk dat je volgend jaar weer op een 2 pitter gaat racen
Gelogd

ZAC#4
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #54 Gepost op: September 12, 2009, 08:42:06 »

 Wink
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #55 Gepost op: September 12, 2009, 22:23:21 »

Zoals beloofd ook even mijn belevenissen. Ja, het is een R1 geworden, eentje helemaal raceklaar waar vorig jaar met veel succes mee gereden is. Alsof alles opeens samenviel, kon de fiets woensdagochtend op Assen geleverd worden, kon ik met mijn B-licentie in de ZAC rijden, zou het een mooie nazomerse dag worden, en kon ik samen met KJ naar Assen rijden.

Alles zat dus mee, alleen het weer viel een beetje tegen. De banden hadden het zwaar en lieten snel slijtage zien maar mijn eerste ervaring met de R1 was er eentje van vertrouwen.  De 1e sessie heb ik mezelf als cursist beschouwd, dus 100% op techniek gereden. De gasrespons is best anders dan die van de RSV, het remmen ook maar dan in negatieve zin. Ik mis de bite van de bremo’s! Maar wat een power en wat een supersoepele gasrespons, ongeloveloos. Tot mijn verbazing reed ik meteen al 1.55, das wel fors langzamer dan met de RSV maar ik zou met 2.00 ook al tevreden zijn geweest.  De 2e training ga ik achter KJ de baan op die goed wakker was, hij fakkelde lekker rond en ik kon volgen. Met 1.54 nogwat stond ik als 12e getraind in de B-licentie groep van 26 deelnemers. Rotplek om te starten en starten met 170 pk is ook nieuw voor me. Een beroerde start dus. Na een rondje of 2 zit ik in een groepje van 4 die elkaar beurtelings uitremmen en weer terug en nog eens, lekker battelen. Maar ik voel dat ik sneller kan en kom in de race modus. Ik schud de groep van me af en finish als 7e met een tijd van 1.53.1! Super, ondanks flink veel regenspetters weer sneller. Het remmen begint ook een beetje te komen, de instuursnelheid nog niet, maar dat stond ook niet op de agenda.

De 2e manche dus starten vanaf p7 naast de vorige eigenaar van mijn R1 die op een 2009 R1 start. Maar in de opwarmronde gaan nr 5 en 8 onderuit! Nr 8 verschijnt toch nog aan de start en nu kom ik best goed van mijn plek, even lig ik 4e maar als snel 6e. Ja, deze mannen zijn toch echt te snel voor me. Maar achter me krijg ik ook een gaatje. Ik blijf er alle 6 ronden op zitten maar 2 man voor mij niet dus ik finish als 4e. De tijd is 1.53.4 en valt gevoelsmatig een beetje tegen want ik dacht harder gereden te hebben. Maar in de einduitslag ook 4e, erg mooie trofee.

De ZAC is toch echt beregezellig. Na 2 jaar afwezigheid werd ik begroet of ik nooit weggeweest was, super! De R1: nu begrijp ik waarom zoveel mensen hier hard mee rijden, wat een machine. Eens kijken of ik daar net zulke goede vrienden mee kan worden als met de RSV.


Knap gereden voor de eerste keer op de R1, succes met je rijstvreter. Bij de weg, wat doe je nu nog op het Aprilia forum met een Triumph en een R1?  Grin
Even melden dat ik vandaag in de Cup 1.50.4 gereden heb en 9e geworden ben  Grin
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
cees
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 818


Belgium
« Antwoord #56 Gepost op: September 13, 2009, 07:27:44 »

Zoals beloofd ook even mijn belevenissen. Ja, het is een R1 geworden, eentje helemaal raceklaar waar vorig jaar met veel succes mee gereden is. Alsof alles opeens samenviel, kon de fiets woensdagochtend op Assen geleverd worden, kon ik met mijn B-licentie in de ZAC rijden, zou het een mooie nazomerse dag worden, en kon ik samen met KJ naar Assen rijden.

