Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
november 27, 2020, 01:42:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 22 juni Cpz MSL +cupwedstrijd  (gelezen 9167 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #45 Gepost op: juni 23, 2010, 09:14:29 »

  dat staat bij mij op de planning voor volgend jaar 
Gelogd

if it runs , race it
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #46 Gepost op: juni 23, 2010, 12:40:10 »

dat staat bij mij op de planning voor volgend jaar 
Oh jee, concurrentie!  Shocked
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
TDMarc
Gast
« Antwoord #47 Gepost op: juni 23, 2010, 14:12:31 »

Lekkere dag, met onverklaarbaar veel valpartijen. Niet té warm, weinig wind en mega grip, dus daar lag het niet aan. Misschien dat het mooie weer overmoedig maakt? Een leuke groep voorgereden in 2, en in groep 4 een paar sessies vrij gereden. Zelf net terug van vakantie, dus ook voor mij weer even wennen. s'Ochtends de motor moeten starten met de startkabels, tijd voor een nieuwe accu dus. Nog wat achter Frank gereden, waarbij de onrustige achterkant van zijn motor opviel. Te weinig negatieve veerweg aan de achterzijde bleek de oorzaak (voor de liefhebbers: negatieve veerweg circuit is 3,2cm aan de voorzijde en 2,8 aan de achterzijde). Aan het einde van de dag de Cup rijders een beetje in de weg gereden. Rondetijden continu 2.05, sneller ging niet wegens inrijden van een verse set Diablo Rosso Corsa's en wat kleine remtroubles. Voor mij een prima dagje dus.

Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #48 Gepost op: juni 23, 2010, 18:10:27 »

dat staat bij mij op de planning voor volgend jaar 
Oh jee, concurrentie!  Shocked

bedankt voor het vertrouwen maar zal toch maar onderaan beginnen 

iemand moet heuveltje in de weg rijden  angel Evil
Gelogd

if it runs , race it
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #49 Gepost op: juni 23, 2010, 18:18:03 »

dat staat bij mij op de planning voor volgend jaar 
Oh jee, concurrentie!  Shocked

bedankt voor het vertrouwen maar zal toch maar onderaan beginnen 

iemand moet heuveltje in de weg rijden  angel Evil

Volgens mij is die al een stapje hoger inmiddels  Grin
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #50 Gepost op: juni 23, 2010, 18:25:34 »

oke dan offer ik me wel op en zal ook meteen 1 stapje hoger instappen 
Gelogd

if it runs , race it
Timfiz
Gast
« Antwoord #51 Gepost op: juni 23, 2010, 18:27:58 »

Klasse gasten. 

Iid jammer van Len. Goed dat hij geen lichamelijke schade heeft 
Gelogd
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #52 Gepost op: juni 23, 2010, 21:13:54 »

Zo , we zijn weer thuis na een retourtje zandvoort.

wat een heerlijk dagje was het weer.
De eerste sessie ging gelijk al lekker, maar nog niet echt ontspannen gereden, motor had nogal wat beweging zowel bij hard aanremmen ,als bij uitaccelerer.
Beetje met de bandenspanning gerommeld en weer opweg gegaan. nog steeds veel onrust.
Gelukkig kwam onze vering-goeroe Marc even langs en die heeft gelijk even gekeken, en wat geschroefd aan de voorvork, helaas is het einde van het stelbereik bereikt en word het dus sparen voor een upgrade  Sad
de derde sessie bleef in ene bij de één nalaatste ronde m'n gas wat hangen en raar doen, dus handje in de lucht en eraf.
Bleek dat de twee schroefjes van de gasklep los waren gelopen, dus nog een geluk dat dat niet gebeurde op het rechte stuk, niet best als je met vastzittende gaskleppen de tarzan in moet Evil Evil
Wel gelijk al een stuk beter gevoel in de motor ,zeker nadat in de pauze Marc nog even de veervoorspanning achter had afgesteld.
bij 3 sessie op een 2.07 gekomen en bij sessie 4 een 2.09.
De vierde sessie werd ik trouwens behoorlijk moe, en reed ik niet echt geconcentreerd meer ,wat een paar foutjes tot gevolg had.
Ik twijfelde nog even of ik wel met de wedstrijd mee zou doen ivm de vermoeidheid, maar besloot toch mee te doen,onder het motto gaat het niet dan stop je gewoon  
De laatste sessie was dus de race.
Helaas zat tijdens de opwarm ronde een jongen op een gsxr voor mij die een heel groot gat liet vallen met de voorligger, dus toen de race begon had ik gelijk al een grote achterstand wat ik wel balen vond.
Dus snel die jongen ingehaald en de achtervolging ingezet, dat ging super en de adrenaline won het van de vermoeidheid.
Een man of zes inkunnen halen , waarbij een actie binnendoor in de Hugenholz en een inhaalactie van twee man tegelijk door de vodaphone heel krap te nemen waren voor mij de leukste acties.
Helaas was de wedstrijd te kort om bij het daaropvolgende groepje aansluiting te vinden ,ik liep al behoorlijk op ze in, maar toen viel helaas de finishvlag.
Echt geweldig gaaf zo'n wedstrijdje en je gaat toch net even wat meer gas geven dan anders, dat bleek ook want ik kon m'n pr van 2.05 evenaren.
Uiteindelijk 7e geworden in de klasse 750 tot 1000 cc groep 4, wat me nog best meeviel.
Helaas inderdaad veel valpartijen waarbij ,volgens mij twee keer een ambulance moest komen.
Na het inpakken nog even met een Ducatist een biertje gedronken tot ik werd gebeld door de ARa hotline van Tim: Lennard was gevallen met z'n rsv en kon nu niet thuis komen.
Tja hoe gaan we dat doen....lennard (LNY) blijkt om de hoek te wonen, dus de hulp van Mike was niet nodig .
Eerst mijn motor naar huis gebracht en toen weer terug naar Zandvoort om Lennard z'n gehavende rsv op te halen.
Na het afleveren van Lennard, nu moe maar voldaan op de bank.
Zodra ik weer kan ga ik zeker weer een MSLcup wedstrijd rijden


Frank
Leuk verslag   Gaaf dat je "cuprace" ook lekker ging.
Klinkt alsof je er klaar voor bent om in de zac te gaan rijden  Roll Eyes
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #53 Gepost op: juni 24, 2010, 08:30:25 »


[/quote]

Frank
Leuk verslag   Gaaf dat je "cuprace" ook lekker ging.
Klinkt alsof je er klaar voor bent om in de zac te gaan rijden  Roll Eyes
[/quote]

dank je, eerst nog eens een Toms en als allereerste moet mijn voorvork veranderd/ge-upgrade worden, wie weet volgend jaar ...


Gelogd
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 13941 Laatste bericht november 22, 2008, 13:34:06
door john deere
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 20987 Laatste bericht juli 25, 2009, 12:04:12
door *Thomas*
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 26433 Laatste bericht augustus 26, 2009, 22:33:15
door arius
Show je Shiver! « 1 2 ... 18 19 » Jordi 272 51672 Laatste bericht januari 04, 2014, 13:26:57
door motorgirl
Thomas zijn RS50 OM projecten - update « 1 2 3 » *Thomas* 38 19476 Laatste bericht december 26, 2008, 10:54:16
door *Thomas*

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!