Tja Anton als er een lekker pindaatje in het Huygenholtz "kijkgat" staat, dan is het verleidelijk om te kijken
Ik mag dit zeggen, omdat ik Anton al vol heb gesteund
Mijn dag in het kort, want ik ben helemaal kapot van al het knijpen in mijn clipons
Vertrek van huis volle zon.
Aankomst Zandvoort F#cking motregen
Eerste sessie met natte baan. Bommer 1.
Rondetijd van 3 min, Bbrrrrrr wat een kou en een dikke highsider/tankslapper bij Huygenholtz uit. Kon hem mooi opvangen, maar dit is meer geluk dan wijsheid. Ik was echt f#cking pistoff. Bommer 2. Anton viel in Huygenholtz. Deed mij niet goed, omdat daarna er nog 2 een lowsider hier kregen. Bommer 3
Dag kon niet meer beter worden met die motregen.
Geef dan maar regen
Ik ging naar Marc. Hij kon alles voor mij goedmaken. Zowel met voorrijden als met het afstellen van mijn vering. Conclusie is dat mijn vering opnieuw naar HK moet. Ze moeten eea fixen, want dat is niet goed gedaan. Bommer 4.
Sessie 2. Marc ging voorrijden. Ik was bang om het gas open te zetten, maar het insturen ging goed. Soms miste ik de apex, maar het was goed om dit van iemand te horen. Zelf zag ik het niet echt. Sessie 2 wel heel lekker achter Marc gereden ondanks dat angst een rode draad door de sessie liep. Ik reed een 2.12
Sessie 3. Nog even fijntunen aan de vering en achter Marc aan. (totdat hij wegreed en een 2.06 neerzette) Ik kon niet bijblijven en ging voor een stabiele 2.11
Sessie 4. Vering en banden waren prima. Alleen tussen de oren zat het niet goed. Begon het weer te motregenen.
Stom dat een bijna highsider je van de rel kan brengen
Maar toch weer een stabiele 2.11 gereden. Dik op safe
Sessie 5. De MSL cup. Ik starte als 3de van onder met 2.11. Ik ging voor mezelf geen race rijden, maar gewoon mijn rondjes doen. Na de opstelling en de warming up geen problemen, maar op het rechte stuk naar de Audi S was mijn koppelingshendel van stand 4 naar 1 gegaan.
Bijna geen druk dus. Ga dit maar voor start finish fixen. Bommer zoveel
Maar na 2 ronden ging ik wel lekker relaxt rond.
Wel laatste geworden, daar ik natuurlijk door iedereen na de Audi S was ingehaald. Ik moest wel.
Ik kwam de paddock op rijden. WTF zie ik. ZONNNNNNNNNNNN
als protest ga ik gewoon niet meer naar buiten als de zon schijnt.
Kortom deze dag snel vergeten kwa eigen inbreng. Marc heel erg bedankt voor al je tijd en inzet. Het ligt gewoon aan de rijder