Alles zat dus mee, alleen het weer viel een beetje tegen. De banden hadden het zwaar en lieten snel slijtage zien maar mijn eerste ervaring met de R1 was er eentje van vertrouwen.  De 1e sessie heb ik mezelf als cursist beschouwd, dus 100% op techniek gereden. De gasrespons is best anders dan die van de RSV, het remmen ook maar dan in negatieve zin. Ik mis de bite van de bremo’s! Maar wat een power en wat een supersoepele gasrespons, ongeloveloos. Tot mijn verbazing reed ik meteen al 1.55, das wel fors langzamer dan met de RSV maar ik zou met 2.00 ook al tevreden zijn geweest.  De 2e training ga ik achter KJ de baan op die goed wakker was, hij fakkelde lekker rond en ik kon volgen. Met 1.54 nogwat stond ik als 12e getraind in de B-licentie groep van 26 deelnemers. Rotplek om te starten en starten met 170 pk is ook nieuw voor me. Een beroerde start dus. Na een rondje of 2 zit ik in een groepje van 4 die elkaar beurtelings uitremmen en weer terug en nog eens, lekker battelen. Maar ik voel dat ik sneller kan en kom in de race modus. Ik schud de groep van me af en finish als 7e met een tijd van 1.53.1! Super, ondanks flink veel regenspetters weer sneller. Het remmen begint ook een beetje te komen, de instuursnelheid nog niet, maar dat stond ook niet op de agenda.

De 2e manche dus starten vanaf p7 naast de vorige eigenaar van mijn R1 die op een 2009 R1 start. Maar in de opwarmronde gaan nr 5 en 8 onderuit! Nr 8 verschijnt toch nog aan de start en nu kom ik best goed van mijn plek, even lig ik 4e maar als snel 6e. Ja, deze mannen zijn toch echt te snel voor me. Maar achter me krijg ik ook een gaatje. Ik blijf er alle 6 ronden op zitten maar 2 man voor mij niet dus ik finish als 4e. De tijd is 1.53.4 en valt gevoelsmatig een beetje tegen want ik dacht harder gereden te hebben. Maar in de einduitslag ook 4e, erg mooie trofee.

De ZAC is toch echt beregezellig. Na 2 jaar afwezigheid werd ik begroet of ik nooit weggeweest was, super! De R1: nu begrijp ik waarom zoveel mensen hier hard mee rijden, wat een machine. Eens kijken of ik daar net zulke goede vrienden mee kan worden als met de RSV.


Knap gereden voor de eerste keer op de R1, succes met je rijstvreter. Bij de weg, wat doe je nu nog op het Aprilia forum met een Triumph en een R1?  Grin
Even melden dat ik vandaag in de Cup 1.50.4 gereden heb en 9e geworden ben  Grin

  Ik moet niet vragen of de R1 bevalt zeker?
Gelogd

Shit doesn't happen, it's made by assholes!
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #57 Gepost op: September 13, 2009, 07:57:56 »

hij was al niet bij te houden voor me  , netjes 

je weet natuurlijk wel dat als je mee gaat naar de voorjaarstraining dat je wel op een appie moet rijden he 
Gelogd

if it runs , race it
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #58 Gepost op: September 13, 2009, 08:50:47 »


Even melden dat ik vandaag in de Cup 1.50.4 gereden heb en 9e geworden ben  Grin

 
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #59 Gepost op: September 13, 2009, 08:57:54 »


Knap gereden voor de eerste keer op de R1, succes met je rijstvreter. Bij de weg, wat doe je nu nog op het Aprilia forum met een Triumph en een R1?  Grin
[/quote]
Even melden dat ik vandaag in de Cup 1.50.4 gereden heb en 9e geworden ben  Grin
[/quote]

  Ik moet niet vragen of de R1 bevalt zeker?
[/quote]
Och, de gang zit er wel in. Het sturen kan er mee door, maar het remmen is nog een beetje behelpen. Kortom, er zit nog wel wat meer in  Wink
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16971 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
ZAC 18/9 « 1 2 » breed 17 16229 Laatste bericht April 25, 2009, 20:47:25
door breed
ZAC 2011 Reglement « 1 2 » malle eppie 16 11130 Laatste bericht Januari 07, 2011, 13:46:59
door malle eppie
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51323 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
eemshaven 2008 rolf 10 8146 Laatste bericht Mei 09, 2008, 09:15:53
door rolf

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!