Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 01:08:41 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 13 mei msl Cpz wie?  (gelezen 7558 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 12, 2010, 16:31:33 »


en ik zei de gek

peer
(met nieuw rubber)

Rsvfrank
Zeeslot (?)
Toyboy (ruud)

ok tot morgen dan, ik heb er zelf ook maar een vers achterbandje opgegooid....
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #16 Gepost op: Mei 12, 2010, 16:44:33 »

Sad Sad regenbandjes alvast maar ingeladen....
Niet nodig  Grin Blijft droog
Gelogd
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #17 Gepost op: Mei 12, 2010, 18:08:02 »

droog of niet: in ieder geval veel plezier 
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #18 Gepost op: Mei 12, 2010, 19:34:37 »

droog of niet: in ieder geval veel plezier 
dank jack
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #19 Gepost op: Mei 13, 2010, 19:52:44 »

Een koude en bewogen dag, maar weer ontzettend veel plezier gehad.

De dag begon leuk toen Ruud zijn RSV afgekeurd zag worden omdat zijn achterrem nul druk had. Dus we begonnen met sleutelen en proberen wat druk op te bouwen. Uiteindelijk was het niet veel maar net genoeg om het circuit op te komen. Gelukkig maar.

Wat minder was, was het weer. Alhoewel er voorspeld was dat het droog zou zijn, was het de hele ochtend nat. Beetje druilerig miezeren en weinig wind zodat de baan maar nat bleef. Eerste twee sessie in het nat rijden met supercorsa's....  Tongue Lastig maar wel leuk. Vraagt om subtiel hashandje en remmen. Allles heel gehouden maar rondetijden van rond de 54 minuten  angel

In sessie drie kwam er een droog spoor dus toen kon het gas er wat meer op en moest Frankie er jammergenoeg vroegtijdig mee stopppen omdat hij zijn regenbanden aan het opfikken was. Was maar net op tijd want de banden waren al begonnen een goede imitatie te leveren van kauwgom in de zon.

In de middag nog 2 droge sessies gereden en weer verschrikkelijk genoten. Jammer dat er geen 6e sessie was. Rondetijd van 2.09 ben ik best tevreden over voor de 1e keer dit seizoen.

Was op de paddock ook heel gezellig met Frankie, Peer, Ruud en Marc en na afloop nog lekker even pilsje gedronken in Mickey's. Topdag dus

Smaakt naar meer. Eens kijken waar ik me nog meer voor kan inschrijven deze zomer ......
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Mei 13, 2010, 20:14:22 »

yep weer een bewogen dagje.

"s morgens uit het raam kijkend leek het een redelijk mooie dag te worden, maar dat bleek tegen te vallen.
s'ochtend alle sessies nat..
De eerste sessie was voor mij van korte duur, na de tweede bocht gelijk er weer af gegaan, want iets voelde niet helemaal goed, dat gevoel klopte; de quickrelease van de brandstofleiding was losgeschoten( Huh) en stond lustig benzine rond te spuiten, bij de auto aangekomen kwam er zelfs al wat rook bij het blok vandaan,dus dat was even schrikken, voor hetzelfde geld vliegt de boel in fik..
Dus de boel gedemonteerd, de bellypan leeggegoten (toch handig dat schotje) en maar gelijk de regenwielen erop.
2e sessie was behoorlijk nat , geen daverende tijden ,maar wel veel mensen ingehaald dus dat was dan wel weer leuk.
3e sessie kwamen er al behoorlijk droge lijnen en op een gegeven moment was er geen nat stukje meer te bekennen en ben ik maar gestopt omdat de regenbandjes al behoorlijk begonnen te vreten.
Erik was me toen al voorbij geknald en uit het zicht verdwenen 

4e en 5e sessie waren gelukkig zo goed als droog op een paar spetters na en we hebben toen nog wel lekker kunnen rijden waarbij in de laatste sessie Erik en Ik slecht 2 tiende verschil hadden in de snelste ronde, dus dat was wel leukl.

