Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 19, 2024, 03:16:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 11   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: REACTIES ARA Ruilbeurs - 22 januari 2010!  (gelezen 52688 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Gepost op: December 06, 2009, 16:00:02 »

ARA Ruilbeurs 2010!

Wanneer:     22 januari 2010
Start:            19.00 uur
Waar:            RokĆ© Motors
                      Ondernemingsweg 9
                      3641 RZ Mijdrecht




Op 22 januari 2010 is er weer onze, inmiddels jaarlijks terugkomende, ARA Ruilbeurs bij clubsponsor RokƩ Motors te Mijdrecht.
Dus iedereen die ARA club- & forumlid is en nog spullen heeft liggen waar hij of zij van af wil, kan deze eind januari mee nemen naar deze ruilbeurs!
Heb je nog wat liggen? Plak er een sticker op met je naam en de prijs... en wellicht dat je tot handel komt met mede club- & forumgenoten  
Als je zelf niks hebt liggen, ben je natuurlijk ook van harte welkom om te kijken of er wat ligt waar je zelf wat aan hebt  

Wat kun je verwachten tijdens deze ruilbeurs?
- Allerlei 2dehands motorproducten
   Vorige jaren was het volgende aanwezig:
   * Kuipdelen
   * Carbon onderdelen
   * Banden
   * Race onderdelen
   * Kleding
   * en nog veel meer!!
- Lekker bijpraten met iedereen!
- Een gezellige sfeer!

De mannen van RokĆ© Motors zullen natuurlijk zelf ook aanwezig zijn om eventuele vragen te beantwoorden  
onder het genot van een kop koffie en lekkers! Ook zorgen zij zelf voor interessante gebruikte of overjarige onderdelen tegen zeer scherpe prijzen.
Mocht je vragen hebben over zaken als onderhoud, tuning of pimpen van je Aprilia. Grijp dan die kans!

Neem je spullen mee? laat dit dan even weten door midden van een berichtje op dit forum of een doormiddel van een PM naar Jelmer

Vriendelijke groeten,

Jelmer ("2 Fast 2 See") & Tino ("Apino")
ARA Evenementen Commissie



Schatting van aantal mensen die komt/spullen dat wordt meegebracht
* Rob ("Robz") + vele spullen voor o.a. 2001-2003 mille (SP Uitlaat, Zadel, Vele carbon onderdelen, schroefjes e.d., kuipdelen, achterbrug, remspul etc.)
* Rolf + Raceoverall en wellicht meer
* Jelmer ("2 Fast 2 See") (Misschien originele einddemper 98-'03)
* Gertjan + (tenzij niet verkocht) Axtra systeem en tuonogoedies
* Chris ("Big Chris")
* Gerrit
* Jos ("Eifeljoep") + 2 vrienden (2 uitlaatdempers) o.v.b.
* Jarno ("Fast J") + Tank RSV 02/03 met krasjes, 2 zijkuipdelen origineel met krasjes 98-00, montagedelen voor frameprotectors/valblokken, zonder de valblokken
   zelf uitlaatsteun voor originele uitlaat, zeer fraai bewerkt kroonplaat, originele uitlaat 98-03 compleet, 1x BMC en 1 x K&N, kleine spullen + meer etc.)
* Dennis ("denish41") + Poen  Grin
* Bart ("Bear") + 1 vriend + Polyester onderkuip
* Emille + Losse meuk en raceoveral
* Frank ("Heuveltje") + sachs schokbreker, een paar setje gebruikte racebanden voor weinig, Leren damespak mt 36-38
* Timfiz + snuffelhond
* Bert ("LammieG")  + misschien origineel kuipruit, dubbelbubble getint kuipruitje en racegaas
* Ferry ("Ferba") + snuffelhond
* Albert Jan ("albertjan") + de lust naar een bak koffie
* Syb ("Syb24") + misschien gevonden spullen op zolder en in de schuur
* Freson ("Kefke") + misschien wat lui uit Tongeren
* Stanley + Startwin uitlaat
* Elsjo samen met een vriendin
* Herbie indien hij met iemand mee kan rijden
* Jan ("jandetimmerman") + koplampen rsv, carbon uitlaatsteunen voor oer mille's, set orginele remschijven Tuono 2008 (Schijven zijn nieuw)
   div carbon achter spatborden en carbon koppelings cover's
* BarzoĆÆ
* Marco ("Arkiecbr")
* Kaii
* Velocemente
« Laatste verandering: Januari 23, 2010, 11:31:06 door 2 Fast 2 See » Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: December 06, 2009, 16:02:37 »

ik kom en heb veeeeeeeeeel spullen voor   rsv  02, 03  zal een dezer dagen wel een lijstje maken
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: December 06, 2009, 16:06:08 »

ik kom en heb veeeeeeeeeel spullen voor   rsv  02, 03  zal een dezer dagen wel een lijstje maken

