Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 26, 2024, 21:11:37 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: bijna 6 mei MSH topic!  (gelezen 8270 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Bitaktus_Snellus
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.812


Netherlands
WWW
« Antwoord #30 Gepost op: Mei 07, 2010, 10:34:39 »

Misschien staan je clipons te laag. Daar loop ik nu tegenaan (denk ik). Bij het hangen kom ik niet 'diep' genoeg omdat ik met mijn arm tegen de tank zit.

Onder de 2 minuten moet makkelijk kunnen. Nu allemaal je laprecord even melden bij het rondetijden-topic. 
Gelogd

teddek
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.195


ἦλθον, εἶδον, ἐνίκησα.

Netherlands
« Antwoord #31 Gepost op: Mei 07, 2010, 11:02:41 »

Plat gaan wil wel en hangen tot zo ver, maar de juiste techniek... we weten allemaal hoe het moet maar de uitvoering is moeilijker dan de theorie.

Veel oefenen en km's maken denk ik.

Ik heb er een paar keer flink naast gehangen met de kop tegen de clipon. het stuurt beter en sneller, maar het vreet energie en op den duur gingen mn benen en armen protesten
Gelogd
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Antwoord #32 Gepost op: Mei 07, 2010, 17:49:25 »

Ja het was genieten in het zonnentje! Trouwens met mijn verse helm  Grin



SDR power!  Wink

Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
jackske
Aprilia, a way of life!
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 5.422


Australia
« Antwoord #33 Gepost op: Mei 07, 2010, 19:04:39 »

eentje met een oer model Soes, blauw grijs oranje met rood haar? Die gingen echt als een idioot over de baan heen waaieren 
Jep die was het, ik heb later nog even staan praten met haar, maar die Soes heeft wel flinke schade
Gelogd

Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #34 Gepost op: Mei 08, 2010, 12:17:53 »

@ Jackske: zonde van dat mooie kuipwerk maar goed dat je de Mille in ieder geval overeind hebt gehouden

@ Melanie: goed om te horen dat het bevallen is Grin Nog even oefenen en je steekt Johan buitenom voorbij Wink

@ Teddek: inderdaad meer hangen (moet ik zeggen Lips Sealed) want je gaat erg plat

Heb ook een aardige dag gehad, m'n PR niet verbeterd helaas. Blijf vreemd genoeg problemen hebben met m'n houding op deze motor; het ernaast hangen gaat met niet lekker af en ik zit er veel te krampachtig op. 5 juni weer en dagje Assen; eens kijken of ik dan wat verbeteringen hier in aan kan brengen En m'n PR onder de 2:00 kan zetten Grin



Ik besefe me aan het eind van de dag, dat ik jou niet eens gezien heb Huh Johan heeft je wel gezien, maar ik heb je niet gevonden 
Lekkere tijd neergezet zag ik. Voelt je Soes al lekker aan?
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
Party Marty
Gast
« Antwoord #35 Gepost op: Mei 08, 2010, 14:43:53 »

Vroeg je 's ochtends nog toen je je nummer op de motor aan het plakken was of je er zin in had Grin Je had kennelijk niet door dat ik het was Wink

De Soes bevalt prima, kan alleen geen goede houding vinden. Het ernaast hangen gaat niet lekker (heb het vermoeden dat het zadel wat te smal is, dus misschien dat ik die eens breder ga proberen te maken).
Gelogd
Melanie.
Speedy Gonzales
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Vrouw
Berichten: 1.949


Netherlands
« Antwoord #36 Gepost op: Mei 08, 2010, 19:44:45 »

Vroeg je 's ochtends nog toen je je nummer op de motor aan het plakken was of je er zin in had Grin Je had kennelijk niet door dat ik het was Wink

De Soes bevalt prima, kan alleen geen goede houding vinden. Het ernaast hangen gaat niet lekker (heb het vermoeden dat het zadel wat te smal is, dus misschien dat ik die eens breder ga proberen te maken).
Haha, sorry. 's Ochtends vroeg ben ik niet op mn best  Heb je eerlijk gezegd ook nog nooit zonder helm gezien en ik + namen onthouden is ook een ramp  Oke, nog genoeg progressie te maken. Is bij Johan ook zeker zo en bij mij al helemaal  5 juni zie ik je iig weer.
Gelogd

Trotse eigenaresse van een Gixxer 600 K6! Smiley
teddek
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.195


ἦλθον, εἶδον, ἐνίκησα.

Netherlands
« Antwoord #37 Gepost op: Mei 09, 2010, 07:33:41 »

heb hier nog een link naar Flicker.

http://www.flickr.com/photos/mfannanas

kreeg ik gisteren en staan wel aardige foto's op zonder tekst er dwars over


Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #38 Gepost op: Mei 09, 2010, 10:03:27 »

Dikke foto's tedek, errug plat idd, over grondspeling met de Kwak kan Tim je wel wat vertellen  Wink

@Emille ;mooie en vooral herkenbare helm 
Gelogd
Party Marty
Gast
« Antwoord #39 Gepost op: Mei 09, 2010, 15:07:04 »


Haha, sorry. 's Ochtends vroeg ben ik niet op mn best  Heb je eerlijk gezegd ook nog nooit zonder helm gezien en ik + namen onthouden is ook een ramp  Oke, nog genoeg progressie te maken. Is bij Johan ook zeker zo en bij mij al helemaal  5 juni zie ik je iig weer.
Wie is er 's ochtends nu wel op z'n best Grin

Jullie zijn er 5 juni ook? Gezellig
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51588 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
'Performance luchtfilters' vs. originele Danduy 3 10073 Laatste bericht September 08, 2010, 00:00:46
door Kefke
Reisverslag Franse Alpen 2011 Els 11 10352 Laatste bericht Augustus 19, 2011, 15:31:28
door Berthebike
Toch maar eens voorstellen! pipo-de-kloun 14 8918 Laatste bericht Maart 19, 2014, 16:14:30
door e-Mille
HOW TO tandwiel en ketting vervangen? « 1 2 ... 18 19 » teddek 270 109945 Laatste bericht Juli 02, 2014, 21:34:49
door Zwijntje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!