Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 17:50:36 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3] 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 22 juni Cpz MSL +cupwedstrijd  (gelezen 15668 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mikem
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: Juni 14, 2010, 12:40:37 »

Zet je gewoon op de reservelijst er vallen altijd wel een paar mensen uit 
Ik heb gisteren al die 99 euro overgemaakt en bij een wachtlijst kun je je alleen inschrijven als je
aanvinkt dat MSL het geld van je rekening mag afhalen.
Morgen ben ik toch op CPZ dus ik ga er wel achteraan.
Gelogd
mikem
Gast
« Antwoord #31 Gepost op: Juni 17, 2010, 10:43:58 »

Nou, heel gedoe, maar ik heb nu van iemand op MF een inschrijving over kunnen nemen groep 3. Dus tot dinsdag!

Erg korte samenvatting van afgelopen dinsdag:
topdaggie gehad!!  Grin
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #32 Gepost op: Juni 17, 2010, 11:55:35 »

mooi zo , gezellig

Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #33 Gepost op: Juni 21, 2010, 20:43:45 »

Gasten veel plezier morgen. Ik ben er helaas niet bij. 
Gelogd
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #34 Gepost op: Juni 22, 2010, 17:56:14 »

en ?
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
mikem
Gast
« Antwoord #35 Gepost op: Juni 22, 2010, 19:07:26 »

korte reactie:
Het was schitterend weer maar ook een hele rare dag. Enorm veel valpartijen in alle groepen!
Ik zat in groep 3 en de eerste 2 sessies werden na een paar rondes afgebroken door rode vlagsituaties en in de derde sessie gingen er ook twee af (resulterend in een gele vlag en een rode vlag aan het einde van de sessie) Maar dus ook een aantal valpartijen in groep 1 en 2. Ik stond op de parkeerplaats bij de Tarzanbocht en elke sessie gingen er voor m'n gevoel een paar onderuit bij het uitkomen van de Tarzanbocht. Iemand van het forum met een nieuw model rsv mille (ben z'n nick vergeten) is er in de kumho af gegaan en Frank helpt hem nu z'n motor thuis te krijgen aangezien ze beide in dezelfde plaats wonen en hij op z'n mille naar cpz was gekomen.
Frank heeft het geloof ik wel naar z'n zin gehad in zijn sessies, maar dat  kan hij beter zelf melden. Bij mij ging het qua rijden en tijden niet al te best, op de 4e sessie na, die ging wel lekker (continue stuivertje wisselen met een buell) maar ik ben uiteindelijk  al blij dat ik m'n rondjes heb kunnen maken en alles heel gehouden heb.
« Laatste verandering: Juni 22, 2010, 19:10:55 door mikem » Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #36 Gepost op: Juni 22, 2010, 19:11:45 »

Klinkt niet best 
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #37 Gepost op: Juni 22, 2010, 19:19:29 »

http://www.mijnalbum.nl/Album=GRPAG6SE

 Sad Kwam deze toevallig tegen.. Zal dus 1 van de vele crashes zijn.
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #38 Gepost op: Juni 22, 2010, 19:32:35 »

best wel vreemd dat er zoveel mensen onderuit gegaan zijn want was best een mooie dag vandaag
Gelogd

if it runs , race it
mikem
Gast
« Antwoord #39 Gepost op: Juni 22, 2010, 19:43:41 »

Leuke foto's. Van wie zijn die?


Dit is er eentje van groep 1. Zag er niet prettig uit, hij werd op een brancard afgevoerd.


De rsv rijder, jullie weten vast wel wie het is. Hij heeft zelf trouwens niks.






Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #40 Gepost op: Juni 22, 2010, 19:47:57 »

De link stond in dit topic:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/252322/Wie-Wat-Waar-Circuitdagen-2010-1.html
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #41 Gepost op: Juni 22, 2010, 19:48:47 »

best wel vreemd dat er zoveel mensen onderuit gegaan zijn want was best een mooie dag vandaag
Dat zorgt er juist voor dat mensen overmoedig raken. 5 juni @ Assen was het 24 graden, lekker windje en alles was perfect, maar heb er echt zeker 10 motoren op dat rot karretje zien voorbij komen..
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #42 Gepost op: Juni 22, 2010, 20:30:37 »

Zo , we zijn weer thuis na een retourtje zandvoort.

wat een heerlijk dagje was het weer.
De eerste sessie ging gelijk al lekker, maar nog niet echt ontspannen gereden, motor had nogal wat beweging zowel bij hard aanremmen ,als bij uitaccelerer.
Beetje met de bandenspanning gerommeld en weer opweg gegaan. nog steeds veel onrust.
Gelukkig kwam onze vering-goeroe Marc even langs en die heeft gelijk even gekeken, en wat geschroefd aan de voorvork, helaas is het einde van het stelbereik bereikt en word het dus sparen voor een upgrade  Sad
de derde sessie bleef in ene bij de één nalaatste ronde m'n gas wat hangen en raar doen, dus handje in de lucht en eraf.
Bleek dat de twee schroefjes van de gasklep los waren gelopen, dus nog een geluk dat dat niet gebeurde op het rechte stuk, niet best als je met vastzittende gaskleppen de tarzan in moet Evil Evil
Wel gelijk al een stuk beter gevoel in de motor ,zeker nadat in de pauze Marc nog even de veervoorspanning achter had afgesteld.
bij 3 sessie op een 2.07 gekomen en bij sessie 4 een 2.09.
De vierde sessie werd ik trouwens behoorlijk moe, en reed ik niet echt geconcentreerd meer ,wat een paar foutjes tot gevolg had.
Ik twijfelde nog even of ik wel met de wedstrijd mee zou doen ivm de vermoeidheid, maar besloot toch mee te doen,onder het motto gaat het niet dan stop je gewoon  
De laatste sessie was dus de race.
Helaas zat tijdens de opwarm ronde een jongen op een gsxr voor mij die een heel groot gat liet vallen met de voorligger, dus toen de race begon had ik gelijk al een grote achterstand wat ik wel balen vond.
Dus snel die jongen ingehaald en de achtervolging ingezet, dat ging super en de adrenaline won het van de vermoeidheid.
Een man of zes inkunnen halen , waarbij een actie binnendoor in de Hugenholz en een inhaalactie van twee man tegelijk door de vodaphone heel krap te nemen waren voor mij de leukste acties.
Helaas was de wedstrijd te kort om bij het daaropvolgende groepje aansluiting te vinden ,ik liep al behoorlijk op ze in, maar toen viel helaas de finishvlag.
Echt geweldig gaaf zo'n wedstrijdje en je gaat toch net even wat meer gas geven dan anders, dat bleek ook want ik kon m'n pr van 2.05 evenaren.
Uiteindelijk 7e geworden in de klasse 750 tot 1000 cc groep 4, wat me nog best meeviel.
Helaas inderdaad veel valpartijen waarbij ,volgens mij twee keer een ambulance moest komen.
Na het inpakken nog even met een Ducatist een biertje gedronken tot ik werd gebeld door de ARa hotline van Tim: Lennard was gevallen met z'n rsv en kon nu niet thuis komen.
Tja hoe gaan we dat doen....lennard (LNY) blijkt om de hoek te wonen, dus de hulp van Mike was niet nodig .
Eerst mijn motor naar huis gebracht en toen weer terug naar Zandvoort om Lennard z'n gehavende rsv op te halen.
Na het afleveren van Lennard, nu moe maar voldaan op de bank.
Zodra ik weer kan ga ik zeker weer een MSLcup wedstrijd rijden


« Laatste verandering: Juni 22, 2010, 20:32:20 door rsvfrank » Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #43 Gepost op: Juni 22, 2010, 20:46:35 »

mooi verslag , ik moet dus duidelijk aan het werk wil ik je 11 september een beetje bij kunnen houden  Grin
Gelogd

if it runs , race it
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #44 Gepost op: Juni 22, 2010, 22:33:15 »

