Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 27, 2024, 05:23:50 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 15 16 [17]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ZUID HOLLAND RIT (BELEVENISSEN EN FOTO'S)  (gelezen 62202 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ronaldo
Gast
« Antwoord #240 Gepost op: Juni 14, 2010, 12:12:43 »

Gisteren lekker gereden. Prachtig weer, mooie route en een gezellige club  . Ook de landschappen waren niet verkeerd  Smiley

Onderweg had ik een spijker met de achterband "opgepikt". Op de terugreis helaas het kopje van de spijker afgereden waardoor de band leegliep. Bij Tilburg even een pitstop gemaakt, de band was redelijk vloeibaar (en plat). Uiteindelijk heb ik een schroef in het gat gedraaid, opgepompt en doorgekacheld met een gangetje van 110km/u. (en iets later dan gepland thuisgekomen)


Toch nog gelukt om m lek te krijgen,meende dat je dat in numansdorp al zei,slim opgelost

Maar wel volle polle er vandoor knallen op de A29 met een half lekke band  Heb je Kogeltje nog bij kunnen houden? Aan zijn topspeed te zien rijdt hij nog met standaard vertanding 

Ah, was dat kogeltje... Op een open snelweg vind ik 170/180 een mooie snelheid. Veel harder reed ik dan ook niet 

Ik heb er net een nieuwe michelin power pure om laten leggen. Ik is benieuwd...
Gelogd
williestyle
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 240


altijd blijven lachen

Netherlands
« Antwoord #241 Gepost op: Juni 14, 2010, 14:55:44 »

mooi filmpje zeker waar

en foto,s ja wat zal ik zeggen Tongue waar is de mijne Huh het laatste rijtej van 5 motoren onbreekt nog hihih
wel een beetje spierpijn gisteren maar ben ook niets gewend ook he 

en ben eens aan het het kijken voor zo zelfde rit te regelen hier in het mooie zeeland
Gelogd
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #242 Gepost op: Juni 14, 2010, 17:44:17 »

kijk dat is mooi dan ben ik er zeker bij hoor . En spierpijn mmm tja je zegt het zelf al haha haha
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
williestyle
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 240


altijd blijven lachen

Netherlands
« Antwoord #243 Gepost op: Juni 14, 2010, 18:51:08 »


haha ja spierpijn ach ja , ik denk dat het van de fitnes de dag er voor kwam Tongue
en hoe hard ging het wel niet toen de brug open ging?HuhHuh
kon je wel bij houden maar had niet gedacht dat je vol gas ging, volgens mij ging het wel rond de 250km/h had geen tijd meer om op het klokje te kijken

en rit in zeeland ga ik mee aan de slag, eens kijken voor een leuke route



kijk dat is mooi dan ben ik er zeker bij hoor . En spierpijn mmm tja je zegt het zelf al haha haha
Gelogd
bmack
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.612


Netherlands
« Antwoord #244 Gepost op: Juni 14, 2010, 20:05:46 »


haha ja spierpijn ach ja , ik denk dat het van de fitnes de dag er voor kwam Tongue
en hoe hard ging het wel niet toen de brug open ging?HuhHuh
kon je wel bij houden maar had niet gedacht dat je vol gas ging, volgens mij ging het wel rond de 250km/h had geen tijd meer om op het klokje te kijken

en rit in zeeland ga ik mee aan de slag, eens kijken voor een leuke route



kijk dat is mooi dan ben ik er zeker bij hoor . En spierpijn mmm tja je zegt het zelf al haha haha
vol gas uhm nou was ook niet helemaal vol gas anders komt dat voorwiel steeds zo omhoog en de top heb eigenlijk geen idee gehad. heb ff gekeken op de vmax en mijn display gaf 235 aan dus geen 250 rij noooooit zo hard hahahahah
Gelogd

“Your time is limited, don’t waste it living someone else’s life.
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #245 Gepost op: Juni 14, 2010, 20:15:10 »

*kuch*

Lieve lezers en schrijvers, schrijfsters   ,

Met dit berichtje graag even uw aandacht, namens de moderators.

Zoals ook in andere topics aangehaald, er wordt (op diverse motorforums) meegelezen door de overheid. 
Wat we niet willen (zoals voorgekomen) is onaangekondigde aanwezigheid bij evenementen.

Voorstel is verkeersregels overschrijdende 'heldendaden' e.d. niet te melden.
Zodoende houden we het forum op dat front 'netjes' en zetten we elkaar niet aan tot dit soort zaken.

*kuch*
 
Grin
Gelogd

Happy Mille
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #246 Gepost op: Juni 14, 2010, 21:48:06 »

 
Inderdaad, ff op de rem luitjes!

