Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 18:32:30 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Achter remlicht probleem  (gelezen 2118 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Danny
Gast
« Gepost op: April 22, 2010, 21:50:37 »

Hello,

Kwam vandaag tot mijn verbazig dat ik geen achter remlicht meer heb... ik kijk naar de lamp alles in orde
knijp de voorrem in niks, achterrem niks....
denk licht kapot... heb een adapter gepakt van 12V... en gekeken of de lamp werkte allebei de spiralen doen het het...
nu lamp er in gedaan contact gezet... normaal licht werkt.. maar als ik de voor en achter rem in knijp niks..
heb al gezocht maar kan er weinig op vinden... nu sta ik dus voor een vraagteken...

kan er nog iets kapot zijn?? de schakeaars zelf misschien wel raar dat ze allerbei kapot zijn dan...

kleine update: schakelaar voorrem werkt (gemeten met multimeter) achter doet niks krijg geen peep van de meter als ik hem in druk

update 2.. lamp los gekoppelt van de connector.. en in de connector gemeten... zodra ik de voorrem indruk geeft hij 12V dus lamp weer aan gesloten... niks... kabeltje los getrokken van remkicht en daar gemeten ook 12V... aansluiten en niks meer :S
de aarde rechtstreeks van de accu gepakt zelfde resultaat... bah weet het echt niet meer Cheesy

update 3... lamp rechtstreeks op de connector aangesloten helaas geen succes..
stekker van de achterrem ook los en vast gemaakt ook geen effect zou ook eigenlijk niet mogen..
hmmm... stukje draad in de achterrem connector gedaan en gekeken of er 12V uit kwam dat is zo... daarna contact aangezet en remlicht doet het... draadje eruit gehaalt stopt het... alleen me voorrem doet het nog steeds niet SadSad

Probleem opgelost.. voorrem connector verkeerd en achter dood..

Danny
« Laatste verandering: April 22, 2010, 23:41:41 door Danny » Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: April 23, 2010, 06:19:20 »

ik wil al reageren maar probleem is opgelost
Gelogd
Danny
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: April 23, 2010, 18:35:45 »

gelukkig wel... was dat de voorrem schakelaar af en toe niet werkte of gewoon niet goed terug kwam waardoor het remlicht het niet deed....
moet er even een tijdje op letten om te kijken of het niet weer gebeurd...
had ook al dat 1 uitlaat veer heel los was geworden en 1tje zelfs weg was  Huh heb maar snel 2 nieuwe gehaald Smiley

Rolf.. had je nog een bericht gestuurd of jij een email adres had van Laurens...


Danny
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10051 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Ultramod Mille_Moret 3 5166 Laatste bericht Februari 09, 2014, 17:47:04
door relaxteb
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 9959 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 181671 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
BEEST van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM) « 1 2 ... 5 6 » Itakura 82 44839 Laatste bericht Maart 28, 2010, 20:47:03
door Itakura

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!