Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 13:10:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Grote beurt !  (gelezen 1605 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nils
Gast
« Gepost op: Januari 27, 2010, 20:05:15 »

Hallo,

Mijn huidige monteur is gestopt met zijn bedrijf ( JDG Motoren,Groningen )
ik ben nu opzoek naar ander GOED adresje in de buurt van Assen.
Iemand suggesties ??

Wel aub een bedrijf/monteur die geen 450 euro!! rekend voor een grote beurt.
Want zoveel hoeft er volgens mij niet te gebeuren,nieuwe olie en filters en bougies en me banden moeten opnieuw uitgebalanceerd worden.
En me remschijven moeten gemonteerd worden,wou ik eigelijk zelf doen me schijven maarja..ik heb dat nog nooit gedaan en geen zin om met remmen te gaan kl*ten,stel je voor dat je het niet goed doet..
Kleppen stellen hoeft niet..denk ik,is laatste grote beurt nog gedaan

Als iemand mij stap voor stap in detail wil uitleggen hoe je een grote beurt doet,wil ik het ook wel zelf proberen.
Dan maak ik er meteen een "how to " van zodat andere leden er misschien ook wat aan hebben.
« Laatste verandering: Januari 27, 2010, 20:10:10 door Nils » Gelogd
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 27, 2010, 20:15:12 »

oliĆ«n, filters en bougies is opzich zelf wel te doen 
Banden opnieuw uitbalanceren, moet je ff naar bandenboer toe, zal vast wel meevallen qua prijs 

Remschijven monteren  Huh Is dat heel simpel gezegt niet schroefjes los, schroefjes vast  ?
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiƫle Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 27, 2010, 20:25:52 »

Kom maar langs, doen we het samen een keer, alleen banden balanceren moet je even voor naar motoport of zo gaan 
Gelogd
Nils
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 27, 2010, 22:00:37 »

oliĆ«n, filters en bougies is opzich zelf wel te doen  
Banden opnieuw uitbalanceren, moet je ff naar bandenboer toe, zal vast wel meevallen qua prijs  

Remschijven monteren  Huh Is dat heel simpel gezegt niet schroefjes los, schroefjes vast   ?
Ja dat denk ik ook...maarja,zul je natuurlijk net zien dat je dat met een moment sleutel moet doen.

Als ik het grootste gedeelte zelf kan doen en de banden door de bandenboer scheelt me toch weer een hoop euro's Smiley


@ rsv mille evo

Dank u,maar ik wil het eerst zelf gaan proberen,als ik het zo lees valt het allemaal reuze mee een grote beurt.
Mocht dat niet lukken dan zou ik alsnog graag van uw aanbod gebruik maken  Smiley

« Laatste verandering: Januari 27, 2010, 22:28:09 door Nils » Gelogd
Bikeman
# Pegaso cube 650 #
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.260


Aprilia-gek of is het "gewoon gek"

Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 27, 2010, 22:59:38 »

Hallo Nils (?)

Een van mijn collega's is voor zich zelf begonnen met een motor bedrijf, onderhoud reparatie en wat handel. Hij doet ook in banden uiteraard Wink
Hij kan eventueel ook wel alle onderdelen leveren als je het zelf wilt doen.

Martijn heet hij, een serieuze kerel net als mij  angel

http://www.motormd.nl/

Ab
Gelogd

Er gaat niets boven Groningen ! (is ook niets meer Wink )

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31172 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
Ultramod Mille_Moret 3 5165 Laatste bericht Februari 09, 2014, 17:47:04
door relaxteb
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 181663 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25373 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*
Olie specificatie Bikeman 1 5680 Laatste bericht Maart 10, 2009, 19:59:26
door koekeroe

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!