Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 19, 2024, 07:00:52 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ZUID HOLLAND RIT (BELEVENISSEN EN FOTO'S)  (gelezen 61723 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #210 Gepost op: Juni 12, 2010, 21:34:31 »

gave foto's mannen en je hebt het goed voor elkaar Ian.

Enne dan heb ik in ieder geval gezorgd voor een gezellige dag. Evil

We pakken snel het rondje rotterdam op, op een zonnige avond, maak ik het weer een beetje goed. Grin
Gelogd
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #211 Gepost op: Juni 12, 2010, 22:50:27 »

haha! Dat is goed Rolf! lag vannacht al flink in coma, vandaar geen terug sms Wink

Ben nu ook pas weer net thuis uit de supermarkt Tongue

Was zekers een leuke dag mensen! Gaaf dat er ook zoveel waren! Voor degene die er niet waren, pech gehad

Wat een weer zeg! Heerlijk! Gaan we zeker weer eens doen!

Bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gelogd
Droeftoeter
Gast
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 1.258


2001 SL1000 Falco en een 2003 Tuono

Netherlands
« Antwoord #212 Gepost op: Juni 13, 2010, 00:02:32 »

Was zeker leuk, meerijden in een onweersbui Wink
Gelogd

Vini,Moto,Endo
(We came, We rode it, we crashed it)
Brontolo
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.281


Aprilia Tuono 1000 R '06

Netherlands
« Antwoord #213 Gepost op: Juni 13, 2010, 06:03:59 »

Ian

Heb het super naar mijn zin gehad. Helaas moeten afhaken voor de BBQ (was ook trouwens) maar dit is de laatste keer geweest dat er een stukkie vlees tussen mij en mijn Appie komt.
Voor de rest van de mannen, erg leuk om kennis gemaakt te hebben. Altijd goed om in gezelschap van echte enthousiastelingen te zijn!

Allemaal nog een prettig weekend!
Gelogd

leonsnek
Gast
« Antwoord #214 Gepost op: Juni 13, 2010, 11:19:54 »

Hallo, meiden...
Ian,thanx for the ride,goed geregeld, prima eten,mooie rit,bij mijn weten geen prenten,toch uitzonderlijk met jouw rijgedrag Keven doe je nooit..woeha!!
Superdag gehad,ondanks bep.personages, met jouw ook alles goed Bmack? angel super weer,volgend jaar weer,hoop ik.
Gruss Snek
BTW mooie piccies,
nb.de knipper is ook weer gemaakt,had nog een glaasje liggen thuis,duss skip de duk-tape.....eikels !! Grin
Gelogd
Ronaldo
Gast
« Antwoord #215 Gepost op: Juni 13, 2010, 11:34:27 »

Gisteren lekker gereden. Prachtig weer, mooie route en een gezellige club  . Ook de landschappen waren niet verkeerd  Smiley

Onderweg had ik een spijker met de achterband "opgepikt". Op de terugreis helaas het kopje van de spijker afgereden waardoor de band leegliep. Bij Tilburg even een pitstop gemaakt, de band was redelijk vloeibaar (en plat). Uiteindelijk heb ik een schroef in het gat gedraaid, opgepompt en doorgekacheld met een gangetje van 110km/u. (en iets later dan gepland thuisgekomen)

Gelogd
leonsnek
Gast
« Antwoord #216 Gepost op: Juni 13, 2010, 11:51:37 »

Gisteren lekker gereden. Prachtig weer, mooie route en een gezellige club  . Ook de landschappen waren niet verkeerd  Smiley

Onderweg had ik een spijker met de achterband "opgepikt". Op de terugreis helaas het kopje van de spijker afgereden waardoor de band leegliep. Bij Tilburg even een pitstop gemaakt, de band was redelijk vloeibaar (en plat). Uiteindelijk heb ik een schroef in het gat gedraaid, opgepompt en doorgekacheld met een gangetje van 110km/u. (en iets later dan gepland thuisgekomen)


Toch nog gelukt om m lek te krijgen,meende dat je dat in numansdorp al zei,slim opgelost
Gelogd
Wilco
ApriliaMembers
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 124


Netherlands
« Antwoord #217 Gepost op: Juni 13, 2010, 12:03:17 »



Ian bedankt

Ik heb een topdag gehad

Gr Wilco
Gelogd
minime
Aprili? JA!
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 759


Aprili? Ja!

