Bedankt voor alle reacties,
Motor heeft intussen gelopen en loopt mooi
het hele blok is volledig uit elkaar geweest,
Zo is er een nieuwe krukas+lagers ingekomen
Nieuwe zuigers met lagers en washers
powervalves zijn allemaal nagekeken en gereinigd
Een nieuw cilindersetje had ik nog , dus deze heb ik gemonteerd
Zoals ik al liet weten, Heb ik het koppelingshuis uitgedraaid en extra plaat gemonteerd omdat ik in de toekomst wel wat aan het vermogen wil gaan doen
Afgelopen weekend heb ik een VHM koppensetje + race-membramen gekocht, maar ik ga de motor eerst rustig inrijden voor ik dit monteer
Verder heb ik een Carbon achterspatbord gemonteerd.
Voorvorkpoten zijn 'goudkleur' gespoten, bij de originele is dit allemaal goud genanodieerd, maar dat werdt mij net ff te duur
Ook heb ik De Braking schijven gemonteerd en nog een Tyga RVS uitlaatsysteem
Mooi dunwandig Systeem en blijft mooi roestvrij, ben nog wel even bezig geweest met de ophanging van de dempers, omdat
Tyga er geen ophangbeugels bijleverd moest ik zelf wat maken, en dit moest natuurlijk wel mooi worden
dus heb ik er 2 verchroomde steuntjes aangemaakt wat dus wel bijzonder staat
Mede door wat aanpassingen aan het luchtfilter zit er een super geluidje in..
Kuipwerk zit intussen in de witte lak, morgen komt de spuiter langs om de kuipen even te monteren om de belijning te tekenen
( kijk eens op
www.boerkampdesigns.nl voor wat voor prachtig werk deze man levert. )
deze man werkt ook veel met soort van portfolie, wordt veel gebruikt door erkende spuiters omdat het een stuk voordeliger is, maar ik wil alles gespoten zodat je
geen 'bobbels' op het kuipwerk voelt van stickers, bovendien komt het met spuiten beter/strakker voor de dag
in de bijlage heb ik wat foto's van de motor tot nu toe..
Volgende link voor de eerste start na de revisie van deze replica
http://www.youtube.com/watch?v=vD_86Yq9bwg