Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 15:10:44 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Geen kilometerheffing motoren  (gelezen 16072 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
beer
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: November 15, 2009, 21:41:55 »

Ik zeg de oplossing is er al.. en gewoon weer een stratenboek op schoot.

GSM Jammers / GPS Portable Jammer

Stoort uitsluitend GPS, geen GSM, Bluetooth etc.

 
Battery capacity:400mAh Lion battery
Work time :6 hours
Charge time:1.5 hours
Block distance:Radius:5-10m
Work currency:65mA
Transmit:Build-in antenna
Frequency :L1/L2



hehe Evil 
Gelogd
MrKneedown
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 431


Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: November 15, 2009, 22:48:17 »

Nu de BPM nog afschaffen...(of voor motoren hoger maken)
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #17 Gepost op: November 16, 2009, 18:29:47 »

Ik vertrouw het ook niet.

Als burger worden we vast weer genaaid door de overheid. De overheid voert (bijna) nooit iets in wat goedkoper wordt of budgetneutraal kan gebeuren. 

Als het duidelijk duurder wordt moeten we maar eens gaan demonstreren.
Gelogd

TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #18 Gepost op: November 16, 2009, 19:48:45 »

Ik vertrouw het ook niet.

Als burger worden we vast weer genaaid door de overheid. De overheid voert (bijna) nooit iets in wat goedkoper wordt of budgetneutraal kan gebeuren. 

Als het duidelijk duurder wordt moeten we maar eens gaan demonstreren.

ze durven alles in den haag....hun fantasie is grenzenloos.....is al eens gebeurt   

http://top40vantoen.web-log.nl/top40vantoen/1982/01/motorprotest_te.html

maar of demonstreren dan helpt...met zijn hoevelen zijn we anno 2009?
Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #19 Gepost op: November 16, 2009, 20:48:46 »

Tuurlijk worden we genaaid, de regering doet niks in ons voordeel  alles voor de staatskas

Straks gaan die koekblikkers allemaal motorrijden omdat ze daar geen rekeningrijden voor invoeren, gaat het ongevallen & dodental weer omhoog, enz enz... 
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
v-TWim
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: November 16, 2009, 20:52:40 »

We worden sowieso verneukt want de invoeringskosten á 4 miljard (!) rekenen we maar ff niet mee. Nee tuurlijk niet! Maar het moet wel worden betaald. En vast niet uit een of ander Europees potje. Gewoon uit onze eigen portemonnee.
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #21 Gepost op: November 16, 2009, 21:23:27 »

Je kunt er met de komende verkiezingen wat aan doen door op de goede partij te stemmen en niet thuis af te gaan zitten wachten wie wat gaat doen in het kabinet.
Afgelopen verjaardagen (waar anders) diverse discussies gehad met diverse mensen over wat het huidige kabinet allemaal uitvreet. 8 van de 10 vertellen dan dat ze niet gaan stemmen, dan moet je ook niet klagen. Want dan is het wel een gemiste kans. Is ook nog steeds jammer dat mensen stemmen op partijen die in het verleden al door pa en ma gekozen werden.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
G Factory
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.085


No Vtwin No Fun Know Vtwin Know Fun

Netherlands
« Antwoord #22 Gepost op: November 16, 2009, 21:34:07 »

Voor die 4 miljard kunnen we heel wat snelwegen bouwen(oplossing voor het fileprobleem) en dan blijft er ook nog genoeg over voor een leuk circuit in de noordoost polder(weer een heleboel mensen blij gemaakt)

Gerard
Gelogd

wat vandaag niet komt komt morgen komt morgen niet dan hoef je het vandaag niet te doen.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #23 Gepost op: November 17, 2009, 17:54:18 »

Bron: http://www.verkeersnet.nl...ffers-onder-motorrijders/

Het invoeren van een kilometerheffing heeft een gunstig effect op de verkeersveiligheid. Het kan, afhankelijk van de gekozen variant, een besparing van 20 tot 40 verkeersdoden per jaar opleveren. Wel zullen meer mensen gaan motorrijden en daar zullen mogelijk meer slachtoffers gaan vallen.

De invoering van de kilometerheffing kan tot gevolg hebben dat meer mensen motor gaan rijden, omdat deze buiten het ABvM-regime zal vallen. Motorgebruik wordt dan aantrekkelijker dan autogebruik en te verwachten is dat deze verschuiving van mobiliteit kan leiden tot enkele extra verkeersdoden per jaar.

Dat staat in het rapport Verkeersveiligheidseffecten van de invoering van Anders Betalen voor Mobiliteit van de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid (SWOV).
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
The kapitein
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.148


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Antwoord #24 Gepost op: November 17, 2009, 19:09:49 »

Kijk daar gaan we dus weer.
 
* Meer verkeersslachtoffers onder motorrijders zorgt er weer voor dat onze verzekeringspremie weer omhoog gaat.
* Zorg premie omhoog.
* Wegenbelasting omhoog (worden zometeen toch wel erg veel km gereden op de motor door ex koekblik bestuurders)
* Tevens moet je dan tot 30 jaar op max 25kw blijven rijden.
* Kosten voor het rijbewijs gaan omhoog.

enz enz.

Ben benieuwd.

Marco.


