Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 16, 2024, 17:16:49 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Afslaan RSV1000R '04 tijdens het terugschakelen ??  (gelezen 13174 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
milletuono
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: Januari 19, 2010, 22:20:42 »

Citaat
Ik weet in Poeldijk ook nog wel een tuner met axone aparatuur een een diploma  om ermee te mogen werken.
Heb je ook een adres ( webadres ) en of naam van deze meneer uit Poeldijk, is idd lekker dichtbij !!!

gr Martin.


dat is zeker dichtbij, ik rij elke dag door Poeldijk en weet dat Peter den Heyer er zijn kantoor/shop tegenwoordig heeft achter vd Arend.

Eh.....Rolf
Ik bedoel niet Peter den Heyer maar de naam komt me wel bekend voor....... help me eens.

Voor martin
Kms motoren (Marko)
Slachthuiskade 14a
0174 240730

Mocht je m spreken doe hem dan maar de groeten van Sander
 

Peter = Peter van Motor SportSchool Holland, die vaak op zolder te vinden is. Maar tegenwoordig ook Assen, Ledenon en spaanse circuits doet.
http://www.motorsportschool.nl/home.aspx

Ja das die gast met die nieuwe duc toch? (niet echt nieuw maar pas gekocht)
Tenminste ik denk dat ik weet wie je bedoeld.
Ik was mn appie een beurt aan t geven bij marko, Toen heb ik nog ff met hem staan praten omdat ie vroeger altijd met aprilia's reed op t circuit
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #31 Gepost op: Januari 20, 2010, 07:26:07 »

Peter is de organisator van circuittrainingen en volgens mij rijd hij al jaren op Kawasaki, maar dat kan veranderd zijn.

De oude eigenaar van BSW is één van zijn vaste instructeurs.
Gelogd
milletuono
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: Januari 20, 2010, 17:03:34 »

Peter is de organisator van circuittrainingen en volgens mij rijd hij al jaren op Kawasaki, maar dat kan veranderd zijn.

De oude eigenaar van BSW is één van zijn vaste instructeurs.


Nou de werel bestaat wel uit veel peters zeg.
Dan weet ik niet zo 123 wie je bedoeld maar die naam .............nou ja ik kom er nog wel op.
Bij kms staat wel eens die soes 750 ter reparatie (of 1 van de soezen kan ook). Die is volgens mij ook van motorsportschool.

Laat het verder maar zitten hoor is een beetje of topic
sander
Gelogd
milletuono
Gast
« Antwoord #33 Gepost op: Januari 23, 2010, 13:32:53 »

Peter is de organisator van circuittrainingen en volgens mij rijd hij al jaren op Kawasaki, maar dat kan veranderd zijn.

De oude eigenaar van BSW is één van zijn vaste instructeurs.


Nou de werel bestaat wel uit veel peters zeg.
Dan weet ik niet zo 123 wie je bedoeld maar die naam .............nou ja ik kom er nog wel op.
Bij kms staat wel eens die soes 750 ter reparatie (of 1 van de soezen kan ook). Die is volgens mij ook van motorsportschool.

Laat het verder maar zitten hoor is een beetje of topic
sander


Ja ik weet het weer....................
Peter den Heyer alias Peter de Glijer Grin
Ging nogal eens naast de baan dacht ik en was altijd in het kielzog van de pitspoezen te vinden.
Vandaar de bijnaam Glijer 
Gelogd
martin_rc
Gast
« Antwoord #34 Gepost op: Januari 30, 2010, 21:12:57 »

Nou, klein beetje update,

Na kontakt met Sevior ( dynamo's ) en Marko van KMS Motoren, welke beide zeiden kan haast niet de Dynamo zijn.
Heb ik hem vandaag ff naar buiten gehaald, voor de deur gezet gestart en warm gedraaid.

Bij meten op de dynamo @ 4000rpm heb ik iets meer dan 60Vac op alle drie de Fasen.
Spanning op de accu bij Stationair draaien 14,1 tot 14,2 volt met dynamo en zonder dynamo 12,9 volt.

Nadat hij volledig warm gedraaid was, geprobeerd en slaat geregeld af bij gas geven tot 4000rpm en dan los laten schieten, hetzelfde wat hij vorig seizoen ook deed bij het terugschakelen tijdens het rijden.

Spanning gemeten terwijl het gebeurd, blijft gewoon stabiel geen dip.
Dan zonder dynamo alleen op eigen accu en ook parallel met een autoaccu extra erbij, blijft af en toe afslaan.

Volgens mij wordt de conclusie dus toch :
TPS resetten,
Airbleed's laten afstellen,
CO meten of stationair mengsel niet te rijk is,
Stappen motor voor stationair is niet snel genoeg om hem op te vangen, ( heb natuurlijk in het begin toen ik de motor had gekocht voor de EFI problemen opgelost waren ( spanningsregelaar ) af en toe 18 volt op het systeem staan, misschien heeft de stappenmotor schade opgelopen.

Ga binnenkort ook nog iets heel engs doen, 

Ik moet de Rem en koppelingsolie vervangen, daar dit volgens mij al heel lang niet gebeurd is, is gewoon geel / bruin.
Maar heb nu wel een goed werkende achterrem.
Dus hoop dit ook zo te houden, als ik dan hier op het forum lees is het niet vanzelfsprekend dat tie werkt 

gr Martin.

Gelogd
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35466 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16993 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Telemarketing « 1 2 » Sjaakie 29 21797 Laatste bericht Mei 02, 2008, 14:45:17
door rrvm1971
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10329 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 10008 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!