Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 01:12:58 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 21   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Superbike 2010  (gelezen 66357 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: Februari 25, 2010, 08:23:40 »

WSBK niet meer op RTLGP, het wordt nergens meer op een "normale" zender uitgezonden, alleen maar op eurosport 2... 
En ik las dat RTLGP waarsch ook de motogp kwijt raakt... alles gaat achter een decoder... erg jammer(Hoewel ik motogp bijna altijd op BBC kijk... )

Zo krijgen ze de motorsport nooit bij een breder publiek....
With stupid
Gelogd
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #16 Gepost op: Februari 25, 2010, 10:40:01 »

Das mooi k*t dan  Angry
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: Februari 25, 2010, 10:53:43 »

Dat méén je niet? GVD, ik vond het nu juist altijd top met al dat motor gescheur op RTL  Sad
« Laatste verandering: Februari 25, 2010, 11:15:03 door Rossifumi » Gelogd

Happy Mille
MAC7R
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: Februari 25, 2010, 11:09:34 »


FIM Superbike World Championship
Het is het 23ste seizoen van het ‘FIM Superbike World Championship'. Dit jaar telt het WK 13 ronden (het raceweekend in Qatar is komen te vervallen) van elk 2 races en Eurosport en Eurosport 2 doen (van 28 februari tot en met 3 oktober 2010) uitgebreid en rechtstreeks verslag van de twee manches op zondag.
Van 26 februari tot en met 3 oktober
De eerste ronde wordt verreden in het weekend van 26, 27 en 28 februari 2010, op Phillip Island in Australië. De laatste wedstrijd van het seizoen staat gepland op het circuit van Magny Cours, in Frankrijk, van 1 tot en met 3 oktober. De races in Amerika worden dit jaar verreden op 31 mei, Memorial Day, op het Miller Motorsport Park in Tooele, Utah.

Spies niet, Haga wel
Regerend wereldkampioen Ben Spies (VS) stapte na vorig seizoen over naar het Tech 3 team van Yamaha, dat actief is in de MotoGP. Hij zal zijn titel dus niet kunnen verdedigen. Ducati-coureur Noriyuki Haga, uit Japan, legde vorig jaar beslag op de tweede plaats en doet dit jaar, nog steeds op zijn Ducati, een gooi naar de WK-titel.

Het WK op de Eurosport Player
Voor diegenen, die Eurosport 2 niet (kunnen) ontvangen, is het WK Superbike te volgen met de Eurosport Player, Eurosport's online service waarmee sportliefhebbers live, on demand en in 14 verschillende talen kunnen kijken naar de uitzendingen van Eurosport, Eurosport 2 en Eurosportnews en waarop regelmatig ook evenementen te zien zijn, die niet op tv worden uitgezonden. Meer informatie hierover is te vinden op www.eurosportplayer.com



BRON: Eurosport
Disclaimer en copyright ©
Gelogd
MAC7R
Gast
« Antwoord #19 Gepost op: Februari 25, 2010, 11:11:25 »

De digitale zender Carchannel is over de uitzendrechten van de MotoGP, Moto2 en 125 cc in onderhandeling met rechtenhouder Dorna. Carchannel directeur Etienne Marijnissen hierover: "Het klopt inderdaad dat we een bod gedaan hebben op de rechten voor MotoGP. We willen vrijdag, zaterdag en zondag de trainingen, kwalificaties en races van zowel MotoGP als de 125 cc en Moto2 live gaan uitzenden. Daarnaast vraagt Dorna erom dat we ook bepaalde uitzendingen, zoals de Nederlandse TT, "free-to-air" gaan uitzenden, daar zijn we nog mee bezig, dat zal dan via een andere zender moeten lopen. Ik verwacht dat Dorna op zeer korte termijn zal beslissen wie de uitzendrechten krijgt, naast ons heeft RTL ook een bod gedaan. We zitten nu weliswaar in het digitale pakket maar ik zie motorrijders als personen die in het algemeen al voor een digitale decoder gekozen hebben. Daarnaast zijn we vanaf 1 maart ook op Canal Digitaal te zien zullen zijn. Ons bereik zal daardoor boven de vier miljoen huishoudens komen te liggen, dat is een relatief groot deel van de meer dan 6 miljoen totale aansluitingen. Achter Carchannel zitten twee grote bekende uitgevers genaamd NDC/VBK en Concentra."
De relatief nog kleine zender is behoorlijk ambitieus. Marijnissen "Om de races heen willen we meer motorcontent, zoals motortesten en zoiets als het WK Speedway gaan uitzenden, zodat motorrijders passende programma's om de raceprogrammering heen vinden. Op de Motorbeurs Utrecht zullen we daarvoor al opnames gaan maken. We zullen de van lagere kwaliteit zijnde "fillers", die we nu veel op Carchannel laten zien, weghouden van het motorrijdende publiek. We willen daarnaast veel Nederlandse en buitenlandse auto- en motorsport gaan laten zien, denk daarbij aan Indycars, DTM en Formule 3. Voor Nederlandse motorraces zijn we afhankelijk van de KNMV, daar zullen we nog mee in gesprek gaan."