Netherlands
« Antwoord #218 Gepost op: Juni 13, 2010, 12:53:54 »

Was zeker de moeite waard, volgende keer weer!
Gelogd
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #219 Gepost op: Juni 13, 2010, 13:11:33 »

Zonder ananas...  
Gelogd

Happy Mille
Rossifumi
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 3.048


Grazie Mille '01

Netherlands
« Antwoord #220 Gepost op: Juni 13, 2010, 13:13:50 »

Gisteren lekker gereden. Prachtig weer, mooie route en een gezellige club  . Ook de landschappen waren niet verkeerd  Smiley

Onderweg had ik een spijker met de achterband "opgepikt". Op de terugreis helaas het kopje van de spijker afgereden waardoor de band leegliep. Bij Tilburg even een pitstop gemaakt, de band was redelijk vloeibaar (en plat). Uiteindelijk heb ik een schroef in het gat gedraaid, opgepompt en doorgekacheld met een gangetje van 110km/u. (en iets later dan gepland thuisgekomen)


Toch nog gelukt om m lek te krijgen,meende dat je dat in numansdorp al zei,slim opgelost

Maar wel volle polle er vandoor knallen op de A29 met een half lekke band  Heb je Kogeltje nog bij kunnen houden? Aan zijn topspeed te zien rijdt hij nog met standaard vertanding 
Gelogd

Happy Mille
Kogeltje
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.415


Akra's were made to wake the dead

Netherlands
« Antwoord #221 Gepost op: Juni 13, 2010, 13:50:26 »

Gisteren lekker gereden. Prachtig weer, mooie route en een gezellige club  . Ook de landschappen waren niet verkeerd  Smiley

Onderweg had ik een spijker met de achterband "opgepikt". Op de terugreis helaas het kopje van de spijker afgereden waardoor de band leegliep. Bij Tilburg even een pitstop gemaakt, de band was redelijk vloeibaar (en plat). Uiteindelijk heb ik een schroef in het gat gedraaid, opgepompt en doorgekacheld met een gangetje van 110km/u. (en iets later dan gepland thuisgekomen)


Toch nog gelukt om m lek te krijgen,meende dat je dat in numansdorp al zei,slim opgelost

Maar wel volle polle er vandoor knallen op de A29 met een half lekke band   Heb je Kogeltje nog bij kunnen houden? Aan zijn topspeed te zien rijdt hij nog met standaard vertanding  

 angel agh dat viel toch wel mee   zo hard was het niet Tongue De vertanding is zover ik weet inderdaad nog std. Tongue
Gelogd

Heb je Kogeltje nog bij kunnen houden? Aan zijn topspeed te zien rijdt hij nog met standaard vertanding   
AeroX
RSV R 2008
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.846


Mille, er is geen betere

Netherlands
WWW
« Antwoord #222 Gepost op: Juni 13, 2010, 15:37:18 »

Leuke groep jongens 
Gelogd

Aprilia RS 125 [2004]
Yamaha R6 [1999]
Aprilia RSV Mille R [2005]
Aprilia RSV Mille R [2007]
Timfiz
Gast
« Antwoord #223 Gepost op: Juni 13, 2010, 16:10:46 »

Jammer dat ik er niet bij was, ivm vervangen van een starterkrans. Tot het volgende ritje dan maar 

Zag er iid uit als een leuk groepje, waarbij je dus lekker door kan rijden. 
Gelogd
TuonoPeet
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.682


Italy
« Antwoord #224 Gepost op: Juni 13, 2010, 16:16:37 »

Ook weer thuis, was een lekker tochtje 
de groep was zo groot dat het een behoorlijk lange sliert was op sommige momenten, was wel een leuk gezicht in het landschap.
Ik wilde eigenlijk volgende week oordopjes laten aanmeten, maar ik geloof dat het al te laat is nu.......stelletje trommelvliesterroristen.
Had me bij Kinderdijk afgemeld bij de "Tourguide" ( nog bedankt voor de koffie en de koeken), ben toen ook richting BBQ gegaan.
Het begon al goed zei die agent bij de afspreekpomp in Barendrecht, eigenlijk was dat "snijden", niet zo netjes creatief naar rechts uitvoegen vanaf de linkse baan, maar goed hij wilde mijn dag niet vergallen zei hij......pffff....Niet echt een Koos Spee fan zeg maar... police voorlopig...

thanx en tot ziens..
Gelogd

Als het mooi weer is en het dondert toch dan is er een Appie in de buurt..........
Pagina's: 1 ... 13 14 [15] 16 17   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51255 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25419 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
19 juli CPZ « 1 2 ... 5 6 » Melanie. 86 25753 Laatste bericht Juli 21, 2011, 08:27:59
door Deefski
TIJDENS DE TT IS DE POLITIE AANWEZIG Sjaakie 12 6729 Laatste bericht Juni 22, 2010, 16:32:45
door B-Art
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35361 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!