Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 28, 2024, 23:00:00 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 9 10 [11]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Uitlaat modificatie  (gelezen 41280 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #150 Gepost op: Februari 23, 2011, 20:16:00 »

Ik zet er gewoon een stekkertje aan , zoals die van het diagnose systeem, wsl rijd ik toch het meeste op 1 map.
Gelogd
Willie-84
Full ARA Member
***
Offline Offline

Berichten: 171

Netherlands
« Antwoord #151 Gepost op: Februari 23, 2011, 21:34:13 »

Een speciale Gabro-EPROM is onderweg. Volgens Gabro kan de V6-Chip wel maar is die te arm in het middengebied (met uitlaatmod.).

Ik heb ook een schakelaar om pin16 aan en uit te zetten voor de andere mapping.
Het is een tuimelschakelaar onder het zadel. Ik maak binnenkort wel ff wat foto's.

Ben benieuwd naar de foto's! 
Gelogd
Willie-84
Full ARA Member
***
Offline Offline

Berichten: 171

Netherlands
« Antwoord #152 Gepost op: Februari 23, 2011, 21:35:08 »

Ik zet er gewoon een stekkertje aan , zoals die van het diagnose systeem, wsl rijd ik toch het meeste op 1 map.

Dat kan natuurlijk ook altijd. Moet het ook prima doen. Smiley Maar een stekkertje staat net wat beter he. Wink
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #153 Gepost op: Februari 24, 2011, 07:44:58 »

Ik zet er gewoon een stekkertje aan , zoals die van het diagnose systeem, wsl rijd ik toch het meeste op 1 map.

Dat kan natuurlijk ook altijd. Moet het ook prima doen. Smiley Maar een stekkertje staat net wat beter he. Wink

Daar heb je gelijk in 
Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #154 Gepost op: Februari 25, 2011, 14:41:37 »

Gabro EPROM is binnen  Smiley.

Nu wachten op mooi weer om hem goed te testen.


* DSC00024.JPG (288.61 KB, 1430x1068 - bekeken 320 keer.)
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #155 Gepost op: Februari 25, 2011, 15:11:39 »

ik ben benieuwd, de mijne is onderweg 
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #156 Gepost op: Februari 26, 2011, 15:41:30 »

Ik heb hem ook al binnen, snelle service , zeker naar italiaanse begrippen 
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #157 Gepost op: Februari 26, 2011, 16:54:02 »

Net de chip even geplaatst en opgestart.
Na 1 kort drukje op de startknop sloeg ie gelijk al aan, daar waar het met de andere chip een stuk moeizamer ging.
Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #158 Gepost op: Februari 27, 2011, 11:40:17 »

Bij mij ook  Ik ga nog wel naar HdeB om hem goed te laten afstellen op de bank.
Ik heb nu de trimpots op 12 uur gezet als uitgangspositie en hij loopt zo op het gehoor erg netjes.
Hij loopt voorlopig op de "arme" mapping met orignele airbox.

Ik ben benieuwd naar de koppelkromme na deze mods.
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #159 Gepost op: Februari 27, 2011, 12:33:45 »

Ik heb zojuist mij powercommander eraf gehaald.
Na een dure afstelsessie bij een niet nader te noemen motorzaak bleek er een zero-map in te zitten,met alleen vanaf 9500 toeren een beetje armer afgesteld.
Stom van mezelf, ik had nl gelijk moeten kijken wat voor map ze gemaakt hadden Angry Angry
Kan ook wel iets zeggen over de kwaliteit van de gabro chips natuurlijk.
Ik ga hem niet wegbrengen , misschien wat met de trimpostjes proberen ,en even kijken of de gaskleppen nog een beetje synchroon staan.
Gelogd
Jesse J
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.378


RSV1000R Factory

Netherlands
« Antwoord #160 Gepost op: Maart 06, 2011, 16:03:58 »

Een speciale Gabro-EPROM is onderweg. Volgens Gabro kan de V6-Chip wel maar is die te arm in het middengebied (met uitlaatmod.).

Ik heb ook een schakelaar om pin16 aan en uit te zetten voor de andere mapping.
Het is een tuimelschakelaar onder het zadel. Ik maak binnenkort wel ff wat foto's.

Ben benieuwd naar de foto's! 
Tuimelschakelaar om PIN 16 door te verbinden.
Staat in de arme- mapping.


* IMG_6667ara.jpg (142.04 KB, 1383x922 - bekeken 356 keer.)
Gelogd
Pagina's: 1 ... 9 10 [11]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51611 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25447 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*
Scottoiler gemonteerd op de Tuono. « 1 2 » Motorpsycho 20 11636 Laatste bericht Oktober 07, 2011, 18:39:35
door APAKWA
het grote: superplus / 98 topic « 1 2 » teddek 29 15540 Laatste bericht December 06, 2010, 21:47:46
door rsvfrank
Thomas zijn RS50 OM projecten - update « 1 2 3 » *Thomas* 38 26727 Laatste bericht December 26, 2008, 09:54:16
door *Thomas*

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!