 
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
leonsnek
Gast
« Antwoord #247 Gepost op: Juni 15, 2010, 00:03:57 »

Zo is dat,laten we ons vooral aan de regels des spee houden....
Gelogd
erikske
Tuono 1000-R
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.644


Tuono powerrrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #248 Gepost op: Juni 15, 2010, 18:19:50 »

Zekers, waar ik alleen het schijt van krijg, zijn die gasten van de KLPD, die zelf met een gangetje van 160 lekker over de snelweg scheuren(zonder signalen, dus geen haast of zo), en jou op je vingers tikken dat je hard rijd...

Ik vind het een stel die gasten van de  police
Gelogd

DONDER-PILOOT
2 Fast 2 See
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.699

Netherlands
« Antwoord #249 Gepost op: Juni 15, 2010, 18:32:36 »

*kuch*

Lieve lezers en schrijvers, schrijfsters   ,

Met dit berichtje graag even uw aandacht, namens de moderators.

Zoals ook in andere topics aangehaald, er wordt (op diverse motorforums) meegelezen door de overheid. 
Wat we niet willen (zoals voorgekomen) is onaangekondigde aanwezigheid bij evenementen.

Voorstel is verkeersregels overschrijdende 'heldendaden' e.d. niet te melden.
Zodoende houden we het forum op dat front 'netjes' en zetten we elkaar niet aan tot dit soort zaken.

*kuch*
 
Grin


Is dit een open sollicitatie naar het ARA moderatorschap  Grin
Gelogd

Aprilia RSV Mille '03 / Oldskool Airinlet / BMC Airfilter / Lots of CARBON!! / 16 JT - 42 Supersprox Stealth / D.I.D. Goldchain / MIVV GP Carbon demperset / Bagster bagagesysteem / LED Clear Taillight & LED knipp's/ '04+ Spiegels met knipp's / Officiële Biaggi, Edwards, Haga & Camier Handtekeningen
Kogeltje
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.415


Akra's were made to wake the dead

Netherlands
« Antwoord #250 Gepost op: Juni 15, 2010, 19:43:22 »

Gisteren lekker gereden. Prachtig weer, mooie route en een gezellige club  . Ook de landschappen waren niet verkeerd  Smiley

Onderweg had ik een spijker met de achterband "opgepikt". Op de terugreis helaas het kopje van de spijker afgereden waardoor de band leegliep. Bij Tilburg even een pitstop gemaakt, de band was redelijk vloeibaar (en plat). Uiteindelijk heb ik een schroef in het gat gedraaid, opgepompt en doorgekacheld met een gangetje van 110km/u. (en iets later dan gepland thuisgekomen)


Toch nog gelukt om m lek te krijgen,meende dat je dat in numansdorp al zei,slim opgelost

Maar wel volle polle er vandoor knallen op de A29 met een half lekke band  Heb je Kogeltje nog bij kunnen houden? Aan zijn topspeed te zien rijdt hij nog met standaard vertanding 

Ah, was dat kogeltje... Op een open snelweg vind ik 170/180 een mooie snelheid. Veel harder reed ik dan ook niet 

Ik heb er net een nieuwe michelin power pure om laten leggen. Ik is benieuwd...

Wat was ik  Huh ik reed heel netjes 
Gelogd

Heb je Kogeltje nog bij kunnen houden? Aan zijn topspeed te zien rijdt hij nog met standaard vertanding   
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #251 Gepost op: Juni 15, 2010, 20:01:40 »

als er een max van 120 km/u is geldt dit per rijbaan als je er dan twee gebruikt mag je 240km/u plus wat tellerafwijking van 10%
dan rij je dus keurig als je onder de 260 blijft  angel angel angel Grin
Gelogd

if it runs , race it
Kogeltje
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.415


Akra's were made to wake the dead

Netherlands
« Antwoord #252 Gepost op: Juni 15, 2010, 20:49:10 »

als er een max van 120 km/u is geldt dit per rijbaan als je er dan twee gebruikt mag je 240km/u plus wat tellerafwijking van 10%
dan rij je dus keurig als je onder de 260 blijft  angel angel angel Grin

Hahah  zo kan je het ook zien 
Gelogd

Heb je Kogeltje nog bij kunnen houden? Aan zijn topspeed te zien rijdt hij nog met standaard vertanding   
FerBa
Stay Frosty
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.430


RSV Mille '00 (Nero)

Netherlands
« Antwoord #253 Gepost op: Juni 15, 2010, 22:20:37 »

Hahaha
Da's een goeie Stefan. ff onthouden voor als we aangehouden worden! Grin
Gelogd

I HEAR THUNDER, BUT THERE'S NO RAIN!
Twin-life! The good life!
Pagina's: 1 ... 15 16 [17]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51595 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25567 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
19 juli CPZ « 1 2 ... 5 6 » Melanie. 86 25967 Laatste bericht Juli 21, 2011, 08:27:59
door Deefski
TIJDENS DE TT IS DE POLITIE AANWEZIG Sjaakie 12 6785 Laatste bericht Juni 22, 2010, 16:32:45
door B-Art
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35531 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!