bron; nieuwsmotor.nl
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Februari 25, 2010, 11:18:25 »

...We zitten nu weliswaar in het digitale pakket maar ik zie motorrijders als personen die in het algemeen al voor een digitale decoder gekozen hebben. Daarnaast zijn we vanaf 1 maart ook op Canal Digitaal te zien zullen zijn. Ons bereik zal daardoor boven de vier miljoen huishoudens komen te liggen, dat is een relatief groot deel van de meer dan 6 miljoen totale aansluitingen. Achter Carchannel zitten twee grote bekende uitgevers genaamd NDC/VBK en Concentra."...

Ik heb helemaal geen digitale decoder en heb daar ook helemaal geen trek in  Daarbij zit Carchannel volgens mij niet eens in zo'n basispakket.

*zucht*
Gelogd

Happy Mille
MAC7R
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: Februari 25, 2010, 11:31:53 »

Nope, bij ons(ziggo) moet je idd een decoder aanschaffen(a 149 euries oid  ) en dan nog een extra sportpakket aanschaffen... Ik zeg 
Gelogd
patrickhenr
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Februari 25, 2010, 13:26:15 »

...We zitten nu weliswaar in het digitale pakket maar ik zie motorrijders als personen die in het algemeen al voor een digitale decoder gekozen hebben. Daarnaast zijn we vanaf 1 maart ook op Canal Digitaal te zien zullen zijn. Ons bereik zal daardoor boven de vier miljoen huishoudens komen te liggen, dat is een relatief groot deel van de meer dan 6 miljoen totale aansluitingen. Achter Carchannel zitten twee grote bekende uitgevers genaamd NDC/VBK en Concentra."...

Ik heb helemaal geen digitale decoder en heb daar ook helemaal geen trek in   Daarbij zit Carchannel volgens mij niet eens in zo'n basispakket.

*zucht*
Extra pakketje op de basis pakken. Kheb carchannel er bij..en motors tv. Leuk kanaal 
Gelogd
Jelle
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 322


Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: Februari 25, 2010, 16:47:42 »

Ben ook aan het twijfelen of ik een extra sportpakket bij ziggo moet nemen a 3,95 per maand.
Heb al wel zo'n digitale ontvanger.
Zeker nu de MotoGP hoogstwaarschijnlijk op carchannel wordt uitgezonden.

Maar het is diep triest dat het zo moet gaan
Gelogd

ZZR 600
YZF 750
R1 2000
CB 900 HORNET

TUONO 2003!
patrickhenr
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: Februari 25, 2010, 18:26:19 »

Nope, bij ons(ziggo) moet je idd een decoder aanschaffen(a 149 euries oid  ) en dan nog een extra sportpakket aanschaffen... Ik zeg 
Ff op reclames letten bij ziggo. Ze hebben meestal aanbiedingen starterpakket met decoder en krijg je een deel van je aankoopbedrag terug......scheelt behoorlijk. Heeft laatst mijn ma ook aangeschaft. En anders even op hun website kijken.
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: Februari 25, 2010, 18:32:29 »