Zo , we zijn weer thuis na een retourtje zandvoort.

wat een heerlijk dagje was het weer.
De eerste sessie ging gelijk al lekker, maar nog niet echt ontspannen gereden, motor had nogal wat beweging zowel bij hard aanremmen ,als bij uitaccelerer.
Beetje met de bandenspanning gerommeld en weer opweg gegaan. nog steeds veel onrust.
Gelukkig kwam onze vering-goeroe Marc even langs en die heeft gelijk even gekeken, en wat geschroefd aan de voorvork, helaas is het einde van het stelbereik bereikt en word het dus sparen voor een upgrade  Sad
de derde sessie bleef in ene bij de één nalaatste ronde m'n gas wat hangen en raar doen, dus handje in de lucht en eraf.
Bleek dat de twee schroefjes van de gasklep los waren gelopen, dus nog een geluk dat dat niet gebeurde op het rechte stuk, niet best als je met vastzittende gaskleppen de tarzan in moet Evil Evil
Wel gelijk al een stuk beter gevoel in de motor ,zeker nadat in de pauze Marc nog even de veervoorspanning achter had afgesteld.
bij 3 sessie op een 2.07 gekomen en bij sessie 4 een 2.09.
De vierde sessie werd ik trouwens behoorlijk moe, en reed ik niet echt geconcentreerd meer ,wat een paar foutjes tot gevolg had.
Ik twijfelde nog even of ik wel met de wedstrijd mee zou doen ivm de vermoeidheid, maar besloot toch mee te doen,onder het motto gaat het niet dan stop je gewoon  
De laatste sessie was dus de race.
Helaas zat tijdens de opwarm ronde een jongen op een gsxr voor mij die een heel groot gat liet vallen met de voorligger, dus toen de race begon had ik gelijk al een grote achterstand wat ik wel balen vond.
Dus snel die jongen ingehaald en de achtervolging ingezet, dat ging super en de adrenaline won het van de vermoeidheid.
Een man of zes inkunnen halen , waarbij een actie binnendoor in de Hugenholz en een inhaalactie van twee man tegelijk door de vodaphone heel krap te nemen waren voor mij de leukste acties.
Helaas was de wedstrijd te kort om bij het daaropvolgende groepje aansluiting te vinden ,ik liep al behoorlijk op ze in, maar toen viel helaas de finishvlag.
Echt geweldig gaaf zo'n wedstrijdje en je gaat toch net even wat meer gas geven dan anders, dat bleek ook want ik kon m'n pr van 2.05 evenaren.
Uiteindelijk 7e geworden in de klasse 750 tot 1000 cc groep 4, wat me nog best meeviel.
Helaas inderdaad veel valpartijen waarbij ,volgens mij twee keer een ambulance moest komen.
Na het inpakken nog even met een Ducatist een biertje gedronken tot ik werd gebeld door de ARa hotline van Tim: Lennard was gevallen met z'n rsv en kon nu niet thuis komen.
Tja hoe gaan we dat doen....lennard (LNY) blijkt om de hoek te wonen, dus de hulp van Mike was niet nodig .
Eerst mijn motor naar huis gebracht en toen weer terug naar Zandvoort om Lennard z'n gehavende rsv op te halen.
Na het afleveren van Lennard, nu moe maar voldaan op de bank.
Zodra ik weer kan ga ik zeker weer een MSLcup wedstrijd rijden




  aankomend Zaccer  Wink
Gelogd

ZAC#4
Pagina's: 1 2 [3] 4   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 16971 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25374 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35393 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Show je Shiver! « 1 2 ... 18 19 » Jordi 272 81144 Laatste bericht Januari 04, 2014, 12:26:57
door motorgirl
Thomas zijn RS50 OM projecten - update « 1 2 3 » *Thomas* 38 26577 Laatste bericht December 26, 2008, 09:54:16
door *Thomas*

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!