Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Mei 02, 2024, 12:13:27 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Toon hier je vermogensbank uitdraai!  (gelezen 44751 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
RSVisch
Sr. ARA Member
****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 322


Netherlands
WWW
« Antwoord #45 Gepost op: Maart 31, 2012, 12:55:26 »

Hierbij de mijne van vandaag. 128 SAE AW PK`s

2in2 Akra
57mm gasklephuis
Hooked airbox
Aanzuigmof model 2000
Aprilia racing titanium chip 2001
Evoluzione bougiekabels
Evoluzione ontstekingsunit




* Roll-on.jpg (162.71 KB, 979x787 - bekeken 342 keer.)

* All-gear.jpg (142.1 KB, 979x787 - bekeken 296 keer.)
Gelogd
Happy Factory
Gast
« Antwoord #46 Gepost op: April 04, 2012, 12:51:56 »

Vanmorgen de T*G*R opgehaald van afstellen op de testbank......
Standaard vermogen krukas: 115 pk / 98 nm
Toen de motor op de testbank, gegevens aan het achterwiel:
De eerste meting zonder afstellen maar wel met SC-project open demper: 107,11 pk / 90,86 nm
Na het monteren van een K&N luchtfilter, de restrictor uit het luchtfilterhuis verwijderen en motormanagement aanpassen middels Tuneboy: 118,86 pk / 100,67 nm
Lijkt me niet slecht voor een toerfietsje  


* Testrun.jpg (250.09 KB, 875x619 - bekeken 344 keer.)
« Laatste verandering: April 04, 2012, 12:57:23 door Happy Factory » Gelogd
brobro
Full ARA Member
***
Offline Offline

Berichten: 167


Netherlands
« Antwoord #47 Gepost op: April 04, 2012, 15:56:18 »

Vanmorgen de T*G*R opgehaald van afstellen op de testbank......
Standaard vermogen krukas: 115 pk / 98 nm
Toen de motor op de testbank, gegevens aan het achterwiel:
De eerste meting zonder afstellen maar wel met SC-project open demper: 107,11 pk / 90,86 nm
Na het monteren van een K&N luchtfilter, de restrictor uit het luchtfilterhuis verwijderen en motormanagement aanpassen middels Tuneboy: 118,86 pk / 100,67 nm
Lijkt me niet slecht voor een toerfietsje  

Holy, ziet er netjes uit, mooi vlak!
Hoort dat ook bij de karakteristiek van het 3 cilinder blok of is er gewoon gruwelijk goed werk verricht?  Grin
Gelogd

RSV Mille '03
Happy Factory
Gast
« Antwoord #48 Gepost op: April 04, 2012, 16:16:46 »

Vanmorgen de T*G*R opgehaald van afstellen op de testbank......
Standaard vermogen krukas: 115 pk / 98 nm
Toen de motor op de testbank, gegevens aan het achterwiel:
De eerste meting zonder afstellen maar wel met SC-project open demper: 107,11 pk / 90,86 nm
Na het monteren van een K&N luchtfilter, de restrictor uit het luchtfilterhuis verwijderen en motormanagement aanpassen middels Tuneboy: 118,86 pk / 100,67 nm
Lijkt me niet slecht voor een toerfietsje  

Holy, ziet er netjes uit, mooi vlak!
Hoort dat ook bij de karakteristiek van het 3 cilinder blok of is er gewoon gruwelijk goed werk verricht?  Grin

De driepitter heeft altijd wel een mooie koppelkromme, maar ik denk dat er ook goed werk is verricht 
Gelogd
apriliafanatic
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 150


Netherlands
« Antwoord #49 Gepost op: April 18, 2012, 22:22:01 »

Gisteren bij Tovami Ruud Frederiks geweest in Goes. Ik was al een keer eerder geweest maar de PC3 kon toen niet worden in gebouwd door koppelingsslip (zelfs met nieuwe TRW koppelingsplaten en Lucas drukveren) .

Toch een nieuwe Barnett koppeling met bijbehorende drukveren in de motor gepleurd en probleem opgelost .

