Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 13:33:59 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 28 t/m 30 mei DCR 2010  (gelezen 32587 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #90 Gepost op: Mei 31, 2010, 18:42:20 »


En ook de rest zal wel tevreden zijn? Martin als newbee meteen in de slag met de gevestigde orde? 


een nieuwe ster aan het firmament!  Smiley

Was Martin degene die laatst op Cpz bij jack en Erik stond?
Super goed gedaan 
En och, als het maar gezellig was toch? 
Gelogd
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #91 Gepost op: Mei 31, 2010, 19:10:53 »

waren er nog RSV4 op het veld te vinden

Nee die mogen niet meedoen. Geen 4 cilinders 
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #92 Gepost op: Mei 31, 2010, 19:11:32 »


En ook de rest zal wel tevreden zijn? Martin als newbee meteen in de slag met de gevestigde orde? 


een nieuwe ster aan het firmament!  Smiley

Was Martin degene die laatst op Cpz bij jack en Erik stond?
Super goed gedaan 
En och, als het maar gezellig was toch? 


Nee dat was Jarno Schoen. Martin lijkt qua haar een beetje op Robz  Wink
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #93 Gepost op: Mei 31, 2010, 19:21:27 »

aerodynamisch dus
Gelogd

if it runs , race it
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #94 Gepost op: Mei 31, 2010, 19:23:21 »

Zo weer drie dagen DCR op Assen achter de rug.

We stonden op een kampje met Emille, Bert (Dikke Achterband),  Jarno S., Dennis (ducati man) en ondergetekende.

Vrijdag was een vrije trainingsdag met 3 sessies, zaterdag 2 kwalificaties en zondag raceday.
Vrijdag begon enigzins vochtig, maar geen last van gehad. Geprobeerd relax te rijden. Had de hele week weer last van nek en bovenrug. Eerste 2 sessies 2:03 en 2:02 gereden.
Voor de laatste sessie nog een nieuwe achterband en nieuwe remblokken gestoken. Lekker gereden met een 2:00 als besttijd.

s'avond keuren: Geluid Oke, maar verderop in de keuringsstraat : wat een drama: de kleur en hoogte van mijn rijnummers was niet goed. Weer terug en na correctie werd mijn motor zonder enige verdere check goedgekeurd. Veel mensen later gesproken waar ook de willekeur bij keuren duidelijk werd.

S'avonds bbq en bier plus een peptalk / prikkelsessie van Jarno V.

Zaterdag, mooi weer. 10:00: 1e kwalificatie. Iets te laat de baan op, veel verkeer gehad en eigenlijk geen 1 ronde vrij gereden: toch een 1:59.9 gereden.
Zaterdag 14:40: 2e kwalificatie. Weer iets te laat de baan op maar erg druk verkeer gehad. Veel ingehaald maar geen vrije ronde gehad. Leek bijna wel een race. Uiteindelijk toch nog een 2:00.9. Toch wel een groot snelheids verschil. Snelste was een Buell met 1:53, langzaamste man reed een 2:19.

Startinggrid:
KJ P3 op 0.3 achter p1 bied genoeg kansen.
Jarno Schoen op P9, net geen paraplu dame
Eric (Emille) op P15 met zijn KTM
Jack P16
GertJan: P20  
Rob: P27
Martin : P32

Brommert nagelopen. Rond 19:00 regen...........

Wederom bier en bbq en wederom een Jarno V die nu met eigen bier langskwam. En weer leuke technische en mentale discussies  

Hele nacht geregend. s'Morgens wel droog maar baan erg nat.

In de startopstelling had men een fout gemaakt door de tijd van de 2e kwalificatie te nemen, terwijl oa Robz en ik in de 1e kwalificatie sneller waren. Ipv P16 stond ik dan op P19. Maar ach regen dus zal niet veel uitmaken.

Langzamerhand kwam er een streepje zon en wat wind. Regenbanden zijn niet toegestaan in de Thunderbike klasse en ik heb geen "tussenvorm" als bv pilot powers dus maar besloten om met de SC's te gaan rijden.

11:35 opstellen Parc Ferme. Erg lang moeten wachten. Uiteindelijk de baan op voor de opstelronde. Oef het is wel erg nat en glad in oa Ossenbroeken, Strubben, Ruskenhoek en Mandeveen. Verder op een paar plekken al wel een droog spoor. Gelukkig geen last van spray.

Opstellen voor de start, ready voor 8 race ronden. Vizier dicht, rood licht aan, motor naar 6000 toeren, rood licht bleef lang aan staan. Licht uit en ik had een erg goede start. Er werd wat vroeg geremd maar ik had ruimte dus kon buitenom door. Ossenbroeken door in een treintje, iedereen doet gelukkig voorzichtig. Strubben uit zie ik in mijn ooghoeken een Buell die een highsider net kan voorkomen, ik geen last van, kop omlaag en knallen. Ik had een goede lijn en kon 3 man voor ruskenhoek pakken. Insturen Ruskenhoek ging een Triumph 675 met een higsider voor me onderuit, kon er net tussendoor. Mandeveen nog iemand eruit, niet naar kijken. Geen idee qua positie en ik verwachte wel wat inhaal acties maar dat bleef uit.

