Aprilia Riders Association “SponsorKliks,
April 18, 2024, 16:23:13 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
 
  Startpagina Webshop Fotoalbum Links Help Zoek Inloggen Registreren  

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: ZAC race Assen 10 juni 2010  (gelezen 6621 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
emille
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.826


Weer eens wat anders

Netherlands
« Gepost op: Juni 10, 2010, 18:47:05 »

Ik kon zelf niet racen o.a. door een enkelblessure  Undecided maar er zijn wel ARA-racers geweest.
Dus Jack, Jarno en RobZ(?) kom maar op met de verhalen!  Grin
Gelogd

Aprilia RSV Mille oranje/paars 1999
Aprilia RSV Mille matzwart 2001
Aprilia RSV Mille R geel 2001
Aprilia RSV Mille/Tuono zwart 2002
Aprilia Shiver 750 zwart 2008
Aprilia RSV Mille R geel 2003
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 10, 2010, 19:48:20 »

Ik kon zelf niet racen o.a. door een enkelblessure  Undecided maar er zijn wel ARA-racers geweest.
Dus Jack, Jarno en RobZ(?) kom maar op met de verhalen!  Grin

Zekers: Rob was er en vergeet Frank niet  police
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 10, 2010, 19:51:02 »

Ja net terug en alles een beetje opgeruimd.
Weersverwachting was gisteren erg slecht voor Assen. Vanmorgen vroeg heen gereden. Frank had met wat andere mannen een pitbox geregeld. Top . Onderweg nog wat regen gehad en op assen was het droog maar de baan nog wel vochtig en dampige luchten. Ingeschreven in de S2. Rob ook S2, Jarno S3 en Frank S1.
S2 kon meteen om 9:00 aan de bak. Nog redelijk natte baan met SC's valt altijd tegen  Undecided: 2:21 besttijd
Voor de tijdtraining kwam het zonnetje zelfs vaag doorzetten: droge baan. Redelijk druk verkeer maar toch een 2:01 gereden: P10.
1e race ging over 8 ronden. Op zich een redelijke start maar werd wel wat opgesloten. Heerlijk gebatteld met faire inhaalacties. Finish op P13 met een nieuw pr: 1:58.8  Grin
2e race, 10 ronden. Een erg goeie start, ik ging als 6e de haarbocht door en de 3a4 ronden daarna stevig racen rond plek 8 tot 10. Ik dacht dat we er op een gegeven moment wel waren maar toen moesten we nog 5 ronden. De pijp was een beetje leeg  , laatste 2 ronden nog wat gespetter dus een tandje terug gedaan. Uiteindelijk P18 gefinished, best tijd 1:59.3

Leuke dag gehad, erg gezellig  . Verwachting was dat het een natte dag werd maar was erg klam en vochtig weer dus dan maar veel drinken.

Rob had wat moeite om de juiste snelheid te vinden maar had wel lekker gereden. Frank reed ook weer een pr (kom maar op met de verhalen). Bedankt voor de koffie Frank 

Jarno 2 * hulde    maar de details mag je zelf vertellen .

Als toetje nog even Rob zijn bus een beetje verbouwd vanwege iets met dichte deuren en sleutels  en toen weer op huus an 
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
robz
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 6.843


Pegaso Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

San Marino
WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 10, 2010, 20:05:32 »

ja , ome rob had zijn sleutels in zijn bus gelegd en de deur dicht gesmeten....     erg helder

heb wat moeite om weer in het circuitritme te komen. 1e sessie niet eens naar tijden gekeken dus dan weet je het wel..   maar ach, kwalificatie dacht ik; nu moet het maar eens gebeuren maar 'moeten' werkt nooit dus na wat gemiste apexen en verkeerde versnellingen vooral getracht het mooie lijntje te rijden en zowaar een paar lekkere bochten gedaan. aan de tijd was dat niet te merken, 2.09

afijn who cares en zo'n startveld van achteren is best overzichtelijk dus ik heb me wel vermaakt in de eerste manche , beetje ingehaald enzo en de tijd liep naar 2.01
2e sessie ook lekker gereden, niks geks gedaan, leuk gebattled en toch weer een seconde gevonden 2.00

Kijken of ik eind augustus weer opnieuw moet beginnen of dat ik hier verder ga.  ben wel bang dat een pr nog ver uit zicht is dit jaar.  Wel weer genoten van het race sfeertje, de koffie van frank, de tips van jack en jarno.

greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Gelogd
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 10, 2010, 20:16:55 »

Ja, de hele week was de weersvoorspelling goed voor waterskien, niet voor racen. Maarrrrr, het zat mee vandaag. 1e training op natte baan, snel vergeten qua tijd maar wel lekker ontspannen gereden. toen de kwalificatietraining met een slechte achterband. Een 1.53 gereden met iets te veel glijers (buiten de droge lijn was het ook nog erg glad  Wink). Dat bleek genoeg voor p4 in de S3, met de bekende ZAC-toppers naast me. Toen de start, de temperatuur was lekker opgelopen en de baan droog. In de opwarmronde even gekeken of de curbstones ook droog waren, zag er goed uit.

Mijn 1e start was echt uit het boekje. Ik ging er als een speer vandoor, heerlijk! ZOals wel vaker val ik in het licht, maar nu kon ik een wheely voorkomen. Maar in de strubben meteen al op mijn plek gezet naar P2. in de 3e ronde kwam de 2e r1 voorbij, maar ik kon goed aanpikken. Nr 1 e 2 begonnen aardig te bakkeleien met elkaar, dus ik vond dat ik er maar langs moest. Dat lukte best goed. Maar de 1e man kwam 2 keer terug, maar uiteindelijk toch met een paar seconde voorsprong als 1e over de streep, tijd was 1.49.65  Grin. Lekker!!

dus 2e start van p1 vertrokken. Ook deze start was weer super, ik heb de *1 onder de knie met het starten, fijn! maar het had net geregend dus de 1e 2tot 3 ronden bleef ik voorzichtig. Inmiddels lag ik weer 3e, maar de kopman trok een flink gat. Niet goed! Dus tandje erbij, naar p2 en een ronde of 2 later raakt de kopman duikersloot uit net buiten de baan (en weer terug gelukkig). Dus er voorbij. Achter mij reed de man die als 24e gestart was....inde 1e manche was zijn schakelpookje losgetrild, dus moest hij van achter starten. Ook weer veilig als 1e over de meet ondanks een vochtige baan in het begin en weer wat vervelende spetters de laatste 2 ronden, toch nog 1.49.995 gereden  Grin

ZAC is echt superleuk qua sfeer! echt een aanrader!

Nu eerst fladderen en lekker slapen, want de conditie is nog matig.
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 10, 2010, 20:23:26 »

Klinkt allemaal weer als een superdag 
Gelogd
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 10, 2010, 20:24:41 »

Tja 3e race voor mij, na aanraden van pitbox genoten heb ik me toch ingeschreven in de S1.
1e training was vochtig/nat dus gewoon rustig lijnen rijden, tijd weet ik niet Huh
2e sessie was Qualifying dus gas erop, liep niet lekker het was warm en enorm klam daarbij kreeg ik
mijn kop niet vrij ondanks dat toch een 2.08 (gelijk aan PR) startpositie 33 van 37  

Start ging prima had direct een man of 8 te pakken Grin maar werd toen naar buiten gedrukt in de 1e bocht
waardoor ik het gras in moest en weer achteraan kon beginnen. Ik heb continu onder mijn PR gereden met
een uitschieter van 2.06,4 en na vele inhaalacties uiteindelijk 22 geworden

2e Race had ik weer een superstart (heerlijk zo'n twin ) maar kwam in de verdrukking achter een Duc,
dus weer achteraan beginnen. Halverweg de race had ik het beste gehad maar heb toch constant kunnen rijden.

Al met al weer een super gezellige dag (en avond van te voren ) en weer vele tips van de ARA mannen
Moet zeggen dat de S1 mij beter bevalt ondanks dat ik nu verder naar achter sta, meer competitie


Tot 1 juli Zolder
Gelogd

ZAC#4
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 10, 2010, 20:32:41 »

Ja, ik heb heel wat borrelnoten uit de pibox geveegd. Moet leuk avondje geweest zijn  Wink
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
rsvfrank
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Berichten: 6.015


zac #25

Netherlands
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 10, 2010, 20:35:48 »

Tja 3e race voor mij, na aanraden van pitbox genoten heb ik me toch ingeschreven in de S1.
1e training was vochtig/nat dus gewoon rustig lijnen rijden, tijd weet ik niet Huh
2e sessie was Qualifying dus gas erop, liep niet lekker het was warm en enorm klam daarbij kreeg ik
mijn kop niet vrij ondanks dat toch een 2.08 (gelijk aan PR) startpositie 33 van 37  

Start ging prima had direct een man of 8 te pakken Grin maar werd toen naar buiten gedrukt in de 1e bocht
waardoor ik het gras in moest en weer achteraan kon beginnen. Ik heb continu onder mijn PR gereden met
een uitschieter van 2.06,4 en na vele inhaalacties uiteindelijk 22 geworden

2e Race had ik weer een superstart (heerlijk zo'n twin ) maar kwam in de verdrukking achter een Duc,
dus weer achteraan beginnen. Halverweg de race had ik het beste gehad maar heb toch constant kunnen rijden.

