Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 13:33:48 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ZAC 2010 - 1 april  (gelezen 11170 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #30 Gepost op: April 01, 2010, 21:07:02 »

Zo, wat is de sfeer in de ZAC toch fantastisch! In tegenstelling tot het weer  Angry

In ieder geval 2 ARA-leden die in de prijzen zijn gevallen! Goed gedaan Heuveltje!!

Breed: je hebt een bijzondere ZAC dag gemist, voor het eerst op regenbanden en dat is maar goed ook anders waren er denk ik weinig mensen de baan op gegaan.

vertel  vertel!!!!
Gelogd
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #31 Gepost op: April 01, 2010, 21:29:18 »

Ik was het niet 

Heb welgeteld 1 "opwarmronde" gereden op SuperCorsa's. Dat was de tweede race, want de rest had ik al laten schieten door de regen  Sad
Maar na uitbreken van het achterwiel in de Strubben meteen maar weer de paddock in gegaan en de boel ingepakt.
Ik ben nog veel te bang voor mijn rug en geen held in de regen. Toch maar gauw regenbanden aanschaffen denk ik.
Het was een dure ronde van €170,-  Wink
Gelukkig wel Jarno zien vlammen, dat maakte alles wel een beetje goed  Grin
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #32 Gepost op: April 02, 2010, 07:13:56 »

Frank en Jarno, allebei van harte gefeliciteerd.

Maar hoe was het weer, want ik was 's morgens in Apeldoorn en daar lag om 07.00u sneeuw.Huh

Verder gedurende de dag veel regen onderweg en soms temperatuur van 3 a 4 graden.

Terwijl thuis in Maasland gisteren het zonnetje scheen.
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #33 Gepost op: April 02, 2010, 07:57:55 »

Nou, het was duidelijk nog winter. Om 11 uur werd er iets van een graad of 4 als buitentemperatuur gemeten. Gelukkig werd dit veraangenaamd door stevige regen en hagelbuien en wind. In de middag ook een paar windstoten ervaren, gelukkig is de Veenslang erg breed.

Ik had me maar ingeschreven in de S3. de tijdtrainingen in de ochtend waren op een zeiknatte baan. Uiteindelijkhad ik p6.

De 1e manche startte iets van half 3 denk ik. Op een paar plekjes onstond een klein droog spoortje, dat gebruikte ik om even flink temperatuur in mijn banden te krijgen Ik startte matig en reed na 2 ronden nog op de 5e plek toen we een code 60 kregen. Daar reageerde ik scherp op, in combinatie met een schakelfoutje van Buuk kon ik hem en Alex Janissen (op wiens oude fiets ik rijd) in één keer voorbij steken richting Haarbocht. Dus nog 2 man voor me op flinke afstand. Maar in ronde 5 had ik ze allebei te pakken. Ik verwachtte de nr 2 met een snelle tegenaanval, maar dat lukte hem niet. iK ging achterom kijken waar hij bleef en dat moet je natuurlijk nooit doen. Ik raakte in Meeuwenmeer bijna buiten de baan en naar Ossenbroeken had ik ook de witte lijn te pakkken. Het regende inmiddels weer hard, dus de baan was weer volledig nat, geen slimme acties dus van mij. Nadat ik afgevlagd was keek ik om: niemand! Helaas was de nr 2 in de GT onderuitgegaan met een highsider. Hij wilde iets te graag mij terug pakken.

Dus p1 voor de 2e manche. Nu een redelijk start en voorzichtig de Haarbocht in, 3e plek. Vond ik niet heel erg, maar de 1e man trok meteen een gat. Nu ware er echt stukken van de baan droog. In ronde 3 kon ik weer de kop pakken en heb mijn ritme gezocht. Wachten of er iemand voorbij zou komen. Dat duurde tot de 5e ronde: Alex was het. En die pakte ik maar meteen weer terug, en hij mij weer. Leuke battle was dit. De voorlaatste ronde achter hem gebleven om te kijken waar ik sneller was en in de laatste ronde insturen mandeveen toegelsagen. Dus ook deze manche als 1e over de finish.

Ondanks het weer was het toch een superleuke dag! ZAC rules!
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #34 Gepost op: April 02, 2010, 08:10:18 »

gefeliciteerd met de goede resultaten!

ik verwacht nog wel een verhaalt van Heuveltje natuurlijk 
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #35 Gepost op: April 02, 2010, 10:15:53 »


Ondanks het weer was het toch een superleuke dag! ZAC rules!


mooi man!!   TOP gedaan
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #36 Gepost op: April 02, 2010, 12:26:31 »

Mijn relaas -> Als rookie in de S0 ingeschreven
Volgens de weerberichten zou het tot 11 uur droog blijven dus de regenbanden er nog niet opgelegd
waardoor ik de 1e vrije training gemist heb Undecided

Dus om 11 uur meteen kwalificeren, rustig opgebouwd en iedere ronde sneller gereden met uiteindelijk
een rondetijd van 2.40 -> P5. Shocked

