Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 21:43:05 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: KNMV- Cup, Juniorcup, SV-cup en CRT-C  (gelezen 59571 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #90 Gepost op: September 09, 2010, 12:58:07 »

gaaf! 
Gelogd

Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #91 Gepost op: September 28, 2010, 14:45:44 »

Komend weekend mogen we weer. Wie is van de partij? Ik iig. Smiley
Gelogd

andreb
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 431

Netherlands
WWW
« Antwoord #92 Gepost op: September 28, 2010, 17:55:50 »

Wij natuurlijk ook weer    daarna gelukkig winterslaap
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #93 Gepost op: Oktober 04, 2010, 08:58:06 »

Gelukkig? Jammer! Sad


Hoe is het met Kim? Ik zag dat ze gevallen was...  Sad
Gelogd

andreb
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 431

Netherlands
WWW
« Antwoord #94 Gepost op: Oktober 04, 2010, 11:50:38 »

Gelukkig? Jammer! Sad


Hoe is het met Kim? Ik zag dat ze gevallen was...  Sad

motor was gelukkig licht beschadigd, ducktape kon het repareren Grin
Maar was heel erg jammer, op een 3e plek liggend en dan op je plaat gaan.
2e race waren we te laat in parc vermee Lips Sealed Lips Sealed en moest ze achteraan vertrekken, ze had een 4e startplek he'
Na 2 ronden de rode vlag en mocht ze in de herstart op de 4e plek vertrekken, en op een 2e plek werd ze afgevlagd.
Wij natuurlijk helemaal door het dolle heen, was alleen van korte duur Sad
Bleek dat de eerste 2 ronden ook meegeteld werden in de einduitslag.

maargoed uiteindelijk een hele mooie dag gehad
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #95 Gepost op: Oktober 04, 2010, 22:02:50 »

Zag dat Kees Kentrop van ROKE  3e geworden is samen met Gerard in het ONK!!!!

Erg knappe prestatie, die gaan onderhand flink hard rond met die zijspan.  Proficiat mannen!
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #96 Gepost op: Oktober 07, 2010, 12:50:49 »

Gelukkig? Jammer! Sad


Hoe is het met Kim? Ik zag dat ze gevallen was...  Sad

motor was gelukkig licht beschadigd, ducktape kon het repareren Grin
Maar was heel erg jammer, op een 3e plek liggend en dan op je plaat gaan.
2e race waren we te laat in parc vermee Lips Sealed Lips Sealed en moest ze achteraan vertrekken, ze had een 4e startplek he'
Na 2 ronden de rode vlag en mocht ze in de herstart op de 4e plek vertrekken, en op een 2e plek werd ze afgevlagd.
Wij natuurlijk helemaal door het dolle heen, was alleen van korte duur Sad
Bleek dat de eerste 2 ronden ook meegeteld werden in de einduitslag.

maargoed uiteindelijk een hele mooie dag gehad


Ik zag dat ze ging als een speer 

Was natuurlijk wel een beetje logisch dat de tijden bij elkaar worden geteld. Anders had Kim na de herstart ook weer uit de pit moeten starten Wink.
Het biedt perspectief voor volgend jaar! De snelheid is er. Naar de A-groep en meedoen voor de punten! Smiley

Gelogd

Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #97 Gepost op: Oktober 09, 2010, 09:42:11 »

Zo... een uitgebreid verslag. Smiley

KNMV Cuprace, 4 september en 2 oktober 2010

Door omstandigheden was ik toegekomen aan het schrijven van een verslag over de race van 4 september. Om die reden nu, na de race van 2 oktober, een dubbel verslag voor jullie.
Dankzij CABOS Special Products Import heb ik de laatste twee races gereden met een splinternieuwe Marushin helm, waarvoor dank!

Verslag 4 september
De MotoGP en World Superbikes organisatie reden dit jaar een aangepaste versie van het circuit van Assen. De Ruskenhoek, de bocht met het beruchte Max Biaggi-fietspad, is daarbij aangepast en verandert in een bloedsnelle rechts-links combinatie.
Op 4 september was het ook aan ons om kennis te maken met die aanpassing. Tot die tijd reden we de oude versie van de bocht. De oude versie blijft overigens in gebruik bij trainingen en andere evenementen.

Kwalificaties 1 en 2
De kwalificaties bestonden beide vooral uit het verkennen van de nieuwe bochtencombinatie. Als je de bocht goed aansnijdt kun je er bijna volgas in de hoogste versnelling door, vervolgens moet je hard remmen om de –ook nog best snelle knik naar links- te kunnen pakken. Spannend en vooral leuk!
Een minder momentje had ik in de Meeuwenmeer, de (voorheen?) snelste bocht van het circuit. Door een klein stuurfoutje ging ik nogal wijd in die bocht en kwam via de curbstones en het kunstgras buiten de baan. Dan vlieg je dus met pak-em-beet 200 km/u het gras in! Met een ongezond hoge hartslag kon ik de motor tenauwernood overeind houden. Dat was schrikken!
 
Mede door het schrikmoment geen imposante tijden kunnen noteren, waardoor ik van een zesde startrij mocht vertrekken. 

Race
De race was in één woord geweldig! Samen met Ralph heb ik de hele wedstrijd gevochten voor een positie. Ralph rijdt met een snelle R1 in de 1000-cc groep. Uitslagtechnisch geen interessant gevecht omdat we een andere klasse rijden, maar op de baan des te leuker.
Zijn motor heeft duidelijk meer vermogen, dus op recht stuk maakte ik geen schijn van kans. Meerdere malen haalden we elkaar in, maar uiteindelijk trok in aan het langste eind. Met een verschil van vier/tiende van een seconde kom ik voor hem over de finish.
De hele race is gefilmd vanaf mijn motor en staat op vimeo: http://www.vimeo.com/14715585
 

Verslag 2 oktober
De laatste races van het seizoen! In plaats van een dubbele kwalificatie en een enkele race, vandaag een enkele kwalificatie en een dubbele race. Leuk!
De avond voor de racedag regent het al hard. Ook ’s morgens op de racedag regent het. Er zit niets anders op dan de regenbanden monteren.