Al met al weer een super gezellige dag (en avond van te voren ) en weer vele tips van de ARA mannen
Moet zeggen dat de S1 mij beter bevalt ondanks dat ik nu verder naar achter sta, meer competitie


Tot 1 juli Zolder

Vet goed man,super ook dat je nu in s1 rijdt, en die pr's van jou stapelen zich ook maar op  ,doen jullie nog een keer CpZ aan, dan kom ik weer kijken 
Gelogd
Stokkie
Full ARA Member
***
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 130


Go for it!!!!

Netherlands
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 10, 2010, 21:33:16 »

helemaal goed mannen....kom ook maar eens een keer "zac-en".
Gelogd
black bee
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 9.535


speed is important .... direction is optional

Netherlands
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 11, 2010, 09:25:30 »

goed bezig frank, dat gaat nog leuk worden 11 sep , zie al dat ik wel aan de bak mag  Evil
Gelogd

if it runs , race it
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 11, 2010, 19:20:32 »

Zag net dit filmpje, ik sta er zowat continu op

http://www.vimeo.com/12467097

Eerst zie je me het gras opzoeken in bocht 1  Lips Sealed bij uitkomen GT knal ik hem voorbij Grin

Veel ruimte voor verbetering heb ik gezien
Gelogd

ZAC#4
FastJ
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 4.792


RSV4ever & Pegaso Powerrrrrrr

Netherlands
« Antwoord #12 Gepost op: Juni 11, 2010, 20:47:57 »

Zag net dit filmpje
http://www.vimeo.com/12491397

vanaf 12.00 minuten wordt het echt leuk  Grin Voor wie nog lijntjes wil kijken op Assen: zie hier. Laatste 2 rondes zijn in de 1.49
Gelogd

Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet doet.
Kiek um goan!
breed
ApriliaMembers
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 1.368


.......

Timor-Leste
« Antwoord #13 Gepost op: Juni 11, 2010, 21:06:45 »

Zag net dit filmpje
http://www.vimeo.com/12491397

vanaf 12.00 minuten wordt het echt leuk  Grin Voor wie nog lijntjes wil kijken op Assen: zie hier. Laatste 2 rondes zijn in de 1.49

Strak hoor 
Gelogd

ZAC #65  DCR #365
Heuveltje
Global Moderator
ARA Addict
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2.361


ZAC #4

Netherlands
« Antwoord #14 Gepost op: Juni 11, 2010, 21:40:35 »

Zag net dit filmpje
http://www.vimeo.com/12491397

vanaf 12.00 minuten wordt het echt leuk  Grin Voor wie nog lijntjes wil kijken op Assen: zie hier. Laatste 2 rondes zijn in de 1.49

Tering wat gaat dat hard
Gelogd

ZAC#4
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Onderwerp Gestart door Reacties Gelezen Laatste bericht
Thomas' moeder Aprilia Red Rose Classic 50 « 1 2 » *Thomas* 16 25413 Laatste bericht Juli 25, 2009, 10:04:12
door *Thomas*
Reisverslag Noorwegen « 1 2 3 » johansc 42 35475 Laatste bericht Augustus 26, 2009, 20:33:15
door arius
Boete geluid « 1 2 » olivier 27 13499 Laatste bericht Juli 21, 2009, 18:24:41
door kappie
Mooie motorgadgets zeeslot 9 12897 Laatste bericht Augustus 26, 2008, 20:55:11
door klaaz
OZ VELGEN wat past wel / niet « 1 2 » Tuono GR66 20 9770 Laatste bericht December 14, 2012, 21:38:51
door Tuono GR66

Dit forum is besloten en alleen nog maar beschikbaar als archief voor bestaande leden.
Klik hier voor het actuele forum

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
TinyPortal v0.9.8 © - ARA design by BoneBoxx Webhosting & Webdesign
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!