Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 11:36:44 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2 3 ... 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Omdat er nog steeds domme motorrijders zijn  (gelezen 48513 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Gepost op: December 16, 2009, 07:42:51 »

Denk eraan wanneer je op de motor stapt en je zonder beschermde kleding gaat rijden.

LET OP is niet bestemd voor mensen met een zwakke maag

http://www.youtube.com/watch?v=wmufqEW7Gtw&feature=player_embedded

Laat dit een waarschuwing zijn voor een ieder die denkt "dat gebeurt mij niet". Het zijn meestal de vijf minuten ritjes waarin je dit kan overkomen.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Mille Merckel
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.954


Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: December 16, 2009, 08:30:41 »

ik durf niet te kijken..................Ă©cht niet ik wacht wel de reacties af.
Gelogd

Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit te werken.
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #2 Gepost op: December 16, 2009, 08:42:39 »

Brrr zal je been maar zijn......

Zelfs als ik alleen maar even de tank vol wil hebben trek ik mijn pak nog aan  
« Laatste verandering: December 16, 2009, 10:20:35 door mjvanderlaan » Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Silke
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 2.929


Netherlands
« Antwoord #3 Gepost op: December 16, 2009, 08:44:44 »

diegene die weleens met een spijkerbroek rijden vooral gaan kijken   
Gelogd
deBruijnJ
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 122


RSV-R 2003

Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: December 16, 2009, 09:28:17 »

Ik kijk maar even niet Lips Sealed

Maar na ik proefondervindelijk heb aangetoond dat leer nogal goed werkt tegen verwondingen stap ik helemáál nooit meer zonder op de motor Roll Eyes
Gelogd
RSVulti
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.040


Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: December 16, 2009, 12:30:08 »

Verder nog vragen ... ?? !!!
Gelogd

Het begin is er...het ergste moet nog komen...en het eind...is zoek !!
Timfiz
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: December 16, 2009, 12:55:03 »

Mensen en dan te bedenken dat ik nog veel erger in het echt tijdens mijn werk heb meegemaakt. Het filmpje is ook echt niet voor mensen met en zwakke maag  Sad
Gelogd
Hansie
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 694


Ook ik van jou!


« Antwoord #7 Gepost op: December 16, 2009, 13:26:57 »

Wat ik wel altijd heb met deze "ellendige" filmpjes?

Als motor rijder ben je gestoord om zonder kogelvrij pak te gaan rijden maar de gemiddelde scooterrijder gaat vrijwel even hard, heeft vrijwel geen remmen en daar hoor je niets van.

Heb ik ik het maar niet over die mallooten die zondagochtend in hun onderbroek op 1 cm brede bandjes asociaal over de weg waaien met aanzienlijke snelheden.... (idd de wielrenners)

Just my 2 cents..
Gelogd

Stock=boring!
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #8 Gepost op: December 16, 2009, 15:48:02 »

Mensen en dan te bedenken dat ik nog veel erger in het echt tijdens mijn werk heb meegemaakt. Het filmpje is ook echt niet voor mensen met en zwakke maag  Sad

Ik weet zeker dat dit nog maar iets "kleins" is voor de medici. Heb ooit bij een trauma chirurg in het UMC te Utrecht foto’s mogen bekijken van trauma’s die daar binnen komen. Dan weet je echt niet wat je ziet.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #9 Gepost op: December 16, 2009, 15:50:22 »

Wat ik wel altijd heb met deze "ellendige" filmpjes?

Als motor rijder ben je gestoord om zonder kogelvrij pak te gaan rijden maar de gemiddelde scooterrijder gaat vrijwel even hard, heeft vrijwel geen remmen en daar hoor je niets van.

Heb ik ik het maar niet over die mallooten die zondagochtend in hun onderbroek op 1 cm brede bandjes asociaal over de weg waaien met aanzienlijke snelheden.... (idd de wielrenners)

Just my 2 cents..

Volledig met je eens, of dat je met 40 km onderuit gaat met de motor of een ander vervoermiddel maakt geen floutekrous out. En wielrenners laten we het daar maar niet over hebben.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
MrKneedown
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 431


Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: December 16, 2009, 17:39:51 »

Buurman met chopper vlakbij reed vorig jaar ook ff met dochter (11) blokje om,geen helm enz,achterwiel gleed weg en knalde glijdend op de stoeprand.
 Hij knie aan diggels en halfjaar krukken...tja,maar...andere dochter (Cool wil natuurlijk ook wel s stukje achterop,en wat denk je?juist...dit keer ging goed want er stonden geen plassen water.
Gelogd
Gert-Jan Tuono
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 772


Aprilia Liefhebber

Virgin Islands, U.S.
« Antwoord #11 Gepost op: December 16, 2009, 19:04:38 »

Ik rijdt echt nooit maar dan ook nooit zonder motorpak heb het liever te warm in de zomer dan om zo uit te zien als in het filmpje  . Goed om dit weer eens onder de aandacht te brengen Henk; het kan niet genoeg gezegd worden 

Groeten, 
Gert-Jan Tuono
Gelogd

motorgirl
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.255


Risico's zijn er om genomen te worden.

Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: December 16, 2009, 19:16:00 »

Die vellen die hij aan zijn been had hangen, had ik aan mijn broek. Zelfs met 34 gr heb ik mijn kloffie aan. Dit soort filmpjes niet aan mijn lijf.
Gelogd

Motorgirl

Suzuki GSX 600F (rood)
RSV 2002 (grijs)
RSV 2002 (rood)
RSV 2007 Bol D'or (rood, zwart, paars)
Shiver GT 2012 (grijs)
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: December 16, 2009, 19:21:13 »

Kan mij hier helemaal bij aansluiten > Altijd in het leren pak.
Gelogd
plutomille
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 337


geduld is een schone zaak; heb het helaas niet.

Netherlands
WWW
« Antwoord #14 Gepost op: December 16, 2009, 20:01:17 »

thuis rijd ik altijd volledig in het leer. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr kort geleden tijdens een motorvakantie Har#@y gereden en daarbij wel helm, leren jas en handschoenen aan gehad plus een spijkerbroek. Op lage snelheid totaal onderuit gegaan ivm vers asfalt aan de banden (na wegwerkzaamhden). Voor ik kon rageren schoven we al over de weg. Resultaat gelukkig alleen blauwe plekken en twee schaafwonden op de knie. Voelde mij vooraf iik ongemakkelikk in de spikkerbroek, maar om op een Roadking nou een leren broek te drage, dat doe je niet! Met bovenstaand resultaat. We hebben geluk gehad, maar weer een lesje geleerd.
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 ... 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Mooie motorgadgets zeeslot 9 12881 Laatste bericht Augustus 26, 2008, 20:55:11
door klaaz
Lidl heeft weer motorkleding in de aanbieding! « 1 2 3 4 » 2 Fast 2 See 50 45268 Laatste bericht Mei 13, 2011, 14:47:47
door Silke
Zaterdag 3 juli 2010 - ARA Fotoshootdag! (Gratis A4 foto voor ARA leden!) « 1 2 ... 9 10 » 2 Fast 2 See 140 40825 Laatste bericht September 03, 2010, 15:08:56
door AeroX
Update « 1 2 » emielfellinger 24 10711 Laatste bericht December 16, 2011, 13:38:44
door emielfellinger
RSV 2004 PsychicP 10 4110 Laatste bericht Mei 02, 2014, 06:28:31
door ElSjiepo

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!