Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 29, 2024, 00:01:54 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Luchtfilter  (gelezen 2116 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
tito1984
Gast
« Gepost op: Mei 15, 2010, 22:09:49 »

Weet iemand welk K&N luchtfilter 1 op 1 in de airbox van de 2002 mille past? En moet je dan de motor opnieuw laten afstellen?

Alvast bedankt
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #1 Gepost op: Mei 15, 2010, 22:21:29 »

Type nr. weet ik niet zo uit m'n hoofd maar via de diverse internet sites zo te bestellen, heb die van mij niet opnieuw afgesteld na montage van de k&n, maar die van mij was al wel afgesteld op een open uitlaat, voor de zekerheid kun je het altijd even laten controleren, moet ik eigenlijk ook nog altijd een keer maar komt er nooit van...
Gelogd
teddek
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.195


ἦλθον, εἶδον, ἐνίκησα.

Netherlands
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 16, 2010, 01:14:07 »

Ff search gebruiken. Zijn verschillende topics aan gewijd.
Persoonlijk zou ik voor een pipercross gaan. net zo goed maar goedkoper
Gelogd
tito1984
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 16, 2010, 01:17:17 »

ja dat d8 ik ook maar ik zag hier een topic van iemand die er 1 bij ruud frederiks heeft gehaald maar die is langer en hij heeft zelf een deksel ervoor gemaakt om hem te kunnen afsluiten. Dit wil ik dus niet ik wil gewoon het originele formaat. Maar moet je de motor dan ook opnieuw laten afstellen vanwege de hogere flow?
Gelogd
rsv mille evo
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.806


go!!!!!!!!!!!

Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: Mei 16, 2010, 08:14:30 »

Licht aan je huidige afstelling, controle kan nooit kwaad, niks moet.
Gelogd
Motorpsycho
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 100


Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Mei 16, 2010, 11:02:00 »

ja dat d8 ik ook maar ik zag hier een topic van iemand die er 1 bij ruud frederiks heeft gehaald maar die is langer en hij heeft zelf een deksel ervoor gemaakt om hem te kunnen afsluiten. Dit wil ik dus niet ik wil gewoon het originele formaat. Maar moet je de motor dan ook opnieuw laten afstellen vanwege de hogere flow?

Lees dat topic nog eens maar probeer dan wel te begrijpen wat er staat Dat is gewoon een standaard K&N filter voor een 2004 Tuono. De deksel een aanpassingen hebben heel ergens anders mee te maken Grin

Op internet kan je exact vinden welk filter type je nodig hebt, waar je die kan halen of bestellen, wat het kost, enz.
Om te weten of je Appie afgesteld dient te worden moet je meten, dus op de bank dat ding Wink
Gelogd

M.v.g.r. Motorpsycho

Er gaat niets boven een brullende, donderende, beukende V-twin. Als ik iets wil wat jankt, huilt en krijst, neem ik wel een koter.
tito1984
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Mei 16, 2010, 13:42:22 »

ok dan weet al dat het filter een AL-1001 moet zijn... volgens mij moet ie met dat filter wel opnieuw afgesteld worden want mijn bougies waren niet koffie met melk bruin ze waren wat lichtgrijzig dus met dat filter zal hij nog armer gaan lopen denk ik.
Gelogd
Motorpsycho
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 100


Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: Mei 16, 2010, 14:43:18 »

Dan zou ik dat filter er pas in zetten op het moment dat je bij de tuner staat. Niet eerder er mee gaan rijden, verbrande kleppen of gaten in zuigers geven een aardig zooitje in je blok Wink
Gelogd

M.v.g.r. Motorpsycho

Er gaat niets boven een brullende, donderende, beukende V-twin. Als ik iets wil wat jankt, huilt en krijst, neem ik wel een koter.
tito1984
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Mei 16, 2010, 20:09:34 »

Thx voor de aanvulling! Vraag me nu dus af of ik op de 2e mapping rijdt..
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Japanner met turbo « 1 2 ... 5 6 » emille 86 51611 Laatste bericht Februari 24, 2014, 20:19:29
door driverx111
25 mei assen « 1 2 3 » breed 38 25572 Laatste bericht Mei 31, 2009, 21:32:24
door robz
TIJDENS DE TT IS DE POLITIE AANWEZIG Sjaakie 12 6786 Laatste bericht Juni 22, 2010, 16:32:45
door B-Art
Naar Ruud Fredriks in Goes met mijn Falco (en overige modificaties) « 1 2 » muja 18 14109 Laatste bericht November 10, 2014, 16:50:33
door Big Chris
Marcel's RS250 topic « 1 2 ... 8 9 » marcel749S 134 50760 Laatste bericht Mei 03, 2014, 19:00:34
door Danduy

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!