 
Gelogd

v-TWim
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: November 17, 2009, 19:34:25 »

Je kunt er met de komende verkiezingen wat aan doen door op de goede partij te stemmen en niet thuis af te gaan zitten wachten wie wat gaat doen in het kabinet.
Afgelopen verjaardagen (waar anders) diverse discussies gehad met diverse mensen over wat het huidige kabinet allemaal uitvreet. 8 van de 10 vertellen dan dat ze niet gaan stemmen, dan moet je ook niet klagen. Want dan is het wel een gemiste kans. Is ook nog steeds jammer dat mensen stemmen op partijen die in het verleden al door pa en ma gekozen werden.
`

Ik verzaak mijn stem niet....
Gelogd
motorgirl
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.255


Risico's zijn er om genomen te worden.

Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: November 17, 2009, 22:57:02 »

En dan hebben we het nog niet over campers. Wij rijden een oude chevy van 87 ( die net buiten de oldtimer vrijstelling valt ) op lpg. Wij betalen nu een kwartaal van de wegenbelasting omdat hij op camperkenteken staat. Je kunt de klok er op gelijk zetten dat wij dan dik gaan betalen. Dus wij zitten sowieso bij de 41% die duurder gaat
En wie weet wat er nog meer verzonnen wordt. Ze beginnen ook al over een belasting voor de gemeentes die de opcenten missen. Dat moeten we vooral niet vergeten er bij te tellen
Gelogd

Motorgirl

Suzuki GSX 600F (rood)
RSV 2002 (grijs)
RSV 2002 (rood)
RSV 2007 Bol D'or (rood, zwart, paars)
Shiver GT 2012 (grijs)
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #27 Gepost op: November 18, 2009, 09:55:42 »

En dan hebben we het nog niet over campers. Wij rijden een oude chevy van 87 ( die net buiten de oldtimer vrijstelling valt ) op lpg. Wij betalen nu een kwartaal van de wegenbelasting omdat hij op camperkenteken staat. Je kunt de klok er op gelijk zetten dat wij dan dik gaan betalen. Dus wij zitten sowieso bij de 41% die duurder gaat
En wie weet wat er nog meer verzonnen wordt. Ze beginnen ook al over een belasting voor de gemeentes die de opcenten missen. Dat moeten we vooral niet vergeten er bij te tellen

de opcenten gaan per inwoner, dus hoe meer voertuigen prive hoe voordeliger.

Je hebt gelijk over de camper, nu hebben we een mooie goedkope regeling en ik ben benieuwd wat het gaat worden. Anders wat rijd ik met de camper aan kilometers in Nederland en dan ben ik met de nieuwe regeling goedkoper uit.
Gelogd
motorgirl
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.255


Risico's zijn er om genomen te worden.

Netherlands
« Antwoord #28 Gepost op: November 18, 2009, 19:36:23 »

En dan hebben we het nog niet over campers. Wij rijden een oude chevy van 87 ( die net buiten de oldtimer vrijstelling valt ) op lpg. Wij betalen nu een kwartaal van de wegenbelasting omdat hij op camperkenteken staat. Je kunt de klok er op gelijk zetten dat wij dan dik gaan betalen. Dus wij zitten sowieso bij de 41% die duurder gaat
En wie weet wat er nog meer verzonnen wordt. Ze beginnen ook al over een belasting voor de gemeentes die de opcenten missen. Dat moeten we vooral niet vergeten er bij te tellen

de opcenten gaan per inwoner, dus hoe meer voertuigen prive hoe voordeliger.

Je hebt gelijk over de camper, nu hebben we een mooie goedkope regeling en ik ben benieuwd wat het gaat worden. Anders wat rijd ik met de camper aan kilometers in Nederland en dan ben ik met de nieuwe regeling goedkoper uit.

Wij gebruiken de chevy niet als camper maar als boodschappenwagen, dus ik ben waarschijnlijk dik duurder. Hoe dan ook, ik geloof niet dat er zoveel mensen goedkoper uit zijn. Ja de 75 plussers die alleen boodschappen doen en naar de dokter heen en weer rijden
Gelogd

Motorgirl

Suzuki GSX 600F (rood)
RSV 2002 (grijs)
RSV 2002 (rood)
RSV 2007 Bol D'or (rood, zwart, paars)
Shiver GT 2012 (grijs)
milletuono
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: November 18, 2009, 22:04:04 »

HALLO we wonen in the f@cking Netherlands NIKS WORDT GOEDKOPER WE WORDEN GEWOON STEEDS HARDER GENAAID.

Moeten we hier nog heel lang over praten ik wordt er zo verdrietig van.
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102861 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
HOW TO: van gewone restricted airinlet naar oldskool derestricted airinlet « 1 2 » 2 Fast 2 See 26 18581 Laatste bericht Oktober 14, 2014, 16:24:11
door mona-toetje
Forumhandleiding voor nieuwkomers « 1 2 » zeeslot 20 15228 Laatste bericht Februari 17, 2014, 15:37:52
door Brontolo
Ook nieuw... « 1 2 » irish wolfie 23 19369 Laatste bericht Maart 09, 2013, 14:25:36
door Jesse J
Vrijdag 6 Januari 2012 - ARA Nieuwjaarsborrel & Clubkarten(Ook voor forumleden!) « 1 2 ... 10 11 » 2 Fast 2 See 161 56790 Laatste bericht Februari 02, 2012, 22:45:11
door Rossifumi

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!