Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 19, 2024, 17:55:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: 1 ... 10 11 [12]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 2 Dagen Assen voor liefhebbers op 8 en 9 Mei 2010  (gelezen 36918 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #165 Gepost op: Mei 17, 2010, 21:17:55 »

Voor sommige was er ook een besloten feestje! 
 Evil Evil Evil


Tja in regen rijden vind ik geen succes, ik heb nu een andere bestemming voor dit latex pakje  . Trouwens na deze mode show vond ik een boxershort op mijn slaapzak die NIET van mij was.....een fan??

ff zonder gekheid: top dagen gehad jongens, gezellig, lekker gereden, respect voor Ian en Olivier!!! snelle leerlingen!
Ga graag nog een keertje mee......met een aprillia onder m'n gat!

Een aprilia?HuhHuhHuh? Ben je eindelijk verstandig geworden??? Afro Afro
Gelogd
mile-eater
Gast
« Antwoord #166 Gepost op: Mei 17, 2010, 23:02:03 »



Dames en heren,

Een beetje laat misschien, maar ook van mij nog even een reactie. Ondanks dat ik niet alle geluk met de motor had, waren het toch twee geweldige dagen. Jammer van het ongelukje van Jan, maar voor de rest waren er gelukkig geen persoonlijke ongelukjes. Wel veel gesleuteld. Ook leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten waarvan alleen de forumnaam bij mij bekend was!   

Voor ons was het natuurlijk ook even proberen, maar gezien de reacties gaan we het zeker nog een keer herhalen. Uiteraard worden jullie hierover op tijd geinformeerd.

Dank ook aan Rolf en Elsbeth voor het mede-organiseren van de bbq en iedereen voor het maken van de geweldige foto's. 

Dan had ik ook nog even een vraagje: ik ben een paar hoezen kwijt waar de slaapzak, opklapstoeltje en luchtbed in kunnen. Als iemand deze toevallig gevonden heeft, dan hoor ik het graag.

Zelf heb ik een mok van iemand meegenomen: een witte mok met daarom de tekst Crestor Rosuvastatine. Ik hoor het graag van wie deze is.

groet,

Jorrit 





Gelogd
rolf
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 12.809


Netherlands
WWW
« Antwoord #167 Gepost op: Mei 18, 2010, 05:55:43 »

nouja jorrit, iemand vindt een onderbroek in zijn slaapzak en jij bent een paar hoezen kwijt, tja even een wilde gedachte maar is dit te combineren. Grin
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #168 Gepost op: Mei 18, 2010, 07:14:47 »

nouja jorrit, iemand vindt een onderbroek in zijn slaapzak en jij bent een paar hoezen kwijt, tja even een wilde gedachte maar is dit te combineren. Grin


typisch gevalletje van uit de hoes komen
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
jamesplemishawkens
Gast
« Antwoord #169 Gepost op: Mei 19, 2010, 11:08:41 »

Ik heb wel eens een slaapzak (net zoiets als een muisarm of een tenniselleboog) in mijn boxershort, en sinds vorige week dus ook wel eens een boxershort in mijn slaapzak...maar geloof niet dat daar een stoel in past.

Gelogd
Velocemente
Aprilia RSV Mille R '03
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.428


Kiss French, ride Italian!

Netherlands
« Antwoord #170 Gepost op: Mei 19, 2010, 18:05:47 »

Ik heb wel eens een slaapzak (net zoiets als een muisarm of een tenniselleboog) in mijn boxershort, en sinds vorige week dus ook wel eens een boxershort in mijn slaapzak...maar geloof niet dat daar een stoel in past.



Der past nog geen speldenknop in! 
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #171 Gepost op: Juni 07, 2010, 21:47:13 »

filmpje van Martin en in de verte ook Joris Grin

http://www.youtube.com/watch?v=6jxx7TFiW-g
Gelogd

ZAC#4
Pagina's: 1 ... 10 11 [12]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
autoscout 24 arius 14 15321 Laatste bericht Januari 27, 2013, 10:40:46
door rsvfrank
RSV 4 motor van het jaar 2009 « 1 2 » Sjaakie 28 18280 Laatste bericht Mei 03, 2009, 16:43:12
door Henk RS 250
Even voorstellen driverx111 4 2435 Laatste bericht Februari 23, 2014, 18:21:52
door tripakis
Motor in de soep? Hoe verder! « 1 2 ... 5 6 » V2 Millert 77 30079 Laatste bericht Oktober 24, 2010, 17:39:16
door Rossifumi
Laadspanning te laag « 1 2 » Jeroen_Sp 18 8884 Laatste bericht Oktober 20, 2014, 08:36:39
door mona-toetje

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!