Zo , we zijn weer thuis na een retourtje zandvoort.
wat een heerlijk dagje was het weer.
De eerste sessie ging gelijk al lekker, maar nog niet echt ontspannen gereden, motor had nogal wat beweging zowel bij hard aanremmen ,als bij uitaccelerer.
Beetje met de bandenspanning gerommeld en weer opweg gegaan. nog steeds veel onrust.
Gelukkig kwam onze vering-goeroe Marc even langs en die heeft gelijk even gekeken, en wat geschroefd aan de voorvork, helaas is het einde van het stelbereik bereikt en word het dus sparen voor een upgrade
de derde sessie bleef in ene bij de Ă©Ă©n nalaatste ronde m'n gas wat hangen en raar doen, dus handje in de lucht en eraf.
Bleek dat de twee schroefjes van de gasklep los waren gelopen, dus nog een geluk dat dat niet gebeurde op het rechte stuk, niet best als je met vastzittende gaskleppen de tarzan in moet
Wel gelijk al een stuk beter gevoel in de motor ,zeker nadat in de pauze Marc nog even de veervoorspanning achter had afgesteld.
bij 3 sessie op een 2.07 gekomen en bij sessie 4 een 2.09.
De vierde sessie werd ik trouwens behoorlijk moe, en reed ik niet echt geconcentreerd meer ,wat een paar foutjes tot gevolg had.
Ik twijfelde nog even of ik wel met de wedstrijd mee zou doen ivm de vermoeidheid, maar besloot toch mee te doen,onder het motto gaat het niet dan stop je gewoon
De laatste sessie was dus de race.
Helaas zat tijdens de opwarm ronde een jongen op een gsxr voor mij die een heel groot gat liet vallen met de voorligger, dus toen de race begon had ik gelijk al een grote achterstand wat ik wel balen vond.
Dus snel die jongen ingehaald en de achtervolging ingezet, dat ging super en de adrenaline won het van de vermoeidheid.
Een man of zes inkunnen halen , waarbij een actie binnendoor in de Hugenholz en een inhaalactie van twee man tegelijk door de vodaphone heel krap te nemen waren voor mij de leukste acties.
Helaas was de wedstrijd te kort om bij het daaropvolgende groepje aansluiting te vinden ,ik liep al behoorlijk op ze in, maar toen viel helaas de finishvlag.
Echt geweldig gaaf zo'n wedstrijdje en je gaat toch net even wat meer gas geven dan anders, dat bleek ook want ik kon m'n pr van 2.05 evenaren.
Uiteindelijk 7e geworden in de klasse 750 tot 1000 cc groep 4, wat me nog best meeviel.
Helaas inderdaad veel valpartijen waarbij ,volgens mij twee keer een ambulance moest komen.
Na het inpakken nog even met een Ducatist een biertje gedronken tot ik werd gebeld door de ARa hotline van Tim: Lennard was gevallen met z'n rsv en kon nu niet thuis komen.
Tja hoe gaan we dat doen....lennard (LNY) blijkt om de hoek te wonen, dus de hulp van Mike was niet nodig .
Eerst mijn motor naar huis gebracht en toen weer terug naar Zandvoort om Lennard z'n gehavende rsv op te halen.
Na het afleveren van Lennard, nu moe maar voldaan op de bank.
Zodra ik weer kan ga ik zeker weer een MSLcup wedstrijd rijden
Gaaf dat je "cuprace" ook lekker ging.