Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 28, 2024, 11:55:49 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3] 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Aanmeldtopic m.b.t. de crematie van RenĂ©  (gelezen 25909 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #30 Gepost op: April 27, 2010, 21:50:48 »

Ik kan geen vrij krijgen  Undecided
Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #31 Gepost op: April 28, 2010, 07:12:25 »

Ik kan er tot mn grote spijt niet bij zijn. Zit met ontstoken darmen thuis en euh ja, dat doet behoorlijk zeer.
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
Bikeman
# Pegaso cube 650 #
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.260


Aprilia-gek of is het "gewoon gek"

Netherlands
« Antwoord #32 Gepost op: April 28, 2010, 16:23:00 »

Hallo,

Zit even met een vraagje, wat te doen met het kleding advies "casual black" ik kom op de motor en was van plan om mijn motor combi (leer) gewoon aan te houden!
Heeft iemand hier een idee over, of moeten we een rugzak met andere kleding mee nemen?

Ab

#  Ook ik in een ARA-paddock shirt.
« Laatste verandering: April 30, 2010, 10:01:24 door Pegaso-Driver » Gelogd

Er gaat niets boven Groningen ! (is ook niets meer Wink )

jojo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 539


WAT EEN STELLETJE Hè

Netherlands
« Antwoord #33 Gepost op: April 28, 2010, 17:17:25 »

Ab,

Ik denk dat van diegene die met de motor komen de meesten een leren combi oid. dragen. Ik was in ieder van plan ook de leren combi aan te trekken, en dan iets van hoofdzakelijk zwart eronder.
Het schijnt namelijk een warme dag te worden, als je dan binnen je jas uittrekt ben je toch nog in de juiste stijl.
Ik denk dat René het niet erg gevonden zou hebben als de motorrijders in motorkleding afscheid nemen?
Ik weet niet hoe de rest erover denkt?

John
Gelogd

John-Ysselsteyn
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #34 Gepost op: April 28, 2010, 17:25:52 »

Hallo,

Zit even met een vraagje, wat te doen met het kleding advies "casual black" ik kom op de motor en was van plan om mijn motor combi (leer) gewoon aan te houden!
Heeft iemand hier een idee over, of moeten we een rugzak met andere kleding mee nemen?

Ab


Ik doe waarschijnlijk onder mijn motorkleding een zwart T-shirt of blouse aan. Zou er niet zo'n een punt van maken. Denk dat René dat ook niet zou doen.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #35 Gepost op: April 28, 2010, 17:26:46 »

Ik kan er tot mn grote spijt niet bij zijn. Zit met ontstoken darmen thuis en euh ja, dat doet behoorlijk zeer.

Beterschap, moet je niet zoveel skitaart verorberen.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #36 Gepost op: April 28, 2010, 19:03:49 »

Gerrit ("ApriliaMan") en ik (Jelmer "2 Fast 2 See") zullen morgen ook aanwezig zijn en zullen met Ab en waarschijnlijk Jan die kant oprijden.
« Laatste verandering: April 28, 2010, 19:07:58 door 2 Fast 2 See » Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #37 Gepost op: April 28, 2010, 19:15:41 »

Ik doe ook een zwart (textiel) motorpak aan met daaronder het enige zwarte kledingstuk in mijn kast: een ARA-paddock shirt.
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #38 Gepost op: April 28, 2010, 21:12:00 »

Sterkte morgen!!
Kan er helaas niet bij zijn 
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #39 Gepost op: April 28, 2010, 21:13:46 »

Ik doe ook een zwart (textiel) motorpak aan met daaronder het enige zwarte kledingstuk in mijn kast: een ARA-paddock shirt.

Ik doe gewone zwart (met blauwe) leren motorpak met een zwarte koltrui eronder en voor de laatste keer nog even mijn zwarte helm (i.p.v. nieuwe witte).
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
B-Art
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.488


Italy
WWW
« Antwoord #40 Gepost op: April 28, 2010, 21:22:13 »

Sterkte morgen, kan er helaas ook niet bij zijn  Undecided
Gelogd

Aprilia slijtage/aftermarket onderdelen:


15% korting op slijtagedelen!
Rossi 46
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.405


RSV Mille R

Netherlands
« Antwoord #41 Gepost op: April 29, 2010, 06:53:01 »

veel sterkte vandaag. Kan er ook helaas niet bij zijn 
Gelogd

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #42 Gepost op: April 29, 2010, 08:35:45 »

Iedereen die er vandaag bij is; heel veel sterkte! 
Gelogd

Happy Mille
Patrickg
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 593


Netherlands
« Antwoord #43 Gepost op: April 29, 2010, 08:55:18 »

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Sterkte!
Gelogd

Triumph Street Triple 2008
Sjaakie
WWW.CLEANCOOL.NL
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.054


Voor al uw problemen hebben wij een oplossing

Timor-Leste
WWW
« Antwoord #44 Gepost op: April 29, 2010, 15:15:36 »

Was een zeer emotionele plechtigheid.
De motorrijders waren goed vertegenwoordigd (ik denk 60 á 70 mannen en vrouwen).
Zijn collega’s waren met wat meer mensen aanwezig, ik schat in totaal zo’n 150 mannen en vrouwen. Bij aankomst van de auto stond deze even stil bij het begin van de oprijlaan om de twee collega’s met de motor zich bij de twee andere collega’s te voegen.
De auto moest eerst tussen de erehaag van motoren rijden die de uitlaten flink lieten knallen. Dat was zgn. René waardig.
Diverse mensen hebben gesproken waaronder onze voorzitter (Chris bedankt hiervoor) en Ronald met zijn vrouw die het ongeval van zeer nabij heeft meegemaakt.
EĂ©n van de bagpipes heeft een nummer staan blazen en door een militair werd (op 50 cm van men oor) de Lastpost gespeeld.
Foto’s zullen waarschijnlijk nog wel volgen.

Van Rolf begrepen dat op Mettet de rijders d.m.v. een rode vlag gestopt zijn en na een woordje van Rolf een minuut stilte gehouden is.
Gelogd

Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam. Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken. Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond. Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek. Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
Pagina's: 1 2 [3] 4   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Clubkarten & Nieuwjaarsborrel 9 januari 2009! = VOL! 40 Pers! « 1 2 ... 44 45 » 2 Fast 2 See 669 181662 Laatste bericht Januari 10, 2009, 08:08:49
door Sjaakie
UPDATE: Workshop vering Noord Nederland 14 maart « 1 2 ... 8 9 » R1-ner 127 41608 Laatste bericht Mei 12, 2009, 21:19:28
door Travao
Belevenissen Ales « 1 2 ... 10 11 » Sjaakie 162 48944 Laatste bericht April 03, 2009, 15:36:55
door rolf
Rubberbutt 2009: aanmelden en vragentopic!!! « 1 2 ... 17 18 » Big Chris 259 68139 Laatste bericht Januari 25, 2010, 21:36:07
door kanonskop
"RubberButt" 2011 vrijdag 17 juni « 1 2 ... 17 18 » robz 269 70708 Laatste bericht Juni 26, 2011, 09:49:51
door Raptor

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!