Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 19, 2024, 11:12:54 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 11   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: REACTIES ARA Ruilbeurs - 22 januari 2010!  (gelezen 52693 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #15 Gepost op: December 08, 2009, 16:24:01 »

RokĆ© heeft inmiddels de Ruilbeurs ook op hun evenementenagenda staan 

Ook zorgen zij zelf voor interessante gebruikte of overjarige onderdelen tegen zeer scherpe prijzen 

Wordt die ouwe Cees dan te koop aangeboden. 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: December 08, 2009, 16:27:08 »

RokĆ© heeft inmiddels de Ruilbeurs ook op hun evenementenagenda staan 

Ook zorgen zij zelf voor interessante gebruikte of overjarige onderdelen tegen zeer scherpe prijzen 

Wordt die ouwe Cees dan te koop aangeboden. 

Hoezo? Interesse in hem? Grin 
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: December 08, 2009, 17:26:42 »

Ik kom ook even een bakkie doen. Wellicht heeft er iemand een paar mooie OZ wieltjes voor me in de aanbieding?


Top dan sta ik nommer 1 in de rij. Maareh, ik heb een Mille uit 2001 en er was iets met oude en nieuwe modellen. Past het wel?
Heb ik misschien voor je. Ik heb ze bewaard omdat ik denk dat ze ook in een RSV4 passen.
Zo niet, zal ik ze gaan verkopen.


klopt Gerrit, maar deze passen omdat het een 'oud' setje wielen is die ik met spacers op maat heb gemaakt voor de radiale remmekes.
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #18 Gepost op: December 09, 2009, 23:17:07 »

Ik kom ook even een bakkie doen. Wellicht heeft er iemand een paar mooie OZ wieltjes voor me in de aanbieding?


Top dan sta ik nommer 1 in de rij. Maareh, ik heb een Mille uit 2001 en er was iets met oude en nieuwe modellen. Past het wel?
Heb ik misschien voor je. Ik heb ze bewaard omdat ik denk dat ze ook in een RSV4 passen.
Zo niet, zal ik ze gaan verkopen.


klopt Gerrit, maar deze passen omdat het een 'oud' setje wielen is die ik met spacers op maat heb gemaakt voor de radiale remmekes.

Aha, het wordt alsmaar interessanter! Maar hoe gaan we nu uitvinden of ze op een RSV4 passen?
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: December 09, 2009, 23:47:01 »

passen bij of vragen aan rokƩ Wink tijdens de ruilbeurs,haha
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: December 10, 2009, 00:00:32 »

Ik kom ook even een bakkie doen. Wellicht heeft er iemand een paar mooie OZ wieltjes voor me in de aanbieding?


Top dan sta ik nommer 1 in de rij. Maareh, ik heb een Mille uit 2001 en er was iets met oude en nieuwe modellen. Past het wel?
Heb ik misschien voor je. Ik heb ze bewaard omdat ik denk dat ze ook in een RSV4 passen.
Zo niet, zal ik ze gaan verkopen.


klopt Gerrit, maar deze passen omdat het een 'oud' setje wielen is die ik met spacers op maat heb gemaakt voor de radiale remmekes.

Aha, het wordt alsmaar interessanter! Maar hoe gaan we nu uitvinden of ze op een RSV4 passen?

Als je deze beschrijving op de AF1-racing site bekijkt dan passen velgen van de RSV met radiale remmen ook op de nieuwe RSV4  En (blijkbaar) niet op de '01 RSV...  Undecided
Gelogd

Happy Mille
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: December 10, 2009, 08:56:16 »

Aha, het wordt alsmaar interessanter! Maar hoe gaan we nu uitvinden of ze op een RSV4 passen?

simpel: gewoon de wielen omsteken.
Kans is groot dat ik de wielen alsnog verkoop ook al passen ze wel in de RSV4. We zijn nog bezig om een paar setjes PVM wielen te kopen.............
Als ik ze dan daadwerkelijk ga verkopen, moet je denken aan zo'n ā‚¬ 750,- zonder schijven/banden.
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #22 Gepost op: December 10, 2009, 21:51:00 »

Aha, het wordt alsmaar interessanter! Maar hoe gaan we nu uitvinden of ze op een RSV4 passen?

Laat me maar weten wat je doet.
simpel: gewoon de wielen omsteken.
Kans is groot dat ik de wielen alsnog verkoop ook al passen ze wel in de RSV4. We zijn nog bezig om een paar setjes PVM wielen te kopen.............
Als ik ze dan daadwerkelijk ga verkopen, moet je denken aan zo'n € 750,- zonder schijven/banden.
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: December 10, 2009, 22:43:39 »

Als je deze beschrijving op de AF1-racing site bekijkt dan passen velgen van de RSV met radiale remmen ook op de nieuwe RSV4  En (blijkbaar) niet op de '01 RSV...  Undecided

Zie eerder post: ik heb een 'oude' set wielen pas gemaakt voor radiaal uitvoering. De RSV4 heeft dezelfde voorvork als de eerdere RSV's met radiaal remmen. Ik weet wel wat ik schrijf.............. angel
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
Bear
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: December 11, 2009, 00:50:35 »

even zien of ik verlof kan krijgen, maar moest ik verlof hebben, zou er dan mss iemand het zien zitten om bv vanuit utrecht ofzo samen te rijden dak mijn baan weet, tenzij het slecht weer is dan kom ik met auto en gps (als ik dan al verlof krijg)

welk uur begint het eigenlijk?
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #25 Gepost op: December 11, 2009, 12:18:47 »

Ik weet niet wat voor werk je hebt maar vorig jaar was het gewoon in de avonduurtjes hoor 
Gelogd

Happy Mille
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: December 11, 2009, 12:54:17 »

even zien of ik verlof kan krijgen, maar moest ik verlof hebben, zou er dan mss iemand het zien zitten om bv vanuit utrecht ofzo samen te rijden dak mijn baan weet, tenzij het slecht weer is dan kom ik met auto en gps (als ik dan al verlof krijg)

welk uur begint het eigenlijk?

Het begint om 19.00 uur  Wink
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Bear
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: December 11, 2009, 21:24:15 »

aaaaaaaaaah zalig, wist niet dat het pas in de vooravond was  angel

en mja op mijn werk ben ik nogal flexibel, vandaag tot 19u gewerkt 
dusja voor het zekerste even halve dag of volledige dag verlof nemen 
Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #28 Gepost op: December 13, 2009, 10:00:03 »

Aandachtspostje voor het topic  
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #29 Gepost op: December 13, 2009, 11:37:21 »

als ik tijd heb kom ik langs , heb nog wel wat onderdelen liggen welke weg mogen
Gelogd

if it runs , race it
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 11   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8866 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
KNMV- Cup, Juniorcup, SV-cup en CRT-C « 1 2 ... 10 11 » Bitaktus_Snellus 154 59490 Laatste bericht Oktober 12, 2011, 14:06:37
door Bitaktus_Snellus
ZAC Assen 9 september « 1 2 3 4 5 » robz 61 33649 Laatste bericht September 13, 2009, 16:26:51
door FastJ
ook nieuw hier Motormuis 11 4739 Laatste bericht Januari 15, 2015, 09:19:03
door Motormuis
Ik zal me eens voorstellen « 1 2 » rob75 16 9074 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:23:23
door Deefski

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!