Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 13:15:59 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 10 11 [12] 13   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: RubberButt 2010 - vrijdag 18 juni 2010 (BELEVENISSEN & FOTO'S)  (gelezen 42569 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Bikeman
# Pegaso cube 650 #
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.260


Aprilia-gek of is het "gewoon gek"

Netherlands
« Antwoord #165 Gepost op: Juni 19, 2010, 13:54:30 »

Ook ik ben weer thuis
Heb me best vermaakt, was gezellie met alle ARA en met de dienst hebben we het gelukkig rustig gehad.
Next RB weer op de plof ?? Heb er zeker zin in

Ab


Ps Anne thanks voor het "life" pers verslag van dit evenement
« Laatste verandering: Juni 19, 2010, 13:56:45 door Pegaso-Driver » Gelogd

Er gaat niets boven Groningen ! (is ook niets meer Wink )

The Marshall
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.810


Netherlands
« Antwoord #166 Gepost op: Juni 19, 2010, 15:22:09 »

Ook ik ben weer thuis
Heb me best vermaakt, was gezellie met alle ARA en met de dienst hebben we het gelukkig rustig gehad.
Next RB weer op de plof ?? Heb er zeker zin in

Ab


Ps Anne thanks voor het "life" pers verslag van dit evenement

Heb je de weg toch nog gevonden Wink?
Gelogd

Ouder worden betekent dat je botten zijn uitgegroeid maar je vel nog niet ;-)
The Marshall
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.810


Netherlands
« Antwoord #167 Gepost op: Juni 19, 2010, 16:09:54 »

Zo, heb even een stapeltje foto's gepost

http://www.aprilia-riders.nl/forum/index.php?action=gallery;cat=56
Gelogd

Ouder worden betekent dat je botten zijn uitgegroeid maar je vel nog niet ;-)
Bikeman
# Pegaso cube 650 #
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.260


Aprilia-gek of is het "gewoon gek"

Netherlands
« Antwoord #168 Gepost op: Juni 19, 2010, 16:11:26 »


Heb je de weg toch nog gevonden Wink?

Ja Jos


Ik was op zoek naar gasolie, en dacht even dat de "TinQ" pomp of hoe heet dat ding die kant op was maar helaas het was toch de andere kant op, dus ben ik weer gedraaid "U-turn"  

Maar het was toch leuk nog ff naar je kunnen zwaaien
« Laatste verandering: Juni 19, 2010, 22:50:39 door Pegaso-Driver » Gelogd

Er gaat niets boven Groningen ! (is ook niets meer Wink )

robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #169 Gepost op: Juni 19, 2010, 16:21:21 »

Rubberbutt 2010;

Twas weer een superdagje.Goed mazzel gehad met het weer en een soep van heerlijke stuurwegen aangelengd met een mix van stukjes snellere wegen teneinde die 1000km te kunnen halen.

We hadden een wat trage start en reden pas om 7 uur weg, maar omdat onze 4e man dennis ( beterschap dennis!) was uitgevallen konden we met een handzaam groepje van 3 vlotjes vorderen. Eerst nog wat mist rond de ruhrsee maar al snel brak het zonnetje door en kon het genieten beginnen. Omgeving nurburgring kwamen we een andere 1000km groep tegen , groep Han met toegevoegd voorrijder Alex. Of moet ik dan groep Alex zeggen?  Anyway ze hadden wat navigatieprobleempjes met de zumo en pikte een spoortje op. Via cochem de moezel over en vervolgens een paar lussen gereden door eiffel-moesel.

Nu is rijden met 7 man niet ideaal op dit soort afstanden maar na wat gewenningsverschijnselen ging het best OK. In Vianden en op weg ernaar toe kwamen we verschillende groepjes achterop daarom even een colaatje gedaan op het terras. Lunch daar hadden we geen tijd voor, we waren pas op de helft. De 2e helft van het parcours liepen we iets in op tijdschema dus na de matige (maar lege!) wegen in de vallee de semois toch maar even ontspannen een bakkie gedaan in la Roche ( zie foto)