Top 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: December 07, 2009, 12:58:37 »

ik kom en heb veeeeeeeeeel spullen voor   rsv  02, 03  zal een dezer dagen wel een lijstje maken

PM dat lijstje maar even naar mij...  Grin
Gelogd

Happy Mille
Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #4 Gepost op: December 07, 2009, 13:09:05 »

Heb niets in de aanbieding, maar een bakkie doen is altijd leuk en gezellig  Grin
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #5 Gepost op: December 07, 2009, 13:17:01 »

ik doe wel weer een rondje door de garage, trouwens ik was vorige jaar voordat de beurs begon al door de spullen heen Grin

Ik heb in ieder geval een leren raceoverall in de aanbieding Wink
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: December 07, 2009, 14:59:48 »

past hij nu al niet meer en de feestdagen moeten nog beginnen 
Gelogd

if it runs , race it
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: December 07, 2009, 15:51:49 »

ik doe wel weer een rondje door de garage, trouwens ik was vorige jaar voordat de beurs begon al door de spullen heen Grin

Ik heb in ieder geval een leren raceoverall in de aanbieding Wink

Dan staak je de verkoop dit jaar maar tot 22 januari 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: December 07, 2009, 16:00:00 »

Ik kom ook even een bakkie doen. Wellicht heeft er iemand een paar mooie OZ wieltjes voor me in de aanbieding?
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: December 07, 2009, 16:39:15 »

Ik maak even een lijstje in de beginpost met een schatting van mensen die komen 

Het is dus niet dat als je erbij staat dat je verplicht bent ofzo, maar puur voor de schatting 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Gert-Jan Tuono
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 772


Aprilia Liefhebber

Virgin Islands, U.S.
« Antwoord #10 Gepost op: December 07, 2009, 17:07:37 »

Ik ben ook van plan te komen met 'n Akra Hex systeem en nog wat Tuono goodies (wat er nog niet verkocht is dan). Anders kom ik gewoon een bakkie doen  gezellig 
Gelogd

jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #11 Gepost op: December 07, 2009, 17:29:04 »

Ik ben ook van plan te komen met 'n Akra Hex systeem en nog wat Tuono goodies (wat er nog niet verkocht is dan). Anders kom ik gewoon een bakkie doen  gezellig 
Zou ook de Tuono meenemen als ie niet verkocht is  Wink Wink Wink  Grin Grin Grin
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: December 07, 2009, 19:11:01 »

Ik kom ook even een bakkie doen. Wellicht heeft er iemand een paar mooie OZ wieltjes voor me in de aanbieding?

Heb ik misschien voor je. Ik heb ze bewaard omdat ik denk dat ze ook in een RSV4 passen.
Zo niet, zal ik ze gaan verkopen.
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #13 Gepost op: December 08, 2009, 15:20:43 »

Ik kom ook even een bakkie doen. Wellicht heeft er iemand een paar mooie OZ wieltjes voor me in de aanbieding?


Top dan sta ik nommer 1 in de rij. Maareh, ik heb een Mille uit 2001 en er was iets met oude en nieuwe modellen. Past het wel?
Heb ik misschien voor je. Ik heb ze bewaard omdat ik denk dat ze ook in een RSV4 passen.
Zo niet, zal ik ze gaan verkopen.
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #14 Gepost op: December 08, 2009, 16:00:10 »

RokĆ© heeft inmiddels de Ruilbeurs ook op hun evenementenagenda staan 

Ook zorgen zij zelf voor interessante gebruikte of overjarige onderdelen tegen zeer scherpe prijzen 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Pagina's: [1] 2 3 ... 11   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8865 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
KNMV- Cup, Juniorcup, SV-cup en CRT-C « 1 2 ... 10 11 » Bitaktus_Snellus 154 59476 Laatste bericht Oktober 12, 2011, 14:06:37
door Bitaktus_Snellus
ZAC Assen 9 september « 1 2 3 4 5 » robz 61 33641 Laatste bericht September 13, 2009, 16:26:51
door FastJ
ook nieuw hier Motormuis 11 4738 Laatste bericht Januari 15, 2015, 09:19:03
door Motormuis
Ik zal me eens voorstellen « 1 2 » rob75 16 9072 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:23:23
door Deefski

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!