Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
Maart 29, 2024, 09:56:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Gevallen op Zandvoort  (gelezen 8192 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Rossi 46
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.405


RSV Mille R

Netherlands
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 31, 2010, 18:46:14 »

Shit man, sterkte met herstellen! 
Embarrassed  With stupid
Gelogd

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald
Timfiz
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: Mei 31, 2010, 19:13:38 »

Tja Anton als er een lekker pindaatje in het Huygenholtz "kijkgat" staat, dan is het verleidelijk om te kijken  

Ik mag dit zeggen, omdat ik Anton al vol heb gesteund  

Mijn dag in het kort, want ik ben helemaal kapot van al het knijpen in mijn clipons  

Vertrek van huis volle zon.   Aankomst Zandvoort F#cking motregen   Eerste sessie met natte baan. Bommer 1.

Rondetijd van 3 min, Bbrrrrrr wat een kou en een dikke highsider/tankslapper bij Huygenholtz uit. Kon hem mooi opvangen, maar dit is meer geluk dan wijsheid. Ik was echt f#cking pistoff. Bommer 2. Anton viel in Huygenholtz. Deed mij niet goed, omdat daarna er nog 2 een lowsider hier kregen. Bommer 3

Dag kon niet meer beter worden met die motregen.   Geef dan maar regen  

Ik ging naar Marc. Hij kon alles voor mij goedmaken. Zowel met voorrijden als met het afstellen van mijn vering. Conclusie is dat mijn vering opnieuw naar HK moet. Ze moeten eea fixen, want dat is niet goed gedaan. Bommer 4.

Sessie 2. Marc ging voorrijden. Ik was bang om het gas open te zetten, maar het insturen ging goed. Soms miste ik de apex, maar het was goed om dit van iemand te horen. Zelf zag ik het niet echt. Sessie 2 wel heel lekker achter Marc gereden ondanks dat angst een rode draad door de sessie liep. Ik reed een 2.12  

Sessie 3. Nog even fijntunen aan de vering en achter Marc aan. (totdat hij wegreed en een 2.06 neerzette) Ik kon niet bijblijven en ging voor een stabiele 2.11  

Sessie 4. Vering en banden waren prima. Alleen tussen de oren zat het niet goed. Begon het weer te motregenen.   Stom dat een bijna highsider je van de rel kan brengen Cry Maar toch weer een stabiele 2.11 gereden. Dik op safe  

Sessie 5. De MSL cup. Ik starte als 3de van onder met 2.11. Ik ging voor mezelf geen race rijden, maar gewoon mijn rondjes doen. Na de opstelling en de warming up geen problemen, maar op het rechte stuk naar de Audi S was mijn koppelingshendel van stand 4 naar 1 gegaan.  Shocked Bijna geen druk dus. Ga dit maar voor start finish fixen. Bommer zoveel  

Maar na 2 ronden ging ik wel lekker relaxt rond.   Wel laatste geworden, daar ik natuurlijk door iedereen na de Audi S was ingehaald. Ik moest wel.  

Ik kwam de paddock op rijden. WTF zie ik. ZONNNNNNNNNNNN  Cry Cry Cry Cry Cry Cry als protest ga ik gewoon niet meer naar buiten als de zon schijnt.  

Kortom deze dag snel vergeten kwa eigen inbreng. Marc heel erg bedankt voor al je tijd en inzet. Het ligt gewoon aan de rijder  Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed  

Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #17 Gepost op: Mei 31, 2010, 19:24:49 »

mooi balen jongens , snel vergeten en op naar de volgende dag
Gelogd

if it runs , race it
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #18 Gepost op: Mei 31, 2010, 19:40:18 »

Shit dat is balen  Angry. Succes met herstellen!
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #19 Gepost op: Mei 31, 2010, 19:50:09 »

Leuk verslag Tim ,ik heb aan jullie gedacht vandaag.

Mooie steady tijden ook weer gereden en van je vering,dat waren we eigenlijk vorige keer al tot de conclusie gekomen 
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #20 Gepost op: Mei 31, 2010, 21:09:03 »

Balen Anton, moet wel lukken om onderdelen te scoren, want je wil natuurlijk weer zo snel mogelijk rijden. Succes met opknappen, gelukkig ben je zelf ok, toch?
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
Stokkie
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 130


Go for it!!!!

Netherlands
« Antwoord #21 Gepost op: Mei 31, 2010, 21:43:22 »

F... Anton, das balen suc6 met sleutelen....

Martin
Gelogd
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #22 Gepost op: Mei 31, 2010, 22:24:04 »

balen anton!

ik heb helaas alleen 2002-2003  onderdelen........   misschien dat een steppie past... maar dan hoor ik t wel... suc6!
Gelogd
malle eppie
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 702


Netherlands
« Antwoord #23 Gepost op: Juni 01, 2010, 10:57:20 »

Bedankt voor alle reacties .

Zelf gelukkig geen nare dingen opgelopen, alleen vandaag spierpijn in mijn rug van de val.
Gisteravond in bed nog wel een paar keer flink lopen vloeken, het spookt dan toch door je kop. Zeker de
gedachte hoe je het had kunnen voorkomen.
 
Verder dus alleen materiele schade. Gistermiddag de motor al compleet gestript en vanavond ga ik samen
met Eeuwe ( bij sommigen welbekend hierzo ) alles nalopen.

Met Zandvoort ben ik wel even klaar, volgende wedstrijd is 31/7 op Assen en dan staan we er gewoon weer!

Komende tijd onderdelen scoren en zorgen dat de motor er weer tiptop bij staat.

