Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 10:08:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Omdat er nog steeds domme motorrijders zijn  (gelezen 48710 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Droeftoeter
Gast
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 1.258


2001 SL1000 Falco en een 2003 Tuono

Netherlands
« Antwoord #30 Gepost op: December 17, 2009, 23:51:21 »

Ach, een schaafwond geneest uit zichzelf, een deuk in je tank niet.
Gelogd

Vini,Moto,Endo
(We came, We rode it, we crashed it)
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #31 Gepost op: December 18, 2009, 00:43:31 »


P.s. we zijn allemaal braaf, wisten jullie overigens dat de meesten van dit soort filmpjes uit Amerika komen waar er niet echt gewaarschuwd word voor dit soort grappen.... Ook in Nederland is dit nooit gebeurt, gelukkig namen de motorrijders die verantwoording zelf.

En anders de coppers wel   Ben afgelopen jaar met sirene en al van de snelweg geplukt door een KLPD-auto. Ze waren het niet echt eens met mijn rijstijl...  angel Maar ik kreeg de grootste preek over het niet dragen van een fatsoenlijke motorbroek   (en geen boete  Grin) En ze hadden natuurlijk groot gelijk. Ik doe sindsdien altijd m'n hele outfit aan. .
Gelogd

Happy Mille
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #32 Gepost op: December 18, 2009, 08:53:06 »

Ach, een schaafwond geneest uit zichzelf, een deuk in je tank niet.

Een goede schaafwond kun je meer "plezier" aan beleven dan aan een brandwond 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
daydreamer
Gast
« Antwoord #33 Gepost op: December 18, 2009, 15:49:44 »

Om jullie uit een droom te helpen, ik heb afgelopen zomer ook zo'n wond onder een leren broek vandaan zien komen.. (ok, qua oppervlak de helft, maar ook vel losgeslagen) tis net wat je raakt of tegenkomt.. als het scherp genoeg is snijdt het toch ook wel door leer (in dit geval, voorspatbord van een auto wat omkrulde door aanrijding en als mes een stuk heup van 20x20 cm openhaalde.. 30 nietjes, 10 hechtingen en 2 maanden later wel weer volledig genezen overigens..  Smiley )

Doet niets af aan het feit dat leer beter is dan spijkerstof, maar er is maar een beste oplossing: gewoon op je brommer blijven zitten en niets raken..

(re 't filmpje, vreemde plek voor de wond zo hoog op het bovenbeen.. lijkt IMHO ook meer op een aanrijding (opengereten) dan een schuiver.. (schaafwond)
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #34 Gepost op: December 18, 2009, 16:30:24 »

kijk uiteindelijk gaat alles kapot  ,maar leer blijft een van de beste beschermingen zeker als je dan ook nog eens
netjes je pak in elkaar ritst , zo zijn er ook nog genoeg mensen die na een valpartij rustig met dezelfde helm
blijven rijden omdat er alleen maar een paar krasjes op zitten  en zonder rugprotector rijden 

prima ieder zijn ding maar ga dan ook niet zielig doen als je er niet alles aan gedaan hebt om jezelf te beschermen 

want in dat geval is het voor mij gewoon eigenschuld dikke bult 
Gelogd

if it runs , race it
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #35 Gepost op: December 18, 2009, 17:58:24 »

kijk uiteindelijk gaat alles kapot  ,maar leer blijft een van de beste beschermingen zeker als je dan ook nog eens
netjes je pak in elkaar ritst , zo zijn er ook nog genoeg mensen die na een valpartij rustig met dezelfde helm
blijven rijden omdat er alleen maar een paar krasjes op zitten  en zonder rugprotector rijden 

prima ieder zijn ding maar ga dan ook niet zielig doen als je er niet alles aan gedaan hebt om jezelf te beschermen 

want in dat geval is het voor mij gewoon eigenschuld dikke bult 
Wijze woorden Zwarte bij   
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #36 Gepost op: December 18, 2009, 18:38:18 »

kijk uiteindelijk gaat alles kapot  ,maar leer blijft een van de beste beschermingen zeker als je dan ook nog eens
netjes je pak in elkaar ritst , zo zijn er ook nog genoeg mensen die na een valpartij rustig met dezelfde helm
blijven rijden omdat er alleen maar een paar krasjes op zitten  en zonder rugprotector rijden 

prima ieder zijn ding maar ga dan ook niet zielig doen als je er niet alles aan gedaan hebt om jezelf te beschermen 

want in dat geval is het voor mij gewoon eigenschuld dikke bult 
Wijze woorden Zwarte bij   

Sinds wanneer kan hij wijs l*llen 
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #37 Gepost op: December 18, 2009, 18:42:24 »

damm en ik hoopte nog wel te pieken tijdens de kerstdagen 
Gelogd

if it runs , race it
jandetimmerman
Tuono 1000 special
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.866

Waar blijft de zon en 20 graden???