Vertrek vanaf 2e startrij met een kleine wheelie toch als 4e de 1e bocht in, de top 3 was direct snel weg
halverwege de race werdt het weer iets beter en doken mijn rondetijden naar beneden en kwam nr 3 in
zicht (RSV Factory) maar de race was een aantal ronde te kort. Beste ronde 2.34

2e race vertrek vanaf 1e startrij, wederom een matige start maar dankzij erg laat remmen toch P4 kunnen
vasthouden vanaf ronde 2 was al het gevoel weg in mijn handen en was het moeilijk om redelijke rondetijden
te rijden uiteindelijk 2.38 en weer een P4

Algemene uitslag P4, mijn 1e troffee is binnen

Was enorm kloteweer met hagelbuien en al, en helaas niet kunnen strijden maar dat zal de volgende keer wel
meer zijn als er meer deelnemers zijn (20 racers in S0). Al met al smaakt het naar meer Grin
Gelogd

ZAC#4
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #37 Gepost op: April 02, 2010, 13:11:01 »

geweldig, bij je debuut gelijk met een prijs naar huis, respect 
Gelogd
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #38 Gepost op: April 02, 2010, 13:26:03 »

Dus ook deze manche als 1e over de finish.

Ondanks het weer was het toch een superleuke dag! ZAC rules!


gefeliciteerd Jarno   Klasse hoor. Ik kon helaas niet vanwege werk en volgende week vakantie.
Ik had op val de vienne al een sessie of tig op regenbanden gereden dus al wel lekker getrained voor deze natte dag. Volgende keer beter.

Frank: ook gefeliciteerd: volgende keer dus de S1
« Laatste verandering: April 02, 2010, 13:46:46 door breed » Gelogd

ZAC #65  DCR #365
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #39 Gepost op: April 02, 2010, 14:26:41 »

netjes frank , ik mag wel gaan oppassen de 17e 
Gelogd

if it runs , race it
cees
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 818


Belgium
« Antwoord #40 Gepost op: April 02, 2010, 19:22:51 »

Nou, het was duidelijk nog winter. Om 11 uur werd er iets van een graad of 4 als buitentemperatuur gemeten. Gelukkig werd dit veraangenaamd door stevige regen en hagelbuien en wind. In de middag ook een paar windstoten ervaren, gelukkig is de Veenslang erg breed.

Ik had me maar ingeschreven in de S3. de tijdtrainingen in de ochtend waren op een zeiknatte baan. Uiteindelijkhad ik p6.

De 1e manche startte iets van half 3 denk ik. Op een paar plekjes onstond een klein droog spoortje, dat gebruikte ik om even flink temperatuur in mijn banden te krijgen Ik startte matig en reed na 2 ronden nog op de 5e plek toen we een code 60 kregen. Daar reageerde ik scherp op, in combinatie met een schakelfoutje van Buuk kon ik hem en Alex Janissen (op wiens oude fiets ik rijd) in één keer voorbij steken richting Haarbocht. Dus nog 2 man voor me op flinke afstand. Maar in ronde 5 had ik ze allebei te pakken. Ik verwachtte de nr 2 met een snelle tegenaanval, maar dat lukte hem niet. iK ging achterom kijken waar hij bleef en dat moet je natuurlijk nooit doen. Ik raakte in Meeuwenmeer bijna buiten de baan en naar Ossenbroeken had ik ook de witte lijn te pakkken. Het regende inmiddels weer hard, dus de baan was weer volledig nat, geen slimme acties dus van mij. Nadat ik afgevlagd was keek ik om: niemand! Helaas was de nr 2 in de GT onderuitgegaan met een highsider. Hij wilde iets te graag mij terug pakken.

Dus p1 voor de 2e manche. Nu een redelijk start en voorzichtig de Haarbocht in, 3e plek. Vond ik niet heel erg, maar de 1e man trok meteen een gat. Nu ware er echt stukken van de baan droog. In ronde 3 kon ik weer de kop pakken en heb mijn ritme gezocht. Wachten of er iemand voorbij zou komen. Dat duurde tot de 5e ronde: Alex was het. En die pakte ik maar meteen weer terug, en hij mij weer. Leuke battle was dit. De voorlaatste ronde achter hem gebleven om te kijken waar ik sneller was en in de laatste ronde insturen mandeveen toegelsagen. Dus ook deze manche als 1e over de finish.

Ondanks het weer was het toch een superleuke dag! ZAC rules!


 
Gelogd

Shit doesn't happen, it's made by assholes!
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51618 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
ZAC geluid shit breed 9 8992 Laatste bericht April 22, 2008, 16:34:54
door Heuveltje
REACTIES: NIEUWJAARSBORREL & CLUBKARTEN! « 1 2 ... 22 23 » 2 Fast 2 See 338 103793 Laatste bericht Maart 02, 2011, 22:31:30
door Deefski
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8919 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
ZAC Assen 9 september « 1 2 3 4 5 » robz 61 33873 Laatste bericht September 13, 2009, 16:26:51
door FastJ

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!