Deze motor blijft zeker mijn circuitbike, er zit nu toch optische schade op. Uitlaat is op de achterbrug gedrukt, met een dikke slijtplek op de achterbrug als gevolg en mijn voetkoppeling heeft de nodige krassen in het frame achtergelaten.
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #24 Gepost op: Juni 01, 2010, 12:08:43 »

Balen, gelukkig heb je zelf niets.
Tricky stukje op Zandvoort
Gelogd

ZAC#4
patrickhenr
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: Juni 01, 2010, 15:21:45 »

Tja Anton als er een lekker pindaatje in het Huygenholtz "kijkgat" staat, dan is het verleidelijk om te kijken  

Ik mag dit zeggen, omdat ik Anton al vol heb gesteund  

Mijn dag in het kort, want ik ben helemaal kapot van al het knijpen in mijn clipons  

Vertrek van huis volle zon.   Aankomst Zandvoort F#cking motregen   Eerste sessie met natte baan. Bommer 1.

Rondetijd van 3 min, Bbrrrrrr wat een kou en een dikke highsider/tankslapper bij Huygenholtz uit. Kon hem mooi opvangen, maar dit is meer geluk dan wijsheid. Ik was echt f#cking pistoff. Bommer 2. Anton viel in Huygenholtz. Deed mij niet goed, omdat daarna er nog 2 een lowsider hier kregen. Bommer 3

Dag kon niet meer beter worden met die motregen.   Geef dan maar regen  

Ik ging naar Marc. Hij kon alles voor mij goedmaken. Zowel met voorrijden als met het afstellen van mijn vering. Conclusie is dat mijn vering opnieuw naar HK moet. Ze moeten eea fixen, want dat is niet goed gedaan. Bommer 4.

Sessie 2. Marc ging voorrijden. Ik was bang om het gas open te zetten, maar het insturen ging goed. Soms miste ik de apex, maar het was goed om dit van iemand te horen. Zelf zag ik het niet echt. Sessie 2 wel heel lekker achter Marc gereden ondanks dat angst een rode draad door de sessie liep. Ik reed een 2.12  

Sessie 3. Nog even fijntunen aan de vering en achter Marc aan. (totdat hij wegreed en een 2.06 neerzette) Ik kon niet bijblijven en ging voor een stabiele 2.11  

Sessie 4. Vering en banden waren prima. Alleen tussen de oren zat het niet goed. Begon het weer te motregenen.   Stom dat een bijna highsider je van de rel kan brengen Cry Maar toch weer een stabiele 2.11 gereden. Dik op safe  

Sessie 5. De MSL cup. Ik starte als 3de van onder met 2.11. Ik ging voor mezelf geen race rijden, maar gewoon mijn rondjes doen. Na de opstelling en de warming up geen problemen, maar op het rechte stuk naar de Audi S was mijn koppelingshendel van stand 4 naar 1 gegaan.  Shocked Bijna geen druk dus. Ga dit maar voor start finish fixen. Bommer zoveel  

Maar na 2 ronden ging ik wel lekker relaxt rond.   Wel laatste geworden, daar ik natuurlijk door iedereen na de Audi S was ingehaald. Ik moest wel.  

Ik kwam de paddock op rijden. WTF zie ik. ZONNNNNNNNNNNN  Cry Cry Cry Cry Cry Cry als protest ga ik gewoon niet meer naar buiten als de zon schijnt.  

Kortom deze dag snel vergeten kwa eigen inbreng. Marc heel erg bedankt voor al je tijd en inzet. Het ligt gewoon aan de rijder  Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed  


Koppelingsprobleem wel kunnen fixen daar?
Gelogd
mjvanderlaan
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.548


Netherlands
WWW
« Antwoord #26 Gepost op: Juni 01, 2010, 15:32:47 »

Pffff Anton kerel wat kloten zeg  Lips Sealed
Hoop dat je hem snel weer opgelapt hebt en weer rond kunt
Sterkte
Michaël
Gelogd

Wees niet bang om snel voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan ;-)
Timfiz
Gast
« Antwoord #27 Gepost op: Juni 01, 2010, 15:54:44 »

Ja Patrick. Al rijdend tussen de Audi S uit en Kumo de hendel weer terug gezet. Ik kwam hierdoor wel als laatste te rijden 
Gelogd
mikem
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: Juni 01, 2010, 16:13:40 »

gelukkig was het je koppelingshendel en niet je remhendel   Lips Sealed

Succes trouwens met het fixen.
Gelogd
patrickhenr
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: Juni 01, 2010, 16:32:57 »

Ja Patrick. Al rijdend tussen de Audi S uit en Kumo de hendel weer terug gezet. Ik kwam hierdoor wel als laatste te rijden  
Dacht even dat je het zelfde had als ik. als ik op zolder doortrok zondag had ik nog maar een halve koppelingsslag.....bij remmen en rustiger rijden was ie weer terug.  Huh

vandaar!!
« Laatste verandering: Juni 01, 2010, 16:45:38 door patrickhenr » Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35397 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
tips ter voorkoming van kramp. « 1 2 » rolf 29 31174 Laatste bericht Mei 10, 2013, 12:50:24
door hanske
Telemarketing « 1 2 » Sjaakie 29 21757 Laatste bericht Mei 02, 2008, 14:45:17
door rrvm1971
ZAC 2011 Reglement « 1 2 » malle eppie 16 11134 Laatste bericht Januari 07, 2011, 13:46:59
door malle eppie
Internationaal Appie treffen in Duitsland « 1 2 ... 16 17 » Deefski 253 82041 Laatste bericht Juni 22, 2008, 21:16:05
door Bonetec

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!