Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 11:32:14 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Motor agent pest motorrijdster  (gelezen 5720 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Gepost op: November 04, 2009, 20:30:54 »

Vandaag op de A9 rij ik in het koekblik van de ene locatie naar de andere. Ik rij wat vlot en ik ga vrijwel gelijk op met een dame op een wat oudere motor. Maar gezien het slechte weer vond ik het toch dapper dat ze op de motor onderweg was. Na een kilometer of wat zie ik ineens de gele brigade achter me opduiken en ik laat de teugels van al die paarden ietsje vieren. De dame op de motor heeft het niet zo in de gaten en met ca. 110 rijd ze gewoon door. Ach eigenlijk niets om je druk over te maken.

Ware het niet dat de troep gele  police op de motor met grote snelheid aankomen zeilen en ze even moeten wachten tot de dame op de motor weer naar rechts gaat. De  police die als eerste mij passeert is ook een dame en ze houd een stevig tempo aan. De laatste is blijkbaar de dirigent van het stel want hij rijdt op de dikste motor.

Tot mijn stomme verbazing gaat de dikste van het stel vlak voor me plots in de remmen en gaat op 2 cm naast de motorrijdster rijden om haar eens even te gebaren dat ze VEEL te snel gaat.  Huh  Het gaat op mijn teller dan 110 km / uur! De motorrijdster schrikt zich rot en maakt een slinger van schrik. Ik zag het aankomen en door nog wat meer afstand te houden gaat het allemaal goed.

Vervolgens geeft oom  police een dot gas en schiet er vandoor. De dame op de motor met een hartslag van 200+ in stomme verbazing achter te laten.

Schandalig gedrag in ogen, ik vond dat het niet door de beugel kan om een motorrijdster die 10 km/h te hard gaat terecht te wijzen en vervolgens zelf met veel gas er vandoor te schieten.
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
rsvr2003
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: November 04, 2009, 20:48:55 »

de wet geldt alleen voor ons nederige onderdanen.....
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: November 04, 2009, 21:07:04 »

Ongelooflijk zo'n live pestrapport. Hebben ze het nou nog niet geleerd om negatief in de belangstelling te staan 
Gelogd
Mille_Moret
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 741


Mille R 2001 & CBR 600 Circuitmotor

Netherlands
WWW
« Antwoord #3 Gepost op: November 04, 2009, 21:38:35 »

Ongelooflijk zo'n live pestrapport. Hebben ze het nou nog niet geleerd om negatief in de belangstelling te staan 

Blijkbaar niet...
Is juist goed om iets harder dan het overige verkeer te rijden...
Gelogd
The kapitein
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.148


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: November 04, 2009, 22:03:49 »

Ik vraag me dan altijd weer af , wat zou die persoon met deze actie nu willen bereiken Huh

Lekker nuteloos

Marco.
Gelogd

FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: November 04, 2009, 23:48:03 »

Onbegrijpelijk! Huh

Wou zeker het goede "voorbeeld" geven aan z'n "leerlingen"?
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #6 Gepost op: November 05, 2009, 07:46:15 »

Hetgeen wat je gezien hebt kun je ook als een klacht naar de  door geven.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: November 05, 2009, 08:00:05 »

is mij op de motor ook weleens overkomen , alleen dan met een grote volvo waarbij de bijrijder ongeveer
helemaal uit het raam hing om mij te gebaren dat ik veels te hard reed , reed op dat moment ook iets van 10 km/u
te hard op de teller want was de weg aan het zoeken  hierna ging ook deze volvo
er snel vandoor en nam meteen de afslag  Huh Huh Huh

de reden van de actie ontging me ook 
Gelogd

if it runs , race it
ErikG
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: November 05, 2009, 08:46:13 »

... Maar gezien het slechte weer vond ik het toch dapper dat ze op de motor onderweg was.....

misschien was dit voor hem de reden? maar goed zelfs met goede bedoelingen lijkt het slecht uitgevoerd...
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: November 05, 2009, 09:02:43 »

Zelfs bij mij gaan mijn haren rechtop staan van die KLPD gasten. Een collega van mij zat in een scheiding en was net 3 weken vergeten zijn auto te keuren. Hij wordt op de A4 door een Volvo aan de kant gezet omdat hij 140 reed en 1 kapot knipperlicht had. Hij kreeg een bon voor het knipperlicht en de APK. Dit kan de KLPD doen  In Noord-Holland geeft de RDW je een heffing na 2 maanden van 90 euro. Dus vooral op de grote wegen aan de Randstad moet je oppassen, want er wordt weinig gewaarschuwd. 

Ik als "gemeente"  police hoef maar 100 bonnen per jaar te schrijven. Zij 1300  Shocked
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: November 05, 2009, 09:18:24 »

Wat een mafketel, gelijk uit z'n "functie" ontheffen.
Eigenlijk zou je dit moeten rapporteren, maar in de praktijk doet niemand dat, omdat er zoveel tijd en rompslomp in gaat zitten.

Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: November 05, 2009, 09:21:14 »

Alleen de echte zeikerts doen dit. Deze hebben vaak geen sociaal leven, geen werk, weinig inkomen en dus heel veel tijd. 

Dusssssssssss...................

Gelogd
mikem
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: November 05, 2009, 10:30:20 »

Ik als "gemeente"  police hoef maar 100 bonnen per jaar te schrijven. Zij 1300  Shocked
Serieus? Moeten die gasten 1300!!! boetes per jaar uitschrijven?
Gelogd
Kupers
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: November 05, 2009, 10:40:53 »

Ongelooflijk zo'n live pestrapport. Hebben ze het nou nog niet geleerd om negatief in de belangstelling te staan 


Is juist goed om iets harder dan het overige verkeer te rijden...

Als iedereen dat denkt wordt het nog een racebaan
Gelogd
TDMarc
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: November 05, 2009, 14:32:05 »

Ik als "gemeente"  police hoef maar 100 bonnen per jaar te schrijven. Zij 1300  Shocked
Serieus? Moeten die gasten 1300!!! boetes per jaar uitschrijven?

Gedeeld door 200 werkbare dagen maakt nog geen 7 per dag? Als je dat niet redt, dan heb je je ogen in je zak. Zie dat aantal vaak al in een uurtje sturen met het koekblik, en bega ze zelf binnen 10 minuten als ik op de openbare weg rijdt met een motor, dus dat doe ik maar niet meer.... 
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35478 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51449 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 10012 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall
KNMV Supercup 1000CC 17 april 2009 Assen « 1 2 3 4 5 » FastJ 65 50100 Laatste bericht Juni 01, 2009, 19:44:08
door robz
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 103358 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!