Het valt me wel op dat het gezelschap van de 1000KM rijders ( de oergedachte van de rubberbutt)  steeds kleiner wordt..... Natuurlijk geeft dat niet. Iedereen moet doen wat hij/zij leuk vind en zo wordt het tenminste een exclusief clubje.....  angel

even wat fotoos




* larochetank.jpg (85.06 KB, 600x400 - bekeken 348 keer.)
Gelogd
Gerrit
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.480


Netherlands
« Antwoord #170 Gepost op: Juni 19, 2010, 20:49:59 »

Dit jaar ben ik begonnen aan de 750. Wel zo relaxed, en dus niet al te vroeg op. Uitgebreid ontbijten en dan toch op weg. We begonnen nogal serieus en ik mocht als voorrijder de spits afbijten. Onderweg uitgebreid koffie gedaan, een zere voet ontzet en heerlijk en uitgebreid gelunched. Na de lunch raakten we elkaar even kwijt (hoe kan het he?) en vervolgens met enorm race tempo naar Maurice omdat het ons te koud werd. Net voor de regen terug (ik kon als laatste de motor nog onder het afdakje zetten :-P) en ruim 500 km gereden (ja , eh nou het werd dus koud en donker, er dreigde regen en niemand had een regenjack bij zich, dus vandaar he?!).

Afijn, zo is´t mij meer dan uitstekend bevallen, ik was dit jaar ff niet in de 1000 mood.

We hebben voor Kika 4000 Euro opgehaald. En de echter RubberButter valt onder de 500 rijders: Eric van Bokhoven! Dank, we hebben je in het zonnetje gezet (al heb je daar niets van gemerkt want je was wel heel snel weer weg).

Maurice hartelijk bedankt voor de wederom fantastische ontvangst op Camping In den Hof.

Ow en dan nog wat. Nieuwe gezichten op de RubberButt! Alle nieuwe RB rijders en rijdsters van harte welkom. We hopen jullie volgend jaar weer te zien!.


Groeten,

Gerrit
Gelogd

Groet,

Gerrit-IJsselstein
Raptor
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.290


Netherlands
WWW
« Antwoord #171 Gepost op: Juni 20, 2010, 00:11:18 »

We hebben de 500 weer met veel plezier afgelegd. Ondanks dat we met een valse start begonnen zijn (volgens mij hebben we het 1e deel van de route 3x gereden; mensen staken hun hand al op als we weer voorbij kwamen... Smiley) hebben we toch uiteindelijk lekker gereden. En natuurlijk onderweg gewoon tijd voor een bakkie en 'n relaxte lunch. Het blijft tenslotte wel ontspanning! Wink

We hebben voor Kika 4000 Euro opgehaald. En de echter RubberButter valt onder de 500 rijders: Eric van Bokhoven! Dank, we hebben je in het zonnetje gezet (al heb je daar niets van gemerkt want je was wel heel snel weer weg).

Da's mooi, maar het geeft me ook wel een heel dubbel gevoel...
We rijden met ruim 40 man de RubberButt en ik haal in m'n eentje bijna 25% van de opbrengst binnen!? Slecht verhaal! Is (uitzonderingen daargelaten) iedereen vergeten dat het een sponsorrit is, of schamen we ons om geld te vragen voor die kleine mensjes met een onzekere toekomst..?

Hier hoef je overigens niet op te reageren...iedereen doet ermee wat hij/zij wil. En nu gaan we weer gewoon over op de orde van de dag. Hebben er nog meer mensen foto's gemaakt? Zo ja, zet ze dan in het fotoalbum!

Gelogd

"Waar een wil is is een weg. Waar meer willen zijn een file..."
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #172 Gepost op: Juni 20, 2010, 10:24:58 »


Hier hoef je overigens niet op te reageren...iedereen doet ermee wat hij/zij wil. En nu gaan we weer gewoon over op de orde van de dag. Hebben er nog meer mensen foto's gemaakt? Zo ja, zet ze dan in het fotoalbum!


maar ik doe het wel.... ik ben het nl. volledig met je eens. ik herken het gevoel van vorig jaar toen ik in jouw schoenen stond en ook een "eenzaam" gevoel had mbt de sponsorinspanning..
sommigen nemen absoluut geen enkele moeite sponsoring te vinden... erg jammer. een leuk rondje rijden kunnen we natuurlijk altijd wel.....
Gelogd
motorbeer
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.585


It is better to burn out than to fade away

Netherlands
« Antwoord #173 Gepost op: Juni 20, 2010, 10:34:04 »

Eric, je was al weer weg toen wij terug kwamen; hoe hebben de beren het overleeft??