Na afloop nog gezellig een biertje gedaan met Erik en Ruud, Peer nog gesproken en Marc uiteraard die weer gratis wat goede, altijd welkome, adviezen voor ons had.
Al met al een heel gezellig dagje maar de volgende keer nou eens een beetje knap weer graag.
En Erik, misschien kun je met terugwerkende kracht nog een paar bandenwarmers krijgen voor je verjaardag  Grin Wink
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #21 Gepost op: Mei 13, 2010, 20:24:37 »

Ja bandenwarmers zijn geen overbodige luxe  Tongue Die hele achterband is naar z'n grootje ...
Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #22 Gepost op: Mei 13, 2010, 20:38:41 »

Gelogd
zeeslot
obgeblazen
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.055


Italy
« Antwoord #23 Gepost op: Mei 13, 2010, 20:42:27 »


Ruud:


Peer:


En Marc-de-marshall op zijn supervette Tuono:
Gelogd
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #24 Gepost op: Mei 14, 2010, 09:21:52 »

nog een paar


* cpz13mei2010.jpg (9.66 KB, 210x140 - bekeken 335 keer.)

* leukopdefoto_674585.jpg (9.53 KB, 210x140 - bekeken 319 keer.)

* leukopdefoto_673166.jpg (13.21 KB, 140x210 - bekeken 337 keer.)

* leukopdefoto_673488.jpg (8.55 KB, 210x140 - bekeken 349 keer.)
Gelogd
Timfiz
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: Mei 14, 2010, 09:55:40 »

Goed bezig geweest gasten. Mooie tijd ook voor begin van het seizoen. 

Nice picca's 

Op naar 25 mei 
Gelogd
peer888sp4
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: Mei 14, 2010, 18:51:58 »



Ondanks de regen en ietwat tegenvallende tijden (Op Assen kom ik toch wat makkelijker rond) ook voor mij een topdag. 
Leuk om wat personen van het forum te leren kennen (en een paar wonen nog naast de deur ook!!!)
Ik was overigens wel behoorlijk stijf 's avonds, was de eerste keer dit jaar op het circuit en de Siberische omstandigheden zullen er ook wel toe bijgedragen hebben.

Dank voor de gezelligheid heren en tot ziens. (eerst volgende keer op Assen bij de clubraces, let op de blauwe (Yamaha racing) trailer van Edwin Ott Motoren)

peer 

Een koude en bewogen dag, maar weer ontzettend veel plezier gehad.

De dag begon leuk toen Ruud zijn RSV afgekeurd zag worden omdat zijn achterrem nul druk had. Dus we begonnen met sleutelen en proberen wat druk op te bouwen. Uiteindelijk was het niet veel maar net genoeg om het circuit op te komen. Gelukkig maar.

Wat minder was, was het weer. Alhoewel er voorspeld was dat het droog zou zijn, was het de hele ochtend nat. Beetje druilerig miezeren en weinig wind zodat de baan maar nat bleef. Eerste twee sessie in het nat rijden met supercorsa's....  Tongue Lastig maar wel leuk. Vraagt om subtiel hashandje en remmen. Allles heel gehouden maar rondetijden van rond de 54 minuten  angel

In sessie drie kwam er een droog spoor dus toen kon het gas er wat meer op en moest Frankie er jammergenoeg vroegtijdig mee stopppen omdat hij zijn regenbanden aan het opfikken was. Was maar net op tijd want de banden waren al begonnen een goede imitatie te leveren van kauwgom in de zon.

In de middag nog 2 droge sessies gereden en weer verschrikkelijk genoten. Jammer dat er geen 6e sessie was. Rondetijd van 2.09 ben ik best tevreden over voor de 1e keer dit seizoen.

Was op de paddock ook heel gezellig met Frankie, Peer, Ruud en Marc en na afloop nog lekker even pilsje gedronken in Mickey's. Topdag dus

Smaakt naar meer. Eens kijken waar ik me nog meer voor kan inschrijven deze zomer ......
Gelogd
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #27 Gepost op: Mei 19, 2010, 19:25:05 »

Leuke verhalen mannen.
 Ondanks het weer gelukkig toch (bijna) droog geeindigd   
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!