Kwalificatie
De baan is zeiknat dus het is oppassen geblazen. Aan de andere kant is er maar één kwalificatie die bepalend is voor de startopstelling van beide races. Enige druk is er wel!
Al snel raak ik gewend aan de regenbanden en haal ik veel mensen in. In de regen speelt de motor een minder grote rol en het poppetje dat erop zit een veel grotere rol.
Op start/finish bezorg ik –ongewild- de mensen langs de baan een ‘leuk’ moment. Ik liep hard in op een jongen op een jonge Suzuki. In de GT-bocht voor start/finish neem ik veel meer snelheid mee en ik zet de motor aan de linkerkant ernaast. De Suzuki accelereert echter veel sterker dan mijn oude Yamaha waardoor ik er niet voorbij kom, maar er naast blijf. Langzaam komt hij verder naar links waardoor ik het gras op wordt gedwongen. Hard rijden op gras is niet erg leuk, zeker niet als het nat is. Het ging goed, maar vraag me niet hoe...
Uiteindelijk een negende startplaats. Dik tevreden.
 
Race 1

Mijn start is goed en ik kom in een leuk groepje terecht dat vecht voor de laatste top tien plaatsen. Het is behoorlijk glibberig, getuigende het aantal valpartijen om ons heen. Uiteindelijk wurg ik me door het groepje en rijd ik eenzaam naar de finish. Met een snelste tijd van 2m10 en een zesde plaats ben ik dik tevreden.

Race 2

Inmiddels zijn we een paar uurtjes verder en heeft de zon geschenen. De baan is grotendeels droog dus de regenbanden kunnen weer weg.
Mijn start is redelijk, maar ik kom klem achter iemand, waardoor ik veel plekken verlies. Jammer. In de derde ronde wordt de race stilgelegd door een valpartij. Iemand is hard gevallen op een gevaarlijke plek.
Nadat de baan is vrijgegeven komt er een herstart. Weer kom ik goed weg, maar ik schakel even verkeerd naar de tweede versnelling. Dat kostte me nogal wat plaatsen die ik grotendeels kon terugpakken in de eerste bochten met een wat aggresieve aanpak.
De hele race zit ik met Wim en een paar andere jongens om dezelfde plaatsen te vechten. Uiteindelijk blijven Wim en ik over voor een gevecht om de achtste plaats. Met een minimaal verschil weet ik Wim te verslaan. Pas in de laatste ronde in de laatste bocht kom ik hem voorbij.

Een achtste plaats. Helemaal niet gek.

Op de website staat het verslag met foto's.
www.mulder-racing.nl  Smiley
 
Gelogd

Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #98 Gepost op: Februari 22, 2011, 20:27:34 »

Mulder-Racing Eerste nieuwsbrief van 2011

 Grin
Gelogd

patrickhenr
Gast
« Antwoord #99 Gepost op: Februari 22, 2011, 21:58:56 »

Succes  . Motor trouwens op Mp zien staan. Mooie fiets.  .
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #100 Gepost op: Februari 28, 2011, 10:35:35 »

Tnx. Motor is bijna klaar. Smiley Nog een paar stickers plakken en enkele reglementaire formaliteiten.. Smiley



* 675 front.JPG (115.33 KB, 621x1037 - bekeken 256 keer.)

* 675 rear.JPG (66.61 KB, 820x835 - bekeken 248 keer.)

* IMAG0351.JPG (116.38 KB, 908x544 - bekeken 254 keer.)
Gelogd

rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #101 Gepost op: Februari 28, 2011, 11:02:16 »

Leuk die nieuwsbrief 
je startnummer is zeker 91  Grin Grin Grin
Succes dit seizoen en hou ons op de hoogte 
Gelogd
andreb
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 431

Netherlands
WWW
« Antwoord #102 Gepost op: Februari 28, 2011, 12:16:45 »

Leuk die nieuwsbrief 
je startnummer is zeker 91  Grin Grin Grin
Succes dit seizoen en hou ons op de hoogte 

Geheid dat ze bij de keuring vragen of het 97 is 
Gelogd
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #103 Gepost op: Februari 28, 2011, 13:13:19 »

Volgens mij mag de '1' een uitsteeksel aan de bovenkant, als er ook een voetje onder zit.

Maar idd.. vorig jaar werd er flink gezeurd. Gelukkig zijn de cijfers geplakt, dus een stukje afsnijden is geen probleem. Smiley
Gelogd

FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #104 Gepost op: Februari 28, 2011, 18:06:43 »

En als die op de kop in de grindbak staat, lees je 16 

Vorig moest je knippen als je dit soort cijfers had.
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25451 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
ZAC geluid shit breed 9 8954 Laatste bericht April 22, 2008, 16:34:54
door Heuveltje
eemshaven 2008 rolf 10 8147 Laatste bericht Mei 09, 2008, 09:15:53
door rolf
Deelname ARA rijvaardigheidstraining 10 september 2012 « 1 2 ... 18 19 » FastJ 282 73124 Laatste bericht Oktober 04, 2012, 21:02:14
door Brontolo
Geluidsregels Assen bij circuittraining voor amateurs « 1 2 » malle eppie 17 9938 Laatste bericht Mei 18, 2008, 21:54:14
door RSV1000 racer

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!