Ik had dit jaar al aardig wat regensessie gereden (Val de Vienne en ara-danhoff dag), weliswaar met regenbanden maar de techniek blijft hetzelfde.

Eerste 4 ronde toch een man of 6 ingehaald en zelf niet ingehaald. Zonnetje kwam een beetje door en bijna overal kwam een droog spoor, behalve in de Ruskenhoek. Snelheid kon steeds verder omhoog met reserve omdat buiten het spoor het gewoon nog nat was. Ik werd uiteindelijk alleen nog ingehaald door een witte Buell. Toen ik bij doorkomst LAP4  zag staan pas enigszins kunnen ontspannen. Erg last van arm en nek. "relax proberen te rijden". Laatste 3 ronde kreeg ik Jarno Schoen in het vizier en ik liep aardig in. Maar hij was uiteindelijk te ver weg.
Finish!
Omkijken, achter me zat niemand meer. Bij Strubben naast Jarno gekomen en elkaar gefeliciteerd. Hoop Marshalls komen dan naar de baan en staan te zwaaien: erg gaaf. Inrijden pitsstraat lekker naar de paraplu dames gezwaaid. Bleek uiteindelijk dat Jarno P10 had en ik P11! Hoogste klassering tot nu toe. besttijd een 2:15 in de laatste ronde.
KJ een zwaarbevochte P2, hulde 
Emille had helaas een slechte start, werd ingesloten en paar keer opgehouden: Uiteindelijk een P19, teleurgesteld maar volgend jaar beter  .

« Laatste verandering: Mei 31, 2010, 19:27:57 door breed » Gelogd

ZAC #65  DCR #365
Timfiz
Gast
« Antwoord #95 Gepost op: Mei 31, 2010, 19:26:41 »

KJ gefeliciteerd met het behalen an de 2de plaats. Martin en Jack  Derest goed bezig. 

Rob hoeveel heuvels heb je gezien 
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #96 Gepost op: Mei 31, 2010, 19:54:47 »

geweldig verhaal jack ,zie het helemaal voor me en prachtig mooie prestaties van jullie allemaal  .
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #97 Gepost op: Mei 31, 2010, 21:04:32 »

waren er nog RSV4 op het veld te vinden
Jeroen le monnaie wilde meedoen (volgens eigen zeggen) maar zijn inschrijving werd niet goedgekeurd omdat hij met de RSV4 wilde inschrijven. Ook geen BMW S1000RR als deelnemer
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #98 Gepost op: Mei 31, 2010, 21:09:05 »

http://www.wegraceinfo.nl/upload/fotoalbum/Album1079/10AK-6279-296.jpg


Met dank aan ad kieviet
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #99 Gepost op: Mei 31, 2010, 21:10:23 »



Met dank aan ad kieviet


Mooi he, KJ reed supersterk, de Buells ook moet ik zeggen. Heerlijk: 3 twins op het podium!
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #100 Gepost op: Mei 31, 2010, 21:12:41 »

mooie foto
Gelogd
Stokkie
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 130


Go for it!!!!

Netherlands
« Antwoord #101 Gepost op: Mei 31, 2010, 21:33:24 »

Mijn eerste DCR gereden, wat een ervaring!! Het is geweldig om zo met elkaar bezig te zijn en ieder op zijn niveau. Mijn doelstelling was om geen laatste te worden en vooral te genieten van een race, dat is dus gelukt 
En iedereen bedankt die mij, als newbee, van goede adviezen voorzien heeft 

Martin
Gelogd
Jordi
ApriliaMembers
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 297

Netherlands
WWW
« Antwoord #102 Gepost op: Mei 31, 2010, 22:04:18 »

Mijn felicitaties aan KJ voor een schitterende prestatie en ook respect voor alle deelnemers met deze weersomstandigheden. Ik heb weer 3(en een half) geweldige dagen achter de rug. Hoop in de toekomst er ook nog eens als deelnemer aanwezig te zijn, maar dan moet eerst de circuitjap de deur uit 
Gelogd

Rsv Mille '99 (circuit)
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #103 Gepost op: Mei 31, 2010, 22:20:57 »


Rob hoeveel heuvels heb je gezien 

je bedoelt hoeveel grassprietjes ik geteld heb naast de baan?   Grin Wink

ik heb het alweer verdrongen, het was niet mijn weekend, 10 juni gaan we voor de herkansing...!
Gelogd
malle eppie
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 702


Netherlands
« Antwoord #104 Gepost op: Juni 01, 2010, 15:28:29 »

Super KJ, gefeliciteerd!
Gelogd
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102855 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8887 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
KNMV- Cup, Juniorcup, SV-cup en CRT-C « 1 2 ... 10 11 » Bitaktus_Snellus 154 59583 Laatste bericht Oktober 12, 2011, 14:06:37
door Bitaktus_Snellus
ZAC Assen 9 september « 1 2 3 4 5 » robz 61 33685 Laatste bericht September 13, 2009, 16:26:51
door FastJ
Show je Shiver! « 1 2 ... 18 19 » Jordi 272 81156 Laatste bericht Januari 04, 2014, 12:26:57
door motorgirl

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!