Mmmmmmmm ik kan gelukkig wel kijken 
Gelogd
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #26 Gepost op: Februari 26, 2010, 11:10:45 »

o, o, .... moet ik mijn mening toch bijstellen  Undecided

British World Superbikes racer Leon Camier is not yet happy with his Aprilia RSV4 ahead of the season-opener at Phillip Island.
Reigning British Superbikes champion Camier told Eurosport the switch to the worldwide series is far from simple.
"The bike is very different from the Yamaha: for two years I had the bike exactly as I wanted it and that is not the case now," he said in Australia.
"There's still a lot of work to do to get it right, but we'll do what we do - keep persevering and trying things.
"A combination of factors - getting the setting right, adjusting the bike to suit me and learning a new track - are making it a whole new learning curve for me.
"Phillip Island is not a difficult track to learn but it is difficult to learn to go fast on it: there are so many fast corners.
"I'm losing a lot of time on the final section, which I'm looking at. And conditions can change so quickly here, which doesn't help."
Camier took a dominant victory in the domestic championship in 2009, but does not feel the eventual ease of that triumph will either help or hinder him Down Under and throughout 2010.
"It's irrelevant to be honest," he argued. "It's a totally different situation: in BSB I had two mechanics and a main engineer, whereas now there are about 15 people to work with, which makes it a lot more complicated."
This weekend sees the return of twice champion James Toseland following a two-year hiatus in MotoGP.
"The main technician I now work with used to work with Toseland," Camier added. "I know James, but not very well.
"His two years in MotoGP could affect him as he tries to get used to Superbikes again, but from what I've heard he's a pretty realistic guy and knows his s*** so he should be fine."
And what of the rivalry between Camier and the six other Britons in the world series this season?
"I haven't spoken to any of the other Brits, we're all left to our own devices," he revealed. "We're all good riders, very quick, so I can imagine there is a rivalry to come between us.
"But to be honest I'm keeping totally out of it."

Blijf me wel steeds verbazen over die ouwe romein!

While he wasn’t quickest over a full lap at any stage during the opening day of action for 2010 World Superbike curtain raiser in Australia, Max Biaggi did at least set new standards in a straight line.
Much has been made of the Aprilia RSV-4’s impressive engine statistics, which went a long way to make up for the fact it wasn’t quite so adept at negotiating corners at times in 2009.
However, when Biaggi blitzed across the Phillip Island speed trap clocking 318.9kph (198mph), he set a particularly impressive new standard for the Australian circuit.
Proving 3.7kph faster than any other rider, it still wasn’t enough for him to beat Leon Haslam to the quickest lap time during opening free practice, while his effort of 313.4kph during provisional qualifying (fastest through the speed trap again) was only good enough for sixth.
To put into perspective, Shane Byrne was fourth fastest, but was travelling some 13.1kph slower than Biaggi at the fastest point on the circuit.
Still, should Biaggi find a happy medium between handling and power, then he is going to be a dangerous prospect during the races when he is likely to have the added benefit of a tow…
« Laatste verandering: Februari 26, 2010, 11:13:23 door Velocemente » Gelogd
Sniep
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: Februari 26, 2010, 12:19:01 »

Mmmmmmmm ik kan gelukkig wel kijken 
Kijk uit he, straks heb je heel ARA over de vloer als er een wedstrijd op is 
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #28 Gepost op: Februari 26, 2010, 12:36:27 »

o, o, .... moet ik mijn mening toch bijstellen  Undecided

angel
Gelogd

Happy Mille
MAC7R
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: Februari 26, 2010, 13:11:55 »

Nope, bij ons(ziggo) moet je idd een decoder aanschaffen(a 149 euries oid  ) en dan nog een extra sportpakket aanschaffen... Ik zeg 
Ff op reclames letten bij ziggo. Ze hebben meestal aanbiedingen starterpakket met decoder en krijg je een deel van je aankoopbedrag terug......scheelt behoorlijk. Heeft laatst mijn ma ook aangeschaft. En anders even op hun website kijken.

Ja heb al ff gekeken is nu 99 euri.... Het moet maar... 
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 21   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 102822 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8886 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
KNMV- Cup, Juniorcup, SV-cup en CRT-C « 1 2 ... 10 11 » Bitaktus_Snellus 154 59572 Laatste bericht Oktober 12, 2011, 14:06:37
door Bitaktus_Snellus
ZAC Assen 9 september « 1 2 3 4 5 » robz 61 33679 Laatste bericht September 13, 2009, 16:26:51
door FastJ
Show je Shiver! « 1 2 ... 18 19 » Jordi 272 81148 Laatste bericht Januari 04, 2014, 12:26:57
door motorgirl

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!