Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 28, 2024, 02:18:53 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: RSV blok onder een Capo hangen??  (gelezen 6921 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Tomba la bomba
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.692


Il Colombo Tricolore

Zambia
« Antwoord #15 Gepost op: Januari 27, 2010, 01:15:56 »

ontopic:

er is een gozer die een Futura (114pk) onder een Capo heeft.

http://gtog.free.fr/forum/viewtopic.php?t=2806&sid=d2a11cf2115bae4daca6a7ffabcbdc63

ik ken geen frans, maar misschien kan iemand het doornemen en een korte samenvatting hier posten.


Bij deze in mijn beste Frans:

http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fgtog.free.fr%2Fforum%2Fviewtopic.php%3Ft%3D2806%26sid%3Dd2a11cf2115bae4daca6a7ffabcbdc63&sl=fr&tl=nl

Het is best leesbaar...

Tombaaa
Gelogd

Als je iedere dag met het verkeerde been uit bed stapt, moet je misschien eens een keer blijven liggen.
Diremasa
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 181


Netherlands
« Antwoord #16 Gepost op: Februari 04, 2010, 19:25:05 »

Nou, heb het toch niet aangedurfd om een Tuono blok te kopen. Heb in Duitsland een ETV blok met 29.000 km gekocht (1000 Euro) van een schademotor en dat hangt er nu onder. Ik heb alleen nog een vraagje over het aansluiten van de dynamo. Ik heb de stekkers er al tussenuit geknipt. EĆ©n ervan was al doorgesmolten. Maar volgens mij maakt het niet uit hoe die drie gele draden vanaf de dynamo met elkaar verbonden worden. Die draden kunnen toch willekeurig met elkaar verbonden worden. Wie weet dit?? Hoor graag van jullie.
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #17 Gepost op: Februari 04, 2010, 19:27:48 »

wat zegt het werkplaatshandboek
Gelogd
TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #18 Gepost op: Februari 04, 2010, 20:14:56 »

Nou, heb het toch niet aangedurfd om een Tuono blok te kopen. Heb in Duitsland een ETV blok met 29.000 km gekocht (1000 Euro) van een schademotor en dat hangt er nu onder. Ik heb alleen nog een vraagje over het aansluiten van de dynamo. Ik heb de stekkers er al tussenuit geknipt. EĆ©n ervan was al doorgesmolten. Maar volgens mij maakt het niet uit hoe die drie gele draden vanaf de dynamo met elkaar verbonden worden. Die draden kunnen toch willekeurig met elkaar verbonden worden. Wie weet dit?? Hoor graag van jullie.

Dat maakt niets uit..dit is de wisselstroomzijde zolang ze maar gedegen kontakt maken en onderling geisoleerd zijn
Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
Bikeman
# Pegaso cube 650 #
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.260


Aprilia-gek of is het "gewoon gek"

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Februari 04, 2010, 23:09:56 »

Nou, heb het toch niet aangedurfd om een Tuono blok te kopen. Heb in Duitsland een ETV blok met 29.000 km gekocht (1000 Euro) van een schademotor en dat hangt er nu onder. Ik heb alleen nog een vraagje over het aansluiten van de dynamo. Ik heb de stekkers er al tussenuit geknipt. EĆ©n ervan was al doorgesmolten. Maar volgens mij maakt het niet uit hoe die drie gele draden vanaf de dynamo met elkaar verbonden worden. Die draden kunnen toch willekeurig met elkaar verbonden worden. Wie weet dit?? Hoor graag van jullie.

Dat maakt niets uit..dit is de wisselstroomzijde zolang ze maar gedegen kontakt maken en onderling geisoleerd zijn

Klopt helemaal de drie draden kunnen met de drie die naar de regelaar gaan worden verbonden, voor het solderen even een krimpkousje er om schuiven en deze na het solderen ff krimpen om de draden goed van elkaar te isoleren angel

Suc6 Ab
Gelogd

Er gaat niets boven Groningen ! (is ook niets meer Wink )

Diremasa
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 181


Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Februari 05, 2010, 10:29:37 »

Dat dacht ik dus al. Heb ze goed gesoldeerd met krimpkous. Meteen ook maar de massadraad en de draad naar de startmotor vernieuwd voor dikkere met goede soldeerogen.
Morgen de dag van de waarheid. Starten....... en maar hopen dat hij loopt. Allen bedankt voor jullie reacties.
Gelogd
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #21 Gepost op: Februari 05, 2010, 11:03:45 »

Ben benieuwd  Smiley
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Diremasa
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 181


Netherlands
« Antwoord #22 Gepost op: Februari 09, 2010, 09:36:50 »

Maar goed dat ik een aantal detailfoto's had gemaakt bij het demonteren. Wat een draadjes, die op de juiste manier door en om het blok moeten lopen, slangetjes van en naar het injectiestsyeem, olieleidingen, koelleidingen etc. Maar goed, dat lukte uiteindelijk. Vloeistoffen erin, accu aangesloten en ja hoor, in Ć©Ć©n keer lopen. Ben best trots op mezelf. Eindelijk een geluid wat bij een Aprilia hoort. Heb voor mijn verjaardag Leovince uitlaten gevraagd. Nu nog even laten afstellen bij Roke en hopelijk een probleemloos seizoen tegemoet. Misschien tot ziens op de weg.
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: Februari 09, 2010, 09:51:03 »

Gefeliciteerd!

Strakke actie, even een blokje wisselen
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #24 Gepost op: Februari 09, 2010, 10:23:41 »

ha super, geeft een goed gevoel toch. Veel plezier ermee.
Gelogd
Vincent
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: Februari 09, 2010, 11:33:37 »

knap hoor 
Gelogd
Big Chris
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.816


Gaat vreemd ;-)

Thailand
« Antwoord #26 Gepost op: Februari 12, 2010, 08:49:49 »

Een mooie actie, 'even' een ander blok in je motor bouwen. Ik ben benieuwd hoe het klinkt met de Leo Vince eronder 
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: Februari 12, 2010, 08:53:24 »

Goed bezig zeg. Geweldig dat je je plan hebt uitgevoerd 
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31351 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10074 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 182299 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
Circuit door de jaren heen zeeslot 10 10685 Laatste bericht Augustus 07, 2009, 15:31:34
door sanka
Motorrijdersgroet « 1 2 3 4 5 » jackske 66 44091 Laatste bericht Februari 27, 2015, 18:45:40
door Azesje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!