Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 12:18:00 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Nieuw probleem(pje) Shiver  (gelezen 3960 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Feoraz
Gast
« Gepost op: Mei 03, 2010, 21:05:46 »

Ik rij alweer 2 jaar met veel plezier Shiver en ik moet zeggen dat ik behalve een beetje condens onder het display, nog nooit problemen heb gehad, gelukkig.

Totdat...

Mijn Shiver, 2 jaar en 3 maanden oud, moest voor zijn 10000km beurt naar de dealer. Hierna ben ik meteen naar huis gereden en ging de Siver op haar plek in de schuur. Dekentje erover, je kent dat wel. Een paar dagen later bedacht ik me om m'n motor is op te poetsen, want dat was wel nodig. Toen ze buiten in het zonnetje stond schrok ik. Het buitenste plexiglas van het display vol met barstjes!!! Steenslag? Onmogelijk, er zit een flyscreen voor, en er is verder geen deuk of ster te zien. Ook in de schuur kan er niks bovenop gevallen zijn.
De dealer adviseerde even langs te komen, zodat er foto's konden worden gemaakt. Mogelijk een garantie aangelegenheid maarja die is eigenlijk net verstreken.
Bij de dealer werden foto's gemaakt, en ik heb nog wat foto's gemaild van het condens wat er zo af en toe onder zat. Wat dit grapje kost als je het zelf moet betalen? Voor 785 euri heb je een nieuw display, alleen het frontje kan je niet vervangen... 
Het wachten was begonnen... Wat zou Tricolore hiermee doen? Jawel! Een weekje later was het zover: reactie! En wat voor een! Ik kreeg gratis een nieuw display!!!

Tricolore, Bedankt!!


* 713hnb.jpg (63.33 KB, 1280x856 - bekeken 417 keer.)
Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Mei 03, 2010, 21:16:09 »

netjes
Gelogd
irish wolfie
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 03, 2010, 21:33:14 »

Mooi om ook eens goede serviceberichten te horen.
Gelogd
RayDD
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 04, 2010, 08:12:03 »

Mooi om ook eens goede serviceberichten te horen.
With stupid
Gelogd
erikske
Tuono 1000-R
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.644


Tuono powerrrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: Mei 04, 2010, 10:35:44 »

netjes

idd netjes

heb bij mij de beruchte gaatjes geboord op aanwijzingen van Rolf...
ben benieuwd of het bij mij helpt tegen de condens..

tot nu toe, is het weg
Gelogd

DONDER-PILOOT
Hanzup
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Mei 04, 2010, 13:33:54 »

Ik heb hetzelfde probleem, moet voor Goedhart Bodengrave een foto maken en dan gaat Tricolore dat beoordelen.

Het lijkt wel alsof de weekmakers uit het plastic gaan, de hardplastic rand vertoond ook iets van wittige vlekken. Hoop niet dat dat voor al het plastic op gaat.

Zie jij kans om jouw foto van de barsten op het forum te plaatsen? 
Gelogd
Rossi 46
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.405


RSV Mille R

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Mei 04, 2010, 17:49:25 »

dat is netjes
Gelogd

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald
Feoraz
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Mei 04, 2010, 18:47:19 »


Ik heb hetzelfde probleem, moet voor Goedhart Bodengrave een foto maken en dan gaat Tricolore dat beoordelen.

Het lijkt wel alsof de weekmakers uit het plastic gaan, de hardplastic rand vertoond ook iets van wittige vlekken. Hoop niet dat dat voor al het plastic op gaat.

Zie jij kans om jouw foto van de barsten op het forum te plaatsen? 

Ik ben ook bij Goedhart geweest. Ik héb eventueel nog meer foto's. Als je ze wilt hebben stuur ff een berichtje!
Gelogd
Hanzup
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Mei 05, 2010, 17:27:07 »

he hoi,

ik ben wel benieuwd naar de foto's van je display, met name ook de rand eromheen, bij mij lijkt het erop alsof de weekmakers uit het kunststof gaan, zelfde barstjes in het scherm, begon met condens.... Prettig om te horen dat jouw display al is omgeruild via Goedhart!

Gr.
Hans
Gelogd
Feoraz
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Mei 18, 2010, 13:28:22 »

Sorry dat het even duurde, maar hierbij de foto's van mijn display. Succes! Laat ff weten of het voor jou ook onder garantie wordt gerepareerd, ik ben wel nieuwsgierig!

http://www.flickr.com/photos/feoraz/sets/72157624086172502/
Gelogd
r1ckie
Jr. ARA Member
**
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 79


Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 04, 2010, 21:26:18 »

afgelopen maandag een ander probleempje.

Ik was onderweg naar de Belgische Ardennen en ter hoogte van de Ardennen begon het te regenen.
Na een tijdje in de regen gereden te hebben stopte de Shiver er ineens mee. SERVICE URGENT in het display en stotteren en pruttelen en hooguit 20km p/u in de eerste versnelling. Gaf ik gas dan hield hij in en pingelde tussen 900 en 2000 toeren en was er niet mee te rijden. Ik durfde de bike niet uit te zetten omdat hij dan misschien helemaal niet meer aan de praat te krijgen was. Ik was immers zo'n 20km van de afslag. Maar met dit tempo zou da aankomst nog wel een uur duren. Toch maar gestopt bij de eerste praatpaal motor uit en mij ontdaan van helm e.d. Na enige twijfel om op de knop te drukken toch nog eens geprobeerd te starten en jawel hij liep weer. De urgent melding was weg en er stond alleen nog maar service. Rap naar mijn bestemming en dan zie ik wel weer verder dacht ik. Aldaar aangekomen eerst een Belgisch biertje genuttigd en dan de motor in de garage. Tot mijn verbazing werkte alles ineens weer prima??? Een paar dagen later nog eens een proefritje gemaakt in de omgeving Grin en vandaag zonder problemen weer naar huis. Na een klein onderzoek in Belgie vermoed ik dat het vocht de boosdoener is geweest. Het kentekenplaat lampje was er uit en daar is mogelijk water in gekomen. Heel apart dat bij een kleine kortsluiting (want dat was het denk ik) de hele motor kuren gaat vertonen.


* Kentekenplaathouder (lion).jpg (298.7 KB, 2150x1613 - bekeken 300 keer.)
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Motorvakantieverhalen 2007 « 1 2 » rocketeer 15 17037 Laatste bericht November 22, 2008, 12:34:06
door john deere
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51617 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25572 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10352 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
Ultramod Mille_Moret 3 5187 Laatste bericht Februari 09, 2014, 17:47:04
door relaxteb

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!