Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 14:15:43 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: KNMV <-> DNRT/RSZ  (gelezen 4187 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Gepost op: Januari 30, 2010, 21:18:06 »

Zal nog wel wat stof doen opwaaien:

Beste Racevrienden,

Vorig jaar zijn we tegen een aantal onoverkomelijke problemen aangelopen. En zijn er door de KNMV beslissingen genomen waar wij niet mee kunnen leven. Niet alleen het ongewenst combineren van B- en C-licentiehouders speelde een rol. Ook wilde wij inzage in de verzekeringspolis voor deelnemers en organisatie. Zelfs na herhaaldelijk verzoek en een gesprek met de directie van de KNMV, bleek dit niet mogelijk.
Tot op dit moment is niet gebleken dat deze problemen tijdig met de KNMV opgelost kunnen worden. Dat heeft ons gedwongen om alternatieven te onderzoeken die voor zowel deelnemer als organisator toereikend zijn.
En dat alternatief hebben we een gevonden. Dat betekend dat we dit jaar niet langer onder de vlag van de KNMV rijden.

Dit jaar rijden we onder de vlag van FAME, een Europese Motorsportbond speciaal opgericht voor de amateur motor- en autosport.
Belangrijk daarbij is dat de verzekeringen goed geregeld zijn. En dat heeft FAME uitstekend voor elkaar!
De persoonlijk ongevallenverzekering is nu beter dan die ooit is geweest en ook de WA verzekeringen zijn nu overzichtelijk en van hoog niveau.
Verzekeren van motorsport is niet makkelijk en dus zijn we daar uiterst content mee.

De verzekeraar is niet de eerste de beste. Het is de ZURICH (www.zurich.com) die Europese organisaties van FAME gaat verzekeren. De Zurich is een van de meest gerenommeerde verzekeringsmaatschappijen. De polissen zijn openbaar en komen dezer dagen op de site van FAME ter inzage van iedereen.

De licenties kunnen nu via RSZ Motorsport (www.rszmotorsport.nl) worden aangevraagd. Wij zullen die naar FAME doorleiden en binnen enkele weken na ontvangst van gegevens en betaling kan je de licentie in de bus verwachten. De FAME licentie kost  € 145.-. Daarmee ben je alle wedstrijden van onze kalender volgens de polisvoorwaarden verzekerd. Dus ook op de buitenlandse circuits.
A, B- en C-licenties van de KNMV zijn bij de ZomerAvondCompetitie niet meer geldig, maar wij zijn wel bereid om A- en B licentiehouders tegemoet te komen. Een A- of B- licentiehouder die voor ten minste 3 van onze wedstrijden inschrijft krijgt een korting van € 60.-, zodat de licentie dan slechts € 85.- kost.
Voor het verwerven van een licentie is deelname (met goed resultaat) aan de TOMS-cursus of een aantal andere erkende cursussen vereist.
Onze reglementen zijn gebaseerd op die van 2009 en zijn nauwelijks veranderd. Inschrijven is mogelijk vanaf 1 februari 2010 op www.rszmotorsport.nl

De ZomerAvondCompetitie gaat haar 15e jaar in. Wij hopen dat een dergelijk aantal jaren voor jullie een bevestiging is van ons organisatievermogen. Nu we deze moeilijke beslissing hebben genomen, reken wij ook op jullie vertrouwen. Zodat we samen in ons jubileumjaar verder uit kunnen groeien.
We hebben een fantastische wedstrijdkalender met voldoende afwisseling, een geluidsdag op Zolder en een wedstrijd op Mettet, een nieuw circuit in België!
Het gaat een mooi jaar worden verwachten wij...

Met sportieve groet,

Huub Vermeulen, Dick van Iperen en Frank Kerseboom


Directie
RSZ Motorsport B.V.