Dus nu wel af kunnen laten stellen

Aprilia RSV model 2000
Renegade uitlaatsysteem
Renegade carbon openluchtfilter
Renagade eprom
Supersprox achtertandwiel

voor:
128,2 pk/bhp bij 10089 rpm
103,5 Nm bij 7215.3 rpm

na afstelling en inbouw PC3:
132,7 p/bhp bij 9804.4 rpm
104.2 Nm bij 7172.8 rpm

En rijden als een raket nu! Vele malen soepeler. Afgelopen met het gebok onderin


* 2012-04-18 06.31.13(1).jpg (48.11 KB, 600x361 - bekeken 332 keer.)
« Laatste verandering: April 18, 2012, 22:31:02 door apriliafanatic » Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #50 Gepost op: April 19, 2012, 05:39:07 »

dat zijn zeer nette waardes , tevens mooie vermogenslijn 
Gelogd

if it runs , race it
Blijhoofd
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 799


It's Nice to be important, but

Netherlands
« Antwoord #51 Gepost op: April 19, 2012, 09:51:46 »

ik za de gegevens van mijn kliko ook eens inscannen!  angel
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #52 Gepost op: April 19, 2012, 10:00:16 »

zou je dat nou wel doen, ik voel een lach salvo opkomen 
Gelogd

if it runs , race it
apriliafanatic
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 150


Netherlands
« Antwoord #53 Gepost op: April 19, 2012, 10:54:06 »

Ben benieuwd naar die kliko van je Afro

Ben erg blij met de afstelling. Ik had wel wat meer koppel verwacht, maar moet zeggen dat ik het zo wel prima vind.

Voor de afstelling werd ik telkens naar voren geschopt zonder gas te geven. Vooral onderin, bokken als een shetlander met hondsdolheid. Niet comfortabel.
Maar dat is nu over.

Nu het motorisch geregeld is, ga ik een op zoek naar wat andere updates.
Misschien de demping (voor en achter) aanpakken. Ik heb gehoord dat modificeren de moeite en het geld waard is.
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #54 Gepost op: April 19, 2012, 11:38:19 »

iedere euro die je in je vering steekt haal je er als veelvoud uit qua rijplezier
Gelogd

if it runs , race it
apriliafanatic
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 150


Netherlands
« Antwoord #55 Gepost op: April 19, 2012, 16:22:45 »

Nog tips en een goed (betaalbaar) adresje daarvoor?

Ik heb gehoord dat je bij Hyperpro binnen kan lopen zonder afspraak?
Zit een beetje te twijfelen tussen een racemodificatie, of gewoon een revisie.

Ik ga regelmatig naar het circuit, maar ja.... ik weet nu niet beter natuurlijk tot in hoeverre het rijplezier verbeterd kan/gaat worden nadat het een en ander is aangepakt.
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #56 Gepost op: April 19, 2012, 20:08:17 »

de jongens van jj suspension hebben mijn racer onder handen genomen en moet zeggen 

je kan hem hier ook op het forum vinden "whitebee"
Gelogd

if it runs , race it
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #57 Gepost op: April 19, 2012, 20:26:27 »

Ook maar even posten dan: RSV4 factory met full Akrapovic systeem. Het verschil tussen de lijnen is de db-eater


* jarno.JPG (141.54 KB, 1024x768 - bekeken 407 keer.)
« Laatste verandering: April 19, 2012, 20:28:39 door FastJ » Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Brontolo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.281


Aprilia Tuono 1000 R '06

Netherlands
« Antwoord #58 Gepost op: April 19, 2012, 20:49:48 »

De tandjes.....wat een geweld!
Gelogd

apriliafanatic
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 150


Netherlands
« Antwoord #59 Gepost op: April 19, 2012, 21:43:14 »

Sodeju...Beestachtig!!!   Shocked Evil

Sparen......ik moet....blijven sparen.....voor zo'n ding.

JJ suspension. Ik heb hun prijslijst inderdaad ook bekeken. Betaalbaar. Ik had van rsvbrabant inderdaad ook doede verhalen gehoord over dat bedrijf.

Ik zal ze binnenkort eens benaderen.
« Laatste verandering: April 19, 2012, 21:46:58 door apriliafanatic » Gelogd
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Telemarketing « 1 2 » Sjaakie 29 21898 Laatste bericht Mei 02, 2008, 14:45:17
door rrvm1971
Plannen voor C-licentiecursus? « 1 2 ... 10 11 » rsvfrank 150 58296 Laatste bericht September 30, 2010, 04:53:40
door rsvfrank
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25624 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10369 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
UPDATE Vervroegde Sinterklaas? Tuono ABS 2014 is per direct leverbaar! « 1 2 » R1-ner 15 10053 Laatste bericht Juli 17, 2013, 17:17:46
door The Marshall

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!