Anne
Gelogd
Raptor
Administrator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.290


Netherlands
WWW
« Antwoord #174 Gepost op: Juni 20, 2010, 11:05:09 »

Eric, je was al weer weg toen wij terug kwamen; hoe hebben de beren het overleeft??

Hartstikke goed! Wel wat smoezelige plekken, maar niks wat de wasmachine niet kan oplossen.
De oplossing met de elastieken werkte overigens perfect; ook met minder legale snelheden bleven ze keurig op hun plaats. En voor zover er nog wat losse 'haren' te vinden waren, zijn die er nu wel uitgeföhnt... Wink

Gelogd

"Waar een wil is is een weg. Waar meer willen zijn een file..."
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #175 Gepost op: Juni 20, 2010, 12:41:52 »

We hebben de 500 weer met veel plezier afgelegd. Ondanks dat we met een valse start begonnen zijn (volgens mij hebben we het 1e deel van de route 3x gereden; mensen staken hun hand al op als we weer voorbij kwamen... Smiley) hebben we toch uiteindelijk lekker gereden. En natuurlijk onderweg gewoon tijd voor een bakkie en 'n relaxte lunch. Het blijft tenslotte wel ontspanning! Wink


Ondanks de valse start, heb ik het weer enorm naar mijn zin gehad. Volgend jaar weer, op de start na dan
Gelogd

black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #176 Gepost op: Juni 20, 2010, 12:58:01 »

zodra de datum voor de 2011 uitvoering bekend is laat ik hem blokken in de agenda en gaan we

natuurlijk voor de 1000 km 
Gelogd

if it runs , race it
ElTuono
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 155


Netherlands
« Antwoord #177 Gepost op: Juni 20, 2010, 14:02:03 »

Dit jaar mijn eerste RubberButt gereden en het is me prima bevallen.
We hadden een erg leuke groep met Frank, Dave en Andy en het tempo was prima.
De 750 km vind ik een prima afstand omdat je dan ook nog even lekker kunt lunchen en op tijd terug bent voor de BBQ.

De organisatie bedankt voor dit weekend en natuurlijk ook Maurice en zijn medewerkers. 

Gelogd

Aprilia Tuono 1000R '06 (Matzwart)
Blijhoofd
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 799


It's Nice to be important, but

Netherlands
« Antwoord #178 Gepost op: Juni 20, 2010, 14:07:27 »

Organisatie bedankt voor deze leuke dag (en avond ervoor). Helaas bbq niet mee gemaakt. Jackske en eric, tot volgend jaar!
Gelogd
motorbeer
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.585


It is better to burn out than to fade away

Netherlands
« Antwoord #179 Gepost op: Juni 20, 2010, 18:31:52 »

Goed een deel van de plaatjes voor hier.

Op de avond voor de RB was er uitleg door de (rover)hoofdman.

Anne


* hoofdman.jpg (108.44 KB, 750x1187 - bekeken 279 keer.)

* hoofdman 2.jpg (46.17 KB, 1213x604 - bekeken 280 keer.)
Gelogd
Pagina's: 1 ... 10 11 [12] 13   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51325 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
19 juli CPZ « 1 2 ... 5 6 » Melanie. 86 25801 Laatste bericht Juli 21, 2011, 08:27:59
door Deefski
Plannen voor C-licentiecursus? « 1 2 ... 10 11 » rsvfrank 150 57724 Laatste bericht September 30, 2010, 04:53:40
door rsvfrank
ONK WEGRACES WEER OP TV ! ! Luuk Pruijn 2 2537 Laatste bericht April 24, 2013, 06:38:08
door Luuk Pruijn
Marcel's RS250 topic « 1 2 ... 8 9 » marcel749S 134 50491 Laatste bericht Mei 03, 2014, 19:00:34
door Danduy

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!