Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 01:01:44 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Omdat er nog steeds domme motorrijders zijn  (gelezen 48522 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
The kapitein
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.148


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Antwoord #15 Gepost op: December 16, 2009, 22:19:04 »

Ik moet eerlijk bekenen dat ook ik wel eens met " alleen een spijkerbroek gereden heb. Je kent dat wel even snel.... Toen ook een ongeval gehad , had verder wel een leren jas handschoenen en laarzen aan. Gelukkig had ik niets kapot aan mijn benen. Helaas wel een gescheurde spier bij mijn sleutelbeen.

Maar inmiddels ga ik bijna nooit meer rijden in een spijkerbroek.

Marco.
Gelogd

zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #16 Gepost op: December 16, 2009, 22:37:53 »

Rotfilmpje.... heel confronterend en daardoor dus goed.

Ik ben ook regelmatig de weg op geweest met spijkerbroek. Met name naar het werk rijden in de zomer maakt me te vaak lui.

Ik ben al eens onderuit gegaan met 35 kph met spijkerbroek..... flinke schaven op mijn been en naar het ziekenhuis voor een tetanusprik.

Het is bij mij de valkuil dat ik niet genoeg nadenk voordat ik opstap, en dus is dit filmpje voor mij ook echt nodig.

Degene die mij volgend jaar zomer in mijn spijkerbroek ziet opstappen, mag me een klap voor mijn harses geven  Undecided

Ik ben zelf verantwoordelijk voor de beslissingen die ik neem, maar met dit geintje valt niet te spotten  Ik moet me goed beschermen. Iedereen dus 
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #17 Gepost op: December 16, 2009, 23:11:08 »

We weten dat je een eigenwijze bent 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Timfiz
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: December 17, 2009, 07:16:41 »

Mensen en dan te bedenken dat ik nog veel erger in het echt tijdens mijn werk heb meegemaakt. Het filmpje is ook echt niet voor mensen met en zwakke maag  Sad

Ik weet zeker dat dit nog maar iets "kleins" is voor de medici. Heb ooit bij een trauma chirurg in het UMC te Utrecht foto’s mogen bekijken van trauma’s die daar binnen komen. Dan weet je echt niet wat je ziet.

En die chirurgen krijgen de vaak "gestabiliseerde" mensen te zien en ik kom 99 van de 100 keer eerder aan dan de ambu, dus bij mij is het helemaal unsensored. NHN is de dodenprovincie van nederland  Angry en heb er wel eens 4 op een dag gehad  Cry Cry Cry Cry Cry
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: December 17, 2009, 10:55:28 »

ja de weg tussen alkmaar en den helder is een topper 

zelf reed ik altijd in mijn leren pak op de straat en ja nu op het circuit

in een overall, vooral het gewicht van de motor op je in samenwerking met het nieuwe zoab is

net een kaasschaaf . als ik motorrijders zie in korte broek t-shirt en gympen heb ik altijd zoiets

van val ff met 40 km per uur dan doe je dat geen tweede keer meer   
Gelogd

if it runs , race it
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #20 Gepost op: December 17, 2009, 11:15:11 »

Heb het ook wel eens gedaan ff tanken of boodschapje doen, 1x met paar kameraden op slippers korte broek en hempje van Menton naar Monaco gereden over de boulevard
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
R1-ner
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 675


follow the leader

Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: December 17, 2009, 11:19:50 »

Ik rijd nooit zonder de "volledige uitrusting". Als het te warm is om te rijden, stap ik gewoon af (op vakantie oid) of ga ik gewoon niet rijden. Je vergeeft het jezelf nooit meer als je net die ene keer zonder protectie gaat rijden en op dat moment onderuit gaat.
Gelogd
George
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 333

Netherlands
« Antwoord #22 Gepost op: December 17, 2009, 15:42:51 »

ik ben van plan om een versterkte spijkerbroek aan te schaffen. hoe zijn jullie meninger daarover?
Gelogd

Drive like a devil..........Feel like a GOD!!
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: December 17, 2009, 16:11:29 »

leuk voor een chopper maar niks voor op een racer 
Gelogd

if it runs , race it
The kapitein
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.148


Dit forum is het helemaal !

Netherlands
WWW
« Antwoord #24 Gepost op: December 17, 2009, 16:52:34 »

Vraag me af waarom het niet op een racer kan Huh

Kan soms best wel handig zijn. Bv als je op de motor naar een verjaardag ofzo moet.  Dan is een volledig leer pak een beetje te.  Mijn collega heeft zo´n broek laatst gekocht , en hij is er erg over te spreken geloof ik.

Marco.
Gelogd

jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #25 Gepost op: December 17, 2009, 17:18:14 »

Vraag me af waarom het niet op een racer kan Huh

Kan soms best wel handig zijn. Bv als je op de motor naar een verjaardag ofzo moet.  Dan is een volledig leer pak een beetje te.  Mijn collega heeft zo´n broek laatst gekocht , en hij is er erg over te spreken geloof ik.

Marco.
Ook over de eventuele gevolgen  Huh Huh Huh 
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: December 17, 2009, 17:32:45 »

voordeel van een leren pak is dat het nauw om je lichaam sluit en dus niet gaat klapperen of opbollen tijdens het rijden
tevens zal het minder snel klemmen door ophoping van stof in knieen en lies .
Gelogd

if it runs , race it
Timfiz
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: December 17, 2009, 17:37:45 »

Voor een verjaardag zou ik gewoon een goede zomer cordura broek over je spijkerbroek aan doen  angel
Gelogd
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #28 Gepost op: December 17, 2009, 19:01:06 »

ik ben van plan om een versterkte spijkerbroek aan te schaffen. hoe zijn jullie meninger daarover?

Protectie is wel aanwezig en slijtvastheid is meer als een normale spijkerbroek maar is natuurlijk niet te vergelijken met goede motorkleding.
Zo zijn de onderlinge verschillen van diverse merken ook negatief en positief aanwezig.

Maar ik wens je succes met je spijkerbroek 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
johansc
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: December 17, 2009, 21:18:52 »

Sja mooi hoor die anatomie van een been, krijg opeens zin in biefstuk!

Groeten Johan

P.s. we zijn allemaal braaf, wisten jullie overigens dat de meesten van dit soort filmpjes uit Amerika komen waar er niet echt gewaarschuwd word voor dit soort grappen.... Ook in Nederland is dit nooit gebeurt, gelukkig namen de motorrijders die verantwoording zelf.
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Mooie motorgadgets zeeslot 9 12882 Laatste bericht Augustus 26, 2008, 20:55:11
door klaaz
Lidl heeft weer motorkleding in de aanbieding! « 1 2 3 4 » 2 Fast 2 See 50 45273 Laatste bericht Mei 13, 2011, 14:47:47
door Silke
Zaterdag 3 juli 2010 - ARA Fotoshootdag! (Gratis A4 foto voor ARA leden!) « 1 2 ... 9 10 » 2 Fast 2 See 140 40831 Laatste bericht September 03, 2010, 15:08:56
door AeroX
Update « 1 2 » emielfellinger 24 10715 Laatste bericht December 16, 2011, 13:38:44
door emielfellinger
RSV 2004 PsychicP 10 4111 Laatste bericht Mei 02, 2014, 06:28:31
door ElSjiepo

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!