Gelogd

ZAC #65  DCR #365
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 30, 2010, 21:33:33 »

Aan de kant met de aan de kant geschoven KNMW: ballen bobo club.
Gelogd
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 30, 2010, 22:44:17 »

Terechte beslissing denk ik!
Jammer dat ik voor dit jaar al een C-licentie aangevraagd en al betaald heb  Undecided
KJ en Jarno zijn dus ook weer welkom  Grin
« Laatste verandering: Januari 31, 2010, 10:29:46 door emille » Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 31, 2010, 00:09:06 »

strakke actie
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 31, 2010, 10:45:52 »

Terechte beslissing denk ik!
Jammer dat ik voor dit jaar al een C-licentie aangevraagd en al betaald heb  Undecided
KJ en Jarno zijn dus ook weer welkom  Grin
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 31, 2010, 11:34:23 »

strakke actie inderdaad, dat zal bij de KNMV ze aan het denken zetten. Maar er zullen denk ik tegenacties komen, denk aan DCR, die onder de vlag van de KNMV zijn clubracen organiseert. Kom je daar met je RSZ licentie moet je denk ik een daglicentie aanvragen van de KNMV wat voorheen niet moest.

Verder denk ik dat de KNMV niet accepteerd dat je een RSZ licentie hebt waardoor na 3 jaar je misschien wel weer een TOMS cursus mag doen omdat de rechten zijn vervallen.

We weten dat de KNMV slecht tegen zulke acties kan en zich zal verweren. Maar voorlopig heeft het voetstuk een funderingsprobleem
Gelogd
malle eppie
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 702


Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 31, 2010, 20:53:29 »

Terechte beslissing denk ik!
Jammer dat ik voor dit jaar al een C-licentie aangevraagd en al betaald heb  Undecided

Same here. Ik ga dus niet twee keer een licentie aanvragen en betalen.
Dat wordt dus de Cup rijden op zaterdag....
Gelogd
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 31, 2010, 21:10:10 »

Dit kreeg net via de meel binnen:

Beste rijders,

Onze excuses.
De regeling zoals aangegeven in de vorige email geldt natuurlijk ook voor de C-licentie houders. Ook de c-licentie houders krijgen een korting van € 60,- op hun licentie aanvraag bij inschrijving van minimaal 3 races. De licentie kosten komen dan op € 85,-

Met vriendelijke groet,
RSZ Motorsport B.V.

Joris Hoogeveen
Coördinator motorsport
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 17, 2010, 17:29:57 »


Ik zie zojuist dat de kosten inmiddels 175 euro per racedag zijn Shocked
Ik dacht dat dit vorig jaar 155 euro was??
Gelogd

ZAC#4
ApriliaMan
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Februari 17, 2010, 18:58:11 »

Vandaag de registratie/inschrijving in orde gemaakt.
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: Februari 26, 2010, 19:42:42 »

Dit kreeg net via de meel binnen:

Beste rijders,

Onze excuses.
De regeling zoals aangegeven in de vorige email geldt natuurlijk ook voor de C-licentie houders. Ook de c-licentie houders krijgen een korting van € 60,- op hun licentie aanvraag bij inschrijving van minimaal 3 races. De licentie kosten komen dan op € 85,-

Met vriendelijke groet,
RSZ Motorsport B.V.

Joris Hoogeveen
Coördinator motorsport

UPDATE
Mail gehad van KNMV dat ik de de kosten voor een licentie retour kon ontvangen,
omdat ZAC met FAME in zee is gegaan
Gelogd

ZAC#4
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25450 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
eemshaven 2008 rolf 10 8146 Laatste bericht Mei 09, 2008, 09:15:53
door rolf
Deelname ARA rijvaardigheidstraining 10 september 2012 « 1 2 ... 18 19 » FastJ 282 73122 Laatste bericht Oktober 04, 2012, 21:02:14
door Brontolo
Geluidsregels Assen bij circuittraining voor amateurs « 1 2 » malle eppie 17 9937 Laatste bericht Mei 18, 2008, 21:54:14
door RSV1000 racer
Circuitfilmpjes - plaats je eigen filmwerk! « 1 2 » Bitaktus_Snellus 23 6114 Laatste bericht Oktober 29, 2011, 09:30:18
door emille

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!