Vatican City State
« Antwoord #38 Gepost op: December 18, 2009, 18:53:59 »

kijk uiteindelijk gaat alles kapot  ,maar leer blijft een van de beste beschermingen zeker als je dan ook nog eens
netjes je pak in elkaar ritst , zo zijn er ook nog genoeg mensen die na een valpartij rustig met dezelfde helm
blijven rijden omdat er alleen maar een paar krasjes op zitten  en zonder rugprotector rijden 

prima ieder zijn ding maar ga dan ook niet zielig doen als je er niet alles aan gedaan hebt om jezelf te beschermen 

want in dat geval is het voor mij gewoon eigenschuld dikke bult 
Wijze woorden Zwarte bij   

Sinds wanneer kan hij wijs l*llen 
Keek er ook van op Henk   
Gelogd

Ik wil beter weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #39 Gepost op: December 18, 2009, 19:17:09 »

Knuffel voor Steef
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
ARAssociate
Gast
« Antwoord #40 Gepost op: December 18, 2009, 19:49:34 »

Wat ik wel altijd heb met deze "ellendige" filmpjes?

Als motor rijder ben je gestoord om zonder kogelvrij pak te gaan rijden maar de gemiddelde scooterrijder gaat vrijwel even hard, heeft vrijwel geen remmen en daar hoor je niets van.

Heb ik ik het maar niet over die mallooten die zondagochtend in hun onderbroek op 1 cm brede bandjes asociaal over de weg waaien met aanzienlijke snelheden.... (idd de wielrenners)

Just my 2 cents..

Toch moet ik er niet aan denken wat er gebeurt als je met 120 over de weg glijdt 
Gelogd
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #41 Gepost op: December 18, 2009, 19:56:05 »

met 30 km /uur is het al pijnlijk hoor
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #42 Gepost op: December 18, 2009, 20:31:17 »

thanks mel 
Gelogd

if it runs , race it
Jenkins
Gast
« Antwoord #43 Gepost op: December 18, 2009, 20:32:48 »

(re 't filmpje, vreemde plek voor de wond zo hoog op het bovenbeen.. lijkt IMHO ook meer op een aanrijding (opengereten) dan een schuiver.. (schaafwond)

Dat klopt; de geïnterviewde meneer zegt; "exploded on impact."
Daar kun je je dus niet op kleden. Neemt niet weg dat zijn laatste zin; "In leather he might have walked away from it." hout snijdt.
(toevallige woordkeuze  )

dus blijft overeind:
Doet niets af aan het feit dat leer beter is dan spijkerstof, maar er is maar een beste oplossing: gewoon op je brommer blijven zitten en niets raken..
Gelogd
daydreamer
Gast
« Antwoord #44 Gepost op: December 19, 2009, 12:38:17 »

(re 't filmpje, vreemde plek voor de wond zo hoog op het bovenbeen.. lijkt IMHO ook meer op een aanrijding (opengereten) dan een schuiver.. (schaafwond)

Dat klopt; de geïnterviewde meneer zegt; "exploded on impact."
Daar kun je je dus niet op kleden. Neemt niet weg dat zijn laatste zin; "In leather he might have walked away from it." hout snijdt.
(toevallige woordkeuze  )

dus blijft overeind:
Doet niets af aan het feit dat leer beter is dan spijkerstof, maar er is maar een beste oplossing: gewoon op je brommer blijven zitten en niets raken..

ah kijk, ik had m'n geluid uit staan toen ik 't keek.. crap, begin ik dus al wondkennis op te doen.. 
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Mooie motorgadgets zeeslot 9 12899 Laatste bericht Augustus 26, 2008, 20:55:11
door klaaz
Lidl heeft weer motorkleding in de aanbieding! « 1 2 3 4 » 2 Fast 2 See 50 45350 Laatste bericht Mei 13, 2011, 14:47:47
door Silke
Zaterdag 3 juli 2010 - ARA Fotoshootdag! (Gratis A4 foto voor ARA leden!) « 1 2 ... 9 10 » 2 Fast 2 See 140 40998 Laatste bericht September 03, 2010, 15:08:56
door AeroX
Update « 1 2 » emielfellinger 24 10751 Laatste bericht December 16, 2011, 13:38:44
door emielfellinger
RSV 2004 PsychicP 10 4132 Laatste bericht Mei 02, 2014, 06:28:31
door ElSjiepo

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!